Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pakko olla nyt kukkahattutätinä täällä... Lueskelin äsken keskustelua eilisen iltapäivän jälkeen, ja viestejä oli tullut lähes kolmen sivun edestä – joista edellinen on PELKÄSTÄÄN Chel$ea-P$G pelistä... Ymmärrän, että on kiva kirjoitella pelin tuoksinassa, mutta kyllähän Fifa Ultimate Team -keskustelu nyt on täysin väärä paikka siihen... Jotenkin vain aika perseestä lukea sivukaupalla IRL-peleistä...:rolleyes: Mut joo, tää vain mun mielipide.

PS: Jatketaan nyt vielä, että JESSSSSS! Ihanaa, että paska-Chelsea tippui :) Nyt oon Fabren kanssa kyllä niin samoilla linjoilla, kusipäitä joukkue täynnä! Zlatanin punainen nyt tuli pelkästään nimellä + Oscarin Oscarin arvoisesta suorituksesta :) En edes tykkää P$G:stä muuten, paitsi Zlatanista <3

Oon samaa mieltä vaikka itse siellä taisin eniten äänessä olla, tuo vähän karkas käsistä tuo spämmäys tuosta pelistä MUTTA, itseasiassa siellä aika moni kyttäs varmasti pelaajienkin suorituksia MOTM korttien toivossa. Ja sitähän saatiin, kaksinkappalein. Eli periaatteessa oli siinä vähän Ultimate team keskusteluakin mukana, ainakin pelien jälkeen. ;)

En edes aio tarttua tuohon kommenttiisi Chelsiesta joukkueena. Kyseessä on kuitenkin maailman ihanin joukkue, et vaan itse tiedä sitä vielä. :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onnea matkaan! Itse nappasin juuri toty Silvan yllättäen 1,6M hintalapulla. Tuntuu niin hyvälle ja juuri kun olin luovuttamassa. Neljäs toty minkä näin päivän aikana ja viisi motm Silvaakin ehti mennä ohi sormien.

ONNITTELUT!!!!!

Ei budjetti riitä Totyyn ku on muutama Coutinho:D.. Mutta Motm on just hyvä.. kulutuskortit kun on myynyt niin budjetti riittää Matuidiin ja Maxwelliin.. sit loppuu rämpytys!


Ps. On se aina mukava lukea että oma suosikki joukkue herättää vahvoja tunteita niin kannattajissa kun vastustajissa <3
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ps. On se aina mukava lukea että oma suosikki joukkue herättää vahvoja tunteita niin kannattajissa kun vastustajissa <3

Nimenomaan! :cool:

Onnea matkaan! Itse nappasin juuri toty Silvan yllättäen 1,6M hintalapulla. Tuntuu niin hyvälle ja juuri kun olin luovuttamassa. Neljäs toty minkä näin päivän aikana ja viisi motm Silvaakin ehti mennä ohi sormien.

Huh, hieno osto! :eek:

Vielä noista kontrahteista, rare goldit ei mene kaupaksi 850 hintaan. Non raret, pelaaja että managerit, menee kaikki 500 binillä. :rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Treidaaminen toimii taas, SIFTIF Rondonia ostoon biddaamalla ja myyntiin alle alimman BIN:in, nopeeta profittia, ei montaa tonnia per kortti mut kuitenkin.

MUTMUTMUT...

konsolilla kun rämppää niin... ei sit ottanut tatin yhtä heilautusta ylöspäin, enkä nuhasena ihan tajunnut mitä tein.... meni voitot sit siinä et ostin yhden Rondon 150K....

auts

Sain SIF Mullerin ja IF Goatzen poistettua ku laitoin minimillä myyntiin, pystyy nyt vähä soppailee. Samallalailla boksilla toi MOTM Silva hukassa, mut esim MOTM Rollea olis vaikka kuin paljon. Yks mitä ei löytynyt lainkaan oli yllättäen IF DZUDZAK. WTF?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Treidaaminen toimii taas, SIFTIF Rondonia ostoon biddaamalla ja myyntiin alle alimman BIN:in, nopeeta profittia, ei montaa tonnia per kortti mut kuitenkin.

Jännä homma toi Rondon, vois kuvitella että olis tontissa alta aikayksikön?

"Lost & Found" listaan päivitystä, IF Jamesia kolmena kappaleena bongattu! Myös IF Rodriguez, se Wolfsburgin mahtava LB, snapbinned BuLi jengiin Alaban kaveriksi! Huvittavinta tuossa on, että sen saa myytyä vielä profitilla poikkeen, 85k binillä oli myynnissä!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Heitän sif neymarin myyntiin aivan pian. Että jos joku sitä kyttäilee niin tiedoksi vaan.

Piru kun ei oikein sif rooney ja hummels kelpaa kellekkää niin ja coutinhojakin 5 listalla alimalla binillä.. No kaippa ne joskus menee. Joutuu tuosta neymarista luopua, vaikkei siinä normikirttiin verrattuna suurta eroa oo. Huomattavin ero taitaa olla laukauksessa näin omasta kokemuksesta.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

1,5 tuntia metsästystä ei saalista, mutta on niitä pojat olemassa! Myynti ajat 1-3 sekunttia joten kaikkein tärkein on perfect timing ( eikä vikkelistä sormistakaan haittaa ole ) Illalla onneksi palataan metsästämään kolmessa vuorossa ja mukana nuoria vikkeliä sormia:D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

1,5 tuntia metsästystä ei saalista, mutta on niitä pojat olemassa! Myynti ajat 1-3 sekunttia joten kaikkein tärkein on perfect timing ( eikä vikkelistä sormistakaan haittaa ole ) Illalla onneksi palataan metsästämään kolmessa vuorossa ja mukana nuoria vikkeliä sormia:D
Jumaliste sullon asiat hyvin! Täällä päässä emäntä ehdotteli, silleen semi vakavaan sävyyn, että jos pitäisin pari päivää taukoa kun on tullut aika paljon vapaa-aikaa vietettyä konsolilla. Koita täs nyt selitellä et mutkun siel on se MOTM Boateng ny ja tarviis saada se. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

1 matsi jäljellä 6div, 1p riittää nousuun, saas nähdä miten käy. Nousuhan ois pitäny tuossa aiemmin jo varmistaa, mutta jostain syystä tunaroin 2 matsia putkeen 0-0. Joskus se ei vaan uppoa mistään..
Piattit seisoo listalla, varmaan laitettava alimpaan hintaan kohta menee että saa tilaa muille lapuille.. roisit tappiot tulee vaa ei voi mitää.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Vartin verran kärkyin tuota suarezia ja kolme kerkes mennä joillekin nopeemille. Että tuntuu niitä olevan mutta näyttää halukkaitakin olevan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko ne huhut promopakoista miten varmoja?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Vartin verran kärkyin tuota suarezia ja kolme kerkes mennä joillekin nopeemille. Että tuntuu niitä olevan mutta näyttää halukkaitakin olevan.

boksin puolella voi valita et minkä niistä haluaa, kumma kyllä.

Tuli äsken biddaamalla SIF CAM Silva 400k, mukavan etullista
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

1 matsi jäljellä 6div, 1p riittää nousuun, saas nähdä miten käy. Nousuhan ois pitäny tuossa aiemmin jo varmistaa, mutta jostain syystä tunaroin 2 matsia putkeen 0-0. Joskus se ei vaan uppoa mistään..
Piattit seisoo listalla, varmaan laitettava alimpaan hintaan kohta menee että saa tilaa muille lapuille.. roisit tappiot tulee vaa ei voi mitää.

sieltähän se 2-0 voitto tulla napsahti, oli vara parit tyhjät maalitkin sössiä.. :D harmillisesti jäi 1p tittelistä
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

EA foorumilta bongattua, liittyen kolikkomyyjiin:

They've worked around it already and if anything this has caused the coinsellers to up there game because the new method makes it harder to catch.

What are they doing now? multiple 5k?

After this I checked one of the sites !! they are offering free BIN for 5 & 9k coins !

then they will buy a player from u like Lewa ! it's complicated ,but looks like it's working for them

Semmosta säätöä. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Harmittaa kyllä tää €A:n touhu, en varmastikkaan tuu saamaan MOTM Boatengia / MOTM Silvaa Transfer Marketista.. Koittanu ettiä noita varmaan tunnin ja silloin tällöin noita ilmestyy ja menee sadasosa sekunnissa :). Onks ketään onnistunut saamaan jompaa kumpaan haaviin?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Harmittaa kyllä tää €A:n touhu, en varmastikkaan tuu saamaan MOTM Boatengia / MOTM Silvaa Transfer Marketista.. Koittanu ettiä noita varmaan tunnin ja silloin tällöin noita ilmestyy ja menee sadasosa sekunnissa :). Onks ketään onnistunut saamaan jompaa kumpaan haaviin?


Sama homma tuon suarezin kanssa. On kyllä aivan perseestä tämä touhu melkee sama kun rupiais yrittämään sitä pakasta.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyllähän tämä harmillista on. Tunnin rämpyttäny concept squadia läpi eikä yhtään osumaa, edes muista ku noista MOTM korteista. Viskipullo tyhjenee, kohta on niin tuubassa että vaikka osuis kohdalle ni ei kerkees binnata... No, vapaat alkoi, mulla on vaan aikaa...

...oikeesti luovutin jo. Top Spin sisässä. Huomattavasti viihdyttävämpää.

Spencerin videot on myös viihdyttäviä. Uus tuttavuus mulle mut on kyl miellyttävä tubettaja. Melkein yhtä ihana ku Santtu. <3
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyllähän tämä harmillista on. Tunnin rämpyttäny concept squadia läpi eikä yhtään osumaa, edes muista ku noista MOTM korteista. Viskipullo tyhjenee, kohta on niin tuubassa että vaikka osuis kohdalle ni ei kerkees binnata... No, vapaat alkoi, mulla on vaan aikaa...

...oikeesti luovutin jo. Top Spin sisässä. Huomattavasti viihdyttävämpää.

Spencerin videot on myös viihdyttäviä. Uus tuttavuus mulle mut on kyl miellyttävä tubettaja. Melkein yhtä ihana ku Santtu. <3
Joo samaa mieltä spenceristä... Osas myös price rangeista sanoo jotai muutaki ku fuck you ea :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyllähän tämä harmillista on. Tunnin rämpyttäny concept squadia läpi eikä yhtään osumaa, edes muista ku noista MOTM korteista. Viskipullo tyhjenee, kohta on niin tuubassa että vaikka osuis kohdalle ni ei kerkees binnata... No, vapaat alkoi, mulla on vaan aikaa...

...oikeesti luovutin jo. Top Spin sisässä. Huomattavasti viihdyttävämpää.

Spencerin videot on myös viihdyttäviä. Uus tuttavuus mulle mut on kyl miellyttävä tubettaja. Melkein yhtä ihana ku Santtu. <3

2.5 tuntia tänään ja ei lähelläkään.. kaikki häviä sekunneissa. Nyt tosin helpompaa ku saa maata sohvalla ja lukea kirjaa (lupasin pojille 20€ karkki rahaa) Totyn olisin saanut mutta ei riittäny budjetti.. oli jopa minuutin tarjolla.

Mutta jotain positiivista joku osti coutinhon :) enää yhdeksän jäljellä..

edit. Mitä tapahtuu.. toinen coutinho :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Viskipullo tyhjenee, kohta on niin tuubassa että vaikka osuis kohdalle ni ei kerkees binnata... No, vapaat alkoi, mulla on vaan aikaa...

...oikeesti luovutin jo. Top Spin sisässä. Huomattavasti viihdyttävämpää.

Spencerin videot on myös viihdyttäviä. Uus tuttavuus mulle mut on kyl miellyttävä tubettaja. Melkein yhtä ihana ku Santtu. <3

Katotaan vaan niin erehdyt laittamaan vielä Fifan koneeseen. Aamulla on kolikot menny ja kaikki Andy Carrollit poistettu markkinoilta, saldo näyttää nollaa ja mies löytää itsensä 10 divarista viskipullo tyhjänä lattialla ja ohjain palasina patterin välissä :D

Spencerin videoita olen itse myös katsonut viime aikoina, pakko sanoo että asiallisen ja sympaattisen oloinen sälli. Kiitos Mhart, manlove <3
 
Ylös Bottom