Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itsehän olen suuri handicap uskoja. Eli jos sun jengi on alle 5 tähden (eli 80 overall tais olla siinä rajalla), niin ehdottomasti siitä johtuu tuo. Itse en suostu pelaamaan millään hyvällä jengillä, ilman että siinä on pronssi pelaajista koostuva penkki :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itsehän olen suuri handicap uskoja. Eli jos sun jengi on alle 5 tähden (eli 80 overall tais olla siinä rajalla), niin ehdottomasti siitä johtuu tuo. Itse en suostu pelaamaan millään hyvällä jengillä, ilman että siinä on pronssi pelaajista koostuva penkki :D
Okei, ite en oo pelannu ties millon alle 82 overallin jengillä. On mulla niitä pronsseja ollu penkillä noissa uber jengeissä ja välillä tuntui et niistä ois hyötyy mut oon luopunu niistä. Tein tän la liga jengin squad bulderilla, eli pakoista saaduilla ja sit informit. RW oli auki ni ostin siihen Velan. Ei nää ollenkaan ole niin hyviä ku buli miehet mut jestas et tiimi pelaa hyvin yhteen. Aina on joku hyvällä paikalla mihin syöttää. Tältäkö se siis tuntuu vihuista kun ne pelaa mua vastaan? :D

En uskalla vaihtaa edes penkin miehiä kentälle ku pelottaa et EA suuttuu. Squad fitnessin käytin äsken, toivottavasti ei EA siitä suuttunu! :)

Vietto teki äsken kaks, mut jopa A.Ismail ois tehny niistä. Mut ompahan maalitili auki.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mikähän mahtaa noin suurinpiirtein olla hinta PS:n puolella Lukakun man of the match kortista?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itsehän olen suuri handicap uskoja. Eli jos sun jengi on alle 5 tähden (eli 80 overall tais olla siinä rajalla), niin ehdottomasti siitä johtuu tuo. Itse en suostu pelaamaan millään hyvällä jengillä, ilman että siinä on pronssi pelaajista koostuva penkki :D
En tiedä, itsellä on 5 tähteä, mutta kemiat ei ole koskaan ollut yli 60. 5 divarissa olen enimillään käynyt. Kokeilin alussa 100 kemioita, mutta eihän siitä mitään tullut. Itse yritän voittaa nuo pelit taktiikoita muuttelemalla tilanteen mukaan. Esimerkiksi, aina kun vastustajalla on Neymar ja Aguero, niin park the bus ja sitten vähän tilanteen mukaan. Yhden kerran vastustajalle riitti, kun ei päässytkään Neymarilla juoksemaan alueelle ja lopetti kesken.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mikähän mahtaa noin suurinpiirtein olla hinta PS:n puolella Lukakun man of the match kortista?

Eilen oli jotain 275k, nyt näyttäs olevan ~300k. Tuo FutFocus.com sivusto on pitänyt mulla aika hyvin paikkansa, Xboxin puolellahan tuo ei päivity mut pleikkaripuolen näyttää ihan ok mitä ite käyttänyt.

Pirlo taas yli 100k, ja Candreva ~220k. Pitäsköhän myydä toi oma Candreva pois ja gämblätä jos se siitä laskis vielä ennen ens viikon tähtisikermää, ja siis näinhän pitäisi tapahtua, mut ei helkkari näistä ota enää selvää näistä markkinoista...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Aamun ekalla tunnilla 75k voittoa ja Serie A pelivuorossa joten piti käydä poimimassa Candreva 215k hinnalla talteen. Muutenkin joukkuessa uusina pelajina Guarin ja Mertens niin ihan mukava oli vetästä pari peliä nelos divaria. Mertens alkaa vähän kypsyttämään sillä se on ihan liian heikko vääntämään Walkerin kanssa.. muuten kyllä ihan hyvä ja tuntuma melko sama ku Hazardissa. Guarin cam paikalle Matiaksen tilalle ja kyllähän siinä heti näkyi se fyysinen ero.. kaverilla myös aika hyvä long shotti joka kolahti valitettavasti ylärimaan. Candrevan nif kortti oli hyvä ja iffissä ei kummosia eroja tuntunu. Parissa pelissä kuitenkin 2+1 joten jää tiimiin. Nyt tosin vähän tuunasin ja laitoin 359k hintaan markettiin pyörimään.. lauantai joten eiköhän se mene :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eilen oli jotain 275k, nyt näyttäs olevan ~300k. Tuo FutFocus.com sivusto on pitänyt mulla aika hyvin paikkansa, Xboxin puolellahan tuo ei päivity mut pleikkaripuolen näyttää ihan ok mitä ite käyttänyt.

Pirlo taas yli 100k, ja Candreva ~220k. Pitäsköhän myydä toi oma Candreva pois ja gämblätä jos se siitä laskis vielä ennen ens viikon tähtisikermää, ja siis näinhän pitäisi tapahtua, mut ei helkkari näistä ota enää selvää näistä markkinoista...


Kolikkojen hinnat puolittuneet muutamassa päivässä joten kaikki kortit aika hyvässä nosteessa.. torstaina ostin Benzeman 1,15M nyt bini jo 1,3M ja sitäki saa aika hartaasti ettiä..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kolikkojen hinnat puolittuneet muutamassa päivässä joten kaikki kortit aika hyvässä nosteessa.. torstaina ostin Benzeman 1,15M nyt bini jo 1,3M ja sitäki saa aika hartaasti ettiä..

Juu ite myin eile 395k:lla ostamani SIF Iscon 450k:lla pois ja nyt jo reilusti yli 500k. Ostin eile illalla MOTM Lukakun ja SIF De Bruynen ja kasaan niiden ympärille jonkun näkösen jengin. De Bruynen sain 280k:lla luulis, että se ois noussu kans jonku verran.

Tämmösellä 2. Squadilla oon menny nyt jonku aikaa ja tällä on alkanu pelit toimimaan. http://www.futhead.com/15/squads/25404467/
Nyt sorruin ekaa kertaa käyttämään Walcottia:D. Onhan se sellane sprintteri, että ihan päätä huimaa. Ja ittellä kyllä ollu aika hyvä viimeistelijäki. Ja onhan tuolla toisellaki laidalla nopeutta:rolleyes:. Ite tykkään kans Özilistä tosi paljon. Hyökkäys kaksiokosta molemmilla maali per peli. Tällä jengillä voitin 7-2 BBVA jengin missä oli muun muassa TIF Messi, TOTY Iniesta, TOTY Ramos, SIF Neymar sun muut.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sinnehä +6 buusti Antonio meni 359k:D Ihan hyvä päivä ollu tähän mennessä ku koti hommia tehdessä polkassu aina relistiä. Aamulla tilillä 225k.. nyt 2 x Candreva ja 150k. Sivussa tullu 5 pakkaa aukastua ja paras Montolivo..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Palacen Murray 2+0 mut otti just punaisen. Puncheonilla tosin 0+3, vois olla Inform ainesta...

Hinnat tosiaan nousussa, taitaa suoraan heijastua noi hinnat noitten kolikoiden myyntihintaan vissiinkin.
 
Oon paras

Pikasella googlailulla löyty 2 miljoona coinssia hintaan 8,62€:eek:
Onhan se vähän turhattavaa kun 2 miljoonan treidaamisen menee monia viikkoja ainaki itellä. Rahan tienaaminen taitaa olla tällä hetkellä nopeempi/helpompi tapa saada fifa coinsseja:(
 
Vastaus: Oon paras

Pikasella googlailulla löyty 2 miljoona coinssia hintaan 8,62€:eek:
Onhan se vähän turhattavaa kun 2 miljoonan treidaamisen menee monia viikkoja ainaki itellä. Rahan tienaaminen taitaa olla tällä hetkellä nopeempi/helpompi tapa saada fifa coinsseja:(

Siihen päälle vielä fakta että tässä markettitilanteessa ei tuolla 2m coinssilla vielä hirveän pitkälle pötkitä jos haluaa esimerkiksi vähän vanhempia informeja käyttää, kun jokainen noussut ihan övereihin hintoihin.

Ilmeisesti juuri halventuneet coinssit taas nostaneet hintoja ihan hulluna, toty robbenille ja suarezille kävi samat kuin kaikille messeille ja ronaldoille eikä niitä marketista saa ostettua vaikka rahaa löytyisikin.

Aika hyvin vienyt mielenkiintoa, kun ei ole saanut if/toty ronaldoa tiimiin. Toki varmaan perus ronaldokin asiansa ajaa, mutta hintojen heittely päivittäin +-miljoonalla päivässä ei oikein innosta sen pidempiaikaiseen omistamiseen.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Noissa suht edullisissa mutta tehokkaissa silvereissä on tapahtunut nyt roima rykäsy ylöspäin pleikan puolella.

Eilen, esim Diekmaier meni 35k, nyt se on 50k.

Milanin Niang eilen 10k, nyt 20-30k pari alinta.

Yedlin nousussa myös, taidan ostaa yhden talteen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyllähän ean peliliikkeet web apin sulkemisella löysillä tiffeillä ja jatkuvilla promo pakoilla.. joiden sisältöä kalliiden korttien osalta ollaan melko suurella todennäköisyydellä pistetty hiton pieneksi. Kaikki tämä ajaa vaan ihmisiä entistä enemmän ostamaan kolikoita.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)


Itse asiassa... Pitää ottaa vähän sanoja takaisin:D. Ekat 10 peliä Lukaku ihan piilossa, ei päässy paikkoihin, jos pääsi ei jostain syystä tehny. Sitten vaihoin squadin ja formationin tähän. Nyt tolla squadilla 7 peliä, Lukaku 10 maalia ja tuntuu nyt ihan uskomattomalta. Juoksee ohi ja pistää koko ajan sisään. SIF De Bruyne on nyt aivan huikea, mutta Atsu yllätti. Sehän on todella hyvä vaikka monet sitä haukkunu. SIF Perisicin taidot kaikki tietää. Ja UPattu Fährmann on pelis paras maalivahti. Parempi kuin Neuer, Courtois tai kukaan muukaan. Paras.

Tuo formation on muuten itselleni paras formation tällä hetkellä. Joku Youtubettaja teki tuosta videonkin ja sanoi pistämään heti pelin alusta Attacking tai Ultra Attacking. Toi taitaa olla tän formationin ase. Kuhan pistää laitapakeille "stay back while attacking". CDM:t nousee kans mut sen verran, että ehtii puolustamaan. Kannattaa kokeilla.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jes!Tänään kun selailin pelaajiani löysin RM iF Rodriguezin jonka arvo on 2,2M:).Aattelin rakentaa jotain tällasta http://www.futhead.com/15/squads/25518917/ Osaa tääkin peli olla mahtava:) Squadiin saa toki antaa parannusehdotuksia jos jotain kannattaa vaihtaa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Fifakansa! Mitä formationeita olette tottuneet käyttämään? Kertokaahan vähän vinkkejä, itse olen vain ja ainoastaan pelannut neljä kolme kolmosella, olen huomannut että läheltä nää syöttöpaikat siinä aina löytyy
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Fifakansa! Mitä formationeita olette tottuneet käyttämään? Kertokaahan vähän vinkkejä, itse olen vain ja ainoastaan pelannut neljä kolme kolmosella, olen huomannut että läheltä nää syöttöpaikat siinä aina löytyy

En tiedä millä 4-3-3 formaatiolla oot pelannu, mutta suosittelen tossa ylempänä kertomastani 4-3-3(3) formaatiota. Aivan loistava.

Miten muuten kattoko joku esim. aamulla/eilen illalla paljon MOTM Rondonin hinta oli? Nyt näyttää olevan lähemmäs 200k niin onko järkevä ostaa tolla hinnalla?
 
Ylös Bottom