Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko h2h ja fut välillä tosiaan oikeesti eroa?

No on se ainakin vähän oikeapaa futista mielestäni. Myöskään handicappeja sun muita futin ongelmia ei ole. Suurin ongelma siinä on kyllä se että aina tulee vastaan Rellu. Jos joskus ei tuu Realia vastaan, niin sitten tulee Bayern.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tekosyitä. Kyllä tuo peli suurimmalta osin onlinessa muistuttaa enemmän oikeaa palloa kuin tuo tietokoneen yks saatanan vatkaus. Aivan läppä pelata tuota kompuutterin "muka oikeaa" jalkapalloa. Se vaan ihmeellisesti suojaa sitä palloa, ja saa täten sen pelin hidastumaan ja näin ollen olevinaan muistuttamaan oikeaa jalkapalloa.

Ei ne mitään tekosyitä ole. Sen verran on menneiltä vuosilta kokemusta urheilupeleistä netissä, että olen kokenut paremmaksi niin oman viihtyvyyden ja mielenterveyden puolesta pysytellä tekoälyn kanssa pelaamisessa. Se tietokonetta vastaan pelaaminen ei muuten ole mitään "saatanan vatkausta ja suojausta", jos vähän slaidereita muuttelee. Oletusasetuksilla tietokone kyllä nakuttaa tikitakaa melkein millä tahansa joukkueella, mutta pientä säätöä kun tekee, niin se peli on ihan "oikean jalkapallon" oloista. Ainakin enemmän kuin se munaravi. Sitten kun yhtälöön lisätään vielä EA:n "laadukkaat serverit", niin siinä menee se viimeinen into koittaa pelata syöttöpeliä. Paremmin kuluu aika offlinen puolella.


No Santtu kyllä pelaa erittäin hyvää syöttöpeliä ja rakentavaa jalkapalloa. Yks parhaita pelimiehiä mitä itse nähnyt, ellei jopa paras. Kannattas käydä joskus striimejä kattomassa, niin näet miten sitä porukkaa laitetaan nippuun onlinessä ja taidolla. ;)

Näin varmasti joo. Mitä nyt olen noita hänen arvostelujaan jokusen katsellut noista nopeista ja ketteristä pelaajista, niin aika monessa se näytetty gameplay on ollut sitä kikkailua ja "laitanpa tästä pari topparia kahville"-peliä. Sen pohjalta vaan omassa mielessäni naureskelin. Varmasti osaa pelata, ei siinä mitään, ja jokainen saa toki pelata, kuinka haluaa. Antaa mennä vaan, minä pelailen myös omalla kontollani niin kuin haluan...

Lisäksi tuo Aubameyangista toteaminen pace-huorien kortiksi oli myös ihan sellainen neutraali juttu, joka ei suoranaisesti liittynyt kehenkään FUT-pelaajaan suoraan. Se vaan oli ensireaktio sille, kun katseli niitä 96 pacea ja siihen lisäksi 80+ shootingia, driblingiä ja lähes 80 passingia hyökkääjän paikalla. Juoksufutista pelaavien pelaajien unelmakortti.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei ne mitään tekosyitä ole. Sen verran on menneiltä vuosilta kokemusta urheilupeleistä netissä, että olen kokenut paremmaksi niin oman viihtyvyyden ja mielenterveyden puolesta pysytellä tekoälyn kanssa pelaamisessa. Se tietokonetta vastaan pelaaminen ei muuten ole mitään "saatanan vatkausta ja suojausta", jos vähän slaidereita muuttelee. Oletusasetuksilla tietokone kyllä nakuttaa tikitakaa melkein millä tahansa joukkueella, mutta pientä säätöä kun tekee, niin se peli on ihan "oikean jalkapallon" oloista. Ainakin enemmän kuin se munaravi. Sitten kun yhtälöön lisätään vielä EA:n "laadukkaat serverit", niin siinä menee se viimeinen into koittaa pelata syöttöpeliä. Paremmin kuluu aika offlinen puolella.
Noni, selkeempi vastaus. Suoraan vaan sanoo että tykkää vähän suffelimmasta menosta niin mikäs siinä. Jokainen tosiaan tyylillään. Ei se onlinekaan ole läheskään jokaisessa ottelussa semmoista munaravia. Itellä kun on PS3 niin siellä varsinkin suurin osa pelaa fixua peliä, johtuisko siitä että ei kalkkikset jaksa upgreidata konsolia tjms. Munaravi kersoja varmasti enemmän uusilla alustoilla, uskaltaisin näin hatusta vedettynä väittää...

Mitä nyt olen noita hänen arvostelujaan jokusen katsellut noista nopeista ja ketteristä pelaajista, niin aika monessa se näytetty gameplay on ollut sitä kikkailua ja "laitanpa tästä pari topparia kahville"-peliä. Sen pohjalta vaan omassa mielessäni naureskelin. Varmasti osaa pelata, ei siinä mitään, ja jokainen saa toki pelata, kuinka haluaa.
Joo tosiaan noissa arvosteluissahan näkyy vain maalit mitä se on nauhoittanut. Siks sanoinkin et striimiä jos käy katsomassa niin saa kokonaiskuvan kuinka hyvä kaveri oikeesti on tässä pelissä. Tasapuolisesti hyvä kaikessa.

Lisäksi tuo Aubameyangista toteaminen pace-huorien kortiksi oli myös ihan sellainen neutraali juttu, joka ei suoranaisesti liittynyt kehenkään FUT-pelaajaan suoraan. Se vaan oli ensireaktio sille, kun katseli niitä 96 pacea ja siihen lisäksi 80+ shootingia, driblingiä ja lähes 80 passingia hyökkääjän paikalla. Juoksufutista pelaavien pelaajien unelmakortti.
Jep, näinhän se on. Jokainen kakarahan tuota kuolasi sillä viikolla kun se ilmestyi. Itsellä vaan vähän särähti toi paceho kommentointi, kun tosiaan tiedän että tykkäät lönkötellä tietokonetta vastaan...

Jos jotain saattuu kiinnostamaan tämänhetkinen PS4:n market, niin pistän tähän hieman korkea-arvoisia pelaajia, joita ei löydy.

Ei mitään korttia: Neuer, Messi, Ronaldo, Robben, Ibra (normaalia löytyi 1,5 sivua), Hazard, Suarez, Thiago Silva.

Löytyy vain normaalia korttia, ei erikoiskortteja: Ribery, Iniesta, Sergio Ramos, Di Maria, Kroos, Neymar, David Silva (Cam 89 kortti), Lahm, Aguero, Hummels, Diego Costa, Müller, Tevez, Boateng, Sanchez, Bale, David Luiz, Toure, Courtois, James Rodriguez, Benzema (4 SIF löytyi), Vidal, Gotze, De Gea.

Ei yhtäkään TOTYä marketissa... Siinä 87 asti kaikki mitä ei löydy marketista. Korkea-arvoisin pelaaja tällä hetkellä mitä löytyy on David Silvan 90 arvoinen TIF.
eek.gif
Hyvä postaus. Antaa kyllä aika selkeen kuvan mikä on tilanne tällä hetkellä pleikkapuolen marketissa. Snadisti kiristää nyt kun olin viikon etuajassa clubin tyhjentämisen suhteen, ois aika paljon enemmän saanut jos ois vaan uskaltanut tänne asti odotella. Mut samapa tuo, saan jokatapauksessa kaikki kortit mitkä on tarkoitus homma TOTS versioina niin eipä sen niin väliä (jos niitä siis on edes saatavilla helposti...). Vähän suunnitellu että jos osais jotenkin nauhotella tuota screeniä ni ois voinu vaikka web appin kautta tehdä puolen miljoonan pakka-avaus videon per TOTS viikko mut kattoo nyt.

Tämän hetken marketti on kyllä aika "pakka ystävällinen", kun nyt oikeasti saa jopa rahojaan takaisin jos nostaa vähänkään parempia kortteja. Non rare korttejakin menee melkoiseen hintaan. Meinaan 1000-3000 maksetaan monistakin korteista!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Julian Draxler 900 kolikkoa ja koskematon.

nuo apaut 80ovrl peruslaput kyllä irtoaa järkeään alle tonnilla, sinänsä eivät ole mitään ryöstöjä. Vähä aikaa vaan kehtaa väijjyä niin löytyy kyllä sopiva marketista.
Lahmia suosittelen keskikentälle ja cam tontille götze, ei montaa kybää yhteensä enää maksa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

nuo apaut 80ovrl peruslaput kyllä irtoaa järkeään alle tonnilla, sinänsä eivät ole mitään ryöstöjä. Vähä aikaa vaan kehtaa väijjyä niin löytyy kyllä sopiva marketista.
Lahmia suosittelen keskikentälle ja cam tontille götze, ei montaa kybää yhteensä enää maksa.
Ja eikös tuo Draxler oo vielä nonrarekin?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Lahmia suosittelen keskikentälle ja cam tontille götze, ei montaa kybää yhteensä enää maksa.

Kattelinkin itse asiassa just tänään tuota Götzeä. Upattu versio maksaa pyöreästi 20k, joka on ihan hullu hinta siihen verrattuna, että mulla on jo Kevin De Bruyne, joka maksaa käytännössä jonkun 7-8 kertaa vähemmän :D Lahm voisi tietysti olla keskikentälle puolustussuuntaan Thiagolle vaihtoehto...Mutta Thiago on kuitenkin from Barcelona, joten ;) Niin ja toinen syy on se Prince Boateng!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

En jaksa tässä nyt lainauksia ottaa, koska ylempänä oli aika moniakin kohtia mitä olisi voinut lainata. Kenties olen tyhmä tai muuten vain ymmärtämätön, mutta mulle ei nyt ihan tarkkaan auennut tuo pieni provomuotoinen viesti missä mhartin tapaan korvaan särähti sana pace huoraaminen. Toinen oli "laitanpa pari topparia kahville" pointti. En henkilökohtaisesti jaksa mitään väittelyä aloittaa, koska tiedän et mielenkiinto ei riitä käydä vastaamassa jokaisen viestiin. Mutta mutta, nopeaa pelaajaa, jos käyttää on pacehuora? Jos harhautat 2 topparia ja teet hienon maalin pitkän korkean roikkupysty syötön sijaan olet silloin kikkapelle? Keskität palloa Candrevalle olet crossclown? Get the point? Tässä valitettavasti tulee kaikki huonon häviäjän elkeet esiin ja se seurauksena vedetään glitchit, huoraamiset, abuset ja kaikki kuuluisat kortit esiin. Toisin sanoen ihan sama mikä on yleinen pelityyli huora olet silti, jos voitat? Hienoa myöskin, että kävit ne muutamat nopeista ja ketteristä pelaajista kertovat videot läpi.

Ei tämä meikäläisenkin viesti keskustelulle mitään arvoa tuo, mut ainahan me voidaan vetää Futisforum tapainen provoketju pystyyn feat. peukut ja tuopit.

En myöskään sen kummemmin jaksa alkaa pelityyliäni täällä puimaan, koska rehellisesti sanottuna se särähtää omaan korvaan hieman ylimieliseltä ja mhart nyt aika suurimmaksi osaksi kuitenkin tiivisti mitä ja miten pelaan. Yksi parhaista tai parhaimmista en kuitenkaan ole, mutta aika hyväksi sanoisin.

Edit: Laitan hymiön vielä tähän, jottei joku ala soittamaan Salattujen elämien tunteisiin melodia taustalla :)

Edit2: Nyt, kun provojen makuun päästiin nyt pakko Mhartillekkin on pieni piikki heittää! Kysynpä vaan, että mites Fantasy premier menee? ;)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

En jaksa tässä nyt lainauksia ottaa, koska ylempänä oli aika moniakin kohtia mitä olisi voinut lainata. Kenties olen tyhmä tai muuten vain ymmärtämätön, mutta mulle ei nyt ihan tarkkaan auennut tuo pieni provomuotoinen viesti missä mhartin tapaan korvaan särähti sana pace huoraaminen. Toinen oli "laitanpa pari topparia kahville" pointti. En henkilökohtaisesti jaksa mitään väittelyä aloittaa, koska tiedän et mielenkiinto ei riitä käydä vastaamassa jokaisen viestiin. Mutta mutta, nopeaa pelaajaa, jos käyttää on pacehuora? Jos harhautat 2 topparia ja teet hienon maalin pitkän korkean roikkupysty syötön sijaan olet silloin kikkapelle? Keskität palloa Candrevalle olet crossclown? Get the point? Tässä valitettavasti tulee kaikki huonon häviäjän elkeet esiin ja se seurauksena vedetään glitchit, huoraamiset, abuset ja kaikki kuuluisat kortit esiin. Toisin sanoen ihan sama mikä on yleinen pelityyli huora olet silti, jos voitat? Hienoa myöskin, että kävit ne muutamat nopeista ja ketteristä pelaajista kertovat videot läpi.

Tämä oli varmaan minulle. Jos luit viestit läpi, niin ehkä huomasit, että selitinkin jo tuossa, etten puhunut kenestäkään nimellä. Lisäksi yritin myös parhaani mukaan selittää, ettei jonkun Auban käyttö kärjessä automaattisesti tee "pacehuoraksi", mutta kyllähän tuo kortti on sellainen, että se on monen munaravifutista pelaavan suosikkeja. Sen käyttö ei tietenkään automaattisesti tee munaravaajaksi, mutta sellaiseen pelityyliin se aika usein kannustaa.

Nopeiden pelaajien käyttäminen ei toki tee automaattisesti kenestäkään pacehuoraa. Mielestäni en näin missään edes sanonut. Itsekin käytän tietyillä pelipaikoilla yleensä mieluummin nopeita, ketteriä ja kuljetuskykyisiä pelaajia. Tästä huolimatta väkisin tulee usein mieleen, kun täällä katselee näitä porukan linkittämiä kokoonpanoa, joissa on 4-3-3-ryhmitelmä, joissa hyökkääjät ovat 90+ pace ja hyökkäävät keskikentätkin 80+ pace, että tuota miehistöä tuskin on lyhytsyöttöpeli ja syöttökolmiot mielessä rakennettu. Olen varmasti väärässä monenkin miehistön kohdalla, mutta valitettavasti tuo se ensireaktio tuollaisten miehistöjen kohdalla on.

Omasta mielestä kohtuus kaikessa on hyvä ohjenuora ja silloin omasta mielestäni pelaaminen on kaikkein viihdyttävintä. Jos peli on vain munaravia, tai pelkkiä kikkoja, tai 1-0 maalin jälkeen pelkkää ajan kuluttamista toppari-toppari-syöttelyllä, laskee oma pelimotivaatio kuin lehmän häntä, ja erittäin nopeasti. Silloin peli ei muistuta enää sitä lajia, jonka mukaan peli on mallinnettu ja pelaamisesta katoaa hauskuus. Tämä pätee niin FIFA:n, NHL:n ja NBA:n kohdalla.

En myöskään ymmärrä, mistä kukaan saa vedettyä yhtenevyyden huonoon häviämiseen, kun arvostelen yhtä korttia munaravifutaajien suosikkikortiksi puhtaasti kortin arvojen pohjalta :D

PS. Olen muutaman tähän ketjuun linkittämäsi arvosteluvideon katsellut. Ihan hyviä ovat kyllä, vaikka gameplay enemmän onkin sitä "näin mä kikkaan tällä pelaajalla"-highlightteja ja itse arvostelu enemmänkin pelaajan taitoarvojen luettelemista. Ainakin siis niissä, joita olen tästä ketjusta joskus katsellut. Mieleen muistuu elävästi Pedron erikoiskortista tekemäsi video, jossa haukuit oikean elämän pelaajan täydeksi kaatuilijaksi ja ties miksi yököttävyydeksi. Nauroin sille makeasti, kiitokset siitä vielä näin jälkikäteen ;) :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tämä oli varmaan minulle. Jos luit viestit läpi, niin ehkä huomasit, että selitinkin jo tuossa, etten puhunut kenestäkään nimellä. Lisäksi yritin myös parhaani mukaan selittää, ettei jonkun Auban käyttö kärjessä automaattisesti tee "pacehuoraksi", mutta kyllähän tuo kortti on sellainen, että se on monen munaravifutista pelaavan suosikkeja. Sen käyttö ei tietenkään automaattisesti tee munaravaajaksi, mutta sellaiseen pelityyliin se aika usein kannustaa.

Nopeiden pelaajien käyttäminen ei toki tee automaattisesti kenestäkään pacehuoraa. Mielestäni en näin missään edes sanonut. Itsekin käytän tietyillä pelipaikoilla yleensä mieluummin nopeita, ketteriä ja kuljetuskykyisiä pelaajia. Tästä huolimatta väkisin tulee usein mieleen, kun täällä katselee näitä porukan linkittämiä kokoonpanoa, joissa on 4-3-3-ryhmitelmä, joissa hyökkääjät ovat 90+ pace ja hyökkäävät keskikentätkin 80+ pace, että tuota miehistöä tuskin on lyhytsyöttöpeli ja syöttökolmiot mielessä rakennettu. Olen varmasti väärässä monenkin miehistön kohdalla, mutta valitettavasti tuo se ensireaktio tuollaisten miehistöjen kohdalla on.

Omasta mielestä kohtuus kaikessa on hyvä ohjenuora ja silloin omasta mielestäni pelaaminen on kaikkein viihdyttävintä. Jos peli on vain munaravia, tai pelkkiä kikkoja, tai 1-0 maalin jälkeen pelkkää ajan kuluttamista toppari-toppari-syöttelyllä, laskee oma pelimotivaatio kuin lehmän häntä, ja erittäin nopeasti. Silloin peli ei muistuta enää sitä lajia, jonka mukaan peli on mallinnettu ja pelaamisesta katoaa hauskuus. Tämä pätee niin FIFA:n, NHL:n ja NBA:n kohdalla.

En myöskään ymmärrä, mistä kukaan saa vedettyä yhtenevyyden huonoon häviämiseen, kun arvostelen yhtä korttia munaravifutaajien suosikkikortiksi puhtaasti kortin arvojen pohjalta :D

PS. Olen muutaman tähän ketjuun linkittämäsi arvosteluvideon katsellut. Ihan hyviä ovat kyllä, vaikka gameplay enemmän onkin sitä "näin mä kikkaan tällä pelaajalla"-highlightteja ja itse arvostelu enemmänkin pelaajan taitoarvojen luettelemista. Ainakin siis niissä, joita olen tästä ketjusta joskus katsellut. Mieleen muistuu elävästi Pedron erikoiskortista tekemäsi video, jossa haukuit oikean elämän pelaajan täydeksi kaatuilijaksi ja ties miksi yököttävyydeksi. Nauroin sille makeasti, kiitokset siitä vielä näin jälkikäteen ;) :D
Mun ykkösporukan fronttikolmikko sif neymar, rolle, bale ja pyrin nimenomaan lyhytsyöttöpeliin
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ite olen joitakin SnT:n striimejä ollu kattelemassa ja kaverilla peli pyörii siihen malliin, ettei voi kuin ihailla. Osaa kyllä kikkailla, mutta se pelinrakennus ja syöttely on semmosta, mihin ei ite kyllä pysty.

Niin ja olihan mulla asiaakin. Tuli tuossa todistettua miten se handicap oikein biitataan :D Vastaan tuli surkeilla kemioilla varustettu matalan ratingin tiimi. Kulmakarvat vähän nousi ku näin sen joukkueen. Mm. TOTY Kroos, if/sif aubameyang, if mathieut ym. Näitten lisäksi sitte 3 pronssipelaajaa+selvästikkin pronssipenkki. No senhän tiesi pelin alkaessa, että pronssit varmasti vaihtuu heti pois ja niihän sieltä tuli reus ja robben kentälle.

Ihme kyllä hävisin vain 2-0. En pystyny kahta syöttöä peräkkäin saamaan perille asti ja joka kerta kaveri tuli semmosella höyryllä heti päälle, ettei mitään maalipaikkoja pystyny luomaan. Omat pelaajat ei tehny omassa päässä mitään ja kaveri sai kävellä kolmen pelaajan välistä paikoille. Ihmetyttää vaan, että miksi tämmöstä pitää harrastaa SINGLE MATCHEISSA?!
Antais luonto periksi nii kokeilis itekki tämmöstä keplottelua, mutta ei, ei pysty.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mieleen muistuu elävästi Pedron erikoiskortista tekemäsi video, jossa haukuit oikean elämän pelaajan täydeksi kaatuilijaksi ja ties miksi yököttävyydeksi. Nauroin sille makeasti, kiitokset siitä vielä näin jälkikäteen ;) :D

Silloin, kun El Classicoissa oli Mourinho ja velikullat missä aina tapeltiin ja Realin miehet ottivat punaisia sen kauden Pedron pelejä katselin, hyvä pelimies mutta oksettavan paljon kaatuilua ja käsien levittelyä. Totta kai Realista löytyi näitä pelaajia myös. Pedron luiseva ja rosvonnäköinen naama ei ainakaan sympatia pisteitä lisännyt. :) Busquets oli toinen näistä sankareista, aina suunpielet alaspäin ja ajoittain näytti purskahtavan itkuun, kun piti joka pillin vihellyksen jälkeen olla tuomarin käsivarressa. Ei mulla mitään Barcelonaa vastaan ole, mutta noita kahta sankaria en vaan siedä. :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Silloin, kun El Classicoissa oli Mourinho ja velikullat missä aina tapeltiin ja Realin miehet ottivat punaisia sen kauden Pedron pelejä katselin, hyvä pelimies mutta oksettavan paljon kaatuilua ja käsien levittelyä. Totta kai Realista löytyi näitä pelaajia myös. Pedron luiseva ja rosvonnäköinen naama ei ainakaan sympatia pisteitä lisännyt. :) Busquets oli toinen näistä sankareista, aina suunpielet alaspäin ja ajoittain näytti purskahtavan itkuun, kun piti joka pillin vihellyksen jälkeen olla tuomarin käsivarressa. Ei mulla mitään Barcelonaa vastaan ole, mutta noita kahta sankaria en vaan siedä. :D

Noi Moukan ajan Classicot nyt olivat muutenkin aikamoista teatteria, kiitos Realin valmentajan peluuttaman pelityylin. Realin pelaajat potkivat kintuille, minkä kerkesivät ja Blaugrana vastasi loikoilemalla. Nyt on Moukkakin itsensä näköisessä seurassa, eikä enää mädätä Euroopan Kovinta Liigaa!

"Vakavasti" puhuttuna Pedrohan on yksi työteliäimmistä, kurinalaisimmista ja eniten töitä joukkueensa eteen tekevistä laitureista. Lisäksi Sergio Busquets on MAAILMAN PARAS CDM, eikä tuosta aiheesta saa edes aikaan väittelyä. Hänen naamastaan ei tarvitse tykätä, mutta on kuitenkin paikallaan maailman paras.

Anyways, linkittele vaan niitä arvosteluitasi, kyllä niitä kattelee! Ja vaikka joskus ehkä olisinkin jostain pelaajasta eri mieltä, niin ei kannata ottaa sitä henkilökohtaisesti! Puhutaan kuitenkin pelaajista, eikä meistä oikeista ihmisistä. Peace! :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Aivan samaa mieltä. Huvittuneena seurannu keskustelua näistä näistä kuuluisista "pacehuorista". Kaverit, joilla on Ronaldoa, Robbenia, Balea ja kaikenmaailman mustia Jeesuksia ( en tarkota rasistisesti :D ), valittaa ku vastustajat juoksee Ibarboilla ja Doumbioilla läpi. Sillo se ongelma on kyllä jossain muualla ku vastustajan "rikkinäisessä" kortissa. Ite ainaki oppinu nyt 15 aikana puolustamaan kohtuu hyvin noita juoksijoita vastaan.

Kun puolustukseen ei keskity ja ryntäilee, tuntuu vastustaja käyttävän vain pacea ja huoraavan sitä. Positiivista ajattelua. Ja näin :cool:

Jep, itse olen alkanut pitämään kaikkia neljää pakki kokoajan alhaalla. Ne on aika helppo puolustaa pois.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Busquetshan on semmonen pelaaja jota ei erityisemmin näy kentällä. Mutta hän on silti Barcelonan/Espanjan tärkeimpiä pelaajia. Uskomaton pelaaja kaikin puolin.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

ON TÄÄ HIANO KETJU!!
Hyvää ja värikästä keskustelua!! Varsinkin tämä pelitapakeskustelu, pikajunat vs. perinteinen pelitapa!
Olen kyllä sitä mieltä, että kaiketi meissä jokaisessa asuu pieni manageri a'la Wenger/Mourinho etc.!!
Karu fakta on, että tuolla Online-puolella on niin paljon pelitapoja kuin pelaajiakin...eli kun nämä vauhtikoneet Ibarbot, Walcottit, Doumpia ja muut jänöset tulee vastaan avauksessa, on siihen vastattava jollain"taktisella"alakerran peluutuksella? Niin kai se menee tuolla oikeassakin elämässä?
Ja kyllähän se tekee"tisuu"kun yhden taktiikan ihmeen pystyy kaatamaan omilla nerokkailla kuvioilla!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyllä alkaa sapettaa tämäkin pelimuoto, eikä yllätys kyllä pelillisten ominaisuuksien takia, vaan hintakattojen. Yrittäny pari päivää metsästää 82 Quaresmaa ja 90 neymarii, mutta turhaa. Kummastakin olen yhen vilauksen nähny, mutta joku noepampi nekin vei. Nostais Ea niide hintaa ihan reilusti ni tulis markkinoille niitäki
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sellasta vaan kyselen että oisko mitään ideaa näin sijotusmielessä kerätä noita IF Pastoreja jemmaan, ei löydy marketista mutta niitä tulee aika useasti markettiin ja tyyliin joka toinen jää meikällä haaviin, nyt 10 kerättynä. Eli kannattaako jatkaa ostelua ja oottamaan että keskiviikkona sais rangenousun ja myis pois? :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sellasta vaan kyselen että oisko mitään ideaa näin sijotusmielessä kerätä noita IF Pastoreja jemmaan, ei löydy marketista mutta niitä tulee aika useasti markettiin ja tyyliin joka toinen jää meikällä haaviin, nyt 10 kerättynä. Eli kannattaako jatkaa ostelua ja oottamaan että keskiviikkona sais rangenousun ja myis pois? :)

No se tulee nousemaan varmaan jonku 5-10k verran korkeintaan. Niin ei siitä nyt mitään tähtitieteellistä kolikkokasaa tienaa. Mutta jos jaksat tota harrastaa, niin siitä vaan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sellasta vaan kyselen että oisko mitään ideaa näin sijotusmielessä kerätä noita IF Pastoreja jemmaan, ei löydy marketista mutta niitä tulee aika useasti markettiin ja tyyliin joka toinen jää meikällä haaviin, nyt 10 kerättynä. Eli kannattaako jatkaa ostelua ja oottamaan että keskiviikkona sais rangenousun ja myis pois? :)

No tuleehan tossa tietysti pientä profittia jos jaksaa rämpyttää markettia. 10 kortista 50k profittia jos nousee 5k hinta. Onhan sekin jotain, mutta itse en kyllä jaksais harrastaa rämpytystä noin pienen profitin takia.

Nyt oon ite hamstrannu oikeen olan takaa argentiinalais pelaajia. Jos ei sitä argentiina-turnausta tuu nii on kyllä aika menny hukkaan:D. Kyllähän noista profittia tulee muutenkin, vaikka ei tulisi turnausta, mutta ei nyt ihan kauheesti. Tässä muutamia ketä oon biddaillu:

Gold

Lucas Vietto
Eduardo Salvio

Silver

Luis Farina n.1k: http://www.futhead.com/15/players/25155/luis-farina/
Juan Sanchez Mino n.500: http://www.futhead.com/15/players/23637/juan-sanchez-mino/
Diego Perotti n.500: http://www.futhead.com/15/players/14220/diego-perotti/
Lautaro Acosta n.300: http://www.futhead.com/15/players/16191/lautaro-acosta/
Cristian Chavez n.300: http://www.futhead.com/15/players/41081/cristian-chavez/

Tossa muutama, näiden lisäks biddaillu aivan perkuleesti hyvällä pacella varustettuja non rareja 150 bidillä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No tuleehan tossa tietysti pientä profittia jos jaksaa rämpyttää markettia. 10 kortista 50k profittia jos nousee 5k hinta. Onhan sekin jotain, mutta itse en kyllä jaksais harrastaa rämpytystä noin pienen profitin takia.

Nyt oon ite hamstrannu oikeen olan takaa argentiinalais pelaajia. Jos ei sitä argentiina-turnausta tuu nii on kyllä aika menny hukkaan:D. Kyllähän noista profittia tulee muutenkin, vaikka ei tulisi turnausta, mutta ei nyt ihan kauheesti. Tässä muutamia ketä oon biddaillu:

Gold

Lucas Vietto
Eduardo Salvio

Silver

Luis Farina n.1k: http://www.futhead.com/15/players/25155/luis-farina/
Juan Sanchez Mino n.500: http://www.futhead.com/15/players/23637/juan-sanchez-mino/
Diego Perotti n.500: http://www.futhead.com/15/players/14220/diego-perotti/
Lautaro Acosta n.300: http://www.futhead.com/15/players/16191/lautaro-acosta/
Cristian Chavez n.300: http://www.futhead.com/15/players/41081/cristian-chavez/

Tossa muutama, näiden lisäks biddaillu aivan perkuleesti hyvällä pacella varustettuja non rareja 150 bidillä.
Espanjan turnee sit tuli...

Biddaatko niinku tradpeilen täytee? vai vaan klubiin?

Mulla vaan 40 paikkkaa pilesäsä ni ne menee ihan normitreidauksessa. Ostan alle binin ja myyn hiukan yli alimman
 
Ylös Bottom