Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 13

Vastaus: FIFA 13

Piiiitkästä aikaa FIFA:n career ollut tulilla. Pari päivää taas tuntui, että "jumalavita täähän on vaan niin helvetin hyvä peli"... ja sitten äskeisen session jälkeen tuli taas mieleen miksi peli ollut itsellä tauolla suht kauan: tuomarin aivan sairas puolueellisuus CPU:n hyväksi (ne saa tehdä aivan mitä vain, itelle vihellellään mitä pienimmät jutut), CPU:n aivan tolkuttoman maagiset lob pass purut ja omien pelaajien satunnainen aivan olematon tekoäly. Taitaa lähteä siis taas tauolle.
 
Vastaus: FIFA 13

Piiiitkästä aikaa FIFA:n career ollut tulilla. Pari päivää taas tuntui, että "jumalavita täähän on vaan niin helvetin hyvä peli"... ja sitten äskeisen session jälkeen tuli taas mieleen miksi peli ollut itsellä tauolla suht kauan: tuomarin aivan sairas puolueellisuus CPU:n hyväksi (ne saa tehdä aivan mitä vain, itelle vihellellään mitä pienimmät jutut), CPU:n aivan tolkuttoman maagiset lob pass purut ja omien pelaajien satunnainen aivan olematon tekoäly. Taitaa lähteä siis taas tauolle.
Eipä tätä konetta vastaan kyllä pysty pelaamaankaan ilman kunnollisia slidereita. Mutta siinä nyt ei mitään uutta ole.
 
Vastaus: FIFA 13

Mikä teidän mielestä on pelin paras veskari. Itse ainakin pidän Neuerista.

IF Sirigu on ollut paras mita minun joukkueessa ollut (paastanyt maksimissaan 2 maalia ottelussa), pidin jo hanen normi versiostaan. Pitaa joukkuetta pystyssa silloin kun tarvitsee.

Neuer ei mun jengissa viihtynyt (lahti myyntiin ottelussa jossa paasti 5 maalia inee, onneksi itse tein 6 mutta tiukille se meni).

Buffon oli pettymys myos (2 kertaa jo koettanut). Toiset kaverit taas ylistaneet molempia, joten jos he sopivat heille niin mikas siina.

Llorista ylistetty paljon mutta en osaa hanesta sanoa, oli toinen vaihtoehto kun Sirigun hommasin.
 
Vastaus: FIFA 13

Häiritseekö ketään muuta käsittämättömät lahjapilkut joita tuomarit vislailevat harva se peli? Itse olen lähinnä ollut kärsivänä osapuolena, joskin muutaman lahjan olen itsekin saanut. Esimerkiksi puhdas liukutaklaus osuen ensin suoraan palloon ja vastustajan hyökkääjä kaatuu boksissa -> pilkku + ulosajo. Kovaa ei siis ilmeisesti saa pelata. Nössölinjaan kuuluu myös nämä, että hyökkääjä horjahtaa puolustajan iskiessä kylkeen tai kaatuu puolustajan suojatessa ja pallo viedään pisteelle. Pahinta koko salaliitossa on se, että usein hidastuksia tilanteista ei edes näytetä!

Toinen asia mistä voisi itkeä on se, että maalivahdit eivät ilmeisesti voi lentää pihalle netissä pelatessa? Tämän voisi mielestäni muuttaa, eihän se vaadi tekemään kuin yhden vaihdon, kun joku kenttäpelaajista pois ja kakkosmv tilalle. Maalivahdit saavat käytännössä siis tehdä kentällä mitä huvittaa joukkueen muuten kärsimättä. Tuo muodollinen keltainen kortti läpiajossa olevan pelaajan kaatamisesta on lähinnä naurettavaa.
 
Vastaus: FIFA 13

Eipä ole mulle tullut turhia pilkkuja, tuomarointi on mielestäni toiminut ihan hyvin.
 
Vastaus: FIFA 13

Sillon tällön tulee näitä lahjapilkkuja, mutta mulla nuo tuomiot on menny aika tasan, joten en voi valittaa.
Joo tuo on aivan käsittämätöntä, että onlinessa maalivahti ei voi saada punaista korttia. Muistaakseni edellisessäkään FIFAssa ei maalivahti voinut saada punaista ja en ymmärrä miksi sitä ei ole korjattu FIFA 13. On varmasti EA tietoinen tästä asiasta.

Asiasta toiseen, oottehan jo myyneet pelaajanne, koska TOTYt on kohta täälä? ;) Pelaajien hinnat on laskenu aivan jumalattomasti tässä viimisien viikkojen aikana. Ostin Rooneyn ehkä kuukausi sitte 99k, myin pari päivää ja sain 73k. Yhteensä menetin BPL-joukkueesta ehkä 100k. Ite tosiaan myin melkeen kaikki pelaajat, että saisin rahaa nuihin TOTY-paketteihin.
 
Vastaus: FIFA 13

Mikäs TOTY nyt on tulossa kun sehän tuli jo tammikuussa? Hinnat on kyllä näköjään laskeneet kun Hazardinki hinta laskenu 10 000 siitä kun ostin sen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 13

Mikäs TOTY nyt on tulossa kun sehän tuli jo tammikuussa?

Nämä ovat näitä rahan lypsämis team of the yeareja, eli EA julkaisee Most Consistent, BPL, La Liga, Northern Europe, Southern Europe ja Rest of the world squadit, jotka sisältävät kuluvana kautena parhaiten pelanneet pelaajat.
 
Vastaus: FIFA 13

Sillon tällön tulee näitä lahjapilkkuja, mutta mulla nuo tuomiot on menny aika tasan, joten en voi valittaa.
Joo tuo on aivan käsittämätöntä, että onlinessa maalivahti ei voi saada punaista korttia. Muistaakseni edellisessäkään FIFAssa ei maalivahti voinut saada punaista ja en ymmärrä miksi sitä ei ole korjattu FIFA 13. On varmasti EA tietoinen tästä asiasta.

Asiasta toiseen, oottehan jo myyneet pelaajanne, koska TOTYt on kohta täälä? ;) Pelaajien hinnat on laskenu aivan jumalattomasti tässä viimisien viikkojen aikana. Ostin Rooneyn ehkä kuukausi sitte 99k, myin pari päivää ja sain 73k. Yhteensä menetin BPL-joukkueesta ehkä 100k. Ite tosiaan myin melkeen kaikki pelaajat, että saisin rahaa nuihin TOTY-paketteihin.
Joo, ilmeisesti toukokuun alussa nuo TOTSit sitten tulevat. Itse en kyllä ajatellut tuolloin pakkoja ostella vaan rakennan ennemmin kunnon joukkueen hintojen ollessa matalimmillaan. Messinkin hinta laskenut vasta vaivaiset 300 000.:)
 
Vastaus: FIFA 13

Sori, se oli Team Of The Season eikä TOTY. Mutta käytännössä sama asia, mutta suurimmista liigoista tulee omat joukkueet. Tulee samalla lailla kuin viime vuonnaki, kun Euroopan suurimmat futisliigat alkaa loppumaan. Viime vuonna tuli toukokuun alussa nää TOTS-joukkueet, mutta eihän sitä tiedä mitä EA ajattelee nyt.

edit. Oli näköjään tulluki jo pari selvennystä :)
 
Vastaus: FIFA 13

Sain lahjaksi 20€ latauskortin psn networkkiin ja ostin sillä fifa pointseja. Siinä oston yhteydessä tuli joku virheilmotus ja rahat lähti lompakosta, mutta pointseja en saanu. EA:n johonki live chattiin olin muutaman kerran yhteydessä, se on kyllä yks iso kasa ripulia :D Käskivät oottaa 3-5h, no se on jo kulunu ajat sitte.
Tämä viimeisin supportteri alko sitte kysymään jotain, että annanko luvan pistää asian eteenpäin "syvempään tutkintaan". Yritin kysyä vähän tietoja tästä tutkinnasta ja kuinkakohan kauan siinä menis->tämä kyseli vaan lupaa tähän. Lopulta sieltä irtos semmonen tieto, että 10-15 päivän sisällä saisin tietoa sähköpostiin tapahtuneesta :mad: Empähän antanu lupaa tähän, enkä kyllä aio sieltä enää mitään kysellä.
Onko kellekkään muulle käyny näin? Miten voisin todistaa EA:n tyypeille oston tapahtuneen?
 
Vastaus: FIFA 13

Jiiffi en osaa auttaa sua, tuskin saat rahojasi :(
Mutta mites saan KAKSINPELIIN noi creation centre joukkueet ?
Kiitos jos joku auttaa :)
 
Vastaus: FIFA 13

Aikeissa olisi ostaa FIFA13 nyt, kun tuo 11 käy auttamatta hieman vanhaksi. Sellainen kysymys kuitenkin olisi, että löytyykö Creation Centrestä tämän kauden Veikkausliigaan päivitettyjä kokoonpanoja?

Suuret kiitokset auttajalle / linkkaajalle!

E: Niin ja kuinka kauan tulee EA:lta rosteripäivityksiä, loppuuko siihen kun FIFA14 ilmestyy?
 
Vastaus: FIFA 13

Aikeissa olisi ostaa FIFA13 nyt, kun tuo 11 käy auttamatta hieman vanhaksi. Sellainen kysymys kuitenkin olisi, että löytyykö Creation Centrestä tämän kauden Veikkausliigaan päivitettyjä kokoonpanoja?

Suuret kiitokset auttajalle / linkkaajalle!

E: Niin ja kuinka kauan tulee EA:lta rosteripäivityksiä, loppuuko siihen kun FIFA14 ilmestyy?


Löytyy. Ja jos haluat pelata Veikkausliigalla Career modea niin sun täytyy maksaa 1,95e siitä FIFA Storeen.
 
Vastaus: FIFA 13

Tietäiskö kukaan hyviä slidereita Career modeen? Ei oo ihan normaalia, että peleissä tulee tyyliin 1-2 vaparia, fouleja, kulmia ja rajaheittoja. Auttakaa!
 
Vastaus: FIFA 13

UT turnaus pistetty jäihin? Ei oo oikein kuulunu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom