Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onkos poppoolla jotain käsitystä että miten sais mahd helpolla treidattua ylöspäin tosta 50k:sta? Kenestä enään saa sitä kuuluisaa profiittia:D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Varmaan listailemalla halpoja informeja kalliimmalla, ongelma siinä etteivät välttämättä myy heti tai ea laskee rangeja, jolloin tulee vähemmän/ei yhtään profittia.

Tällä hetkellä aika kuollutta toi profitin tekeminen, itse en pariin viikkoon ole edes jaksanut enää yrittää. Sinänsä sääli, koska itselle oli melkein mielenkiintoisempaa tehdä profittia kuin pelata peliä. Haaveeksi jäi dreamteamin ostaminen. Jää varmaa kuuteentoista sen hankinta, kun hädin tuskin normi ronaldoon varaa..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onkos poppoolla jotain käsitystä että miten sais mahd helpolla treidattua ylöspäin tosta 50k:sta? Kenestä enään saa sitä kuuluisaa profiittia
Pleikkarilla ainakin on ihan naurettavan helppoa tilin saldon tuplaaminen, kun puhutaan tuommosista summista. Esim UP Radja Nainggolan menee ~2k bin hintaan, kun taas marketti on aivan varmasti pullollaan näitä 150 lähtö ja max bin.

Eli ei muuta ku biddailemaan siitä sit vaan. Se on tonni per kortti sitä kuuluisaa profittia pojat.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

pistetäänpä pikku stoori tähän, nyt neppaillu 6div kun sinne romahdin, hyvä alku 4pelistä 3voittoa. Ja tosiaan viidennen pelailin tuossa äsken:
kaverin tiimi nasahti näkösälle, silveriä ja halpoja kultakortteja. Vähän hirvitti että onko nyt joku proo vastassa. Peli alkaa, kaveri alottaa, muutama syöttö ees taas ja saan riiston. Sanchez laidasta puoliksi läpi, syöttö keskelle ja DCosta huippupaikalla, ohi.. no ei mitään, sen verran helposti pääsin laidasta että arvelin paikkoja siunaantuvan vielä useampia pelin aikana. Ei kauaakaan kun annan syöttöhassin keskikentällä, kaveri pistää läpisyötön ja mitä mitä, mulla puolustuslinja aivan järkyttävän yläällä ja Drogba läpi, 0-1. Ei kauaa aloituksesta, pääsen jotenkin ihmeellisesti 2v0 hyökkäykseen, saatto siinä olla jopa 3v0 mutta joka tapauksessa menen paniikkiin ja ammun ohi. Homma jatku mun pyörityksellä, pääsen laidasta taas vähän livahtamaan ja kaveri joutuu nappaamaan liulla takaapäin jalat alta, punalappu Youngille. Homma senkun helpottuu. Vapari boksiin, muutaman pompun kautta Matalla tyhjä maali edessä. Ei lauokkaan vaan ottaa haltuun, kääntyy, edelleen tyhjä maali, laukaus, tolppa.. ei voi olla totta. Ei kauaakaan tästä niin Costalla ja Bolasiella laidasta hyvät paikat sijoittaa takapesään, molemmilla niukasti ohi.
Ekan halffin loppupuolella kaveri saa toisen kunnollisen paikkansa, korkea nosto linjan yli ja Drogba läpi... 0-2. Kummasti alko jo kupolissa polttelemaan... lopulta haltime 0-2 taululla ja kahtelin jo romua mitä voin heittää seinään :D onneksi ei löytynyt.
Toinen halffi jatkuu aika pitkälti samoissa tunnelmissa, kaveri roiskii pitkää ja neppaili ylimielisesti ja mä tuhlaan paikkoja. Ehkä paras taas heti puoliajan alkuun, Sanchzilla pitkä juoksu laidalta, syöttö keskeen, tyhjä maali, Mikel ampuu ja kaverin nevahööd veska sinkoaa kuin Joe Hart keskiviikkona tyhjästä eteen. Ei voi olla todellista.
Siinä tunnin kohdilla sitten kaveri antaa varmaan ihan tarkotuksella mun jätkän läpi(enhän mä maalia oo saanu edes tyhjiin), tällä kertaa DCosta ei erehdy, mieliala nousee, 1-2. Ei mene kauaa kun murtaudun Bolasien laidalta, syöttö Matalle keskeen, kaks jätkää kahville ja pallo alapesään, 2-2. Hallinta jatkuu itselläni, mutta kaverikin on vähän terästäytynyt ja jättänyt neppailun pois. 90min lähestyy, vihulainen ajaa laidasta läpi, keskitys hakee Drogban päätä, thänk god mun veska(Hart tietty;)) nappaa kuulan välistä. Nopea avaus laitaan, lisäaikaa +1min, nyt tai ei koskaan. Sanchez kirmaa, käytän seinän keskellä Matalla ja näen että joku menee keskellä hyvissä asemissa. Syöttö sinne ja Matic puolittain läpi. Jäätävä pommi takanurkkaan ja 2-3. Matsi päättyy kun kaveri pistää pallon peliin, huhhuh, yksi huikeimmista matseista pitkään aikaan!
Ja joo, oli pitkä stoori :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Varma handicapin merkki: Puolustuslinja haahuilee keskialueella. Yleensä itse tän huomatessa vaihdan formationin silleen että on kaksi CDM keskikenttää, yleensä 4-2-2-2 tai 4-3-3 (3).
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Varma handicapin merkki: Puolustuslinja haahuilee keskialueella. Yleensä itse tän huomatessa vaihdan formationin silleen että on kaksi CDM keskikenttää, yleensä 4-2-2-2 tai 4-3-3 (3).

pelaan ite 4-2-3-1 tai tuolla 4-3-3 (3). Kahdella cdm saa niin hyvin otettua pois ne pace-miehet. Vaikkakin pitemmissä pyörityksissä tuosta aina jompikumpi nousee hyökkäämään mutta kyllä toinen varmistaa todella hyvin. Käytännössä aina pallon alla on 5 miestä.(perus seiftiä, koti-Mourinho)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pitkästä aikaa taas fifan pariin. Ja ensimmäisenä vastaan joku ******* suomipelle ibarbon ja doumbian kanssa. Ultra Defensive taktiikkana. Ja korkeintaan kolme syöttöä putkeen omille. Täytyy varmaan alkaa käyttämään taas pronssipenkkiä niin varmaan alkaa taas sujumaan...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt ollaan päästy 2 divariin asti. Sieltä tosin 5 ekan pelin record 1-0-4:D. Takas kohta taas kolmoseen ja sieltä mestaruus ja takaisin, näin on itsellä menny oikeestaan jokasessa 5 divarin jälkeen.

Rakensin sitten tollasen SIF Rondon & IF Melano squadin, BPL puolustuksella. Toi IF Melanon pace arvo vähän ihmetyttää mua, kaverin pace tuntuu välillä 80 luokalta ja välillä just päälle 90:confused:. Tolla kääntyminen on kyllä jotenkin tuskaa. Aika vaivalloiselta tuntuu pysähtyminen ja suunnan muunnos. Viimeistely tosin hyvä ja jotenkin vaan tykkään kaverista vaikka ei mikään huikea ookkaan. 5 pelissä tehnyt kuitenkin 5+2. Tolla siis mennään cupissa ja Reus Aguero combolla divareissa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt ollaan päästy 2 divariin asti. Sieltä tosin 5 ekan pelin record 1-0-4:D. Takas kohta taas kolmoseen ja sieltä mestaruus ja takaisin, näin on itsellä menny oikeestaan jokasessa 5 divarin jälkeen.

Rakensin sitten tollasen SIF Rondon & IF Melano squadin, BPL puolustuksella. Toi IF Melanon pace arvo vähän ihmetyttää mua, kaverin pace tuntuu välillä 80 luokalta ja välillä just päälle 90:confused:. Tolla kääntyminen on kyllä jotenkin tuskaa. Aika vaivalloiselta tuntuu pysähtyminen ja suunnan muunnos. Viimeistely tosin hyvä ja jotenkin vaan tykkään kaverista vaikka ei mikään huikea ookkaan. 5 pelissä tehnyt kuitenkin 5+2. Tolla siis mennään cupissa ja Reus Aguero combolla divareissa.

Sitä noi huonot/kohtalaiset dribbling+agility arvot tekee. Sama homma Gareth Paalun kanssa. Että ei tunnu niin nopealta kuin pitäisi, paitsi jos suoraan juoksee. Mutta kääntyminen melko keskikertaista arvoiltaan ja dribbling vaan ''ihan ok'' tasoa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

€A teki sen...

transfer marketista poistui myyvän joukkueen tiedot...!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eikös tuo tarkoita että kolikkokauppa loppui kokonaan paitsi tietenkin jos ostaa tilejä

Varmaan kolikkokauppa kuihtuu aika vähiin, ellei heillä ole jo uusi systeemi käytössä? Vaikea sanoa, kun ei ole tullut koskaan kokeiltua"vippaskonsteja"!!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kolikkokauppa hieman vaikeutui, ei todellakaan lopu silti. Ostavat nyt tilejä ja onhan noita tunnistamiseen käytettäviä statseja vielä esillä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

En kyllä ihmettele miksi ihmiset ostaa coinsseja, 5€ pointseja sai 3 pakkaa ja 5€ tilin jos ostaa saa 133 pakkaa, korjatkaa toki jos olen väärässä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kolikkokauppa hieman vaikeutui, ei todellakaan lopu silti. Ostavat nyt tilejä ja onhan noita tunnistamiseen käytettäviä statseja vielä esillä.

Price Rangejen takia mahdoton ostaa mitään miljoonaa nykyään. Ja nyt ton päivityksen takia uskoisin että loppuu kokonaan.. Tietysti tilejä voi myydä.

Price ranget vois poistaa kokonaan nyt kun tuli toi jengin nimen poistuminen, ei tuu itellä ainakaan mieleen mitää miten vois tunnistaa ilman nimeä.

Boxin puolella ainakin ihan perseestä noi ranget, kahtee viikkoon en oo pelannu ku en omista yhtäkään pelaajaa mikä menis kaupaks... TIF Robben Sif Neymar jne jne..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Heitin äsken markettiin mun neitsyt IF Suarezin. Tunnin verran aikaa, aloitushinta min ja BIN 5.555M. Sieltä freshiä purijaa tiimiin jos on kalkkua ja kiinostusta. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Price Rangejen takia mahdoton ostaa mitään miljoonaa nykyään. Ja nyt ton päivityksen takia uskoisin että loppuu kokonaan.. Tietysti tilejä voi myydä.

Price ranget vois poistaa kokonaan nyt kun tuli toi jengin nimen poistuminen, ei tuu itellä ainakaan mieleen mitää miten vois tunnistaa ilman nimeä.

Boxin puolella ainakin ihan perseestä noi ranget, kahtee viikkoon en oo pelannu ku en omista yhtäkään pelaajaa mikä menis kaupaks... TIF Robben Sif Neymar jne jne..

Tjaah, aika helppoa vieläkin. Laittaa vaikka tuntemattoman silver-kortin Mexicon liigasta myyntiin. Niitä on muutenkin vain muutama sivu, sitten laittaa vaan vähän harvinaisemmalla summalla, esim. 491 000 – 492 000. Siihen vielä chemistry kortti päälle, esim. Hawk. Väitän, ettei ole toista samanmoista korttia myynnissä. Jos on, ei kun kokeilemaan jollain toisella kortilla.

Vaivalloista siis nykyisen 5k:n takia, mutta jos ranget poistettaisiin, näkisin kyllä jo tuon vaivan 500k:sta...
 
Ylös Bottom