Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Muller parhaimmillaan cf/cam, strikerina takoi kyllä maaleja, mutta parempiakin vaihtoehtoja kyseiselle paikalle löytyy.

Cm:nä peluutin ~20 matsia, kaverilla hyvät vedot ja syöttöpeli toimii. Puolustusta ajatellen tässä fifassa taitaa kaikki toimia aika tasavertaisesti, itse en ainakaan pahemmin huomaa eroa vaikka keskikentällä tällä hetkellä cm paikoilla luiz gustavo ja reus, joista toinen melko puolustava ja toinen melkein täysi hyökkääjä ja suoritukset samaa tasoa.

E:^ kaikki alusta, ehkä ihan hyvä vaan. Muuten olisi niin rikasta jengiä, ettei uusilla tekijöillä mitään tsäänssiä.

Toki kun katselin fut12 aikaista joukkuettani, niin kelpuuttaisin kyllä if silvan, marcelon ja robinhon ihan mielelläni joukkueeseen.
En edes muistanut omaavani oikeastaan pelkistä informeista koostuvaa brassijengiä kyseisestä pelistä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

http://www.futhead.com/15/squads/26710799/ tuo nippu mulla toiminu hyvin 100chemillä. Vastaavasti taas tällä ei pelistä tule mitään http://www.futhead.com/15/squads/26711321/
tilanteet oikeastaan syntyy ainoastaan sillä, että Neymarilla kuskaa puolesta kentästä boksiin. Sitten tarjoilee tai laukoo itse.
Premierin nippuun ois haaveissa IF Bolasie, Yaya ja Courtois. Mikseipä vielä ASanchez.. IF Skrtel myös houkuttelisi, normi korttikin on kohtuu jämy. Walkeria pitäis kans testata, kun pakasta kerta napsahtu, mutta Debuchy on kyllä ollut pätevä niin ei ole sinänsä tarvista muuttaa mitään. Matalle myös joku cam tuuraaja, cam eriksen ehkä..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

320 meganen päivitys eli illalla kun koittaa niin on ihan uusi peli kåsissä...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Uuden päivityksen myötä toi Transfer Marketti alko lagaamaan mulla. Ei mee yhellä näpäytyksellä tonne Pricing tai Quality kohtaan vaan täytyy naputella muutamaan otteeseen. Muilla tätä samaa ongelmaa?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Uuden päivityksen myötä toi Transfer Marketti alko lagaamaan mulla. Ei mee yhellä näpäytyksellä tonne Pricing tai Quality kohtaan vaan täytyy naputella muutamaan otteeseen. Muilla tätä samaa ongelmaa?

mulla on eilisestä asti marketti laginu ja nyt en näköjään pääse edes pelaamaan.. huoh ea
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt kello 19:00 otetaan siis marketti pois ja 20:30 3h katko. Chuboi twiittasi, että markettia ei tulla poistamaan, mutta kun päästään takaisin peliin 3h katkon jälkeen sen on erilainen:eek:. Nyt on kyllä jännittävät fiilikset:D

E: Tässä se twiitti https://twitter.com/chuboi/status/574974140290965504

Tuosta pitäis siis tuon title updaten mukaan alkaa tulemaan tietoa kun peli on pois linjoilta... Eli on siellä jotain isoa tuloillaan koska mitään ei ilmoiteta jottei kukaan kerkeä varautua... Ne korjaa minun transfer listan saan 80 coutinhoa pyörimään ylihinnalla:D

Eiiiiii just olin viime sekunneilla lyömässä sif rooneysta 150 coinsin biddiä.... Eiiiiiiiiii yks sekuntti niin oisin saanu...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuosta pitäis siis tuon title updaten mukaan alkaa tulemaan tietoa kun peli on pois linjoilta... Eli on siellä jotain isoa tuloillaan koska mitään ei ilmoiteta jottei kukaan kerkeä varautua... Ne korjaa minun transfer listan saan 80 coutinhoa pyörimään ylihinnalla:D

Joo jotain aika isoa tulossa. Ja nyt markettikin pois käytöstä. Sitten sillon keskiyön aikaan saadaan nähä minkälainen se sitten on.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo jotain aika isoa tulossa. Ja nyt markettikin pois käytöstä. Sitten sillon keskiyön aikaan saadaan nähä minkälainen se sitten on.


No just poistivat ku löin Rooneystä kolikoita kiinni:mad: yksi sekuntti enemmän niin se ois ollu minun...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jostain luin että jokaiseen pelaajan hintaan tulisi erikseen hintakatto. Eli pelaajaa ei voisi myydä paljoa korkeammalla hinnalla kuin muut marketissa olevat. Toivottavasti tämä eon vain arvailua koska muuten saattaa toty robbenini hinta tipahtaa aika hulluna.

Pelonsekaisissa tunnelmissa venaillaan mitä päivitys tuo tullessaan, kaikki kolikot kiinni pelaajissa ja jonkinsortin romahdusta hintoihin uskoisin, ei hyvä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jostain luin että jokaiseen pelaajan hintaan tulisi erikseen hintakatto. Eli pelaajaa ei voisi myydä paljoa korkeammalla hinnalla kuin muut marketissa olevat. Toivottavasti tämä eon vain arvailua koska muuten saattaa toty robbenini hinta tipahtaa aika hulluna.

Pelonsekaisissa tunnelmissa venaillaan mitä päivitys tuo tullessaan, kaikki kolikot kiinni pelaajissa ja jonkinsortin romahdusta hintoihin uskoisin, ei hyvä.

joo vähän kuumottelee mitä sieltä tulee, lähemmäs miltsi listalla..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tervehdys kaikille.

Mielenkiintosta kyllä nähdä mitä tapahtuu. Päätin vihdoin tehdä tunnuksen tännekin, aktiivinen seuraaja olen aiemmin ollut.
Peleistä sen verran että tämän näkösellä joukkueella tahkotaan tällä hetkellä 1-2 divarien väliä http://www.futhead.com/15/squads/23686739/
kiinnostais kuulla onko mitään hyviä parannus ehdotuksia tuohon. Pogbaa oon miettiny tuohon griezin tilalle mutta griezikin toiminu varsin kivasti tähän asti.
Laca on kyllä ihan mieletön aiemmin oli käytössä ennen upgradea. Sori tämä kirjotusasu oon aika onneton tässä hommassa :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jostain luin että jokaiseen pelaajan hintaan tulisi erikseen hintakatto. Eli pelaajaa ei voisi myydä paljoa korkeammalla hinnalla kuin muut marketissa olevat. Toivottavasti tämä eon vain arvailua koska muuten saattaa toty robbenini hinta tipahtaa aika hulluna.

Pelonsekaisissa tunnelmissa venaillaan mitä päivitys tuo tullessaan, kaikki kolikot kiinni pelaajissa ja jonkinsortin romahdusta hintoihin uskoisin, ei hyvä.


Tosiaan 9M on sijoitus pelaajissa ja jos tulee katto niin aika hyvin kosahti.. ja Messi on entistä kauempana. Tuo katto tulee tappamaan treidauksen aika pitkälle. Eikä korjaa laisinkaan sitä ongelmaa että kolikoita on ihan älyttömästi markkinoilla ja niitä tulee sinne koko ajan lisää. Kovat on spekulaatiot että katto olisi rating kohtainen.. järkeen käypää koska jokaiselle yksittäiselle kortille kuulostaa melko hankalalta toteuttevalta. Samalla ea:n foorumilla ean kaveri oli sitä mieltä että info saadaan lähempänä huollon loppua...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tosiaan 9M on sijoitus pelaajissa ja jos tulee katto niin aika hyvin kosahti.. ja Messi on entistä kauempana. Tuo katto tulee tappamaan treidauksen aika pitkälle. Eikä korjaa laisinkaan sitä ongelmaa että kolikoita on ihan älyttömästi markkinoilla ja niitä tulee sinne koko ajan lisää. Kovat on spekulaatiot että katto olisi rating kohtainen.. järkeen käypää koska jokaiselle yksittäiselle kortille kuulostaa melko hankalalta toteuttevalta. Samalla ea:n foorumilla ean kaveri oli sitä mieltä että info saadaan lähempänä huollon loppua...

Itsellä myös 10m pelaajissa tradelistillä ja 20m joukkueessa, eiköhän tästä aika hyvät tappiot kääritä tapahtuipa mitä tahansa.

Todennäköisesti tämän tarkoituksena olisi saada transfermarketista kadonneita pelaajia takaisin saataville, mikä ei voi tarkoittaa hyvää tradeilulle ihan jo sen takia että kaiken arvo tulee romahtamaan. 3h venailua ja nähdään mitä on tulossa
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Voi hevosen perse pojat. Ja meikä kun luuli että enää ei tän pelin kanssa huonommin voi mennä... Niin joku maximikatto? Ei jestas sentään. Tradepilessä 7 SIF Benzemaa, 6 SIF Aubaa, TIF Griezmann, SIF Silva... Eli nopeesti laskettuna semmonen 17M sijoitus. Puhumattakaan niistä miehistä mitä clubi sisältää, mitkä on pelkästään kasvamassa korkoa siellä... Nyt kyllä jännittää... Tilillä 70k! Tästä touhusta voi tulla aivan katastrofaaliset tappiot meitsille.

Mut aika näyttää, onko tää niin paha kuin kuvittelen...

Ahistaa ootella lol
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

EA:n foorumilta huhua:

A tweet that ea removed translated to "https://stage-media.easports.com/content/www-easports/en_US/fifa/ultimate-team/news/2015/fut-price-ranges"

Huomaa koodi sanat FUT PRICE RANGES

Oman joukkueen myin pois aiemmin tänään. Saa nähdä miten käy
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo näyttäs siltä että jotkut hintarajat tulossa. Ei koske itseäni kun oon aika pienellä budjetilla muutenkin liikkeellä. Jännä seurata tätä kyllä. :D Mut harmittaa teidän muiden puolesta samalla jos nyt kusee koko pitkäaikainen treidaus tähän. :(
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei rajat edelleenkään muuta mitään.. jos Messi maksoi kolikoita ostaessa 50€.. Niin eikös se jatkossakin maksa saman verran saat fifa coinseja vaan vähemmän:rolleyes: Kolikko farmien varat vaan moninkertaistuu kun ei tarvii myydä 15M nippuja vaan riittää ku ku myyt 5M.. No kävi tässä kuinka tahansa niin jotenki on sellanen fiilis että rehellistä normipelaaja rokotetaan taas kerran ja kunnolla..
 
Ylös Bottom