Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Miten uudet ihmiset löytävät nämä yhteisöt: DESTINY, NHL, FIFA ?

- minusta Konsolifin-etusivulle pitäisi saada suorat linkit peliyhteisöjen päävalikkoon, vieläpä niin että kuvalinkki voisi olla näin:

FIFA
Näytä liitetiedosto 14436

NHL
Näytä liitetiedosto 14437

DESTINY
Näytä liitetiedosto 14438

Kyllähän ne linkit tossa BBS:n etusivulla on. Ja nää ideat vaikka tonne moderointikeskusteluun, jookosta?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sekin voi tietty vaikuttaa etten oo ihan kartalla siitä miten lauotaan... Ja muistan käyttää finesseä joka kymmenennessä pelissä kerran

no tää selittääkin paljon. Ehdottomasti finesse aina ku ollaan alle 20m maalista ja on vaan tilaa tähdätä paremmalla jalalla se jenga. Ja aika hyvin se lähtee weak footillakin vaikkei siinäkää montaa tähteä ois. Nopeat tilanteet sitten vaa näpäyttää ni se anpuu jonnekki, oon kyllä nekin pyrkiny ny laittaa finessellä.
Läpiajoissakin vaan finessee vaikka keskelle maalia, veskat heittäytyy aina katolleen. Koitappa tsipata, veska seisoo ku tikku paskassa ja hypähtää palloon.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Asiantuntijavieras viisastelee studiosta, menihän noi helposti, mutta tässä klipissä nyt on vähän omaakin vikaa. Pysäytä 4-5 sekunnin kohdalle ja mieti pitäiskö sun tähtitopparin lähteä yksin kuljettamaan eteenpäin ja jättää vastustajan hyökkääjät sinne 2-1 tilanteeseen...?

just sen puolen pakilta karkas toi jäbä jolla nostit peliä. Semmonen hyvä sääntö että pakki pidetään siinä linjassa ja jos se saa pallon niin jakoa heti vaan lähimmälle vapaalle äijälle :) sillon ei pääse noin juoksemaan ku pakki on aina hyökkääjän paremmalla puolella.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

http://www.fifauteam.com/fifa-15-maintenance-times/

Date: Tuesday, June 23, 2015

Time: 8am – 12pm (UK); 12am – 4am (PT)
Estimated Duration: 4 hours
Plataforms: All
Services Offline: FIFA Ultimate Team, Web App, Mobile companion app and EA Sports Football Club
Other Game Modes: Working
Improvements: Not announced
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Noniin... tuohan on hyvä linkki, eli huomenna sitten 4 tunnin huoltokatkos, kiitän!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Noniin... tuohan on hyvä linkki, eli huomenna sitten 4 tunnin huoltokatkos, kiitän!

Kannattaa varautua että se kestä 8 tuntia.. €a ei ole tänä vuonna yhtäkään huoltoa saanut hoidettua ajallaan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kannattaa varautua että se kestä 8 tuntia.. €a ei ole tänä vuonna yhtäkään huoltoa saanut hoidettua ajallaan.

Jaahas,,, eli huomenna ei sitten pelata lainkaan. No kohta PS4 käyntiin, ai että :)

- - - - -

Santuzzio jos luet näitä viestejä niin tässä palautetta:

+ hauska tunnarimusiikki
+ selkeä ääni
+ innostava ote peliin ja pelaajien arvioimiseen

Olisi kiva että voisit tehdä special-jaksoja, joissa analysoit kahta pelaajaa ja vertaat heitä toisiinsa, miksi toinen on parempi siinä toinen tässä ja kumpaan kannattaa satsata, vai hankkia molemmat, vai ovatko kummatkin yliarvostettuja roskakortteja. Esimerkki:

SCHNEIDERLIN:
[video=youtube;BQmvdXezO1c]https://www.youtube.com/watch?v=BQmvdXezO1c[/video]

ja Gonalons http://www.futhead.com/15/players/44311/maxime-gonalons/
ja Pogba http://www.futhead.com/15/players/45991/paul-pogba/
ja Matuidi http://www.futhead.com/15/players/46007/blaise-matuidi/
ja Cabaye http://www.futhead.com/15/players/1530/yohan-cabaye/

......nyt jos pelikirja pitää rakentaa näiden kavereiden varaan, niin miten pelaajat eroavat toisistaan. Olisi kiva että ottaisit esim. yhden suurmaan kerralla ja rakentaisit joukkueen, miksi juuri nämä pelaajat ja tämä taktiikka ja nämä pelipaikat. Esim. Ranska. Koska sinulla on näkemystä ja kokemusta FUT niin miksei hieman laajentaa tuota videoarvostelu näkökulmaa. Toki hommaa tässä riittäisi, mutta esim. FIFA 16 UT.

Lisävaikeutta toisi pelaajien roolitukset eli kuka pelaaja vetää Ranskan lyhyet vaparit ja miksi? Videot ovat hienosti tehtyjä, olen tilaaja jatkossakin.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

......nyt jos pelikirja pitää rakentaa näiden kavereiden varaan, niin miten pelaajat eroavat toisistaan. Olisi kiva että ottaisit esim. yhden suurmaan kerralla ja rakentaisit joukkueen, miksi juuri nämä pelaajat ja tämä taktiikka ja nämä pelipaikat. Esim. Ranska. Koska sinulla on näkemystä ja kokemusta FUT niin miksei hieman laajentaa tuota videoarvostelu näkökulmaa. Toki hommaa tässä riittäisi, mutta esim. FIFA 16 UT.

Lisävaikeutta toisi pelaajien roolitukset eli kuka pelaaja vetää Ranskan lyhyet vaparit ja miksi? Videot ovat hienosti tehtyjä, olen tilaaja jatkossakin.


Pikkukysymys kun on noita sun juttuja lueskellu:


Miksi et vaan pelaa online seasoneita?


Sielä olisi hitaampi pelinopeus ja jos oikein muistan saa myös haettua matseja full manual settingseillä. Myös taktiikoita saa hiottua, mitä olet mm. UT:seen vaatinut.


UT:n idea on kuitenkin alusta asti ollut arcademaisuus steroidikortteineen ja näin..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

UT:n idea on kuitenkin alusta asti ollut arcademaisuus steroidikortteineen ja näin..

Tekisi mieli kysyä sinulta herra futispelejen asiantuntija että tiedätkö mistä koko FUT sai ylipäätänsä alkunsa? 10 pisteen vihje UEFA Champions League liittyy tapaukseen.

Itseasiassa sain ensimmäin In-Form korttini tänään. Gonalons, vahvistaa keskikenttää. Seuraavaksi Schneiderlin, näin ollen alan pärjätä paremmin vaikka häviänkin super-syöttöjen tarkkuudessa ja nopeudessa. FUT on parasta mitä futispeleille on ikinä tapahtunut. FIFA 16 UT ei ole enään arcadea vaan joukkueesta voi tehdä tiiviin ja pelinopeus on hitaampi. Juoksemisen sijaan täytyy käyttää järkeä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tekisi mieli kysyä sinulta herra futispelejen asiantuntija että tiedätkö mistä koko FUT sai ylipäätänsä alkunsa? 10 pisteen vihje UEFA Champions League liittyy tapaukseen.

Itseasiassa sain ensimmäin In-Form korttini tänään. Gonalons, vahvistaa keskikenttää. Seuraavaksi Schneiderlin, näin ollen alan pärjätä paremmin vaikka häviänkin super-syöttöjen tarkkuudessa ja nopeudessa. FUT on parasta mitä futispeleille on ikinä tapahtunut. FIFA 16 UT ei ole enään arcadea vaan joukkueesta voi tehdä tiiviin ja pelinopeus on hitaampi. Juoksemisen sijaan täytyy käyttää järkeä.

Pakko vähän pilata odotusta mutta fut 16 on arcade niinku kaikki muutkin.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tekisi mieli kysyä sinulta herra futispelejen asiantuntija että tiedätkö mistä koko FUT sai ylipäätänsä alkunsa? 10 pisteen vihje UEFA Champions League liittyy tapaukseen.

Itseasiassa sain ensimmäin In-Form korttini tänään. Gonalons, vahvistaa keskikenttää. Seuraavaksi Schneiderlin, näin ollen alan pärjätä paremmin vaikka häviänkin super-syöttöjen tarkkuudessa ja nopeudessa. FUT on parasta mitä futispeleille on ikinä tapahtunut. FIFA 16 UT ei ole enään arcadea vaan joukkueesta voi tehdä tiiviin ja pelinopeus on hitaampi. Juoksemisen sijaan täytyy käyttää järkeä.


Et vastannut varsinaiseen kysymykseen...


Ammattilainen en ole, enkä sen kummemmin ole opiskellut FUT:in historiaa, mutta omasta kokemuksesta voin kertoa että FIFA 13 - FIFA 15 on jokaisessa UT ollut huomattavasti arcademaisempaa kuin seasons. Toki eroavaisuudet on vähentyneet FIFA 13:sta, mutta väitän että pelimoodin suosio perustuu siihen, että peleissä sattuu ja tapahtuu huomattavasti oikeaa jalkapallomatsia enemmän.



Kysymys oli kuitenkin varsin yksinkertainen. Miksi et pelaa online seasonsia? Sieltä kun löytyisi suuri osa vaatimistasi ominaisuuksista ja oikeat joukkueet, joilla yrität UT ketjussa päteä...



Ja FIFA 16 liittyen ei kannata uskoa kaikkia mainostettuja uudistuksia ennenkuin niitä on itse päässyt testaamaan, terveisin FIFA 15 veskarit.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Musta tää on kivaa että on vähän arcademainen. Suhteellisen tylsää katsella kun joku vetää 90min park the bus päällä ja hinuttaa palloi veskalta toppareille.

Oon tossa nauhotellu kymmenisen peliä kun huonookin huonompi pelaaja pelaa manuskoilla:D editoin yövuoron jälkeen ja laitan juutuuppiin. Hauskaa katteltavaa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Musta tää on kivaa että on vähän arcademainen. Suhteellisen tylsää katsella kun joku vetää 90min park the bus päällä ja hinuttaa palloi veskalta toppareille.

Oon tossa nauhotellu kymmenisen peliä kun huonookin huonompi pelaaja pelaa manuskoilla:D editoin yövuoron jälkeen ja laitan juutuuppiin. Hauskaa katteltavaa.
Tää kiinnostaa!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Santuzzio jos luet näitä viestejä niin tässä palautetta:

+ hauska tunnarimusiikki
+ selkeä ääni
+ innostava ote peliin ja pelaajien arvioimiseen

Olisi kiva että voisit tehdä special-jaksoja, joissa analysoit kahta pelaajaa ja vertaat heitä toisiinsa, miksi toinen on parempi siinä toinen tässä ja kumpaan kannattaa satsata, vai hankkia molemmat, vai ovatko kummatkin yliarvostettuja roskakortteja

Oon huomannut, että on helpompi arvioida pelaajaa, kun keskityn kerralla yhteen, enkä ota montaa vierelle vaikka välillä minulla näkyykin squadeja missä on informeja squadi täynnä. Yleensä yritän kertoa mitkä on sen pelaajan vahvuudet ja heikkoudet, missä se tuntuu hyvältä ja missä ei. Periaatteessa niitä voi sitten keskenään vertailla katsoja ja miettiä kuulostaako se omaan korvaan hyvältä vai ei. Ehkä menen monessa kohtaa sieltä missä aita on matalin, mut on niin monia pelaajia joita haluan kokeilla ja arvostella niin olen huomannut, että tämä on se nopein ja helpoin.

Pelityylini perustuu hyvin paljon pallon pitämiseen ja harhautteluun. Prosentit on yleensä minulle 55-62 % vs 45-38 %. Se siis kannattanee muistaa, kun arvostelujani katsoo millaisessa ns. pelityylissä se kaveri on arvosteltu. Tässä oli myös se syy miksi Henderson ei toiminut. Luultavasti pelkkään vastaisku futikseen se olisi voinutkin soveltua, jos olisi mennyt helpoimman tien kautta maalille aina.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oon huomannut, että on helpompi arvioida pelaajaa, kun keskityn kerralla yhteen, enkä ota montaa vierelle vaikka välillä minulla näkyykin squadeja missä on informeja squadi täynnä. Yleensä yritän kertoa mitkä on sen pelaajan vahvuudet ja heikkoudet, missä se tuntuu hyvältä ja missä ei. Periaatteessa niitä voi sitten keskenään vertailla katsoja ja miettiä kuulostaako se omaan korvaan hyvältä vai ei. Ehkä menen monessa kohtaa sieltä missä aita on matalin, mut on niin monia pelaajia joita haluan kokeilla ja arvostella niin olen huomannut, että tämä on se nopein ja helpoin.

Pelityylini perustuu hyvin paljon pallon pitämiseen ja harhautteluun. Prosentit on yleensä minulle 55-62 % vs 45-38 %. Se siis kannattanee muistaa, kun arvostelujani katsoo millaisessa ns. pelityylissä se kaveri on arvosteltu. Tässä oli myös se syy miksi Henderson ei toiminut. Luultavasti pelkkään vastaisku futikseen se olisi voinutkin soveltua, jos olisi mennyt helpoimman tien kautta maalille aina.

Kyllä se Hendersoni toimii pallon pitämisessäkin. Harhauttelu onkin sitten eri juttu :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Miksi et vaan pelaa online seasoneita?

No FUT on pelimuotona ihan eri tasolla. EA panostaa siihen joka vuosi enemmän. Oma näkemykseni on että FIFA 16 panostaa enemmän puolustamiseen ja keskikentän rakenteluun. Kun tähän lisätään että pelin tempo laskee niin alkaa näyttämään hyvältä.

Se miksi puhun MANUAL-asetuksista johtuu siitä että pelin tempo laskee kun ne päällä, lisäksi täytyy keskittyä enemmän syöttelyyn. Joka syöttö ei ole tädellisen kova ja tarkka, voi pelata hienosta ja melko helposti pallon täysin tyhjään tilaan. En sano etteikö ASSISTED voisi, mutta pelaaminen on ihanan vapauttavaa ja tuntuu että omat taidot koetuksella.

Nyt tämä muiden pelaajien hyvyys perustuu pelaajan juoksunopeuteen, pallonkuljetukseen ja kykyyn pitää ja suojata palloa. Esim. juuri äsken tavoittelin nousua 8-divisioonaan. 2 ottelua jäljellä ja tarvitsin 1 pisteen. Ensin vastaan tuli Aubemeyang - Muller kaksikko, seuraavassa pelissä raikkaan sininen Cristiano 99. Molemmat pelasivat samalla tavalla eli yrittivät juosta melko hitaasta puolustuslinjastani ohi. Mihinkään hienoihin oivalluksiin tai aivojen käyttöön peli ei perustunut. Krisset ja muut vaan olivat tosi nopeita enkä pysynyt perässä jos pakka ei ollut tiivis. Kuten vastahyökkäyksissä.

Tämä minun koko pointtini on se että myös FUT pitäisi perustua osaamiseen eikä siihen että on tällaisia ylivertaisia pelaajia, joita vaikea pysäyttää. Muutenkin ihmettelen miksei voisi olla realistisempi FUT ja arcade FUT, jossa nuo juniorit sitten pelaisivat toisiaan vastaan tai lapselliset 40-kymmppiset. Voisivat leikkiä siellä ja katsella pelle tuuletuksiaan. Esimerkiksi taaksepäin syöttämistä / pelaamista näkee todella harvoin, vaikka juuri sieltä löytyy usein tila. Mennään koko ajan suoraan eteenpäin ja juostaan pallon kanssa. Jos pelaajat edes väsyisivät kunnolla tuollaisesta naurettavasta touhusta. Huom! kun kaksi pelaajaa jotka yrittävät pelata futista niin FUT hipoo täydellisyyttä.

Olen tehnyt esim. 3 maalia suoraan aloituksesta potkaisemalla pallon maaliin puolesta kentästä, mutta kun näin hidastuksen jossa maalivahti ei edes yritä hypätä ja pallo menee pään yli maaliin niin huoh... enään en moista tee, se on varma. Maalivahtien AI tekeminen / koodaaminen lienee futispelejen yksi vaikeimmista osa-alueista.

Oon huomannut, että on helpompi arvioida pelaajaa, kun keskityn kerralla yhteen, enkä ota montaa vierelle vaikka välillä minulla näkyykin squadeja missä on informeja squadi täynnä. Yleensä yritän kertoa mitkä on sen pelaajan vahvuudet ja heikkoudet, missä se tuntuu hyvältä ja missä ei.

Osaatko sanoa mistä johtuu että Schneiderlin tuntuu osaavan lukea peliä hyvin ja sijoittuu niin että pystyn katkomaan syöttöjä? Minulla ei ole ohjeistusta "Cut passing lines" ... tämä on mielestäni hämmentävää.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Osaatko sanoa mistä johtuu että Schneiderlin tuntuu osaavan lukea peliä hyvin ja sijoittuu niin että pystyn katkomaan syöttöjä? Minulla ei ole ohjeistusta "Cut passing lines" ... tämä on mielestäni hämmentävää.

Katsoitko edes videota? Juuri tuosta samastahan Santtu puhuu videolla :rolleyes:



Ei oikeen täälläkään vakuuttanut tuo pakasta tullut TOTS Henderson, tuntuu että NIF Fabregas hoitaa asiansa sillä paikalla paremmin.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

@mhart1 vetelen ehtoolla sen näytille huomenna. Kattoo jaksanko höpötellä mitään siihen videolle.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyllä se Hendersoni toimii pallon pitämisessäkin. Harhauttelu onkin sitten eri juttu :)

No mun kohdalla se ei siinä ensimmäisessäkään onnistunut peliä edistävällä tavalla. :)

Osaatko sanoa mistä johtuu että Schneiderlin tuntuu osaavan lukea peliä hyvin ja sijoittuu niin että pystyn katkomaan syöttöjä? Minulla ei ole ohjeistusta "Cut passing lines" ... tämä on mielestäni hämmentävää.

Interception arvo on 89, joten sillä on ainakin todella suuri vaikutus siihen. Reaktiot on 83, joten siinä on toinen. Varmaksi en kuitenkaan sano kuinka iso vaikutus reaktiolla on. Mental puolella on tuo sijoittumisarvo, joka on pelkästään arvioitu kuinka hyvin pelaajaa sijoittuu hyökkäyspäässä.

Tosiaan vielä lisäyksenä, että kun malttaa sillä olla ryntäilemättä pallolliseen pelaajan kiinni niin silloin se katkoo paremmin. Ramiresmaisesti, jos yrittää juosta pelaajista yli niin en usko, että siinä paljon syötönkatkoja nähdään. Maltti on valttia ;)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Interception arvo on 89, joten sillä on ainakin todella suuri vaikutus siihen. Reaktiot on 83, joten siinä on toinen. Varmaksi en kuitenkaan sano kuinka iso vaikutus reaktiolla on. Mental puolella on tuo sijoittumisarvo, joka on pelkästään arvioitu kuinka hyvin pelaajaa sijoittuu hyökkäyspäässä.

Tosiaan vielä lisäyksenä, että kun malttaa sillä olla ryntäilemättä pallolliseen pelaajan kiinni niin silloin se katkoo paremmin. Ramiresmaisesti, jos yrittää juosta pelaajista yli niin en usko, että siinä paljon syötönkatkoja nähdään. Maltti on valttia ;)

Noniin... kiitos näistä sanoista.

- - - - -

Sitten toiseen asiaan. Jaksaako joku selittää minulle tämän. En ymmärrä logiikkaa: http://www.futbin.com/player/21727/marco-djuricin

Eli tuossa oli kun katsoin, LOWEST BIN: 5,000
Kun sitten katsoo grafiikkaa, niin tulkitsen että pelaajan arvo voisi olla jopa 3,000 ???

Lisäkysymyksenä vielä se että vaikka olen löytänyt "arvokkaita" kupari / hopea -kortteja niin tämä ei välttämättä tarkoita että kortit menisi kaupaksi edes minimi hinnalla 150 FUT Coinsia. En ymmärrä kyllä sitäkään jos kaverin hinta voisi olla vaikkapa 3-4 tonnia ja ei osteta 150 kolikolla :confused:
 
Ylös Bottom