Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 13

Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

muuten hyvä peli mutta online puolella toi peli on aivan järkyttävän arcade tempoista... täytyy toivoa että tekevät asialle jotain!
Maalivahdilla kun potkaisee online pelissä, kamera ei edes pysy kunnolla pallon mukana :D
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

muuten hyvä peli mutta online puolella toi peli on aivan järkyttävän arcade tempoista... täytyy toivoa että tekevät asialle jotain!
Maalivahdilla kun potkaisee online pelissä, kamera ei edes pysy kunnolla pallon mukana :D

Täysin samaa mieltä. Kaverini kanssa oli tänään loistavaa 1 on 1 peliä kun taas vertaa kauheaan nettipeliin. Loisto peli siis ja tämän parissa jatketaan.
Pessikään kun ei virheetön satu kait olemaan.

Peli lähetetty VPD:stä tuli juuri viesti. Milloinka siis olisi postiluukussa aikaisempien kokemuksienne perusteella?
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

Jos ostaa ton Fifa 13 season ticketin tänään pystyykö sitä pelaa vielä siihen perjantaihin saakka?
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

Affenanmaan verkkokauppa.com varastosta peli lähtenyt. Jos viimeistään ens viikon maanantaiks valuu postilootaa ni oon tyytyväinen :D
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

peli postissa. toivottavasti tulee perjantaiksi kun tuo early release vanhenee
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

Ahvenanmaan varastolta tilattu jokin aika sitten verkkokaupasta, eikä vielä mitään vahvistusviestiä saapunut lähetyksestä :/
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

Ahvenanmaan varastolta tilattu jokin aika sitten verkkokaupasta, eikä vielä mitään vahvistusviestiä saapunut lähetyksestä :/

Itse tilasin ennakkoon heinäkuun alussa. Näytti tilitiedoissa vihreää valoa aamulla eli "käsitelty". Nyt kun katsoo varastosaldoa niin sanoo että "Varastossa alle -25kpl"


Joten olisikohan päässyt käymään niin että eka satsi minkä saivat on jo postiteltu järjestyksessä niille jotka ovat aiemmin pelin tilanneet?
 
FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

Tuskin niitä niin paljoa on tilattu kun itse tilasin viikonloppuna vpd:stä tosin ja eilen tuli ilmoitus et on lähtenyt.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

Hei, kertokaas tyhmälle miten tää onnistuu tehdä. Fifa 13 ultimate teamis yks manager task on "Change your Club crest" Mä en tajua mitä toi tarkottaa :D ja ois tosta kii ni sais yhen gold packin
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

Hei, kertokaas tyhmälle miten tää onnistuu tehdä. Fifa 13 ultimate teamis yks manager task on "Change your Club crest" Mä en tajua mitä toi tarkottaa :D ja ois tosta kii ni sais yhen gold packin
Vaihda joukkueesi logoa.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

Tää on nyt tilauksessa, ensimmäinen Fifa konsoliaikana. Fifan 2010 World Cuppia jonkun verran oon pelannu.
Mitenkäs tässä pääsis parhaiten johonkin seuraan? Vai pitääkö sitä alkuun pelailla randomtyyppien kanssa (vrt. änärin eashl sparripelit)? Online yleensäkin vain kiinnostaa näissä urheilupeleissä. Pystyykö järjestämään oman online-liigan? Onko Kfinissä aktiivista Fifa-possea vai missä tälläsiä sarjoja voisi etsiä? Viittiskö joku tiivistää online-pelimuodot?
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

Koska FIFAn julkaisupäivä on Yhdysvalloissa jo tänään, on peli jo ladattavana jenkki-networkissa, möhkylällä kokoa 6.4GBtä.

Kuten jo hyvin tiedetään, eivät PS3-pelit ole aluekoodattuja ja näinpä tämän pitäisi kaiken järjen mukaan pyöriä kotimyllyllä just fine. Kertokaas: onko jotain mitä en ole tajunnut - - ? Entä onko joku jo ladannut kokoversion?

Tänks!

EDIT// Mutta niin, vikailmoitustahan se tökkää, nykyään kun Sony on sitonut nuo osoitetiedot ja luottotiedot yhteen ja minä kun en satu omistamaan kiinteistöä Floridan Daytona Bay:ltä.. Etusetelien ja proxyjen kanssahan tuo onnistuu mutta mun osaamisellani taidan jättää perjantaille.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

Tää on nyt tilauksessa, ensimmäinen Fifa konsoliaikana. Fifan 2010 World Cuppia jonkun verran oon pelannu.
Mitenkäs tässä pääsis parhaiten johonkin seuraan? Vai pitääkö sitä alkuun pelailla randomtyyppien kanssa (vrt. änärin eashl sparripelit)? Online yleensäkin vain kiinnostaa näissä urheilupeleissä. Pystyykö järjestämään oman online-liigan? Onko Kfinissä aktiivista Fifa-possea vai missä tälläsiä sarjoja voisi etsiä? Viittiskö joku tiivistää online-pelimuodot?

- voi pelailla omalla "proolla" jossain seuroissa pro clubs nimistä pelimuotoa. ja kait niihin pääsee ku kyselet vaikka täällä. ja sitte on kans jotain random pelejä jossa voi pelailla sillä omalla pelaajalla, mutta ne on ihan täyttä perseilyä
- tietääkseni tuossa pro clubsissa voi pelata kausia, kait?
- muita online pelimuotoja on "head 2 head" seasons, jossa pelaillaan divari kausia, kympistä aloittaen. ja sitte on Ultimate Team jossa pelaillaan ite tehdyllä tiimillä turnauksia tai kausia
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

HUhhuh mitä kuraa nää public matsit molarilla.. Välillä joutuu pelaa jollai iha randomi tyypillä, eikä saa mitää statseja ymsyms.. Oli jo fifa 12 sama ongelma..

Boxilla early access latasin eilen.. Ja en mistään jenkki marketplacesta
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

Mutta niin, vikailmoitustahan se tökkää, nykyään kun Sony on sitonut nuo osoitetiedot ja luottotiedot yhteen ja minä kun en satu omistamaan kiinteistöä Floridan Daytona Bay:ltä.. Etusetelien ja proxyjen kanssahan tuo onnistuu mutta mun osaamisellani taidan jättää perjantaille.

Riittää kun tekee jenkkitunnuksen ja ostaa jostain nettikaupasta USAn PSN rahaa.
 
Ylös Bottom