Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Just kerkesin naureskelemaan et kuin perseestä HUT:in marketti onkaan kun pelaajia ostetaan euroilla, niin se alko täälläki...

Noi on vaan hiukan ikäviä, maksat vaikka 20€ Quaresmasta, sovit kellonajan koska se listataan, ja sit joku muu paremmalla netillä varustettu saa napattua sen ajassa 59:59

Noinhan siinä todennäköisesti käy.. jos siis korttia ei ole itse saanu tähänkään mennessä rämpytettyä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Taidan lähteä uuteen kauteen tollasella:

pitch-2082891.jpg


Täytyy vaan kokeilla vielä illalla enste
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pakko kyllä ostaa taas joku halpa NIF BPL porukka kasaan. Ei tule helevettiäkään peleistä tuolla ykkösporukalla. ARGH! :mad:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

MInä oon kakkosesta matkalla alas nyt nelosessa.. Äskeinen peli 2 tolppaa ja muutama hyvä veto.. sen jälkeen kaveri oppi pelaamaan ja minun jokainen syöttä katkastaan.. kaverin ukot liikkuu venyttää jalkaa ja hyppii ku yli-ihmiset. Tappio 1-0 kun hirveällä pompulla boxiin ja Smalling purkaa suoraan vastustajan jalkaan joka saa pistää tyhjiin..
€a.. it's in the game.

hehee, tuttua meininkiä. Nelosessa nuohoan itte, eilinen matsi 2 tolppaa 1 ylärima, kaveri blokkas useita ja sitten vielä itte tuhersin siihe lisäksi. Vihulla ei varmaan yhtään oikeaa paikkaa. Kulmasta tuli joku härdelli, josta mun tietskari Kompany helposta pallosta pukkaa omiin :D 1-0 turpiin
sinänsä outo että se meni automaatilla kun mulla on kuitenki switchi air ballssissa, kaippa fifa halus antaa maalin ku oli kaverilla niin hyvä yrkka siinä kulmassa..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Äsken sain sniputettua IF Joao Moutinhon ja IF Alessandrinin. Ihan hyvin meni siis. [emoji4]
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

En mitenkään :D. Paitsi sellaista säälittävaa josta saa 200 voittoo per myynti. Jotenka treidaus apuja tarvittais.


Kyllähän niitä tässä on läpikäyty:

IF-treidaus, osta läjä discard-tason/edullista informia mielellään Minimillä, laita myyntiin MAX-hinnalla, Esim. MOTM Bony, MOTM Atsu. Noita menee hyvänä päivänä muutama, huonona ei lainkaan.

Sit ihan noita kultakortteja napsit alle normaalin BIN-hinnan 59 minuutilla, tai massabiddaat alle BINin. Jos vaikka saat Leroy Fer:istä voittoa 300-800 kolikkoa/kortti, ja puolet korteista myy ekalla syklillä, ni ei tuo huono summa ole
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyllähän niitä tässä on läpikäyty:

IF-treidaus, osta läjä discard-tason/edullista informia mielellään Minimillä, laita myyntiin MAX-hinnalla, Esim. MOTM Bony, MOTM Atsu. Noita menee hyvänä päivänä muutama, huonona ei lainkaan.

Sit ihan noita kultakortteja napsit alle normaalin BIN-hinnan 59 minuutilla, tai massabiddaat alle BINin. Jos vaikka saat Leroy Fer:istä voittoa 300-800 kolikkoa/kortti, ja puolet korteista myy ekalla syklillä, ni ei tuo huono summa ole
Pitäskö noi motmit laitaa niinku 12h vai 1 d vai 3d???
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Siis onko If Moutinhokin kadonnu:confused: If Alessandriiniä oli eilen vaikka kuinka paljon...


Suunta käänetty ja kukas muukaan kun Doumbia 4+1 http://www.futhead.com/15/squads/32369024/
Äsken ei pleikalla ollut Alessandriniä eikä Moutinhoa. Jonkun 5 min rämpytin Alessandriiniä ja Moutinhoa oli yksi jonka löysin concept squadin avulla. En sen enempää tutkinut mutta melko kadonneelta vaikutti. Toki Alessandriiniä näkyi mutta en ollut tarpeeksi nopea.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Äsken ei pleikalla ollut Alessandriniä eikä Moutinhoa. Jonkun 5 min rämpytin Alessandriiniä ja Moutinhoa oli yksi jonka löysin concept squadin avulla. En sen enempää tutkinut mutta melko kadonneelta vaikutti. Toki Alessandriiniä näkyi mutta en ollut tarpeeksi nopea.
Nouseeko noiden pelaajien atvot joita ei ole marketissa ps4
 
Ylös Bottom