Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pelaatko assistedeilla? Jos, niin kokeilepa laittaa vedot semille. VOI toimia[emoji57]

Semit on ollu jo melkein alusta päällä... Tää nyt on vaan tätä perus shittiä mistä ei pääse yli ku pelaamalla. Tai sit peiliin kattomalla...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Laukausten määrä on toisaalta omasta mielestäni melko satunnainen mittari. Itse pelailen pääsääntöisesti tällaisella porukalla (Bolasiesta tosin Silver IF 74 jota ei tuolta löytynyt) ja varsinkin ennen Kanen hankkimista oli pakko vaan koittaa rakentaa todella hyviä paikkoja ennen laukomista (vasta hankitun Kanen osalta jury is still out there). Samalla koitin pakottaa vastustajat laukomaan kaukaa ja välillä tuo onnistuikin mainiosti. Pallonhallinta itselläni usein 55-70 prosentin välillä, toki täysin vastustajasta riippuen ja välillä tulee pataan pahastikin kuten odottaa sopii :D Vetoja itselläni ei usein kovin montaa per matsi, toisaalta epätoivoisia laukauksia ei itse tule harrastettua vaikka varmaan irtopallojen yms. ansiosta pitäisikin. Erikoismaininta tälle nykyiselle laukomisvillitykselle, jossa vedetään ihan mistä tahansa ja välillä sitten kairataan noita +40m vetoja sisään. FUTin facebookissakin joku goal of the week-video, jossa pistetään puolikentästä veskarilla kaukoveto sisään - vähän realistisuutta, kiitos...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Laukausten määrä on toisaalta omasta mielestäni melko satunnainen mittari. Itse pelailen pääsääntöisesti tällaisella porukalla (Bolasiesta tosin Silver IF 74 jota ei tuolta löytynyt) ja varsinkin ennen Kanen hankkimista oli pakko vaan koittaa rakentaa todella hyviä paikkoja ennen laukomista (vasta hankitun Kanen osalta jury is still out there). Samalla koitin pakottaa vastustajat laukomaan kaukaa ja välillä tuo onnistuikin mainiosti. Pallonhallinta itselläni usein 55-70 prosentin välillä, toki täysin vastustajasta riippuen ja välillä tulee pataan pahastikin kuten odottaa sopii :D Vetoja itselläni ei usein kovin montaa per matsi, toisaalta epätoivoisia laukauksia ei itse tule harrastettua vaikka varmaan irtopallojen yms. ansiosta pitäisikin. Erikoismaininta tälle nykyiselle laukomisvillitykselle, jossa vedetään ihan mistä tahansa ja välillä sitten kairataan noita +40m vetoja sisään. FUTin facebookissakin joku goal of the week-video, jossa pistetään puolikentästä veskarilla kaukoveto sisään - vähän realistisuutta, kiitos...

Joo siis vetojahan voi roiskia mistä sattuu... itte pyrin aina saamaan sen hyvän paikan ennen sitä vetoa. Elibjos saan kymmenen vetoa niin niistä yleensä aika moni löytyy maalista. Tällä hetkellä tosin kaikkialta muualta...Äskeinen peli Costalla tyhjä maali suuntaan vedon alas niin eikö se kolahda ylärimaan.. kaveri heittää ensimmisen vedon +30m niin sehän napsuu sissään...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo siis vetojahan voi roiskia mistä sattuu... itte pyrin aina saamaan sen hyvän paikan ennen sitä vetoa. Elibjos saan kymmenen vetoa niin niistä yleensä aika moni löytyy maalista. Tällä hetkellä tosin kaikkialta muualta...Äskeinen peli Costalla tyhjä maali suuntaan vedon alas niin eikö se kolahda ylärimaan.. kaveri heittää ensimmisen vedon +30m niin sehän napsuu sissään...

Miten veto suunnataan alas?

Pelattuna vasta tuhat matsia, ni ei voi tietää...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Miten veto suunnataan alas?

Pelattuna vasta tuhat matsia, ni ei voi tietää...

Eikös tuo nyt pitäis varsin loogisesti mennä että painasee tattia alaspäin... En minä tiedä suuntaako se sitä :)

Lopputulokseta päätellen ei...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eikös tuo nyt pitäis varsin loogisesti mennä että painasee tattia alaspäin... En minä tiedä suuntaako se sitä :)
Taitaa suurimmaksi osaksi se vetonapin painalluksen pituus määrittää sen et lähteekö ylös vai alas.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eikös tuo nyt pitäis varsin loogisesti mennä että painasee tattia alaspäin... En minä tiedä suuntaako se sitä :)
Normi kuvakulmalla tatti alas = veto menee alareunan puoleiseen kulmaan. Tatti ylös = yläreunan puoleiseen kulmaan. Voimalla voi säätää vedon korkeutta
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Taitaa suurimmaksi osaksi se vetonapin painalluksen pituus määrittää sen et lähteekö ylös vai alas.

Sitä mäkin oon ajatellu et pieni painallus matala luru, pitkä painallus --> katsomoon. Tuntuu jotenkin hankalalta et alaspäin tähtääminen vaatis vasemman tatin painamista ns. "taaksepäin kun kuitenkin pitäs juosta eteenpäin?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sitä mäkin oon ajatellu et pieni painallus matala luru, pitkä painallus --> katsomoon. Tuntuu jotenkin hankalalta et alaspäin tähtääminen vaatis vasemman tatin painamista ns. "taaksepäin kun kuitenkin pitäs juosta eteenpäin?

Enhän minä sitä tattia pohjassa tietenkään pidä.. vaan napautan sinne suuntaan minne haluaisin vedon lähtevän...

Nätisti 7-0 pataan... :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tulihan se voitto sieltä! Pari peliä niin saan jumboon sit saa hetken olla :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Vaikeehan se on voittaa jos pelit menee tätä rataa... just loppunut peli 4-4. Vedot 8/14 ( otetaan pois vastustajan alotus vedot ja kauko roiskasut niin taitaa jäädä kaksi) Hallinta 58/42.. Syötöt 87/53... Pelissä kaveri sai kuitenkin kaksi ai rankkia ja toki se tasoitus tuli 90 minuutilla.
Edelleen niitä maaleja kyllä tulee tehtyä, mutta suurin osa on vaan kun purjehtii yhdellä pelaajalla kentän läpi.. nimittäin ai kaverit ei hirveästi jeesaa.. vaan enemmänki vaikeuttaa. Ja kun en ole kovinkaan hyvä purjehtimaan sillä yhdellä pelaajalla kentän läpi niin minuun peliin tämä skripti vaikuttaa huomattavasti... Jos taas Jormis vetää pelkkää roikkua fc beastillä ja skillaa sillä yhdellä miehellä.. niin eihä sillo ai paljoa peliin vaikuta.

Heh, voin kertoa ettei kuulu pelikirjaan. :D
Niin, tuntuvathan nuo pelaajat joskus normaalia kankeammilta, mutta kyllä niistäkin peleistä selviää useimmiten ilman kymmentä tolppakutia, kun vaan jaksaa jauhaa. Muutenkin laukaukset ovat mielestäni se asia, johon "tasoitukset" vähiten vaikuttavat, kenties koska pelaan semeillä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

VOIn kertoa et ei auta, kolisee semeilläkin. Manualeilla taas joka toinen veto kajahtaa vaihtopenkin jonneja nuppiin

Okei. Itse pelaillut semeillä eikä ole tullut merkittävästi tolppia, niin sillä ajattelin. Mutta usein itsellä se huonompi joukkue niin ei niitä tasoituksia sitten kai tule (ja vähän pelejä niin tää ELO-tsydeemi myös vaikuttanee)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Heh, voin kertoa ettei kuulu pelikirjaan. :D
Niin, tuntuvathan nuo pelaajat joskus normaalia kankeammilta, mutta kyllä niistäkin peleistä selviää useimmiten ilman kymmentä tolppakutia, kun vaan jaksaa jauhaa. Muutenkin laukaukset ovat mielestäni se asia, johon "tasoitukset" vähiten vaikuttavat, kenties koska pelaan semeillä.

Se on ihan hyvä kuulla... En minäkään normaalisti pelkkiä tollpia ammu vaan pelit menny viimeaikoina oikeastaan helvetin hyvin. Nyt vaan tuntuu olevan sellainen jakso menossa että tarviin yhtä maalia kohden 10 paikkaa ja kaverille riittää yksi veto vaikka omasta päästä. Senkin tiedän että tämä menee jossain vaiheessa ohi ja peli normalisoituu.. eikä ole ELO sillä vastustajat ollu viimepeleissä melko keskenkertaisia..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Okei. Itse pelaillut semeillä eikä ole tullut merkittävästi tolppia, niin sillä ajattelin. Mutta usein itsellä se huonompi joukkue niin ei niitä tasoituksia sitten kai tule (ja vähän pelejä niin tää ELO-tsydeemi myös vaikuttanee)

Sekin voi tietty vaikuttaa etten oo ihan kartalla siitä miten lauotaan... Ja muistan käyttää finesseä joka kymmenennessä pelissä kerran
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)


Asiantuntijavieras viisastelee studiosta, menihän noi helposti, mutta tässä klipissä nyt on vähän omaakin vikaa. Pysäytä 4-5 sekunnin kohdalle ja mieti pitäiskö sun tähtitopparin lähteä yksin kuljettamaan eteenpäin ja jättää vastustajan hyökkääjät sinne 2-1 tilanteeseen...?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Asiantuntijavieras viisastelee studiosta, menihän noi helposti, mutta tässä klipissä nyt on vähän omaakin vikaa. Pysäytä 4-5 sekunnin kohdalle ja mieti pitäiskö sun tähtitopparin lähteä yksin kuljettamaan eteenpäin ja jättää vastustajan hyökkääjät sinne 2-1 tilanteeseen...?

No juu on on, noin se mulla aina menee, hallitse ja pyöritä koko peli, --> 1 tilanne vastustajalle--> voittaa 0 - 1
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

http://www.futhead.com/15/squads/35079592/ Tälläsen kasasin kun taas tuli finaalis turpaan. Syötöt ja sijoittumine ei tuntunu onnistuvan yhtään ja vastustaja juoksi Ibarbolla laidasta läpi... Saa nähä toimiiko kuuluisa joulukuusi fifassakaan...:D


Tuo formi on pelissä samanlainen kuin 4231 (2) eli camit pelaa laidoissa. On vain jostain syystä noin oudosti tehty Fifan valikkoihin.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Just ku minä pääsin voittoputkeen kiinni niin eikö serverit kaadu :D
 
Ylös Bottom