Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Niin toi vaikuttaa enemmän semmoselta fifa 14 keskitys-pusku-teinien straikerilta. :)
Itsellä lukakun normikorttikin oli todella hyvä. Iso, vahva ja nopea, sekä kova laukaus joka löytää itselläni maalin perukoille paremmin kuin ei upatun diego costan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Toi Luciano Vietton MOTM kortti pitää vielä napata talteen iltasella. Toivottavasti laskis oikeen roimasti tuosta nykyisestä 177k hinnasta. Vaikuttaa mielenkiintoiselta testattavalta!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Niin toi vaikuttaa enemmän semmoselta fifa 14 keskitys-pusku-teinien straikerilta. :)

Oliko viime vuotisessa puskumaalit helpompia tehdä vai mistä moinen teinittely? Mä ainakin pelaan mielelläni laitojen kautta, tosin taitavien pelaajien kautta ja rakentelemalla keskityspaikan syöttelemällä sekä harhauttelemalla (aina yhden kerran liikaa...).

Hemmetti kun ei oikein tunnu saavan millään kasattua mieleistä joukkuetta. Erilaisia hybridejäkin on tullut testattua, viimeisimpänä PSG + Balotelli, Bolasie, Moreno, Sakho & Mignolet. Zlatania huutaisi, mutta rahaa ei ole eikä tuo 40+ kolikon häviäminen EA:lle helpottanut tässä tavoitteessa. Toki voisi laittaa mulla huonosti toimineita tyyliin Lewandovski lihoiksi, toisaalta sitten taas tuntuu jotenkin omituiselta laittaa yhteen pelaajaan zlatanmaisia määriä kolikoita kiinni.
Jos sitten TOTS aikaan, jolloin lienen jo kyllästynyt muihin ranskalaisiin. Ehkä silloin olisi sitten vaikka yhteispohjoismaisen joukkueen aika.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oliko viime vuotisessa puskumaalit helpompia tehdä vai mistä moinen teinittely? Mä ainakin pelaan mielelläni laitojen kautta, tosin taitavien pelaajien kautta ja rakentelemalla keskityspaikan syöttelemällä sekä harhauttelemalla (aina yhden kerran liikaa...)
Edellisessä versiossa tuo keskitys homma oli aivan naurettavaa. Jengi vaan juoksi kohti kulmalippua ja sieltä ihan kulmalipun vierestä keso ja joku mörssäri puski sen sitten maaliin. Korjaan, ei tarvinnut olla edes mörssäri, joku helevakon 170cm pätkä hyppäs ihan iisisti kaksmetristen huipputopparien yli jotka kerkis sekuntitolkulla ihmetellä kun se pallo leijailee sieltä kulmasta kohti niiden päätä. Tuo oli raivostuttavaa. Tässä versiossa noi oli kitketty pois julkaisun alussa, jopa niin pitkälle että kesoilla oli lähes mahdoton tehdä maalia mut nyt ovat tainneet löytää suht kultaisen keskitien noiden kesojen kanssa pätsien myötä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Juu FIFA 14 oli ihan rikki keskitysten puolesta! Tässä pääpeli on paljon realistisemman oloista ja parempaa ollut julkasusta asti :) Itsehän olen toki niin pro, että David Silvan keskitykset osuu kyllä hyvin Mandzukicin kaaliin...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Juu FIFA 14 oli ihan rikki keskitysten puolesta! Tässä pääpeli on paljon realistisemman oloista ja parempaa ollut julkasusta asti :) Itsehän olen toki niin pro, että David Silvan keskitykset osuu kyllä hyvin Mandzukicin kaaliin...
Sun itsetunto on kyllä kohillaan! ;)

Mä kyllä keskitän todella harvoin, teen päämaalit lähinnä kulmatilanteista. Joko muuten Fabre oot rohjennut ihmisiä vastaan kirmaamaan vai vieläkö pyörittelet tietokonetta? Ite pelasin tuota mikä lie kiinalainen uusvuos kuppia tietsikkaa vastaan ja ihan ok matseja ne oli mut aika nopeesti kyllästyisin kuitenkin jos pelkästään niitä hakkaisin. Ei ne kaikki ihmisvihutkaan ole niitä sprinttinappi pohjassa kieli vyön alla hikoilijoita.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sun itsetunto on kyllä kohillaan! ;)

Mä kyllä keskitän todella harvoin, teen päämaalit lähinnä kulmatilanteista. Joko muuten Fabre oot rohjennut ihmisiä vastaan kirmaamaan vai vieläkö pyörittelet tietokonetta?

Kokemuksen vankalla rintaäänellä vaan täällä huutelen ;)

Tekoälyn kovempia vaikeustasoja vastaan pelatessa peli muistuttaa niin kivasti oikeaa jalkapalloa, ettei kauheasti houkuttele ne online-munaravipelit vieläkään. Voihan se toki olla, että täytyy tulla niitäkin vääntämään jossain vaiheessa, kunhan saa noi kaikki offline-divarit pelattua läpi. Ykkösessä mennään tällä hetkellä, siitä vielä mestaruus uupuu.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jaksaako joku kertoa mikä tässä pelimuodossa on niin hienoa, mikä sen idea on?? Kuukaudesta toiseen tämä keskustelu on listan kärkipäässä... satoja postauksia jne. FIFA tiimi väittää että tällä pelimuodolla olisi yli 12 miljoonaa pelaajaa. Onko se edes mahdollista, kuinka paljon FIFA-sarja oikein myy!?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jaksaako joku kertoa mikä tässä pelimuodossa on niin hienoa, mikä sen idea on?? Kuukaudesta toiseen tämä keskustelu on listan kärkipäässä... satoja postauksia jne. FIFA tiimi väittää että tällä pelimuodolla olisi yli 12 miljoonaa pelaajaa. Onko se edes mahdollista, kuinka paljon FIFA-sarja oikein myy!?
Mistähän alottaisi? Ja meitsi vielä kännyn varassa, mut kokeillaan:

No ensinnäkin käsittääkseni jalkapallo on maailman suosituin urheilulaji. Jos omistat konsolin, diggaat fudiksesta ni on selviö että myös tämä peli löytyy hyllystä.

Itselle oli vuosia sitten huikea homma kun tajusin et tätä peliä voi pelata verkossa jotain tuntematonta vastaan. Sitä ennen olin lähinnä käsin päivitellyt joukkueita reaaliaikaan, nykyisinhän tuokin onnistuu nappia painamalla. Kakarana keräilin jääkiekko kortteja? Kukaan muu täällä? Sanooko Gretzkyn Elite mitään? :D

Sit näin pari vuotta sitten jonkun videon tubessa mikä näytti siistiltä ja päätin itsekin tsekata FUT moden. Aluksi meni pähkäillessä et miten se homma toimii ja kun tajusin humpan juonen ja sen faktan et helkkari mulla on jotain Bristol Cityn äijiä tiimi täynnä, löysin marketin. Ja samontein tajusin et en voi ostaa ketään tiukkaa kärkimiestä. Solution = Visa esiin. Parikymppiä köyhempänä tiimissä oli jo jokunen tiukempi äijä. Sit alkoikin opiskelu coinsien tekoon. Änäripuolelta yks frendi vaihtoi sit oman Agueronsa isoon läjään hut kiekkoja ja se oli poikaa! :)

Pelimuodossa kiehtoo pakkojen jännitys, omanlaisensa tiimin kasaaminen ja pelaajavalikoiman laajuus. Mulla voi mennä tuntikaupalla aikaa ku rakentelen JUST itteä miellyttävän hopeajengin monesta eri liigasta, tietenkin täysillä kemioilla.

Sit tietty, onhan se ingame pelikin toisinaan ihan kivaa. :)

Tiivistettynä, pelimuodon tarkoitus on kasata oma "dream team" ja pelata sillä toisia pelaajia vastaan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kokemuksen vankalla rintaäänellä vaan täällä huutelen ;)

Tekoälyn kovempia vaikeustasoja vastaan pelatessa peli muistuttaa niin kivasti oikeaa jalkapalloa, ettei kauheasti houkuttele ne online-munaravipelit vieläkään. Voihan se toki olla, että täytyy tulla niitäkin vääntämään jossain vaiheessa, kunhan saa noi kaikki offline-divarit pelattua läpi. Ykkösessä mennään tällä hetkellä, siitä vielä mestaruus uupuu.

itekkin pelaillu offline-divaria neloseen asti mut varsinkin tossa world classilla alkaa olla semmosta että vihu rappaa ihan älyttömästi eikä pilli soi millään, ja koko ajan liukuvat. Toisaalta sitten kun soi niin lappu viuhuu mutta kyllä noista on itte kärsiny aika paljon:p paras oisko vihulle 2 suoraa punaista ja 4 keltaista yhteen mittelöön. Mutta tottahan se on että enemmän se on jalkapallo kuin tuo online-kirmaus. Viimeiset 3 vastusta taas latoneet nopeille jätkille pitkää palloa. Kohtuu tylsää.
Äsken menin häviää nat-cupin semifinaalin taas niin turhasti. Vihulta pari laukausta kohti maalia, toinen uppoaa alapesään kun se on juoksemassa pois päin maalista ja laukoo.. hohhoi. Ja toinen ofc viimesellä minuutilla kulmassa pomppii mun veskan ja pelaajan kauttaa maaliin, 2-1 takkiin ja homma alusta :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jaksaako joku kertoa mikä tässä pelimuodossa on niin hienoa, mikä sen idea on?? Kuukaudesta toiseen tämä keskustelu on listan kärkipäässä... satoja postauksia jne. FIFA tiimi väittää että tällä pelimuodolla olisi yli 12 miljoonaa pelaajaa. Onko se edes mahdollista, kuinka paljon FIFA-sarja oikein myy!?

itekkin oon naputellu jostain tuolta fifa12 alkaen careeria vai manager mode mikä lie? aina uutta fifaa syksyisin ja uutta kautta vuoden ajan aina vähä eri porukoilla sillai et chämppärin voitti:) nyt alko sitten maistua jotenkin puulta tuo yksinään naputtelu niin huvikseen testasin FUTia kun siitä oli fabren blogissa juttua. 1,5kk tässä nyt on ihan tohkeissaan tahkonnu ja hieronu bisneksiä marketissa. Jotenkin se vaan koukuttaa kun saa tuota tiimiä rakentaa ja nuohota muita vastaan noilla porukoilla. Ja hitto tuo pakkojen avaus... se se vasta koukuttaakin vaikka suurimmaksi osaksi sieltä melko kakkaa tuleekin:p cupit yms kivoja kun voi voittaa vähä enemä nappulaa tai jonku pakan(josta ei saa mitään:))
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itselle oli vuosia sitten huikea homma kun tajusin et tätä peliä voi pelata verkossa jotain tuntematonta vastaan. Sitä ennen olin lähinnä käsin päivitellyt joukkueita reaaliaikaan, nykyisinhän tuokin onnistuu nappia painamalla. Kakarana keräilin jääkiekko kortteja? Kukaan muu täällä? Sanooko Gretzkyn Elite mitään? :D


Tuttua puuhaa tuo kokoonpanojen muokkaaminen segalla änärissä ennen netti aikaa.. cnn teksti-tv oli pirun kätevä kun ei tarvinnu odottaa uusimman veikkaajan ilmestymistä. Tuo keräileminen on ainakin meikäläisellä varmaan koukuttavimpia syitä.. löytyy nimittäin niin lätkäkortteja kun paninin MM-tarrakirjat 90 italiasta asti. Ehkä tästä syystä on myöski fiksaatio noihin pelaamattomiin pelajiin ja siihen että ei oikein mistään raaski luopua :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuttua puuhaa tuo kokoonpanojen muokkaaminen segalla änärissä ennen netti aikaa.. cnn teksti-tv oli pirun kätevä kun ei tarvinnu odottaa uusimman veikkaajan ilmestymistä. Tuo keräileminen on ainakin meikäläisellä varmaan koukuttavimpia syitä.. löytyy nimittäin niin lätkäkortteja kun paninin MM-tarrakirjat 90 italiasta asti. Ehkä tästä syystä on myöski fiksaatio noihin pelaamattomiin pelajiin ja siihen että ei oikein mistään raaski luopua :)
Segalla NHL 97, Pro Hockeyn statsisivulta päivittelin kokoonpanoja! Ja entäs sitten Pleikka ykkösellä, NHL 98. Monta tuntia siirtoja ja pelaajien tekoa, sit kun homma valmis niin muutama peli ja unille. Aamulla kun avaa pelin niin fuck, unohtanut tallentaa kokoonpanot muistikortille! Ja eikun alusta... :D good times!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Segalla NHL 97, Pro Hockeyn statsisivulta päivittelin kokoonpanoja! Ja entäs sitten Pleikka ykkösellä, NHL 98. Monta tuntia siirtoja ja pelaajien tekoa, sit kun homma valmis niin muutama peli ja unille. Aamulla kun avaa pelin niin fuck, unohtanut tallentaa kokoonpanot muistikortille! Ja eikun alusta... :D good times!

Joo tuo tosiaan tuttua. En muista mikä änäri pleikalla veti tiltiin tasasin väliajoin. Monta tunti siirteli Stu Grimsoneita ja muita yhtä tarpeellisia pelaajia.. ja kaikki turhaan kun ei ollu muistanu tallentaa:)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt on menny pelit taas päin helevettiä:rolleyes:. Nykyään pysyy hermot vähän paremmin kasassa, kun tietää et tällästä takkuavaa peliä tulee jokatapauksessa. No, kun pelit menee miten menee niin sit tulee vielä enemmän se halu ostaa pakkoja, kun se 100k siellä tilillä makoilee:D. No lopulta kaikki menny, eikä yhtää hyvää pelaajaa:D.

Milläs hinnalla Saxon pyörittelet vielä noita Williamseja ja Koloja sun muita. Ittellä Kolot 39k BINit ei oo menny yhtää viikon aikana ja Williamsit 34k BINillä ja yks menny nyt viimesen viikon aikana.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt on menny pelit taas päin helevettiä:rolleyes:. Nykyään pysyy hermot vähän paremmin kasassa, kun tietää et tällästä takkuavaa peliä tulee jokatapauksessa. No, kun pelit menee miten menee niin sit tulee vielä enemmän se halu ostaa pakkoja, kun se 100k siellä tilillä makoilee:D. No lopulta kaikki menny, eikä yhtää hyvää pelaajaa:D.

Milläs hinnalla Saxon pyörittelet vielä noita Williamseja ja Koloja sun muita. Ittellä Kolot 39k BINit ei oo menny yhtää viikon aikana ja Williamsit 34k BINillä ja yks menny nyt viimesen viikon aikana.

Kolo 39k bin ja williams 39k bin. Tosin Williamsit pitäis alkaa dumppaaman.. sen verran hitaalla nuo liikkuu. Toistaseks kuitenki menee eikä oo jaksqnu ettiä vastaava huoletonta lypsyä. Mulle riittää jos saa 100k proffia päivässä.. seuraava kiinostava kortti maksaa 4 milliä eikä nyt jaksa markettia päivystää. Kattoo house of cardsia ja jaksojen välissä relistiä :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo tuo tosiaan tuttua. En muista mikä änäri pleikalla veti tiltiin tasasin väliajoin. Monta tunti siirteli Stu Grimsoneita ja muita yhtä tarpeellisia pelaajia.. ja kaikki turhaan kun ei ollu muistanu tallentaa:)
Oon pitäny sua tähän asti asiallisena jätkänä mut nyt kolahti pahemman kerran! Stu Grimson oli mun idoli! :D Hartford Whalersin aikoja, ai että... <3

Mäki katoin just ekan jakson HoC, on kyllä loistava sarja.

Vietto yli 200k... Voi kun oisin jo pleikalla... Kuningasidea! Suostuskohan emäntä opettelee treidaamista? :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oon pitäny sua tähän asti asiallisena jätkänä mut nyt kolahti pahemman kerran! Stu Grimson oli mun idoli! :D Hartford Whalersin aikoja, ai että... <3

Mäki katoin just ekan jakson HoC, on kyllä loistava sarja.

Vietto yli 200k... Voi kun oisin jo pleikalla... Kuningasidea! Suostuskohan emäntä opettelee treidaamista? :D

Eihän Grimsonissa mitään vikaa ollu.. jostain syystä oli vaan ensimmäinen pelaaja mikä tuli noilta ajoilta mieleen :)


Kannattaa sitä emännän opettamista kokeilla.. tosin paha jos sattuu tulemaan erimielisyyksiä ja oppii käyttämään quick selliä :)

Tilillä 250k joten Candreva ja Pirlo on jo melkein clubissa. Nyt vaan odotellaan että huomenna häviää vähän hinnasta pois..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Osaatteko sanoa tuosta IF Pirlon hinnasta, että kannattaako pistää samantie rahoiks vai odotella jos nousis hinta? :rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eihän Grimsonissa mitään vikaa ollu.. jostain syystä oli vaan ensimmäinen pelaaja mikä tuli noilta ajoilta mieleen :)


Kannattaa sitä emännän opettamista kokeilla.. tosin paha jos sattuu tulemaan erimielisyyksiä ja oppii käyttämään quick selliä :)

Tilillä 250k joten Candreva ja Pirlo on jo melkein clubissa. Nyt vaan odotellaan että huomenna häviää vähän hinnasta pois..
Riski on ehkä turhan suuri, meilläkun on suurimmat erimielisyydet just mun pelaamisesta. Tai ei siinä pelaamisessa, vaan lähinnä siinä mitä mun suusta tulee kun alkaa alamäki. :D

Ite ostin ton Vietton nyt. Ihan perusäijähän se on mut tää mun tiimi, tää pelaa yhteen ehkä parhaiten millä oon tähän asti vetäny. Todella smoothia ja ukot hakee paikkaa pirun hyvin. Onkohan mulla handicap puolellani? Tiimin overall 80... :D
 
Ylös Bottom