Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

kiinnitä huomiota work rateihin ja pelaajan taitoihin kun rakennat joukkuetta. Oscard CDM:nä olis varmaan yhtä hyvä ku Mertesacker laiturina. Noin suunnilleen.

MERTESACKER hyvä laiturina :eek: Noin suunnilleen hyvä tai varmaan tarkoitti et suunnattoman hyvä..kääk:(..eikä kukaan vinkannut tätä täällä aiemmin, vaikka noin 100 rollojen tappioo sitte:mad: voi turkasen tulimaista, laitanko oikeaan vaiko vasempaan:confused:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pelailin tossa yks päivä niin, että pallo oli näkymätön. Huono pelata varsinkin kun oli Single Player peli... Kesken piti jättää kun ei tullut mitään.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

kiinnitä huomiota work rateihin ja pelaajan taitoihin kun rakennat joukkuetta. Oscard CDM:nä olis varmaan yhtä hyvä ku Mertesacker laiturina. Noin suunnilleen.

MERTESACKER hyvä laiturina :eek: Noin suunnilleen hyvä tai varmaan tarkoitti et suunnattoman hyvä..kääk:(..eikä kukaan vinkannut tätä täällä aiemmin, vaikka noin 100 rollojen tappioo sitte:mad: voi turkasen tulimaista, laitanko oikeaan vaiko vasempaan:confused:

Lisäks yks jannu oli koittanut Baloa maalissa. 17 torjuntaa ja nollapeli...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Lisäks yks jannu oli koittanut Baloa maalissa. 17 torjuntaa ja nollapeli...

Maalivahdillahan ei ole väliä, muutenkun se että esim Neuer näyttää siistiltä squadissa. EA päättää minkälaisen pelin maalissa oleva tulee pelaamaan. Alko ärsyttämään tossa yks peli Neuerin paskuus, niin pistin jonku random Saudi Arabialaisen penkkipelaajan sen tilalle ihan provoakseni. Niin se jopa pelasti jotain loppu pelin aikana.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mun on pakko sanoa oma kantani tuosta Neuerista vielä kertaalleen. Se on mulla ollu varmaankin 75% mun season peleistä maalissa ja ihan muutaman kerran muistan että olisi pelannut huonon pelin.

Aika monia muita olen testannut ja huomattavin ero on ehdottomasti kicking arvossa. Sille voi todella hätäsessäkin tilanteessa puottaa alaspäin ja keskitys lähtee aina korkealle ja omille. Heikommilla veskareilla huomannut et se pallo lähtee joskus matalana ja vihun miehille.

Ja kyllä se oikeesti syöksyykin paremmin ku muut seulat. Nykysillä hinnoilla olen ehdottomasti sitä mieltä että kannattaa BuLi pakiston liberoksi hommata. Itellä se on ollut game saver montakin kertaa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kokemuksia...IF Pedro?
Mun pelaamisen yksi iso ongelma on vasen laituri? On ollu Reus, Hazard...Neymar...oranssi Erikssen...mut ei vaan löydy kapellimestaria tuolle paikalle??
Kellään tarjota/suositella vaihtoehtoa...esim.joku"ei"nimekäs IF?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kokemuksia...IF Pedro?
Mun pelaamisen yksi iso ongelma on vasen laituri? On ollu Reus, Hazard...Neymar...oranssi Erikssen...mut ei vaan löydy kapellimestaria tuolle paikalle??
Kellään tarjota/suositella vaihtoehtoa...esim.joku"ei"nimekäs IF?

[video=youtube;hks-urEe1p0]http://www.youtube.com/watch?v=hks-urEe1p0[/video]
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Lisäks yks jannu oli koittanut Baloa maalissa. 17 torjuntaa ja nollapeli...

icon10.png
Ei ollenkaan huonosti! Jos silläkin on ns. piilotettuja arvoja joita joskus oon lukenut joillakin pelaajilla olevan. Tiedä tuota sitte mikä on totuus. Valderramankin arvoja kun katsoo, niin onhan ne ihan kamalat, mut pelaajien you tubessa tekemissä arvioissa ei ole ollenkaan niin surkee vaan ennemminkin hyvä pelattava camin paikalla.

Pidättekös muuten vaihto molaria penkillä siltä varalta jos ykkösmokke loukkaantuu? Ja onko kenellekkään niin käynyt matseissa? Itellä kenttäpelaajia joutuu vaihtaa useinkin loukkaantumisen vuoksi, muttei kertaakaan vielä maalivahdille ole niin käynyt.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Olipa aika hehkutus...??

Ehkäpä, mutta Pedro vakuutti meikäläisen. Arvostelen pelkästään Informeja videoiden muodossa. 3 parasta vasenta laituria kuitenkin mitä olen tänä vuonna käyttänyt on Reus, IF Pedro ja Hazard.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mun on pakko sanoa oma kantani tuosta Neuerista vielä kertaalleen. Se on mulla ollu varmaankin 75% mun season peleistä maalissa ja ihan muutaman kerran muistan että olisi pelannut huonon pelin.

Aika monia muita olen testannut ja huomattavin ero on ehdottomasti kicking arvossa. Sille voi todella hätäsessäkin tilanteessa puottaa alaspäin ja keskitys lähtee aina korkealle ja omille. Heikommilla veskareilla huomannut et se pallo lähtee joskus matalana ja vihun miehille.

Ja kyllä se oikeesti syöksyykin paremmin ku muut seulat. Nykysillä hinnoilla olen ehdottomasti sitä mieltä että kannattaa BuLi pakiston liberoksi hommata. Itellä se on ollut game saver montakin kertaa.

Taitaapa maalivahdit toimia erinlailla toisille. Monet oli täällä mun muistaakseni sanonu Courtoisia huonoksi molariksi, mutta mun mielestä se on parempi kun Neuer.
No mun mielestä maalivahdilla toi Kicking arvo on vaan plussaa, en sitä väitä että siinä Neuer olisi huono, mutta en siihen kyllä niinkään kiinnitä huomiota.

EDIT. Hallelujah kävin kirjautumassa Clubiin ja huomasin että kolikkot olivat lisääntyneet. En uskonut että se olisi ollut mahdollista, mutta se on tapahtunut. UP Götze on vihdoin myynyt kuukauden re-listauksen jälkeen, nyt voin avata pari pakkaa ja saada paskaa tilalle... :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onkos kukaan testannu If Tremoulinasia? On nimittäin aivan loistava lb tiputti Alban la ligasta kertaheitolla.

Ranska squadiin kattelin Clichylle vaihtoehtoa ja tuo tarttui silloin marketista mukaa, ihan pätevä janppa. Kirmaa ja riistää. Perusvarma laitapakki. Ei kuitenkaan ole syrjäyttäny Albaa laliga poppoosta :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pitäsköhän sitä alkaa valmistautumaan TOTS kortteihin hyvissä ajoin? Clubissa melkonen läjä informeja joita harvemmin tulee käytettyä ja joiden arvo vaan tippuu jatkuvasti. Tällä hetkellä semmonen 7M sais irrotettua niistä. Osa aika siistejä kortteja toisaalta, mut kun ei juuri tule vedettyä muulla ku BuLi jengillä ni vois ottaa järjen käteen ja laittaa sydämen tunnot sivuun. :)

Tiettyjä kortteja vois pihistellä vielä muutaman viikon, IF Miranda, MOTM Silva, IF El Kabir jne. Semmoset millä hinta kasvaa vielä varmasti.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pitäsköhän sitä alkaa valmistautumaan TOTS kortteihin hyvissä ajoin? Clubissa melkonen läjä informeja joita harvemmin tulee käytettyä ja joiden arvo vaan tippuu jatkuvasti. Tällä hetkellä semmonen 7M sais irrotettua niistä. Osa aika siistejä kortteja toisaalta, mut kun ei juuri tule vedettyä muulla ku BuLi jengillä ni vois ottaa järjen käteen ja laittaa sydämen tunnot sivuun. :)

Tiettyjä kortteja vois pihistellä vielä muutaman viikon, IF Miranda, MOTM Silva, IF El Kabir jne. Semmoset millä hinta kasvaa vielä varmasti.

Dumppaa vaan kaikki turhat vauhdilla veke. Mieluummin ennen ens yön droppia
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko miten varma tieto et bändi soi yöllä?

IF Hames vs IF Vela, 4-3-2-1 formation. Kumpi lähtee?

Hames saa luvan lähteä. Tällä hetkellä futbiniä selaamalla ei tuon läjän myyminen ole edes vaikeaa! Muutamassa kortissa on vain minimihinnalla kortteja marketissa, ja niitäkin vain muutama. IF Coutinholle joutuu laittaa attribute kortin mut muuten pitäs olla helpo nakki. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko miten varma tieto et bändi soi yöllä?

IF Hames vs IF Vela, 4-3-2-1 formation. Kumpi lähtee?

Jammu mäkeen.

Kumma on jos ei soi, viikko vierähtänyt jo kummiskin

Pelannut nyt muutaman matsin tollasella hiuka erilaisella porukalla.

Voittoja pelkästään tullut tolla, yleensä vähintään joka toisen häviän.

Özbiliz ihan jäätävän kova jannu
 
Ylös Bottom