Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 13

Speedy Bros FC

Speedy Bros FC

Kaukaisista kaukaloistakin tuttu Speedy Bros Hockey on nyt vihreillä kentillä. Hae mukaan FIFA 13 parissa!

(17+)
 
Vastaus: FIFA 13

Mikä tässä Fifassa nyt on vikana kun joka_kerta kun pelaan niin jossain vaiheessa peliä jäätyy koko peli. Sitten painan On/off nappulaa ja sitten pleikkari piippaa pari kertaa. Käynnistän sen uudestaan niin siinä sitten lukee jotain tiedosto juttuja blä blä blä... Mitä pitäis tehdä?
 
Vastaus: FIFA 13

Poistat kaikki fifan filut pelikalta....itsellä oli joskus saman tyylistä ja konttaaminen asettu edellämainitulla tavalla.... Savethan on tallessa Ea servuilla, ainoastaan itsetehdyt taktiikat häviää..
 
Vastaus: FIFA 13

Fifa 13 tuli nyt siis tilattua CDONin alennuksesta. Ratkaiseva syy ostoon oli, kun kuulin että ura-modessa voi pelata myös maajoukkueilla. Upeaa! Nyt kun asiaan olen hieman enemmän paneutunut (okei en paljoa löytänyt tietoa ja siksi kysynkin), ja haluaisin ehdottomasti Suomen maajoukkueen peräsimeen; onko muuta mahdollisuutta kuin odottaa, jos Palloliitolta tulisi sopimustarjousta Suomen joukkueen valmentajaksi? Pystyykö mitenkään itseään ehdottamaan sinne tms.?

Jos täytyy odottaa vain tarjouksia, mahtaako olla olemassa kikkoja, millä sieltä helpommin halutulta maalta tulisi tarjousta? Luin jostain kansalaisuudesta, mutta kaverini kokemuksien mukaan se ei takaa mitään. Ajattelin Borussia Dortmundilla aloittaa tuon uratilan. Vinkkejä, kokemuksia?

Kiitos!
 
Vastaus: FIFA 13

Speedy Bros FC

Moikkamoi, elikkä SBF etsii aktiivisia, osaavia ja syöttötaidon omaavia pelaajia riveihinsä. Joukkue ei ole pelannut vielä peliäkään, mutta tarkoitus olisi aloittaa heti kun porukkaa lappaa sisään. Ikää tulisi olla mieluiten 18v+ ja mikki olisi suotavaa. En jaksa enempää löpistä, ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa.


PSN: mir02k1

 
Vastaus: FIFA 13

Anteeksi, etten jaksa selata koko ketjua, niin kysyn suoraan.

Olisiko kellään mitään hyvää chanttipakettia Suomen majulle tai Ruotsin Allsvenskaniin?
 
Vastaus: FIFA 13

Fifa 13 tuli nyt siis tilattua CDONin alennuksesta. Ratkaiseva syy ostoon oli, kun kuulin että ura-modessa voi pelata myös maajoukkueilla. Upeaa! Nyt kun asiaan olen hieman enemmän paneutunut (okei en paljoa löytänyt tietoa ja siksi kysynkin), ja haluaisin ehdottomasti Suomen maajoukkueen peräsimeen; onko muuta mahdollisuutta kuin odottaa, jos Palloliitolta tulisi sopimustarjousta Suomen joukkueen valmentajaksi? Pystyykö mitenkään itseään ehdottamaan sinne tms.?

Jos täytyy odottaa vain tarjouksia, mahtaako olla olemassa kikkoja, millä sieltä helpommin halutulta maalta tulisi tarjousta? Luin jostain kansalaisuudesta, mutta kaverini kokemuksien mukaan se ei takaa mitään. Ajattelin Borussia Dortmundilla aloittaa tuon uratilan. Vinkkejä, kokemuksia?

Kiitos!

Eipä oo kait mitää kikkoja tohon täytyy vaan odotella ja toivoa, mitä enemmän saavutat eli voitat niin sitä paremmilta mailta tarjouksia alkaa tulemaan.
 
Vastaus: FIFA 13

Terve! Ite aloittelin futin tänään, niin jos joku voisi innostuneelle ultimate teamin pelaajalle lahjoittaa esim 10k? Kun itellä 100 coinssia :/ ja pronssijoukkue.. Joten jos joku voisi hieman auttaa? :)
 
Vastaus: FIFA 13

Terve! Ite aloittelin futin tänään, niin jos joku voisi innostuneelle ultimate teamin pelaajalle lahjoittaa esim 10k? Kun itellä 100 coinssia :/ ja pronssijoukkue.. Joten jos joku voisi hieman auttaa? :)

Nouda ihmeessä omat ilmaispakkaukset storesta! :) mutta jos et oo pelannusitä pakollista peliä mis piti valita se joku jengi ni ei voi mtn :)
 
Vastaus: FIFA 13

Osaako joku sanoa onko mahdollista muokata noita ladattuja joukkueita? Taktiikoita yms. pystyn muokkaamaan, mutten pysty kuitenkaan siirtämään pelaajia sinne tai sieltä. Lähinnä ajatuksena luoda oma pelaaja jolla aloittaa Careerin tuolla Creation Centrestä ladatussa Veikkausliigassa. Ilmeisesti mahdoton temppu? Kun menee tuonne "Team management"-kohtaan, sieltä löytyy "Creation Centre", mutta kohdasta "Change squads/Rosters" ei tuota "Creation Centreä" löydy, jossa siis tuo ladattu Veikkausliiga on.

Toivottavasti joku ymmärsi.
 
Vastaus: FIFA 13

Moro. Tuli pitkästä aikaa hankittua ps3 fifa, niin olen vähän pihalla.

1. Miten saan valittua konetta vastaan tavallisen pelin, niin että kaveri voi olla maalissa ja minä pelaan kentällä samalla puolella? Tämähän onnistuu ainakin Nhllässä, joten kai se tässäkin pitäisi jotenkin onnistua? Samoin miten tämä onnistuu online pelissä?

2. Tein mielestäni oman pelaajan fifaan, mutta kuin valitsen be a pro: player, ja aloitan pelin niin ei minun oma pelaaja ole kentällä ollenkaan?

Vähän valikot on omaan silmään sekavat, mutta ehkä niihin tottuu. Lopuksi kysyisin jos joku jaksaa kertoa muutamat hyvä perusharhautukset millä pääsee pakeista ohi, niin olisin hyvin kiitollinen?
 
Vastaus: FIFA 13

Moi,

Osaisiko joku ystävällinen sielu jeesata hiukan. Ikääkin on meikäläiselle ehtinyt tulla sen verran, että pleikka kakkosella tuli taottua lähinnä Pessiä ja paljon ! mutta siitä on jo aikaa. Nyt olisi aika taas palata kuningaspelin ääreen. Olen kokeillut PS3:lla FIFA 13 demoa ja arvosteluja lukiessa näyttäisi FIFA painelleen Pessin ohi ?! FIFA 13 vaikuttaa pätevältä peliltä mutta mitkä lienee ne suurimmat erot ?

Noin kymmenen vuotta sitten Pes oli pelattavuudeltaan selkeästi edellä ja FIFA karrikoiden hienon näköinen ja siinä oli lisenssit mutta muuten paska.

Nähtävästi nettipelaaminen on tehnyt tuloaan, miten se toimii ja paljon vaatii kaistaa? Voinko pelata pelkällä pelillä (online koodi niissä vissiin mukana ?) vai tarvitseeko ostaa jotain jäsenyyksiä ? Voiko netissä haastaa jengiä pelaamaan etc.

Yritin etsiä tietoa myös tuosta Move featuresta mutta toimiikohan tuo ?

Kiitos ja kumarrus vinkeistä :)
 
Vastaus: FIFA 13

Olisi mukava kuulla muiden mieltymyksiä konetta vastaan pelatessa liittyen asetuksiin. Itse pelaan World class - tasolla Saksan ihmeellä, Borussia Dortmundilla. Haluaisin kuitenkin hieman lisähaastetta hyökkäämiseen, sillä liian usein vastustajan pelaajat vain katsovat vierestä mitä teen, eivätkä tule ärhäkästi kimppuun, vaikka olisin esim. 16 metrin rajalla... Mitä slidereitä kannattaa muuttaa, että saa hieman lisähaastetta hyökkäämiseen? World class - taso on kyllä meikäläiselle juuri oikea tällä hetkellä.
 
Vastaus: FIFA 13

Loistava fiilis, tajusin just miten tätä peliä oikeesti pitäs pelata.. ennen mun pelityyli oli semmonen että juoksen keskikentälle ja pistän läpisyötön ja vedän ohi, mut nyt kun katoin pari peliä tv:stä nii huomasin että eihä sitä sillee pelata, vaa lyhyillä syötöillä rakennetaan ne paikat.. noh, nyt vedin pari online matsia tolla tyylillä ja on se maukasta ku vastustajan 99 pace äijät ei voi mitään kun syöttelee ne pihalle.. :D
 
Vastaus: FIFA 13

Moro. Tuli pitkästä aikaa hankittua ps3 fifa, niin olen vähän pihalla.

1. Miten saan valittua konetta vastaan tavallisen pelin, niin että kaveri voi olla maalissa ja minä pelaan kentällä samalla puolella? Tämähän onnistuu ainakin Nhllässä, joten kai se tässäkin pitäisi jotenkin onnistua? Samoin miten tämä onnistuu online pelissä?

Vähän valikot on omaan silmään sekavat, mutta ehkä niihin tottuu. Lopuksi kysyisin jos joku jaksaa kertoa muutamat hyvät perusharhautukset millä pääsee pakeista ohi, niin olisin hyvin kiitollinen?

Näihin kaipailisin edelleen vastausta. Kiitos jo etukäteen jos joku jaksaa ystävällisesti vastata.
 
Vastaus: FIFA 13

Tässä ois vielä mun squadi millä nyt pelailen:
Serie A 4-5-1
Cavani
Robinho - Balotelli - Sneijder - Hamsik - Palacio
Pereira - Samuel - Barzagli - Abate
Marchetti

Tän ois kai saanu sillee linkkinä sieltä ea:n sivuilta mut en tienny miten se laitetaan niin laitoin tän nyt näin :)
Antakaas jotain kommenttia! Samuelin tilalle tulee Chiellini kun saan rahat siihen..
 
Vastaus: FIFA 13

Muutkin on näyttäny pistävän omia UT-joukkueita, niin pistänpä itekki. Tässä on joukkue, jolla et tuu häviämään jos osaat pelata ;) Noo, ei vaineskaan. Tosi hyvä squadi, OP pelaajia täynnä koko joukkue.

SERVER | EA SPORTS Football
 
Ylös Bottom