Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 13

Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Joo oottakaa vaa ku pääsette tonne 1.div niin loppu aika nopeesti peli-ilo...
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Joo oottakaa vaa ku pääsette tonne 1.div niin loppu aika nopeesti peli-ilo...

Mitäs tää tarkottaa, kerro nyt ihmeessä lisää :)

Nousin nyt just kakkoseen ja siel ehdin yhen tasurin nyhjätä. Ainoo mistä en oo tykänny, on ne joiden peli perustuu yhteen nopeeseen kärkeen joka vaan juoksee tekemään maalit. No, tyylinsä kullakin. Pitäis kai laittaa omat puolustajat ravihevosiks ja sit tehdä ite maalit omalla tyylillä.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Mitähän eroa mahtaa olla Fut:ssa managereilla esim Wenger ja Allegri ? Onko toisella herralla eri taktiikat pelin alussa ? Esim syöttelypelissä ja puolustuksessa ?
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

noni nyt on sitten voitettu kaikki saatavilla olevat yksinpeli pokaalit, pelattu divisioona vitosesta ykköseen sekä team of the week challenget ultimatella ;)

huom! olen voittanut kaikilla vaikeustasoilla (myös ultimatella) kaikki pelit yhden tähden joukkueella jossa kemia 100 :cool:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Kukas muuten on ollut teidän paras "ryöstö" FUT:in puolella? Tai kuka on ollut paras pakasta saatu pelaaja? Mulla hyväks ryöstöks on osoittautunu Joao Moutinho jonka sain 500 coinsilla. :D
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Voisko joku selventää tätä tämän version onlinepeleistä quittaamista. Itse jos meinaan quitata ennen viittä minuuttia, tuli leave-kohtaa painettaessa valitus että saat häviön blaablaablaa mitä siinä nyt lukikaan. Äsken vastustaja quittas, en saanu itse voittoa. Mikä homma tässä nyt on. Ois tosin kiva quitata pelistä missä lagi on niin järjetön jo heti valmistelevassa arena-tilassa.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Kukas muuten on ollut teidän paras "ryöstö" FUT:in puolella? Tai kuka on ollut paras pakasta saatu pelaaja? Mulla hyväks ryöstöks on osoittautunu Joao Moutinho jonka sain 500 coinsilla. :D

Pakoista tullut Terryä,Hummels,Podolski,Reus,Totw Fellaini mm ja muitaki kovia. Mutta on niitä pakkoja tullu osteltuakki ::-D
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Kukas muuten on ollut teidän paras "ryöstö" FUT:in puolella? Tai kuka on ollut paras pakasta saatu pelaaja? Mulla hyväks ryöstöks on osoittautunu Joao Moutinho jonka sain 500 coinsilla. :D
Ei itellä nyt mitään suurempia ryöstöjä oo tullu mutta tänään tuli 400 coinsin pronssi pakasta joku korealainen puolustaja josta tais irrota 5000 coinsia.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Nyt kaivattaisiin kipeästi apua: Pelasin tässä Skill Gameseja, ja sain kaikki Skill Challengeen asti. Sitten kesken Ground Pass Haasteen, Peli tilttaa. Käynnistän PS3:n uudelleen, ja menen takaisin, ja huomaan että peli kysyy suosikkijoukkuetta. Kun vihdoin olen taas päässyt skill gameseihin, Kaikki näkyy olevan Bronzessa. Mitä tapahtui? En kai saa enää mitään takaisin?
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Itellä parhaat mitä saanu pakasta on Cesc Fabregas ja Angel Di Maria
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Pystyykö joku neuvoo miten FUT:tissa saa kerättyä rahaa helposti ja miten joukkueesta saa hyvän ja miten sen saa pysymään hyvänä, kun itellä tällä hetkellä aivan surkea joukkue enkä meinaa millään keksi miten saisin helposti coinseja?
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Pystyykö joku neuvoo miten FUT:tissa saa kerättyä rahaa helposti ja miten joukkueesta saa hyvän ja miten sen saa pysymään hyvänä, kun itellä tällä hetkellä aivan surkea joukkue enkä meinaa millään keksi miten saisin helposti coinseja?
Eipä tuohon taida paljon muuta keinoa olla kun pelata pelejä ja nousta divisioonia joista saa kivasti rahaa ja toinen tapa on ostaa halvalla ja myydä kalliilla pelaajia, jos on level tarpeeksi korkea niin kannattaa ostaa fifa coinseilla EAFC:sta joku update jolla saa enemmän rahaa jokaisen pelaaman pelin jälkeen tietyn ajan.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Millasilla kokoonpanoilla pelaatte? ite pelaan seuraavalla:


M. Gomez
M. Reus
Nani Pirlo Fabregas Jesus Navas
Coentrao Agger Badstruber Ivanovic
De Gea
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Laitan tämän tänne. Pelaat xboxilla ja olet kiinnostunut klubipeleistä? FC LottoPallo etsii pelaajia. Joukkueemme pelaa 2 divisioonassa ja pelimme perustuu pallonhallintaan. Porukassa suurinosa osa on 23 tai sitä vanhempia, meininki on rentoa ja huumoria riittää. Pelaamme yleensä 5 tai 6 pelaajalla ja pelipaikat kiertää. Etsimme 18v+ pelaajia jolta löytyy mikki. Mikäli kiinnostuit tai kaipaat lisätietoa niin laita viestiä täällä tai liven puolella. Liven kautta tavoitat minun helpommin. Gamertag: Santuzzio
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Pystyykö joku neuvoo miten FUT:tissa saa kerättyä rahaa helposti ja miten joukkueesta saa hyvän ja miten sen saa pysymään hyvänä, kun itellä tällä hetkellä aivan surkea joukkue enkä meinaa millään keksi miten saisin helposti coinseja?

Meet ekaks pelaa Kick offia, laitat asetukset sillee et sulla on esim. sprint speed 100 ja CPU:l 0, CPU:n Goalkeepper Agility 0 yms, sit käyt tekee vaikka yhen maalin, ja lähet pois pelistä. Sit meet ut ja lähet pelaa vaikeinta single player seasonia, saa mukavasti rahaa ku teet 20 maalia ja hallitset peliä.. Tai sit teet kaks maalia ja jätät ukon seisomaan, jos on hyvät asetukset nii se vastustaja ei saa palloo vaikka et tekis mitää :)

Nomut näillä saat ku pelaat jotai 5 pelii ni about 6k, ja aina ku nouset ylempään divarii ni tulee enemmä rahaa! Ja tää toimii siis vaa single playeris.
 
Ylös Bottom