Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Adriano sai IF:n liigapelin perusteella (2 maalia vissii), champpareista jaetaa jossai kohtaa MOTMeja, mut ei ehkä vielä näin aikasin? Yks MOTM kurtullahan jo on

Joo, Tuulis on oikeassa. En ollut tiennytkään. Shaktar pelasi edellisenä torstaina Volynia vastaan voittaen 6-2 ja Adriano paukutti 2+1. Seuraavana tiistaina Shaktar sitten murjoi Baten 7-0 ja Adriano iski sen viisi maalia. Olin tähän päivään saakka luullut, että Luiz sai informin siitä pelistä (toki sillä voi olla siltikin mentaalinen vaikutus valitsijoiden puolella).

No, tämäpä vaan vahvistaa sitä, ettei Chämppäreistä jaeta informeja.;)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Samaa voisin sanoa, äsken juuri meni fresh Williams 80k hintaan. Ei saa polkea hintoja ;)

Niin pitkään kun uusia saa 14k - 16k niin minä oon tyytyväinen 39k myynteihin:)


On kyllä hyvä nähdä paljonko noilla saa kasaan Tällä hetkellä voittoa tullu 40k ja 37 korttia:D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itselläkin oli edellispäivänä vielä ~20 williamssia. Päätin kuitenkin myydä kaikki 17k/kpl, vaikka ihan hyvin muutama menikin korkeammilla bineillä per päivä. Nopeammin sitä profittia tulee yksittäisiä bargaineja napsiessa, kuin parin ylihintaisen williamssin myynnillä. Ei siinä silti, jokainen tyylillään.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Noin toki. Aamulla ennen töihinlähtöä laitoin tunnin kierroksen, näköjään kaksi Williamsia siinä meni: 80k ja 59k, joten nettona noista kahdesta kortista tuli noin 90k. Web appin rajoitus kyllä lopettaa oman treidaamisen aika lailla kokonaan kun konsolilla ollessa haluaa kuitenkin lähinnä pelata, silloin harvoin kun siihen nyt mahdollisuus on. Nämä nykyiset tullee myytyä pois ja jokunen IF tilalle, todennäköisesti jatkan discard-korteilla jolloin tappiota ei voi teoriassakaan tulla. Fiqueiras, Tyton, Pizarro ja Quagliella vai mitä olivatkaan hyvinä esimerkkeinä, kaikista saa kuitenkin sen about 20k pois myydessä.

Ongelmahan tässä on myös se, että ostoslistan ainoa kortti olisi se joku If West Hamin hopeatoppari, johon ei ikinä rahat tule riittämään - saati sitten että ostossaan olisi mitään järkeä. tuota voi pohtia sitten, jos rahaa jossain vaiheessa se 500k tulisi olemaan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Taitaa olla tähän asti maukkain TOTW? Darn...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Näin jälkiviisaana olisi varmaan sen messin ostamisen kanssa pitänyt miettiä vähän tarkemmin eilen :cool:
Aika hyvin tuli liikettä ja messejä myyntiin, pitkästä aikaa toty Messikin oli muutaman sekunnin bidattavana. Sääli ettei aina voi voittaa :(
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

SIF Aubameyangin hinnasta päästiin market crashin ansiosta sopuun ja onhan tuo aivan mielettömän hyvä kortti. Karkaa pakeilta, viimeistelee maasta ja ilmasta. Harhauttaahan se ei osaa, mutta eipä ole haitannut. Tuonut maaleillaan joukkueen vauhdilla kolmosdivarista ykkösen kirkkaisiin valoihin ja sielläkin startti kolmella voitolla, kun edellinen visiitti Lewandowskilla päättyi tippumiseen. Tämmösellä harjataan nykyään

http://www.futhead.com/15/squads/24038111/

Tasapainoinen kokoonpano, jossa roolit natsaa ainakin hyökkäyspelin osalta hyvin. Pakit avaavat hyvin keskikentän kolmiolle josta kuka tahansa pystyy pienen jauhamisen jälkeen vapauttamaan jonkun hyökkäyskolmikosta haastamaan vastustajan puolustusta.

Seuraavaksi olisi tarkoitus unohtaa fitnesskorttien käyttö ja alkaa pelaamaan ns. FUT-Careeria 23 pelaajan kokoonpanolla. Eli jokaisen kauden aikana parin seasonmatsin jälkeen aina cup-peli ja tuplanmetsästystä harrastamaan. Ilman fitnesskorttien käyttöä joutuisi kierrättämään pelaajia ja jo vähän ehkä miettimään panostaako sarjakauteen vai cupiin. Uskoisin, että näin pysyy hyvin mielenkiinto yllä. Penkki, josta pelaajia ykkösrosterin mukaan nostettaisiin on tällä hetkellä tämän näköinen

http://www.futhead.com/15/squads/24038183/

Mites foorumin asiantuntijat, onko mitään toivoa että Götzen IF jäisi hintasukelluksen takia tuonne 500k pintaan vai tuleeko tästäkin miljoonakortti josta voi vain haaveilla?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitenkäs täällä kaikilla muilla noi Williamsit ynnä muut vaihtaa omistajaa noin karkeilla ylihinnoilla, kun omat 2 buustattua Williamsia ei mene edes 35k buy now:lla? :D Ollut myynnissä varmaan viikon jo putkeen ja tunnin välein olen relistaillu.

On muuten toi If Guarin aika hiton hyvännäköinen kortti ja näin ollen pakkohankinta :D

E: Tif Messi muuten kaatoi jo pakkamarketin :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Piti ostaa pakkoja, koska hermot meni tradeillessa ja vaikka kuinka osti halvalla ja pisti alihintaan ei kortteja kukaan ostanut. Noh toisesta pakasta pamahti if Muller :p
30k pakkoihin ja 1,8mil tilille, kiitos EA. Eipä kyllä vielä kata Messin romahdusta, mutta vähän edes palautti toivoa tähänkin peliin.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitenkäs täällä kaikilla muilla noi Williamsit ynnä muut vaihtaa omistajaa noin karkeilla ylihinnoilla, kun omat 2 buustattua Williamsia ei mene edes 35k buy now:lla? :D Ollut myynnissä varmaan viikon jo putkeen ja tunnin välein olen relistaillu.

On muuten toi If Guarin aika hiton hyvännäköinen kortti ja näin ollen pakkohankinta :D

E: Tif Messi muuten kaatoi jo pakkamarketin :D

Jos haluaa hyvää liikettä niin pitää olla aina yks sivullinen vähintään noita pelaajia... Ei mullakaan Kolo ja Cabella tahtonu liikkua nyt kun on sivullinen molempia. Niin joka tunti menee jotain.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko mitään ajatusta mihin ton SIF mullerin hinta asettuu ?? Olis varmasti hyvää vaihtelua lewalle ja auballe,noh enhän mä saa niitä puuttuvaa kahta miljoonaa kuiteskaa kerättyä:eek:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

PERKELE!

Hieno olla 100km kotoa kun tulee twiitti TIF Messistä, kiitos EA! WEB APP olis auttanu tuhojen torjunnassa, nyt ei RB Messi mee edes 9,3M.... Jos 8,8M saan myytyä ni sit saa sentään 50k voittoa. Ja toi oli vielä viikko sit ihan hilkulla iskeä kattoon(15M), hohhoijaa

Taidan ottaa TOTY Di Marjaanan kokeiluun seuraavaks

ekasta 15k pakaks tuli sentään lohdutuksena Toure(JaJa)(NIF)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko mitään ajatusta mihin ton SIF mullerin hinta asettuu ?? Olis varmasti hyvää vaihtelua lewalle ja auballe,noh enhän mä saa niitä puuttuvaa kahta miljoonaa kuiteskaa kerättyä:eek:

Nyt jo taitaa ainakin ps4 irrota about miljoonalla kyseistä korttia. 3* skilssit taitaa aika monelle olla ongelma ja näin ollen nappaa jonkun muun tilalle. Lisäksi pakkoja tullaan availemaan järjetön määrä nykyisen totwin aikana eli eiköhän sinne ~500k paikkeille helposti laske.

Ei voi kun tyytyväinen olla, että sai sen noinkin lähellä pakkoihin ilmestymistä napattua ja jäi edes vähän rahaa säästöön.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt jo taitaa ainakin ps4 irrota about miljoonalla kyseistä korttia. 3* skilssit taitaa aika monelle olla ongelma ja näin ollen nappaa jonkun muun tilalle. Lisäksi pakkoja tullaan availemaan järjetön määrä nykyisen totwin aikana eli eiköhän sinne ~500k paikkeille helposti laske.

Ei voi kun tyytyväinen olla, että sai sen noinkin lähellä pakkoihin ilmestymistä napattua ja jäi edes vähän rahaa säästöön.


Missä vaiheessa viikkoa toi olis halvimmillaan?? Muo ei ainakaan 3* skillit haittaa yhtään pitää varmaan myydä lewa niin vikat kolikkot saan siihen.Onkohan toi muuten sijotuksenakin hyvä kortti kun IF:kin oli jotain 1,5m jos oikein muistan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Missä vaiheessa viikkoa toi olis halvimmillaan?? Muo ei ainakaan 3* skillit haittaa yhtään pitää varmaan myydä lewa niin vikat kolikkot saan siihen.Onkohan toi muuten sijotuksenakin hyvä kortti kun IF:kin oli jotain 1,5m jos oikein muistan.

Eikös se yleensä seuraavan viikon alussa ole yleensä halvimmillaan. Hinnan suhteen en kyllä lupauksia oikein voi tehdä eli sen suhteen ei lewaa kannata myydä ennen kun tosiaan mahdollisesti noissa hinnoissa kaveri on :--D

Mullerin ensimmäinen inform pyörinyt aiemmin ps4 1,8-2,5 miljoonan luokassa, mutta hinta selittyy sillä että ollut pakoissa viikolla 9 (?), eikä niitä turhan paljoa ole marketeissa pyörinyt. Varmaan aika perus hinnannousua luvassa ajan kanssa, mutta en ainakaan nopean profitin toivossa lähtisi sijoittamaan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitenkäs täällä kaikilla muilla noi Williamsit ynnä muut vaihtaa omistajaa noin karkeilla ylihinnoilla, kun omat 2 buustattua Williamsia ei mene edes 35k buy now:lla? :D Ollut myynnissä varmaan viikon jo putkeen ja tunnin välein olen relistaillu.

Tuuristahan tuo loppujen lopuksi on kiinni. Varsinkin noi mun kaksi Williamsia, koska kolme vain niitä yhteensä aikanaan taisin hankkia joten sivu ei ollut täynnä (minun) ylihintaisia kortteja. Todennäköisesti mun listaus on vain osunut samaan aikaan, kun joku on koittanut myydä yli 100k hintaan, joten mun kortit on näyttänyt suorastaan halvoilta. Itse ajattelin Williamsin aikaan että tulevat saletisti olemaan jossain vaiheessa minimissään 120k arvoisia. Voi vielä toteutuakin, mutta nyt on tullut pari pakkia lisää jotka vievät tuolta markkinoita (Toure, Smalling).

Aiempina vuosina (kuulemma) If ovat olleet halvimmillaan seuraavan viikon ma-ti. Tällä kaudella ei kai ole enää välttämättä aina mennyt tuon mukaan, kun useampi koittaa tehdä noilla tiliä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt, kun futbin on hyödytön hintojen katselussa, joten arvoisat Play Station miehet voisitteko laittaa hintoja muutamien pelaajien kohdilta niin ei mene noissa arvostelu videoissa hinnat pahasti mönkään. Xbox puolen saan katsottua itse, mut PS on vähän ongelmallisempi ;)

Näistä kavereista kaipailisin hintoja, kiitos. :)

IF 87 Özil
IF 80 Welbeck
IF 82 Feghouli
SIF 89 Silva
IF 82 Parejo
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

tulihan se brassicupin voitto.. niin paska päki lohkes että siihen nähen oli ajanhukkaa:D
ja tosiaan nyt ku oli noita jumbo premium päkejä niin piti testiksi ostaa yks, tuli niin saissee että meinas ihan tosissaan alkaa vit.. masentaa.
Noh se päki motivoi tuhlailemaan viimeisiä pennosia vielä yhteen niin perskati normi neymar... kelpaa mulle :)
 
Ylös Bottom