Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tein tuon non-rare kultatiimin turnausta varten, menin testaan sitä champions shieldiin ja kappas, vastaan Saxon :D meikällä oli kyllä kaikki EA:n avustukset päällä, ei oo aikoihin tuntunu nuin sulavalta peli. Pelaajat teki oma-alotteisesti täydellisiä liukuja palloon, Robbenit ja kumppanit oli paperia Bamba Andersonia vs, kaikki syötöt täydellisesti lapaan jne.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tein tuon non-rare kultatiimin turnausta varten, menin testaan sitä champions shieldiin ja kappas, vastaan Saxon :D meikällä oli kyllä kaikki EA:n avustukset päällä, ei oo aikoihin tuntunu nuin sulavalta peli. Pelaajat teki oma-alotteisesti täydellisiä liukuja palloon, Robbenit ja kumppanit oli paperia Bamba Andersonia vs, kaikki syötöt täydellisesti lapaan jne.

Joo huomasin... täällä päässä peli oli kaikkea muuta ku sulavaa :D Reus laidasta juksuun niin ***** hyvä että ei juossu paikallaan jotta pakki kerkee mukaan. Pallo kosketus oli mallia tiiliskivi. Ainoat liikket mitä minun ukot teki niin juos sinun äijien taakse. ja tulihan Robbenille 90 minuutin tolppa vetokin..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo huomasin... täällä päässä peli oli kaikkea muuta ku sulavaa :D Reus laidasta juksuun niin ***** hyvä että ei juossu paikallaan jotta pakki kerkee mukaan. Pallo kosketus oli mallia tiiliskivi. Ainoat liikket mitä minun ukot teki niin juos sinun äijien taakse. ja tulihan Robbenille 90 minuutin tolppa vetokin..

joo kyllä sen huomas että kenen EA nyt toivoo voittavan :D eilen pelasin vähän erilaisella non-rare squadilla ja vastustajalla oli muutama pronssi.. silloin minä olin se joka sai parrua kakkoseen EA:n osalta. Tuo momentum/handicap on vaan niin läpinäkyvää. Mutta tuskimpa se nyt enää kellekkään yllätyksenä tulee.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

joo kyllä sen huomas että kenen EA nyt toivoo voittavan :D eilen pelasin vähän erilaisella non-rare squadilla ja vastustajalla oli muutama pronssi.. silloin minä olin se joka sai parrua kakkoseen EA:n osalta. Tuo momentum/handicap on vaan niin läpinäkyvää. Mutta tuskimpa se nyt enää kellekkään yllätyksenä tulee.

Ei todellakaan tule yllärinä. Tossa näki miten erillainen kokemus toi peli oli... äijän tiimi olli ku rasvattu salama. Huvitti ku kavensin niin pari minuttia ja pallo maalissa... että kyllähän se täkyjä antaa. Kyllä näillä kokemuksilla voidaan se lagi ja in your head unohtaa.. kusetusta koko paska :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Voiko joku kysyy Noora Karmalta miten pelaajien hinnat tulee liikkumaan? Tiimistä löytyy tällähetkellä mm Ibra, Bale, Neymar ja TOTS payet. Nämä sais ainaki nyt hyvällä hinnalla myytyä
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei todellakaan tule yllärinä. Tossa näki miten erillainen kokemus toi peli oli... äijän tiimi olli ku rasvattu salama. Huvitti ku kavensin niin pari minuttia ja pallo maalissa... että kyllähän se täkyjä antaa. Kyllä näillä kokemuksilla voidaan se lagi ja in your head unohtaa.. kusetusta koko paska :D

Tässä vaiheessa pelin elinkaarta onneksi kuitenki suurimmalla osalla vastustajista on suht. hyvät joukkueet ja harvemmin tulee täyttä kuraa vastaan, jotenki viimeaikoina jääny koko handicap unohuksiin. Tuo peli oli kyllä hyvä muistutus, että kyllähän se siellä vielä vaanii :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tässä vaiheessa pelin elinkaarta onneksi kuitenki suurimmalla osalla vastustajista on suht. hyvät joukkueet ja harvemmin tulee täyttä kuraa vastaan, jotenki viimeaikoina jääny koko handicap unohuksiin. Tuo peli oli kyllä hyvä muistutus, että kyllähän se siellä vielä vaanii :D

Tuo on totta ja yleensä jos vastaan tule paska tiimi niin se jänittää enemmän ku hyvä :D Ei ole pitkä aika ku hävisin sellaselle missä oli joku tanskalainen pronssi st 50 pacella... 90min puolesta kentästä roikku suoraan tuon pronssin päähän ja pallo maaliin :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Muistakaa laittaa vaihtopakkaan yks hopeapelaaja niin hinnat on suotuisempia.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Voiko joku kysyy Noora Karmalta miten pelaajien hinnat tulee liikkumaan? Tiimistä löytyy tällähetkellä mm Ibra, Bale, Neymar ja TOTS payet. Nämä sais ainaki nyt hyvällä hinnalla myytyä

Noora kertoi että €a saattaa nostaa rajoja jomloin pelaajat ilmestyy hetkeks markettiin. Nousevat uuteen maksimiin ja häviävät...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

http://www.futhead.com/15/squads/35980390/
Sanokaas noille tyhjille paikoille jotain hyvii ja suht halpoi serie a pelaajii (max vaikka n. 30k). Lähen sit treidailee kun mä ja treidaus ollaan taas jotenkuten löydetty toisemme. Yleensä suht pienellä työllä se 20k päivässä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

http://www.futhead.com/15/squads/35980390/
Sanokaas noille tyhjille paikoille jotain hyvii ja suht halpoi serie a pelaajii (max vaikka n. 30k). Lähen sit treidailee kun mä ja treidaus ollaan taas jotenkuten löydetty toisemme. Yleensä suht pienellä työllä se 20k päivässä.
RM:n paikalle ite laittaisin ainakin Candrevan. LM:ksi ehkä IF Mertens tai El Shaarawy.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

http://www.futhead.com/15/squads/35980390/
Sanokaas noille tyhjille paikoille jotain hyvii ja suht halpoi serie a pelaajii (max vaikka n. 30k). Lähen sit treidailee kun mä ja treidaus ollaan taas jotenkuten löydetty toisemme. Yleensä suht pienellä työllä se 20k päivässä.

RM Candreva, RB Konko, CB Sif Bonucci/Barzagli/Chiellini LB Zuniga LM Mertens/If Shara
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

http://www.futhead.com/15/squads/35980390/
Sanokaas noille tyhjille paikoille jotain hyvii ja suht halpoi serie a pelaajii (max vaikka n. 30k). Lähen sit treidailee kun mä ja treidaus ollaan taas jotenkuten löydetty toisemme. Yleensä suht pienellä työllä se 20k päivässä.
Nii ja viel se et max. 30k/1 pelaaja. Voi siis sanoo joka paikalle vähän kalliimpii.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

http://www.futhead.com/15/squads/35980390/
Sanokaas noille tyhjille paikoille jotain hyvii ja suht halpoi serie a pelaajii (max vaikka n. 30k). Lähen sit treidailee kun mä ja treidaus ollaan taas jotenkuten löydetty toisemme. Yleensä suht pienellä työllä se 20k päivässä.

Hyökkäätkö laidoista dribblailemalla, keskityksillä vai onko laiturit vain syöttöseiniä cm-paikan pelaajille?

Dribblailija
RM: IF Salah, Cuadrado, Shaqiri
LM: IF El Shaarawy tai IF Mertens

Syöttelijä (sopii ehkä 4141 paremmin)
RM: IF Candreva tai Cuadrado
LM: TOTS Anderson tai IF Mertens

LB: Zuniga, Armero tai Evra
RB: IF Lichsteiner, Abate tai TOTS Florenzi
CB: TOTS Bonucci tai Chiellini
GK: IF Handanovic tai TOTS Perin
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Argentina fail. Check. Hahahahhahahahah.

Edit: @tuulis RVP menee kans turkkiin. Siitä straikkeria
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Argentina fail. Check. Hahahahhahahahah.

siinä vähän parilla kaverilla pönttö petti penaltilla ja veskakin uunoili yhden sisään. Taisi taas vähän kaatua tuo homma Di Marian loukkaantumiseen. Deja vu. Vaikka pelasihan Lavezzi ihan hyvin kun tuli sisään, mitä nyt higsun kanssa tunaroi sen "varman" maalin.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kertokaas omia lempijoukkueita lempijoukkueita, osalla saattaa olla jo kerrottu. Itellä ehdottomaati Barca on lähellä sydäntä ja valioliigajoukkueista chelsea.
 
Ylös Bottom