Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 14 Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty - lue aloitusviesti!)

Vastaus: FIFA 14 - FUT

Nyt kun toi World Cup - päivitys on tullut, niin onko kukaan päässy sen Ultimate Teamiin?
Itse kun yritän sinne päästä, niin se iskee virheilmoituksen. Jotain ''että ei saa yhteyttä FUT:iin'', se sanoo joka kerta.
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Nyt kun toi World Cup - päivitys on tullut, niin onko kukaan päässy sen Ultimate Teamiin?
Itse kun yritän sinne päästä, niin se iskee virheilmoituksen. Jotain ''että ei saa yhteyttä FUT:iin'', se sanoo joka kerta.
Päivitys Ultimate Teamiin tulee tietojen mukaan klo 7 brittien aikaan eli Suomessa ysiltä. Ei kuiteskaan varmaa...
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

BOOOOM! Cristiianohan se pakasta posahti, harmi vaan että tota ei voi myydä ku tuli world cupin puolelta, ja Neymarki näköjää tuli tässä kirjotellessa.
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

BOOOOM! Cristiianohan se pakasta posahti, harmi vaan että tota ei voi myydä ku tuli world cupin puolelta, ja Neymarki näköjää tuli tässä kirjotellessa.
Noni, jätkät vetää pakat tyhjäksi rare korteista ja ku mä pääsen availeen nii joku väsyny Badstuber kuitenki paras, argh!! :)
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Joo mullakin napsahti pakasta Neymar, Rooney ja Aguero :D Tottakai EA tässä modessa antaa hyviä pelaajia ettei niitä vahingossakaan voi myydä :D Youtuben puolella joku sai Neymarin kaksi kertaa eli joutui quick sellaaman toisen (mikä järki tässä on että pelaaja voi tulla kahdesti pakasta?)
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Ootteko kukaan vielä pelannut tota? Oonko ainoo joka huomaa että ois hieman korjailtu virheitä ja vedot on erilaisia ja dribbling jne.?

Jotenkin tuntuu paljon paremmalta pelattavuus:confused:
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Joo mullakin napsahti pakasta Neymar, Rooney ja Aguero :D Tottakai EA tässä modessa antaa hyviä pelaajia ettei niitä vahingossakaan voi myydä :D Youtuben puolella joku sai Neymarin kaksi kertaa eli joutui quick sellaaman toisen (mikä järki tässä on että pelaaja voi tulla kahdesti pakasta?)

This. Siis kun ei tuplia voi kerran edes kaupata niin luulis et siellä ois joku tracking systeemi et ei vois saada samaa pakasta, mut liikaa se tietysti oiskin vaadittu. Onhan kyseessä sentään EA. :)

Ootteko kukaan vielä pelannut tota? Oonko ainoo joka huomaa että ois hieman korjailtu virheitä ja vedot on erilaisia ja dribbling jne.?

Jotenkin tuntuu paljon paremmalta pelattavuus

Luin itekkin facebookin kommenteista että gameplay oli jonkun mielestä kans parempi...

Siis tuliko toi world cup juttu myös ps3?

Tuli.

Kait. Miten tuo päivitys tuohon WC tapahtui teillä? Itse kun yritän nyt pelata tuota fifaa niin siinä alkuvaiheessa kun alkaa tulla niitä press start tekstejä niin kirjaa ulos PS Networkista ja sit ku kirjautuu takaisin ja koittaa yhdistää EA verkkoon niin peli jumahtaa? Kaks kertaa kokeilin niin samalla tavalla kävi. Pitäskö ton hakee joku päivitys käynnistäessa tuota peliä vai miten se homma menee?

Vai onko vaan nyt niin että on serverit niin tukossa että ei homma oikein luonaa? Jaa pitäsköhän käydä vielä store tsekkaamassa et onks se siellä... :D
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Mitä helvettiä ootte tehny EA:lle ku Ronaldoita ja Neymareita saatte? :D Itse sain 15 pakan jälkeen parhaana pelaajana Santi Cazorlan...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Nyt on maailmanloppu lähellä. Tuo fifa pätkii ihan yhtenään yhteyttä ps networkiin, en pääse kirjautumaan futtiinkaan?!? En voi olla ainoa jolla tämä ongelma, alkoi selkeesti tuon päivityksen myötä eilen illalla! Esim. NHL toimii ihan ok.
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Mulla toimii kyllä ihan moitteita. Eikä ole tähän mennessä ollut mitään ongelmaa pelin kanssa. Toimivin fifa mitä koskaan. On ollut.
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Hieno homma. Nyt kiristää siihen malliin että on ihan ***** lähellä pistää koko saatanan konsoli säpäleiksi. Asentelin koko pelinkin uudestaan niin ei, samaa paskaa. Loggaa ulos heti tuossa alkuvaiheessa, ja kun kirjautuu sisään niin heti kun tekee jotain vähääkään verkkopelaukseen viittaavaa niin loggaa ulos samontein.

Kiitos vastauksesta, jos jollain on samanlaista ongelmaa niin please kirjoita tänne niin saisin edes vertaistukea, pelko on suuri ettei tuota peliä enää verkossa pelata. FUCK!!!!

We're aware of the connectivity and Trade Pile issues currently affecting #FUT. Investigation already underway.

EA Sportsin fifa twitteristä, 10h sitten kirjoitettu... Toivottavasti tuo on se ongelma.
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Nyt on maailmanloppu lähellä. Tuo fifa pätkii ihan yhtenään yhteyttä ps networkiin, en pääse kirjautumaan futtiinkaan?!? En voi olla ainoa jolla tämä ongelma, alkoi selkeesti tuon päivityksen myötä eilen illalla! Esim. NHL toimii ihan ok.

Juu itelläkin oli sama ongelma eilen yöl ja tais kerran jäätyykin pleikka. Kokeilin pari kertaa ja sit turhauduin ja menin nukkuu :D Hyviä kesijä muuten kaikille!
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Juu itelläkin oli sama ongelma eilen yöl ja tais kerran jäätyykin pleikka. Kokeilin pari kertaa ja sit turhauduin ja menin nukkuu :D Hyviä kesijä muuten kaikille!
Kiitti vastauksesta, kesät sullekin. TJ kesälomaan = 9h... :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Voi pojat että tää peli on kyllä syöpää... Varmaan kolmas tai neljäs kausi putkeen kun jää 1-2 pisteen päähän nousu kolmosdivarista. Tällä kertaa viimeisestä matsista tarvihin tasapelin, jotta nousisin kolmosdivariin. Alussa pistin kilpikonnataktiikan 5-3-2, mutta puoliajalle mentiin 0-1 tappiolukemissa ja vaihdoin takas 4-3-3 (2). Lopussa peli oli sitten 1-2 ja 87. minuutilla tasotin pelin. Noh, tietty sitten vastustaja saa kulman just lisäajan alkaessa ja kulman jälkeen on hirvee sumppu maalin edessä enkä saa palloa puretuksi vaan tulee uusi kulma. Siitä sitten kulman jälkitilanteesta vastustaja ampuu Gündoganilla boxin rajalta semmosen kudin, että kimpoo yläriman kautta just ja just maaliviivan huonommalle puolelle ja pomppaa sieltä ulos. Eeei ollu ees lähellä että ohjain ois lentäny seinään. :D

Joo yhdyn 100% edelliseen viestiin... Itse pelailin tossa 2. divarin title ottelua... voitto tai tasuri olisi riittänyt sinetöimään titlen kotiin, mutta mitä näenkään?!
Vastaan tulee sellainen kaveri, jolla on kokonainen BPL TOTS joukkue: aguero,suarez,rooney,hazard,sterling,toure,baines,kompany,terry,coleman ja cech.. eli ei mikään halvin squadi fifassa.
Koomisinta tässä kuitenkin on, se että kaveri on aivan sukka pelailemaan tuollaisella tähtijoukkueella, mutta silti onnistun häviämään tiukan väännön jälkeen 1-0 ja mikäs muukaan kuin n. 85min kulmamaali terryllä... ja tämä TOTS Cech, aivan uskomaton maalivahti, torjui jokaisen läpiajoni,puskuni, kaukovedot yms. :mad:
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Mitä luulette, jos mulla ois nettitikku kannettavassa, josta jaan netin pleikkarille langattomana, ja saan kannettavalta noin 8M sisään ja 2M ulos, viiveen ollessa 50-100ms niin onnistuskohan tuolla netissä pelaaminen ilman kauheeta tökkimistä, vai onko ajatus jo valmiiksi tuhoon tuomittu?

Sen verran vertailuna että nykyinen paska laajakaistani antaa suunnilleen samat lukemat sisään mutta ulos vain 0,5M viiveen ollessa kuitenkin alhaisempi noin 30ms. Ja tällä pelailu onnistuu ilman tökkimistä. Kyllä, asutaan maalla. :)

Tarkoitus ois lopettaa koko laajakaista sopimus kun eihän tuossa ole mitään järkeä tuota pitää kun nykysillä 3-4G tikuillakin saa samoja nopeuksia. Ainut kysymysmerkki on juurikin tuo nettipelaaminen pleikkarilla.

Jos joku osoittaa oikean ketjun tälle kysymykselle niin siirrän sen sinne ja kirjoitan tähän tilalle jotain FIFA juttua! ;)
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Vaihdan FUT coinseja HUT kiekkoihin, ratiolla 2,5 : 1.

Eli mä annan sulle esim 10k coinseja ja sä annat mulle 25k kiekkoja, kiekot ekaks mulle. Ota tai jätä.

Ihan tiedoksi vaan että Robbenin saa näköjään jo 100k hintaan. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Mm-päivityksen takia normaali FUT:in marketti on ihan sekaisin. Juuri jäin vierestä katsomaan, kun ibra voitettiin 100k ja taitaa Hazardin 88 kortti tippunut 220k noin 130k. Sääli, että kolikot meni paketteihin viikko sitten :(
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Mm-päivityksen takia normaali FUT:in marketti on ihan sekaisin. Juuri jäin vierestä katsomaan, kun ibra voitettiin 100k ja taitaa Hazardin 88 kortti tippunut 220k noin 130k. Sääli, että kolikot meni paketteihin viikko sitten :(

Voihan hemmetti.. Onkos noilla hinnoilla taipumusta palautua suurinpirteen takaisin, vai onko pysyvä tuo hintojen lasku..?
 
Ylös Bottom