Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Teen syvällisemmän arvioinnin kun peli julkaistaan, mutta ennen sitä saatte nauttia Suarezin upeasta soolomaalista jossa hyödynsin rytminvaihdoksia. Vaikeustasona world class ja hieman huolestuttaa puolustajien ihmeellinen vastuun pakoilu kun Suarez rupesi kääntyilemään.
Osittain samaa mieltä, mutta itsekin full manuaaleilla pelaavana näkisin myös että kynnys nauttia pelistä voisi nousta monelle liian suureksi.
Erityisesti siellä offline-puolella siis, kun vastassa on CPU.
Eihän sitä kukaan uskalla Suarezin tielle mennä, koska eihän sitä tiedä vaikka mies purisi (hehheh). Näyttää muuten tämä ps4 versio aivan erilaiselta kaikensuhteen kuin ps3.
Minä päivänä peli muuten julkaistaan suomessa?
Mutta mä en oikeastaan vielä tiedä sitä että kummalle tää kannattaisi ostaa. PC vai PS4. Onko sillä väliä? Fifaa tosin en ole koskaan pelannut konsoleilla. Pelkästään PC:llä. Mutta tuskin PS4:lla sen vaikeempi ole. Jos täällä sattuu olemaan fifa faneja ja on molemmat PC ja PS4 niin kummalle te ostatte ja miksi? PC versiossa olisi tietenki halvempi. Mutta onko muita eroja?
Todella hyvältä tuntuu demo vanhemmallakin Playstationilla. Tämä FIFA mennään vielä PS3:lla, ei kait siinä niin suuria eroja ole. Vai?
Kyllä siinä on käsittämättömän iso ero ja oli jo viimevuoden versiossa. Ihan kuin eri peliä pelaisi.
Kyllä itse ainakin huomasin fysiikoissa, sulavuudessa jne isonkin eron, ja nyt ollaan menty ainakin ps4:lla vielä todella iso harppaus eteenpäin.