Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 13

Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Olisko halukkaita ostajia fifa coinsseille xboxille ? 700k coinssia olis sadalla eurolla myynnissä..

Ajattelin pyytää, että voisit laitella linkkejä noihin joukkueisiisi kun tuntuu olevan aika hinnakkaita pelaajia. 700k kolikkoa siis on ja joukkueessasi Zlatan ja Neymar kuten mainitsit aiemmin? 700k+n.150k = 850k. + muut pelaajat. Jolloin joukkue maksaisi ainakin 900k. Menetät silmissäni todella paljon uskottavuutta.

Ja tuosta FUT-turnauksesta, nyt näyttäisi siltä että pelattaisiin knock-out roundein. Kaksi peliä, maalierolla jatkoon. Ilmoittautumisia lisää yv:llä. Tällä hetkellä 8 osallistujaa.

Osallistumismaksu on 10k, eli potissa on tällä hetkellä 80 000.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Ajattelin pyytää, että voisit laitella linkkejä noihin joukkueisiisi kun tuntuu olevan aika hinnakkaita pelaajia. 700k kolikkoa siis on ja joukkueessasi Zlatan ja Neymar kuten mainitsit aiemmin? 700k+n.150k = 850k. + muut pelaajat. Jolloin joukkue maksaisi ainakin 900k. Menetät silmissäni todella paljon uskottavuutta.

Ja tuosta FUT-turnauksesta, nyt näyttäisi siltä että pelattaisiin knock-out roundein. Kaksi peliä, maalierolla jatkoon. Ilmoittautumisia lisää yv:llä. Tällä hetkellä 8 osallistujaa.

Osallistumismaksu on 10k, eli potissa on tällä hetkellä 80 000.
Tämä turnaushan oli siis ps3:n puolella vai? Jos näin on niin voit lisätä minutkin osallistujalistalle.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Hahah.. Onks tää joku vitsi? Vai maksaako näistä joku oikeeta fyffee? Ja 100e sehän on aivan saatanasti.. :eek:


Ihan kohtuuhinta, jos vertaa kolikoita myyviin nettisivuihin. Ja halvempaa kuin suoraan EA:lta pakkojen muodossa. ja EBAYsta nyt en menisi ikinä ostamaan(tulemaan huijatuksi)
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Huhhuh, kun on ollut hyvää tuuria mulla noitten pakkojen kanssa vajaan kuukauden aikana. Pakoista noussut mm. Neymar, Aguero, Thiago Silva :D
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Ajattelin pyytää, että voisit laitella linkkejä noihin joukkueisiisi kun tuntuu olevan aika hinnakkaita pelaajia. 700k kolikkoa siis on ja joukkueessasi Zlatan ja Neymar kuten mainitsit aiemmin? 700k+n.150k = 850k. + muut pelaajat. Jolloin joukkue maksaisi ainakin 900k. Menetät silmissäni todella paljon uskottavuutta.

Tällä hetkellä ei ole mitään joukkuetta kasassa ja ei ole kuin 600k kolikkoja koska annoin 200k pois. Ja siis mulla oli Ronaldo tossa noin kuukausi sitten mutta myin sen koska tuntui että sen finishing on korkeintaan 30. Hermot vaan palo kun veskarit nappasi joka vedon ei uponnut melkeen mikään sisään, mutta finesse shotit kyllä oli ihan eri luokkaa kuin muilla pelaajilla, aina upposi kun pääsi vetämään läheltä. Eli myin Crissen ja ostin Messin koska sillä ei ollut mitään ongelmaa maalinteossa, joka veto menee sisään suosittelen ostamaan jos on rahaa. Kyllästyin sitten siihenkin ja myin sen ja tein Bundesliga jengin (Robben, Ribery jne.) Pelasin sillä pari päivää ja myin sen ja päätin kokeilla TOTY Falcaota ja oli kyllä 800k kolikon arvonen. Myin sitten senkin ja oon ostellut Ibraa ja Neymaria jne ja myynyt ja näin ja yks päivä rupesin laskemaan että eihän mulla ole enää edes miljoonaa kolikkoa kun EA ottaa sen verran välistä aina :'D.. ja nyt laitoin kolikot myyntiin koska ei innosta tämä peli enää melkeen ollenkaan, hermot menee, ohjaimet hajoo jne... Suurin ongelmistani on se että jaksan pelata korkeintaan 30 matsia samalla jengillä, ainoo pelaaja millä oon pelannu yli 50 matsia on Messi. Ja nyt en kyllä keksi mitään pelaajaa mitä en ois kokeillu jos ei In Formeja lasketa, niin ei ole paljoo enää intoa pelaillakkaan..

Jos joku on aloittanut Futin tässä lähiaikoina tai tarvitsee kolikkoja niin voin antaa 100k-200k koska ei kukaan noita kolikkoja ostakkaan. 400k jätän itelleni jos tulee intoa taas pelailla.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Tällä hetkellä ei ole mitään joukkuetta kasassa ja ei ole kuin 600k kolikkoja koska annoin 200k pois. Ja siis mulla oli Ronaldo tossa noin kuukausi sitten mutta myin sen koska tuntui että sen finishing on korkeintaan 30. Hermot vaan palo kun veskarit nappasi joka vedon ei uponnut melkeen mikään sisään, mutta finesse shotit kyllä oli ihan eri luokkaa kuin muilla pelaajilla, aina upposi kun pääsi vetämään läheltä. Eli myin Crissen ja ostin Messin koska sillä ei ollut mitään ongelmaa maalinteossa, joka veto menee sisään suosittelen ostamaan jos on rahaa. Kyllästyin sitten siihenkin ja myin sen ja tein Bundesliga jengin (Robben, Ribery jne.) Pelasin sillä pari päivää ja myin sen ja päätin kokeilla TOTY Falcaota ja oli kyllä 800k kolikon arvonen. Myin sitten senkin ja oon ostellut Ibraa ja Neymaria jne ja myynyt ja näin ja yks päivä rupesin laskemaan että eihän mulla ole enää edes miljoonaa kolikkoa kun EA ottaa sen verran välistä aina :'D.. ja nyt laitoin kolikot myyntiin koska ei innosta tämä peli enää melkeen ollenkaan, hermot menee, ohjaimet hajoo jne... Suurin ongelmistani on se että jaksan pelata korkeintaan 30 matsia samalla jengillä, ainoo pelaaja millä oon pelannu yli 50 matsia on Messi. Ja nyt en kyllä keksi mitään pelaajaa mitä en ois kokeillu jos ei In Formeja lasketa, niin ei ole paljoo enää intoa pelaillakkaan..

Jos joku on aloittanut Futin tässä lähiaikoina tai tarvitsee kolikkoja niin voin antaa 100k-200k koska ei kukaan noita kolikkoja ostakkaan. 400k jätän itelleni jos tulee intoa taas pelailla.



Itse sain Fifan muutama viikko sitten ja itellä vain pronssi pelaajia ( ainoo hopeinen on T.Pukki ) Että mua kiinnostais toi 100k-200k :)
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Tällä hetkellä ei ole mitään joukkuetta kasassa ja ei ole kuin 600k kolikkoja koska annoin 200k pois. Ja siis mulla oli Ronaldo tossa noin kuukausi sitten mutta myin sen koska tuntui että sen finishing on korkeintaan 30. Hermot vaan palo kun veskarit nappasi joka vedon ei uponnut melkeen mikään sisään, mutta finesse shotit kyllä oli ihan eri luokkaa kuin muilla pelaajilla, aina upposi kun pääsi vetämään läheltä. Eli myin Crissen ja ostin Messin koska sillä ei ollut mitään ongelmaa maalinteossa, joka veto menee sisään suosittelen ostamaan jos on rahaa. Kyllästyin sitten siihenkin ja myin sen ja tein Bundesliga jengin (Robben, Ribery jne.) Pelasin sillä pari päivää ja myin sen ja päätin kokeilla TOTY Falcaota ja oli kyllä 800k kolikon arvonen. Myin sitten senkin ja oon ostellut Ibraa ja Neymaria jne ja myynyt ja näin ja yks päivä rupesin laskemaan että eihän mulla ole enää edes miljoonaa kolikkoa kun EA ottaa sen verran välistä aina :'D.. ja nyt laitoin kolikot myyntiin koska ei innosta tämä peli enää melkeen ollenkaan, hermot menee, ohjaimet hajoo jne... Suurin ongelmistani on se että jaksan pelata korkeintaan 30 matsia samalla jengillä, ainoo pelaaja millä oon pelannu yli 50 matsia on Messi. Ja nyt en kyllä keksi mitään pelaajaa mitä en ois kokeillu jos ei In Formeja lasketa, niin ei ole paljoo enää intoa pelaillakkaan..

Jos joku on aloittanut Futin tässä lähiaikoina tai tarvitsee kolikkoja niin voin antaa 100k-200k koska ei kukaan noita kolikkoja ostakkaan. 400k jätän itelleni jos tulee intoa taas pelailla.

Kiinnostaisi kolikot täälläkin, ei tunnu oikein arpaonni käyvän pakkojen kanssa:(
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Ihan kohtuuhinta, jos vertaa kolikoita myyviin nettisivuihin. Ja halvempaa kuin suoraan EA:lta pakkojen muodossa. ja EBAYsta nyt en menisi ikinä ostamaan(tulemaan huijatuksi)

Onhan eBayssäkin sen vanha kunnon kauppapalaute olemassa, joten ei siellä joudu huijatuksi jos vähänkään tietää mitä tekee. Ite olen tänä vuonna tehnyt siellä profittia ostamalla halvalla ja myymällä kalliimmalla, ja about 200 euroa olen saanut "kasaan".
 
Vastaus: FIFA 13

Viisi osallistujaa on vahvistanut, että on mukana FUT turnauksessa. Kolme jo aiemmin ilmoittautunutta ei ole ilmoitellut mitään. Joten kolme ilmoittautumisa kaivattaisiin vielä, että saataisiin edes kahdeksan osallistujaa.

Nykyään on kyllä ihan naurettavaa, miten FUT pelaajia yritetään vedättää kolikoiden puolesta. Youtuben kommentit, feikki FUT web-app sivustot ja se joku paidan ostamis juttu.

Huomasin tänään kyllä aivan uuden jutun... ihmiset ovat tyhmiä. Pyydän katsomaan tämän videon:
FIFA 13 TIF 88 BALE Review + In Game Stats + Massive Giveaways!! (RATED 18+ - NO KIDS ALLOWED!) - YouTube

No kaverihan on todella taitava editoimaan, kun katsoin hänen muitakin videoitaan. Trade pilessä olevat pelaajathan eivät näy clubissa, mutta tuo jätkä näyttää että hänellä olisi 5 messiä clubissa, informit yms.
Sitten tuo kaveri myy jotain guidea ja sanoo, että muut guidet ovat hänensä ja sisältävät hakkeriohjelmia, jonka avulla sitten FUT-tunnus joutuu hakkeroiduksi.

Hoksasin, että mistä tuossa on kyse ja yritin kommentoida siitä videoon. Ja mitäs siihen tulikaan lukemaan muuta kuin, että "Kommenti odottaa hyväksyntää". Surullista...

Löysin tuon videon, kun etin TIF Bale videoita, jotta tietäisin kannattaisiko kyseinen pelaaja ostaa. TIF Baleja ei muuten ole tällä hetkellä toistaiseksi yhtään myynnissä;o Haluttu pelaaja.:(

Anteeksi sekava viesti.
 
Vastaus: FIFA 13

Terve! Googlettelin mutten löytänyt oikein minkäännäköistä yhtenäistä mielipidettä; koska on paras aika ostaa pakkoja? Jonkinnäköisestä Happy Hourista tunnutaan puhuvan, onko tämä ainoa ikkuna, jolloin pakat sisältävät IF/TOTW/yms. -kortteja?
 
Vastaus: FIFA 13

Terve! Googlettelin mutten löytänyt oikein minkäännäköistä yhtenäistä mielipidettä; koska on paras aika ostaa pakkoja? Jonkinnäköisestä Happy Hourista tunnutaan puhuvan, onko tämä ainoa ikkuna, jolloin pakat sisältävät IF/TOTW/yms. -kortteja?

Happy Hour pakoista ainakiin ite saanu Neymar,Aguero ja Thiago Silva.
 
Vastaus: FIFA 13

Terve! Googlettelin mutten löytänyt oikein minkäännäköistä yhtenäistä mielipidettä; koska on paras aika ostaa pakkoja? Jonkinnäköisestä Happy Hourista tunnutaan puhuvan, onko tämä ainoa ikkuna, jolloin pakat sisältävät IF/TOTW/yms. -kortteja?

joskus nuissa häppäri pakoissa on tupla mahdollisuus saada inform kortti.. Periaatteessa varmaan paras ostaa silloin kun uusi TOTW julkaistaan kun nuiden uusien informien hinnat ovat korkeimmillaan. Tai ylipäätänsä silloin kun TOTW sisältää paljon kalliita pelaajia. Vaikka tokihan nuo mahdollisuudet saada huippukalliita pelaajia on aina melko vähäiset, että jos kolikoita ajattelet niin parasta jättää pakat ostamatta..

Niin ja edelleen ilmottaudun siihen FUT turnaukseen, voisiko turnauksen järkkääjä laittaa minulle vahvistusviestiä privana.
 
Ylös Bottom