Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

On toi marketti kyl tällähetkellä todella outo.. SIF Benzeman ostin tosiaan loppuviikosta kun yleensä se on halvimmillaan (1,9m), aattelin että josko nousis kun poistuu pakoista, mutta että äijä menee 1,6millilä:). Toivottavasti aika tekee tehtävnsä, on nimittäin muutama muukin viime viikom iiäffä venailemass nousua. Mites muuten, onko teisän mielestä Benzemalla mitään mahdollisuuksia upgradeen? :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

On toi marketti kyl tällähetkellä todella outo.. SIF Benzeman ostin tosiaan loppuviikosta kun yleensä se on halvimmillaan (1,9m), aattelin että josko nousis kun poistuu pakoista, mutta että äijä menee 1,6millilä:). Toivottavasti aika tekee tehtävnsä, on nimittäin muutama muukin viime viikom iiäffä venailemass nousua. Mites muuten, onko teisän mielestä Benzemalla mitään mahdollisuuksia upgradeen? :D

Ei ole, ja muutenkin kortti on liian korkean overallin omaava omasta mielestä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jostain syystä itelläki viime päivinä, varsinkin eilen peli ruvennu jotenkin takkuamaan. Melkein vaan tappioita tappioiden perään, eikä sitte yhtään mikään ota onnistuakseen. Jotenkin kaikki syötöt menee ihan mihin sattuu, vedot kolisee hemmetin isolla prosentilla tolppiin/ylärimaan ja pallo ei taho millään pysyä pelaajien jalassa. Nyt tippunut nelosesta kutoseen hirveellä rytinällä... Alkaa vähän olemaan pata jumissa, kun vielä nuo menezit, williamsit yms mihi oon siotellu vaan laskee.:D Pitäs varmaa jättää tää fifa vähäks aikaa rauhaan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eilen oli kyllä ihmepelejä taas. Alkuun ei lagaa yhtään ja sitten kun menet johtoon niin alkaa pätkimään niin pirusti. Voihan se toki olla, että on vaan sattumaa, mutta jos vastustaja pystyy sen jälkeen pyörittämään miten haluaa niin kyllä joku mättää. Aina kun kuva pätkäs niin äijät oli siirtynyt jo 10metriä toiseen suuntaan :) Ihanaa teleport futista.

Muutenkin tuntuu tällä hetkellä maalinteko todella vaikeelta. Paikkoja on joka pelissä se 10, mutta ei vaan saa sitä palloa sisään mistään :) No jos joskus pääsis tästä kutosdivarista eteenpäin.

Eilen nousi ihan pirusti high-rated pelaajia pakoista. 2 x Xavi , Iniesta , Lahm , Alaba , Sergio Ramos , IF Busquets (varmaan väärin kirjoitettu). Toi busquets oli oikeastaan ainut mikä tän kertaisessa TOTW:ssä kiinnosta. Niinkuin pelaamisen kannalta.

Jos täällä on muuten Onen pelaajia niin voipi lisäillä kaveriksi niin voitaisiin joskus ottaa ihan frienly matseja niin tulee jotain vaihteluakin noihin pystypalloihin :)

Tällä tiimillä koitetaan nyt mennä.

http://www.futhead.com/15/squads/22948409/

Lisäsin sut ystäväksi, jos sulla on toi sama nikki kuin täällä? Tunnistat varmaan jos osu oikeaan osoitteeseen
icon7.png
Oon sitte surkee tässä fifassa eli mitään tasoa ei voi mitata mun kans pelaamalla, jos sitte et oo vielä huonompi kuin mä, mitä vahvasti epäilen et se vois olla edes mahdollista tässä ajassa/maailmassa! Mä oon tosi turvallinen vastustaja. Ei hajoo ohjaimia, ei tarvi lääkkeitä ei viinaa vaan virtuaalipippeli kasvaa vaan kasvamistaan. Voi jopa parhaassa tapauksessa päästä nirvanaan jossa tää fifa tuntuu kaikkien aikojen parhaalta peliltä ja sä olet sen kirkkain tähti
icon6.png

Tuhlasin just viimisen 7h aikana 4000k pakkoihin ja paras nosto Alexis Sanchez! Jeah, kyllä tuntuu hyvältä päästä coinsseista eroon. Alko jo valikotkin tökkiin pelin ohella kun liikaa kiloja kukkarossa :p
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyllä siellä joku on edelleenkin valmis maksamaan williamsista 59k .. saipahan Kolon poimittua talteen. Nyt voi sitten pyöritellä noita williamseja ja jos onnistuis Koloja lisää hankkimaan siihen rinnalle. Muutenkin kun kauppa tuntuu olevan sen verran omituista viikonloppuisin niin tyrkkäsin mustan oskarin pace buustilla pyörimään 599k hintaan.

Peli ei luista sen paremmin täälläkään ainut millä tuntuu joku toimivan on italia tiimi. Sillä saanu jopa pitkästä aikaa rage quitit 4-0 tilanteessa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyllä siellä joku on edelleenkin valmis maksamaan williamsista 59k .. saipahan Kolon poimittua talteen. Nyt voi sitten pyöritellä noita williamseja ja jos onnistuis Koloja lisää hankkimaan siihen rinnalle. Muutenkin kun kauppa tuntuu olevan sen verran omituista viikonloppuisin niin tyrkkäsin mustan oskarin pace buustilla pyörimään 599k hintaan.

Peli ei luista sen paremmin täälläkään ainut millä tuntuu joku toimivan on italia tiimi. Sillä saanu jopa pitkästä aikaa rage quitit 4-0 tilanteessa.
Sulla menee williamsit 59k ja meitsil ei mee 30k-40k williamsit... :confused::D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sulla menee williamsit 59k ja meitsil ei mee 30k-40k williamsit... :confused::D

Sattuu muutama hölmö päivässä minun Williamsien kohdalle..:) niin omituista tuo nyky marketti että tuntuu sinne heittävän mitä tahansa yli hintasta niin aina löytyy ostaja.

nyt taas tiputin 39k niin sais vähän liikettä ja availla pakkoja :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sattuu muutama hölmö päivässä minun Williamsien kohdalle..:) niin omituista tuo nyky marketti että tuntuu sinne heittävän mitä tahansa yli hintasta niin aina löytyy ostaja.

nyt taas tiputin 39k niin sais vähän liikettä ja availla pakkoja :)

Joo ei kyllä kannata mitään laittaa tarjolle alimmalla BINillä, jos ei ole kiire. Tänään menny normi Chelsea-Schürrle 17k, Agüero 689k ja SIF Sneijder 190k. Varsinki tuo Sneijner hämmentää ku kaveria löytyy tarjolla kuitenki 100k halvemmalla. Vinkkinä muuten, jos ette tienny niin tietty IF-korttia voi hakea kätevästi marketista ku lisää kyseisen concept player -kortin squadiin ja klikkaa kortista "scout player on transfer market". Siitä sitten backia niin voi määritellä hintafilttereitä. Taitaa toimia tosin vaan sellaisilla pelaajilla, joita ei omasta clubista löydy.

Harmi vaan tuo peli on niin täyttä kuraa välillä, ettei tuohon oo mitään järkeä kuluttaa aikaa ku alkaa vaan syömään miestä. Välillä menee itellä joka veto maaliin ja välillä vastustajalla. Se on ihan sama ketä siellä on kentällä ku lopputulos on päätetty jo ennen pelin alkua. Testailin tuossa pelaamalla muutaman offline-pelin täysillä fitnesseillä samaa joukkuetta vastaan ja joka pelissä omat tekoälypelaajat toimi ihan eri tavalla ja tuntuma ohjatessa oli ihan eri. Lopputuloksetki tais olla tyyliin 0-1, 1-1 ja 6-0. Tarpeeksi hyvä ku olis niin kaikkihan nuo olis voitettavissa, mutta näköjään tämmösellä keskiverto sarjajyrällä statsit menee pitkässä juoksussa voittojen ja häviöiden osalta aikalailla tasan. Viime vuoden painoksessa kuitenki tuli 1-divarin mestaruuksia ja 2-divarikin meni kerran ilman päästettyjä maaleja niin luulis, että homma ois edes vähän hallussa tällä kertaa...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

noniin, 3viikko sitten rekkasin ja tänään sain s-postin ja tunnuksen vahvistettua:)
tuommosella mennään:
http://www.futhead.com/15/squads/19786634/
cam on vaan vaihtunut oscariin kun sen verran sain nappulaa keräiltyä.
edit: ja pelailuakin on tosiaan takana se 3vk FUTin parissa. Harmittaa vähän kun ei oo älynny ennen tätä FUTia pelailla, ihan lepposa pelimuoto.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tätä ketjua lukiessa alan ymmärtämään AA-kerhojen tärkeyden yms. Helpottaa pirusti lukea toisten kommentteja siitä että mikään ei toimi. Lisäksi on mukava huomata että ei läheskään kaikki paina ykkösdivarissa vielä. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyl se siitä kaverit, pohjalta on tunnetusti parempi ponnistaa. Itte valuin seiskaan ja pysyin siellä tovin jos toisenkin, nyt noustu vitoseen ja kamppaillaan noususta. Kiinnittänyt enemmän huomiota siihen mihin syötän jne, ja PIDÄN SEN PERKELEEN PALLON ITELLÄ. Eilen tuli silti "vahingossa" DNF kun vastustajan Gyrvinho puski kaks kertaa Ibarbonm täydellisen keskityksen Boatengin ja Ramosin vastusteluista huolimatta maaliin. stana.
Koittakaa jotain BSG yhdistelmiä, niin että ne G pelaajat on sit ihan torella kovia, esim. mulla nyt toi Pohjanpalon porukka, Ronaldo, Pohjanpalo + Bolly. esim. Manneh-Messi-Bolly vois olla lysti jos vaan saa kemia jotenkin tehtyä
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tässä pohdiskelin SIF Benzeman myyntiä reilusti alle hankintahinnan ja MOTM Yayan tilalle ostoa, toki joutuu muutaman miljoonan Benzeman lisäksi upottamaan jos kyseiseen diiliin lähden. Benzemaa varten en kuitenkaan ole joukkuetta kasannut ja yayan saisi samantien BPL squadiani vahvistamaan. Toinen vaihtoehto olisi hommata sif neymar, jättäen benzema testattavaksi. Löytyykös mielipiteitä kumpi mahtaisi olla järkevämpi sijoitus pitkälle (about kuukausi) aikajaksolle, yaya vai neymar?
Ja kyllä, tiedostan itsekkin omaavani ehkä hieman kyseenalaisen tyylin pelata, kun joudun miettimään miten maksimoisin oman virtuaalivarallisuuden.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kiskasin ton jonku Gradel tyypin pakast(silver if kait niitä TOTT kortteja ku ei se TOTW ole). Se menee nyt n.800k vähän vajaa PS4:sella, mietin et kannattaako myyä nyt vai oottaa viikon tai ennemmän ja myydä sitten poies. Eli arveleeko kukaan että sen hinta lähtis nousuun kun se poistuu pakoista.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kiskasin ton jonku Gradel tyypin pakast(silver if kait niitä TOTT kortteja ku ei se TOTW ole). Se menee nyt n.800k vähän vajaa PS4:sella, mietin et kannattaako myyä nyt vai oottaa viikon tai ennemmän ja myydä sitten poies. Eli arveleeko kukaan että sen hinta lähtis nousuun kun se poistuu pakoista.
Kaiken järjen mukaan se nousee kyllä ajan kuluessa, mut marketin käyttäytymisessä ei ole ollut järjen hiventä viime aikoina joten, itse möisin sen nyt pois kun AFCON TOTT on vielä cool juttu. Lisäksi ollaan vasta perjantaissa, noita löytyy maanantaina jo jokunen marketista jolloin hinta tippuu alaspäin luonnollisesti. Tee miten hyvältä tuntuu, molemmat ihan järkeviä ratkaisuja.

Olen entistä enemmän sitä mieltä että noi pelien takkuamiset johtuu servereistä. Nyt ihmisten aikaan pääsee pelaamaan varmaan enemmän eurooppalaisia vastaan. Mun pelit tökkii poikkeuksetta juuri aamupäivisin, ni vois kuvitella et sillon tulee pelattua enemmän Haslam Sählämeitä vastaan...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Niinkun eilen postailin että se Chermiti jysähti heti ylös 7k-->70k, ostin sitten Chiumientoa 1k pala, tosin vaan 5 kun oli kiirus. Päivällä kattelin et Yapi Yapo oli mennyt 3k->30k...

Nyt meni kaikki Chiumientot 10k pala... PROFIT. Perhana kun ois poiminu noita 20kpl
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kaiken järjen mukaan se nousee kyllä ajan kuluessa, mut marketin käyttäytymisessä ei ole ollut järjen hiventä viime aikoina joten, itse möisin sen nyt pois kun AFCON TOTT on vielä cool juttu. Lisäksi ollaan vasta perjantaissa, noita löytyy maanantaina jo jokunen marketista jolloin hinta tippuu alaspäin luonnollisesti. Tee miten hyvältä tuntuu, molemmat ihan järkeviä ratkaisuja.

Olen entistä enemmän sitä mieltä että noi pelien takkuamiset johtuu servereistä. Nyt ihmisten aikaan pääsee pelaamaan varmaan enemmän eurooppalaisia vastaan. Mun pelit tökkii poikkeuksetta juuri aamupäivisin, ni vois kuvitella et sillon tulee pelattua enemmän Haslam Sählämeitä vastaan...


Ei voi johtua lagista ku ei ne liiku.. vaikka miten odotat niin omat vaan jalottelee. Ainut kuka liikkuu niin se ketä ohjaat. Mulla taas juniorit pelanneet tänään ja normaalisti vetelee 3 maalin keskiarvolla. Minun tiimeillä saa nippa nappa yhden maalin tehtyä. Raivon partaalle ajavan tappio putken jälkeen peli lähtee kummasti kulkemaan ja toimii ku unelma..

Pelit menee perseelleen, pakoista nousee pelkkää sontaa.. 15 pakkaa ja paras nosto brassi valmentaja 1,5k. Onneks sentään kauppa käy ja williamskin liikku. Samalla sain Kolon myytyä 59k ja ostettua kaksi tilalle.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Miulla pari viime päivää oli jotain ihan kuraa, mutta nyt peli kulkee ja pääsin jopa vitosdivariin :D asiaa varmaan autto aika paljon lb-nappulan keksiminen puolustustilanteissa ^^; ja finesse shot kanssa löydetty, nyt saa vähän varmemmin palloa maaliin jos on päässy läpiajoon vastustajan hölmöilyn jälkeen
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei voi johtua lagista ku ei ne liiku.. vaikka miten odotat niin omat vaan jalottelee. Ainut kuka liikkuu niin se ketä ohjaat. Mulla taas juniorit pelanneet tänään ja normaalisti vetelee 3 maalin keskiarvolla. Minun tiimeillä saa nippa nappa yhden maalin tehtyä. Raivon partaalle ajavan tappio putken jälkeen peli lähtee kummasti kulkemaan ja toimii ku unelma..

Pelit menee perseelleen, pakoista nousee pelkkää sontaa.. 15 pakkaa ja paras nosto brassi valmentaja 1,5k. Onneks sentään kauppa käy ja williamskin liikku. Samalla sain Kolon myytyä 59k ja ostettua kaksi tilalle.

Ei juma, toi Kolohan on ihan ilmanen
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuli sit 500k tuhlattu pakkoihi, ainoo kunnollinen nosto motm bony:( Säikähin jo että toure napsahti ku oranssi Norsunluurannikon lipun omaava kortti vilahti, mut ei ihan sentään:D
 
Ylös Bottom