Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Vihdoinkin... minipeliä 5 minuttia ja sieltähän Motm Thiago ilmestyi. Nyt on Ligue 1 valmis. If Perrin ihan kiva kortti mutta ei niitä voi edes Thiagon kanssa verrata. Sif Hamouma saattaisi keskiviikkona olla pakoissa ja se menee heti ostoslistalle. If on ihan ok mutta jotenki vähän laiskan ja hitaan oloinen laidalle.

Tänään ilta himassa joten Chielliiniä vielä koitettava.. aamulla iski panikki ja meinas kiintyä liikaa tilin saldoon. Asiat tärkeys järjestykseen ja voitoista niin väliä kun runko palasista on kyse...
Mikäs sulla oli LM/LW ukkona tuossa Ligue 1 tiimissä? Tuo Origi on kyllä 99% varma seuraava TOTW pelaaja niin siitä saa ainakin nopeutta jos ei muuta. Varmaankin semmonen Mertens/Insigne tyylinen pelaaja. En ole kyllä normikorttia edes testannut niin hankala sen enempää arvailla.

Viikonloppu oli omalta kohdaltani loisteliasta aikaa FUTin parissa.

...

No perskuta harvemmin sitä novellejä tällä palstalla näkee! :)

Ihan kivaa tekstiä, hyvä että pelit sujuu. Tykkään tosta BPL squadista, itelläkin Kane odottaa siellä Agueron vaihtomiehenä että jos sille antaisi mahdollisuuden!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mikäs sulla oli LM/LW ukkona tuossa Ligue 1 tiimissä? Tuo Origi on kyllä 99% varma seuraava TOTW pelaaja niin siitä saa ainakin nopeutta jos ei muuta. Varmaankin semmonen Mertens/Insigne tyylinen pelaaja. En ole kyllä normikorttia edes testannut niin hankala sen enempää arvailla.



No perskuta harvemmin sitä novellejä tällä palstalla näkee! :)

Ihan kivaa tekstiä, hyvä että pelit sujuu. Tykkään tosta BPL squadista, itelläkin Kane odottaa siellä Agueron vaihtomiehenä että jos sille antaisi mahdollisuuden!


Sif Ayew ja sen mitä on pelannu niin on ollu hyvä. Vaikka pace näyttää 83 niin on nopeampi.. sen lisäks pötikkä on vahva ku härkä joten senkin ansiosta saa raivattua hyvin tiensä kulmalipulle. Vaikka Lavezzi onkin yks oma suosikki irl niin futissa sen veto on ihan paska eikä se osuis maaliin vaikka se olis koko päädyn kokoinen. Mitä noita ennusteita luin niin Origi oli pelannut kärkenä.. joten jos pysyy halpana niin ostan sen vaihtopenkille :)


Chiellini jahkailu ainakin näyttää kostautuneen eikä siitä näy jälkeekään. Pitää koittaa illalla ku 50k pakat kaupassa..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

muutama myynti meni, mutta ei nappulaa ilmestyny tilille :( 15k on nyt kateissa. isoja masseja mulle. Siitä masentuneena piti lunastaa yks 15k päki, eka informi koskaan, Berg... :D noh kelpaahan tuo, siitä saa suunnilleen tuon 15k takas :)
IF Iborralla eka matsi takana, onhan kankee äijjä, vaatii puoli kenttää että sen saa käännettyä :D ja pallo pitää kyllä tulla just lapikkaaseen tai muuten pomppii. Olihan tuo jämy puolustuksessa, siihenhän sen hommasinkin. Kunhan pelaa fiksusti ettei tarvi kovin kääntyillä niin asiansa ajaa. IF Busquets haaveissa..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hei tuota, jos joku on vailla SIF Hummelsia, niin meitsi voi myydä tuon alennuksella 500k hintaan. +10 boosti ja sopparit täynnä, pelaamaton kortti kyseessä. Voin heittää vielä minkä tahansa chemistryn päälle jos päästään sinut kaupoista.

Mulla pitäs olla luotto kunnossa tällä foorumilla niin sä ostat mun Hummerin eka ja sit mä käyn ettii sun korttis ja ostan ne.

Pleikkari on alusta. Jos mieli tekee niin ota YV:llä koodia niin sovitaan detaljit kuntoon. Ei jaksa katella tuota yksinäistä tuolla tradepilessä fitness korttien seassa. :)

PS. Rivot kuvat tyttöystävästä lähetettynä mun inboxiin saattaa alentaa hintaa... :D :cool:

EDIT: Tottakai se oli myynyt tuolla viimesellä relistillä minkä tein ennenkuin pistin masiinan kiinni. Ei voi olla kuin tyytyväinen. Tyttöystävän kuvia saa silti lähetellä. ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Peli on ruvennut tekemään ihmeellisiä servereiltä pois heittoja. Tutkailen joukkuetta ja yhtäkkiä tulee "FIFA 15 Error Connecting to Ultimate Team Servers". Tai sitten löydän vastustajan ja kun matsi latautuu, niin ulos koko fut:ista. Ja tietenkin dnf:t mulle :mad:
Samoin on transfer listakin ruvennut temppuilemaan, välillä näyttää kaikki myynnissä olevat, välillä ei.

EA pls.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hei tuota, jos joku on vailla SIF Hummelsia, niin meitsi voi myydä tuon alennuksella 500k hintaan. +10 boosti ja sopparit täynnä, pelaamaton kortti kyseessä. Voin heittää vielä minkä tahansa chemistryn päälle jos päästään sinut kaupoista.

Mulla pitäs olla luotto kunnossa tällä foorumilla niin sä ostat mun Hummerin eka ja sit mä käyn ettii sun korttis ja ostan ne.

Pleikkari on alusta. Jos mieli tekee niin ota YV:llä koodia niin sovitaan detaljit kuntoon. Ei jaksa katella tuota yksinäistä tuolla tradepilessä fitness korttien seassa. :)

PS. Rivot kuvat tyttöystävästä lähetettynä mun inboxiin saattaa alentaa hintaa... :D :cool:

EDIT: Tottakai se oli myynyt tuolla viimesellä relistillä minkä tein ennenkuin pistin masiinan kiinni. Ei voi olla kuin tyytyväinen. Tyttöystävän kuvia saa silti lähetellä. ;)

Just ajattelin kysästä olisko kotivideolla saanu hummelsin ilmatteeks...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Just ajattelin kysästä olisko kotivideolla saanu hummelsin ilmatteeks...

Sanon suoraan että nykytilanteeseen nähden, kyllä.

Ei tullu 50k pakkoja vaan 25k all gold pakat.

Avasin ekan, please don't hate me:

Näytä liitetiedosto 14052

Se sun teorias siitä että ne isot nostot tulee ryppäissä taitaa pitää jotakuinkin paikkansa. :D

UNREAL!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pienet on tosiaan murhenaiheet, jos ainoat sellaiset löytää marketista. N+1 yirtystä ja pääsin pelaamaan yhden pelin, BBVA tiiimi (ilman galacticoja tietenkin) 3-1 voitto, pelin jälkeen yhteys poikki, DNF, tappio ja nolla pistettä.

Tulipahan aiemmin alkuillasta jo siirryttyä yhteysongelmien takia Far Cryn pariin ja täytynee jatkossakin tehdä niin, harmi sinänsä kun vihdoin on oppinut nauttimaan FUTin pelaamisesta.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pienet on tosiaan murhenaiheet, jos ainoat sellaiset löytää marketista. N+1 yirtystä ja pääsin pelaamaan yhden pelin, BBVA tiiimi (ilman galacticoja tietenkin) 3-1 voitto, pelin jälkeen yhteys poikki, DNF, tappio ja nolla pistettä.

Tulipahan aiemmin alkuillasta jo siirryttyä yhteysongelmien takia Far Cryn pariin ja täytynee jatkossakin tehdä niin, harmi sinänsä kun vihdoin on oppinut nauttimaan FUTin pelaamisesta.
Jospa se siitä korjaantuu, siellon serverit tukossa kun noita promopakkoja yms. puskee. Kait. Zemiä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sanon suoraan että nykytilanteeseen nähden, kyllä.

Ei tullu 50k pakkoja vaan 25k all gold pakat.

Avasin ekan, please don't hate me:

Näytä liitetiedosto 14052

Se sun teorias siitä että ne isot nostot tulee ryppäissä taitaa pitää jotakuinkin paikkansa. :D

UNREAL!

Ei V**tu:eek::eek::eek: Onnea taas kerran :)

On tossa teoriassa jotain perää.. Kaikki vetää huippuja ryppäissä. Pelin info listallakin aina samalta kaverilta tulee putkissa noi nosto ilmot. Täällä ihan sama juttu aina sama tyyppi vetäsee jotain.. sit on taas hiljasta. Mikä vaan käynistää tuon ryppään niin... se onki sit ihan oma juttunsa.

Ja jos tilanne on sellanen.. niin voin antaa ex-vaimoni tosta Suarezista :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sanon suoraan että nykytilanteeseen nähden, kyllä.

Ei tullu 50k pakkoja vaan 25k all gold pakat.

Avasin ekan, please don't hate me:

Näytä liitetiedosto 14052

Se sun teorias siitä että ne isot nostot tulee ryppäissä taitaa pitää jotakuinkin paikkansa. :D

UNREAL!

HAISTAS NYT.... :D
No ite sain Soldadon noista. Kolikot alkaa olemaan lopussakin (EA on onnistunut tavoitteessaan).
Onnittelut nyt kummiskin.

Jatkuuko tää vielä huomenna? Jos huomenna sit tulis ne 50k pakat...?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei V**tu:eek::eek::eek: Onnea taas kerran :)

On tossa teoriassa jotain perää.. Kaikki vetää huippuja ryppäissä. Pelin info listallakin aina samalta kaverilta tulee putkissa noi nosto ilmot. Täällä ihan sama juttu aina sama tyyppi vetäsee jotain.. sit on taas hiljasta. Mikä vaan käynistää tuon ryppään niin... se onki sit ihan oma juttunsa.

Ja jos tilanne on sellanen.. niin voin antaa ex-vaimoni tosta Suarezista :)

Kaikella kunnioituksella exääs kohtaan, mut puhe oli Hummelsista, ei Suarezista! ;)

Mut tattis!

HAISTAS NYT....
biggrin.gif

No ite sain Soldadon noista. Kolikot alkaa olemaan lopussakin (EA on onnistunut tavoitteessaan).
Onnittelut nyt kummiskin.

Jatkuuko tää vielä huomenna? Jos huomenna sit tulis ne 50k pakat...?

Juu thanks! Mun mielestä tää jatkuu vielä huomenna, et jospa ne 50k pakat sit tulis. Sopis kyllä karkeloitten luonteenseen...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

taas alko toi pirun pomppiminen, vihulainen ampuu omaa jätkää niskaan josta pallo pomppaa takatolpille tyhjiin.... jne. pari matsia tämmöstä, tuntuu että oikein ryppäissä tulee. Välillä kulkee ku unelma ja yhtäkkiä se on taas tommosta paskaa.
Omatkin tuhertaa, tyhjiin pääsin syöttää niin maailman helpoin syöttö 2metriä taakse, eikä varmaan ollu ku 2metrin syöttö, ihan perus raget :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuli sif auba, hummels, muller ja götze myytyä. Kaikki ensimmäisellä listauksella, ei huono, ottaen huomioon että monella jumittaa kyseiset kortit päiviä tradepilessa. Toki +10 boosterit saattoivat auttaa asiassa.

e: contractit ei kyllä enää 500 binillä liiku. 80 listasin ja viisi myi, vähän liikaa vaivaa muutamasta tonnista
e2: if gibbs katosi listauksen jälkeen kun ketään ei sitä ostanut, mitäs nyt? Ei kyllä koskaan ennen näin käynyt, että pelaaja katoaisi kun sitä ei myydä :D Ea se jaksaa yllättää
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Coutinho myyntien ja Silvan löytyminen olikin vähän liian hyvä juttu... Minun transfer lista löi jumiin siellä on kaikki kortit expired tilassa eikä niille voi tehdä mitään.. onko jollain ollu tällästä. Enhän minä voi edes pakkoja avata ku lista on 40/40 täynnä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Coutinho myyntien ja Silvan löytyminen olikin vähän liian hyvä juttu... Minun transfer lista löi jumiin siellä on kaikki kortit expired tilassa eikä niille voi tehdä mitään.. onko jollain ollu tällästä. Enhän minä voi edes pakkoja avata ku lista on 40/40 täynnä.

Sama juttu, ensin luki expired jonka jälkeen kaikki kortit katosivat mitä ei oltu myyty. Onneksi kaikki vähän arvokkaammat kortit sentään myivät. Ei sillä Gibbsin takaisin saannilla edes kiire ole kun ei sitä kuitenkaan saisi myytyä :rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

On serverit vähän sekaisin kun ei quick sell anna edes rahoja tilille
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Coutinho myyntien ja Silvan löytyminen olikin vähän liian hyvä juttu... Minun transfer lista löi jumiin siellä on kaikki kortit expired tilassa eikä niille voi tehdä mitään.. onko jollain ollu tällästä. Enhän minä voi edes pakkoja avata ku lista on 40/40 täynnä.

viime viikolla kävi sama, sillon servut just takkus pahasti. Alkaa varmaan tässä illan päälle pelittää taas kun liikenne hiljenee.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Coutinho myyntien ja Silvan löytyminen olikin vähän liian hyvä juttu... Minun transfer lista löi jumiin siellä on kaikki kortit expired tilassa eikä niille voi tehdä mitään.. onko jollain ollu tällästä. Enhän minä voi edes pakkoja avata ku lista on 40/40 täynnä.

Tämä ei varmaan auta sua Saxon mitenkään kun eri kansio, mut kerron sen kuitenkin! Mulla oli useita päiviä kortit jumissa transfer targets listalla. Ilmoitin ea:lle asiasta, mut ei sieltä mitään kuulunut. Kortteja ei voinut yksitellen siirtää minnekkään, mut sitten kun painoin LB1 niin sillain sain kaikkia auki kerralla. Kannattaa varmistaa et transfer listalla on tilaa jos on pelaajakortteja jotka jo omistaa. Toivottavasti tästä ois apua jollekkin. Itse en tiennyt tuosta ja tuli täysin vahingossa huomattua toi mahdollisuus avata kaikki kerralla käsittelyyn.

Tuohon Saxon ei taida olla pikaista keinoa, kun itsellä oli joskus samanmoinen ongelma. Siinä meni useita päiviä kunnes ne nollautu. Ea:n ukko käski odottaa 48h enenkuin tekee ilmoitusta asiasta, sillä noiden jumiutuneiden korttien tila pitäis jotenkin nollautua kerran päivässä. Ei se asia korjaantunu päivässä eikä kahdessakaan muistaakseni, vaan meni huomattavasti kauemmin. Toivotaan et vika käsitellään tälläkertaa nopeammin!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No niin liiba laaba chättäilyä 30min kunnes heitti minut pihalle.. yhteys poikki. Puolen tunnin aikaan ei tosin asia edenny mihinkään kun michelangelo ei halunnut millään ymmärtää. Käynistin äsken pelin ja kortit oli nyt ok ja pystyi laittaa ne uudelleen myyntiin. Kyllä tää koettelee joskus ihan kunnolla :)
 
Ylös Bottom