Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hitto että himottais ostaa pusseja. Miten saa pidettyä pään kylmänä :D lupasin etten osta pointseja ennen ens fifaa. Pistäny fifa kassaa vähä syrjään, saa alkaa nykimään kun pelit alkaa :D

Minä pistän sulle pleikalla kuva koosteen eilisistä ja tämän päiväsistä.. 150k tänään jumboihin paras V**** Alex jos ois vapaa weekend niin en ois sessiosta ilman yrjöpussia selvinny..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Minkäs mies pussinhimoilleen mahtaa :D 150k on kälkkyä ja de bryynäriin säästän. En sorru. Tosin ne on taas marketista boxilla hävinny. Pleilakalla pelaajat junnaa marketissa eikä häivy. Tosin niiden arvo oli taas puoliintunu. Roppeniki 200k :( varmaan oon 10milj pusseihin pleikalla vetäny sileeks koko kaudella. Hazardi, 2x agu, sif auba, jaffa toure ja jotain muuta pientä niillä on tullu. Liikaa mustia discardeja.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Minä tarviin jonkunlaista terapiaa tuohon pakka hommaan jotta asiasta selviän ja pystyn joskus vielä normaaliin ja tasapainoiseen elämään... Nään jo itseni gibsonin jälkeen kyynelehtivän autopilotin valitsemalle neidolle että minä en oo saanu ku oranssin Bonyn...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

pussinhimoilleen

''Pussi on kankaasta, muovikalvosta tai paperista tehty säiliö tai suojus, jonka yläosan suuaukko on yleensä suljettavissa taittelemalla, solmimalla tai erityisellä pussinsulkijalla.'' - Wikipedia

Tosta voi vielä lukea lisätietoa:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pussi

Ite tuli saatua pakasta vihdoinkin jotain hyvää. Eli TOTS Auba. Kyllä himotti pistää toi jantteri pelaamaa, mutta päätin hyvänä ihmisenä laittaa sen myyntiin (sen hinta muutenkin tulee laskemaan varmasti viikonlopun promojen aikana). Toi on vähän liiankin julman näköinen pelaaja vastustajille.
No kun tosta myymällä sai noin millin. Niin päätin ostaa naurettavan halvaksi menneita huippukortteja. Zlatan, Suarez ja Bale tuli onnellisesti takaisin clubiini. Taitaa noitten hinta kyllä vieläkin laskea, mutta ihan sama. Olikos seuraava TOTS Serie A vai Ligue 1? Ligue 1 aikaan Zlatanin ainaskin luulis saatavan myydyksi, jos näin haluaa tehdä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

''Pussi on kankaasta, muovikalvosta tai paperista tehty säiliö tai suojus, jonka yläosan suuaukko on yleensä suljettavissa taittelemalla, solmimalla tai erityisellä pussinsulkijalla.'' - Wikipedia

Tosta voi vielä lukea lisätietoa:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pussi

Ite tuli saatua pakasta vihdoinkin jotain hyvää. Eli TOTS Auba. Kyllä himotti pistää toi jantteri pelaamaa, mutta päätin hyvänä ihmisenä laittaa sen myyntiin (sen hinta muutenkin tulee laskemaan varmasti viikonlopun promojen aikana). Toi on vähän julman näköinen pelaaja vastustajille.

Aika hyvin, onnea!

Tuo Auba kyllä aika pettymys... kaikesta hypestä huolimatta. Toki helvetin tehokas roikuille muuten kyllä löytyy niin paljon paramempaa ja sen nopeus ei todellakaan ole niin hyvä ku arvot antaa ymmärtää...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Alukse tein Zlatanille tälläisen jegin:
http://www.futhead.com/15/squads/33812740/

Totesin 5 pelin jälkeen että toi jengi ja varsinkaan muodostelma ei toimi tässä pelissä. Ainakin pari kuukautta sitten 4-4-2 oli ihan mukiin menevä muodostelma, mutta ei ole enään. Laiturit ihan näkymättömissä ja varsinkin Thiago Silva oli järkyttävä puolustuksessa.

Päätin sitten tehdä tälläisen jengin:
http://www.futhead.com/15/squads/33812935/

Toimii. Toimii todella hyvin. Täydellinen tasapaino keskikentällä ja hyökkäyksessä. Myös puolustus on hyvä, vaikkakin Van Der Wiel ja Benatia ei ole mitään erikoisia mielestäni. Zlatan ehdottomasti valeysinä parhaimmillaan. Viiden pelatun pelin jälkeen 5 voittoa ja 15 maalia Ibralla. Toisin kuin tuossa ensimmäisessä jengissä, jossa voitin vain yhden pelin viidestä ja Zlatan sai vaan 4 maalia.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tämmöinen lyhyehkö ja pikainen arvostelu CDM tyylisestä pelaajasta, joka tässä tapauksessa on Morgan Schneiderlin. Miltäs tälläinen video tuntuu? Muutaman mielipiteen, jos joku jaksaa heittää niin mahtavaa. :) Materiaalia on nauhoitettu vain 5 pelistä ja muutaman tunnin pelailun jälkeen.

[video=youtube;BQmvdXezO1c]http://www.youtube.com/watch?v=BQmvdXezO1c[/video]

Ehdottomasti lisää keskikenttiä ja pakkeja.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Alukse tein Zlatanille tälläisen jegin:
http://www.futhead.com/15/squads/33812740/

Totesin 5 pelin jälkeen että toi jengi ja varsinkaan muodostelma ei toimi tässä pelissä. Ainakin pari kuukautta sitten 4-4-2 oli ihan mukiin menevä muodostelma, mutta ei ole enään. Laiturit ihan näkymättömissä ja varsinkin Thiago Silva oli järkyttävä puolustuksessa.

Päätin sitten tehdä tälläisen jengin:
http://www.futhead.com/15/squads/33812935/

Toimii. Toimii todella hyvin. Täydellinen tasapaino keskikentällä ja hyökkäyksessä. Myös puolustus on hyvä, vaikkakin Van Der Wiel ja Benatia ei ole mitään erikoisia mielestäni. Zlatan ehdottomasti valeysinä parhaimmillaan. Viiden pelatun pelin jälkeen 5 voittoa ja 15 maalia Ibralla. Toisin kuin tuossa ensimmäisessä jengissä, jossa voitin vain yhden pelin viidestä ja Zlatan sai vaan 4 maalia.
Tuo F9 on kyllä kieltämättä todella hyvä formation! Itekkin tykästyin siihen! Tasapaino on se kuvaava sana!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tämmöinen lyhyehkö ja pikainen arvostelu CDM tyylisestä pelaajasta, joka tässä tapauksessa on Morgan Schneiderlin. Miltäs tälläinen video tuntuu? Muutaman mielipiteen, jos joku jaksaa heittää niin mahtavaa. :) Materiaalia on nauhoitettu vain 5 pelistä ja muutaman tunnin pelailun jälkeen.

[video=youtube;BQmvdXezO1c]http://www.youtube.com/watch?v=BQmvdXezO1c[/video]


Näitä vaan lisää ja jos näihin sais vielä pientä vertailua saman liigan vastaavin pelureihin.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt sain kokea miten toi mahtava "team of the tournament" ominaisuus toimii. Pelasin finaalia ja pilkuille mentiin. Hävisin ja sain ton palkinnon, vaikka vastustaja oli minua yli puolet parempi statsejen mukaan. Good job EA! Poistakaa tämmönen ominaisuus herranjumala.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt sain kokea miten toi mahtava "team of the tournament" ominaisuus toimii. Pelasin finaalia ja pilkuille mentiin. Hävisin ja sain ton palkinnon, vaikka vastustaja oli minua yli puolet parempi statsejen mukaan. Good job EA! Poistakaa tämmönen ominaisuus herranjumala.

Ensin tots Auba ja sit tämä... jotain hämärää on meneillään.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt sain kokea miten toi mahtava "team of the tournament" ominaisuus toimii. Pelasin finaalia ja pilkuille mentiin. Hävisin ja sain ton palkinnon, vaikka vastustaja oli minua yli puolet parempi statsejen mukaan. Good job EA! Poistakaa tämmönen ominaisuus herranjumala.

Mites jatkoaika suju, olitko siinä parempi? Jollet, niin sit EA arpoo noi si varmaan... Mä teen kyl si jatkossa omiin yhden, jos näyttää menevän pilkuille.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mites jatkoaika suju, olitko siinä parempi? Jollet, niin sit EA arpoo noi si varmaan... Mä teen kyl si jatkossa omiin yhden, jos näyttää menevän pilkuille.

Aika tasasta oli jatko-aika. Kummatkin teki yhden maalin. Tästähän ominaisuudesta tulee koko ajan esiin idioottimaisempia piirteitä....
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Aika tasasta oli jatko-aika. Kummatkin teki yhden maalin. Tästähän ominaisuudesta tulee koko ajan esiin idioottimaisempia piirteitä....

Itelle ku kävi tuo niin siinä pelissä olin joka tilastossa parempi.
kaveri tais tehdä tasotuksen 90 minutilla...

Tuohan näyttää olevan siis ihan täyttä arvontaa jos kerta sulla vastus ollu dominoivampi...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itelle ku kävi tuo niin siinä pelissä olin joka tilastossa parempi.
kaveri tais tehdä tasotuksen 90 minutilla...

Tuohan näyttää olevan siis ihan täyttä arvontaa jos kerta sulla vastus ollu dominoivampi...

onpahan typerin ominaisuus ikinä :D pakko myöntää että tää futti on kyllä vejetty melko karusti vihkoon..
edit: yllättävän kiva tätä on silti välillä pelata:) tästähä sais todella hyvän ku EAlla futtimiehet pistettäs vaihtoon tai ei aivan täysin mentäs €€€$$$ mukaan. Vaikka pisnestähän se niile on.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No nyt on pakko vähän hehkuttaa viime matsia [emoji4]

3. Divarin vika peli, pakko voitto edessä, jos mielin ylempään divariin. Heti joukkueiden esittelyssä iskee mulla pupu pöksyyn. Vastustajalta nimittäin löytyi if Walcott ja tots Auba!

Heti alkupotkusta asti myllytin tasaisesti tilanteita vastustajan maalille, mutta Neuer piti jannua mukana pelissä. Kuin varkain mulla kävi 30 minuutin tienoilla pikku moka ja Auba läpi, eikä erehtynyt. Päätin, että tätähän en nyt häviä! :D Mutta, ei kauaa kestänyt, kun if Walcott kävi iskemässä pari häkkiä kaverille ja tauolle lähdettiin 3-0 tappioasemassa.

Puoliajalla vaihdoin hyökkäävämpään formationiin ja Clichy ja if Cabella pois, Majava ja Reus sisälle. Heti puoliajan alkuhetkillä huomasin, että vastustaja oli nostanut jalkaa kaasulta. Oli siis saumoja vielä. 75 minuuttia taulussa, kun tots Fabregas täräyttää pilkun tienoilta kavennuksen. Toivo elää. 84 minuuttia pelattu ja Luis Suarez sijoittaa pallon takakulmaan. Äkkiä pallo matkaan ja lisää hönkää pesään. 89 minuuttia kellossa, kun Akueero jysäyttää kulman jälkitilanteesta pelin tasoihin! Vastustaja pyöritti hetken peloissaan palloa omassa päässään, mutta yksi huono syöttö koitui hänen kohtalokseen. Fabregas katkaisee syötön ja pistää nopeasti Majavan läpi. Tässä kohtaa kädet hikosivat melkoisesti ja kutiin tuli liikaa voimaa ja yläputki helisee. Melkoiset tuskan parahdukset päästin [emoji3] Takaa tulee kuitenkin uskollinen Wayne Rooney, joka laittaa pallon verkkoon Neuerin jalkojen välistä ja käynnistää meikän voitonjuhlat! Huikea peli ja kyllä tämä peli on parhaimmillaan jotain aivan mahtavaa!

Oho, melkoinen stoori tuli, mutta oli pakko vähän kehua![emoji4] 2. Divari, täältä tullaan! (Eka kerta ikinä, kun olen näin korkealla[emoji4] )


Btw, kokemuksia nif Messistä? Kannattaako ostaa? Hintaa pleikalla enää reilu 1,8 miljoonaa ja ekaa kertaa ikinä olisi varaa kirppuun [emoji4]
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oneea noususta! Messi on mahtava, parhaana päivänä jopa pelin paras pelaaja!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onnittelut!


Mulla sama tilanne 40k ja sit olis Messiin varat.. ainoa vaan että ku ei ole ihan älytön hätä ja tuo kortti tulee ensi viikolla taas tippumaan joten ajattelin malttaa hetken :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Täällä on kyllä niin paljon turinoita että pitäis kohta laittaa oma futtifoorumi pystyyn :D
 
FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Täällä on kyllä niin paljon turinoita että pitäis kohta laittaa oma futtifoorumi pystyyn :D

Jeps. Jos on pari päivää lukematta, niin ei tarvi hetkeen tehdä muuta kun lukea :)

Millasia silver tiimejä täällä on porukoilla? Joko joku onnekas on saanu TOTS Elton? Pakko hankinta, mutta ei kyllä mahdu omaan silver tiimiin, joka näyttää tältä:
816851a7e7412dee60682efd106fc848.jpg


(edit. Vaihdoin hero molarin mustaan versioon kun säästi 50k)

Joten varmaan jos sen saan, tarvii tehdä taas Brasilver :)
 
Ylös Bottom