Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itse kasailin tuollaisen: http://www.futhead.com/15/squads/16191082/ Toimii itsellä paremmin kuin pelkkä BPL-squadi, Serie A:n puolella olen peluuttanut Verdiä aloituskokoonpanossa, ja vaihtanut puoliajalla Callejonin kentälle. Yksi häviö, neljä voittoa, kaksi päästettyä maalia, seitsemän tehtyä.

Olisiko kenelläkään ehdotuksia Serie A:n CDM:ksi? Pogbaa olen haaveillut, pari tonnia vielä uupuu... Onko kannattava ostos?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itse kasailin tuollaisen: http://www.futhead.com/15/squads/16191082/ Toimii itsellä paremmin kuin pelkkä BPL-squadi, Serie A:n puolella olen peluuttanut Verdiä aloituskokoonpanossa, ja vaihtanut puoliajalla Callejonin kentälle. Yksi häviö, neljä voittoa, kaksi päästettyä maalia, seitsemän tehtyä.

Olisiko kenelläkään ehdotuksia Serie A:n CDM:ksi? Pogbaa olen haaveillut, pari tonnia vielä uupuu... Onko kannattava ostos?

Vidal tai If naingollan. IF Vidal on ittelleni enemmän mieleen ei muita heikkouksia kun pituus. Niinku statsit osottaa niin joka suhteessa tasainen. Hyvä stamina,agressiivinen ja jalkoja löytyy.. Tiukassa paikassa apuja hyökkäyspäässä. Normi ja If kortin erot aika pieniä joten ei välttämättä hintansa arvoinen. Radja on vähän niinku köyhän miehen versio Vidalista.

Edit. Nyt pelit taas menee niin pieleen kun vaan voi olla.. Pari päivää saanu ihmetellä kun kärki viisikko etenee samassa rintamassa.. Ei paljoa syöttöjä eteenpäin saa. Laidat ja kärjet get on behind ohjeilla mutta ne tulee cammin tasalla tai parhaimillaan laahaavat perässä.. Puolustus ihan pihalla vaikka koittaa miten ottaa tarkasti niin ihan kujalla. Ajattelin että vika on Thiagossa mutta muurin pitävä Chiellini - Barzagli kaksikko ihan yhtä kujalla. suurimman osan ne vaan katselee vierestä saako toveri maalia..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itse kasailin tuollaisen: http://www.futhead.com/15/squads/16191082/ Toimii itsellä paremmin kuin pelkkä BPL-squadi, Serie A:n puolella olen peluuttanut Verdiä aloituskokoonpanossa, ja vaihtanut puoliajalla Callejonin kentälle. Yksi häviö, neljä voittoa, kaksi päästettyä maalia, seitsemän tehtyä.

Olisiko kenelläkään ehdotuksia Serie A:n CDM:ksi? Pogbaa olen haaveillut, pari tonnia vielä uupuu... Onko kannattava ostos?
Serie A tiimiin kannattaa oikeasti kokeilla De Rossia cdm:ksi, vaikka halpa ukko onkin. Mulla ollut aivan loistava terrieri tossa keskikentällä. :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

HUHHUHU nyt pamahti! 15k pakasta tuli Ramos. Ei se trolli Ramos, vaan jumalauta TOTY Ramos!
Ei ois uskonut mun pakka tuurilla. Ennen TOTY:ä paras pelaaja, jonka olin saanu oli Thiago Silva. Mutta nyt TOTY:n aikana on tullut mm. Ramos, Reus, Godin (in-form), Courtois, Kompany, Sanchez. Ehkä EA antaa ottamansa takaisin nyt :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

HUHHUHU nyt pamahti! 15k pakasta tuli Ramos. Ei se trolli Ramos, vaan jumalauta TOTY Ramos!
Ei ois uskonut mun pakka tuurilla. Ennen TOTY:ä paras pelaaja, jonka olin saanu oli Thiago Silva. Mutta nyt TOTY:n aikana on tullut mm. Ramos, Reus, Godin (in-form), Courtois, Kompany, Sanchez. Ehkä EA antaa ottamansa takaisin nyt :D

AI PERKUTA! Onneksi olkoon, tuolla kelpaa jo leveillä! :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Edes jotain hyvää.. Sif Godin ja melko turhake if Scarrione. Mutta mitäs sif Godin bin 70k:confused: taitaa jäädä kasvamaan korkoa jos oikein muistan niin if oli hinnoissa ennen toty hässäkkää.

iiiip2 onnittelut.. pari viikkoa hautomista ja muutama milli enemmän hintaa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

sif Godin bin 70k:confused:

Veikkaan et pakkoja osteltu tavallista enemmän niin näitä tänviikon IF kortteja liikenteessä myös enempi. Ei varmaan kellekkään yllätys uutinen. Sama SIF Clichy nyt 140k ja vois kuvitella et hinta tuplat tuosta. Tulevan TOTW pelaajia saa varmaanmyös kohtuu halvalla. Pitkästä aikaa tein kalliimman pysyvän hankinnan kun Bale tuli täydentämään La liga porukkaa. Vielä tarvis ehkä jonkun paremman hyökin kuin Benzema. Suareziin saisin kolikot kasaan mutta jos viikonloppuna tekisin pakkasijoituksia ja sininen Messi taskuun. Pakkahan on aina niin varma sijoitus. Laitetaan mietintään. Jos päädyn pakkoihin niin onneksi on 80 paikkaa mihin laittaa ylijäämät.

Tässä kun ollut aikaa niin seurannut myös kolikoiden hintoja koska niilläkin aika iso vaikutus markettiin. Viikko sitten 1,4e/100k ja nyt yli 3e/100k. Ihan kelpo suunta olisi vain pysyvä eikä TOTYaikainen.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

En kyllä jaksanut alkaa säästelemään parin viikon päähän, vaikka siitä vois enemmän saada silloin. Tulihan tosta vähän yli 2.6 miljoonaa saatua silti :D Godinin in-formia en kyllä vielä viitsi myydä, kun nyt se on naurettavan halpa. Luultavasti nousee hintaa. Nyt vois sitten viikonloppuna (silloin varmaan halvimmillaan pelaajat, kun kaikki pakoissa?) pistää pari kovaa jengiä kasaan. Mutta pahoin pelkään että ne kuuluisat pakka himot tulee vielä vastaan :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Veikkaan et pakkoja osteltu tavallista enemmän niin näitä tänviikon IF kortteja liikenteessä myös enempi. Ei varmaan kellekkään yllätys uutinen. Sama SIF Clichy nyt 140k ja vois kuvitella et hinta tuplat tuosta. Tulevan TOTW pelaajia saa varmaanmyös kohtuu halvalla. Pitkästä aikaa tein kalliimman pysyvän hankinnan kun Bale tuli täydentämään La liga porukkaa. Vielä tarvis ehkä jonkun paremman hyökin kuin Benzema. Suareziin saisin kolikot kasaan mutta jos viikonloppuna tekisin pakkasijoituksia ja sininen Messi taskuun. Pakkahan on aina niin varma sijoitus. Laitetaan mietintään. Jos päädyn pakkoihin niin onneksi on 80 paikkaa mihin laittaa ylijäämät.

Tässä kun ollut aikaa niin seurannut myös kolikoiden hintoja koska niilläkin aika iso vaikutus markettiin. Viikko sitten 1,4e/100k ja nyt yli 3e/100k. Ihan kelpo suunta olisi vain pysyvä eikä TOTYaikainen.

Jänskää et kaikki aina vaan huvikseen seurailee kolikoiden hintoja.

Onko se Bale mistään kotosin? Mein nuori isäntä vaatii et Bale pitäs tulla oikeelle laidalle, mut ite oon vähän niinkus sitä mieltä et Robben ois parempi
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

En kyllä jaksanut alkaa säästelemään parin viikon päähän, vaikka siitä vois enemmän saada silloin. Tulihan tosta vähän yli 2.6 miljoonaa saatua silti :D Godinin in-formia en kyllä vielä viitsi myydä, kun nyt se on naurettavan halpa. Luultavasti nousee hintaa. Nyt vois sitten viikonloppuna (silloin varmaan halvimmillaan pelaajat, kun kaikki pakoissa?) pistää pari kovaa jengiä kasaan. Mutta pahoin pelkään että ne kuuluisat pakka himot tulee vielä vastaan :D

Pidä Godin ja sit sijotat noi saadut coinssi Messiin, varmaan huomenna 20:00 halvimmillaan, kun sitä saa vielä pakoista
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jänskää et kaikki aina vaan huvikseen seurailee kolikoiden hintoja.

Onko se Bale mistään kotosin? Mein nuori isäntä vaatii et Bale pitäs tulla oikeelle laidalle, mut ite oon vähän niinkus sitä mieltä et Robben ois parempi

En oo ihan varma. Mutta eikö se ollu cataloguen puolella mahdollisena ottaa lainalle muutamaksi peliksi? Kannattaa ottaa jos vielä on. Kyllä siitä jonkunlaisen kuvan saa miten pelaa.

Pidä Godin ja sit sijotat noi saadut coinssi Messiin, varmaan huomenna 20:00 halvimmillaan, kun sitä saa vielä pakoista

Joo Messi kyllä himottais. Sen voisi ostaa jos riittää kolikot. Pleikalla Messi tosin maksaa tällä hetkellä 3.5 miljoonaa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tässä kun ollut aikaa niin seurannut myös kolikoiden hintoja koska niilläkin aika iso vaikutus markettiin. Viikko sitten 1,4e/100k ja nyt yli 3e/100k. Ihan kelpo suunta olisi vain pysyvä eikä TOTYaikainen.

Veikkaan, että ens viikolla niidenkin hinnat normalisoituu. Itekkin noita muutama päivä sit seurailin niin oli tosiaan joka päivä eri hinta. Välillä kalliimpaa ja välillä halvempaa. Se myös riippuu paljon niitä on.

Mutta ettei mennä ihan sivuraiteille. Kaikilla kun tuntuu olevan tuo Remy joukkueessa niin itselläni se oli ainakin aivan sysipaska. Ei saanut vetoja maaliin päin. Tällä hetkellä paras hyökkääjä joka on itselläni ollut niin on Rodrigo. Jotenkin todella hyvä pelaaja.

Ja tuosta turnauksesta mikä on nyt käynnissä (TOTY tournament). Tuntuu, että se on ihan mahdoton voittaa. Pari voittoa saa napattua suhtkoht helposti, mutta sitten alkaa tulemaan lunta tupaan. Hetki sitten lopettelin kun ensin kaksi ekaa peliä 5-0 & 3-1. Sitten mentiin rankkareille asti 1-1 tilanteessa ja vedin KOLME vetoa yli :D
Onko noita tasoituksia muuten karsittu kun ei ainakaan parempaa joukkuetta vastaan tullut huomattua?

Tämän hetkinen joukkue näyttää tältä. Voi tosiaan ehdotella parannuksia. Kolikoita on noin 10.000

http://www.futhead.com/15/squads/16236383/
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Veikkaan et pakkoja osteltu tavallista enemmän niin näitä tänviikon IF kortteja liikenteessä myös enempi. Ei varmaan kellekkään yllätys uutinen. Sama SIF Clichy nyt 140k ja vois kuvitella et hinta tuplat tuosta. Tulevan TOTW pelaajia saa varmaanmyös kohtuu halvalla. Pitkästä aikaa tein kalliimman pysyvän hankinnan kun Bale tuli täydentämään La liga porukkaa. Vielä tarvis ehkä jonkun paremman hyökin kuin Benzema. Suareziin saisin kolikot kasaan mutta jos viikonloppuna tekisin pakkasijoituksia ja sininen Messi taskuun. Pakkahan on aina niin varma sijoitus. Laitetaan mietintään. Jos päädyn pakkoihin niin onneksi on 80 paikkaa mihin laittaa ylijäämät.

Tässä kun ollut aikaa niin seurannut myös kolikoiden hintoja koska niilläkin aika iso vaikutus markettiin. Viikko sitten 1,4e/100k ja nyt yli 3e/100k. Ihan kelpo suunta olisi vain pysyvä eikä TOTYaikainen.

Näin minäkin vähän ajattelen että ketään ei kiinosta totw tällä hetkellä sinisten kortien huumassa. Sif Clichy ja Sif Godin kuitenkin kovia kortteja etenkin Clichy taitaa olla pelin kovimmat arvot omaava LB.. Godinilla olis seiskalla alkava pace niin johan kävis kauppa. Yhden pelin kerkesin Godinia kokeilemaan ennen ku serverit alkoi pelleilemään ja eihän se yhtään hassumpi ollut. Tuntui nopeammalta jopa kuin Pepe ja paremmalta.. Sen verran kävin Godinista lukemassa ea:n foorumeilla että päivitys ei olisi mikään ihme. Pidän siis sen La liga tiimiissä ja haudon hetken.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

V*ttu nyt menee kyllä hermo, äiät vetelee sinisiä kortteja ja messiä ja reussia samasta pakasta ja ite törsäsin 2 miljoonaa eile eikä yhtäkää yli 100k pelaajaa ja äsken ostin noi kaikki erikoispakat ni kaikki meni discardilla roskii, ihan perseestä.

Nyt pliis kertokaa mihin saan 1,4milj pankiks etten koske enää noihi pakkoihi, itellä tuli mielee Sif Laca, Sif Godin tai Sif Clichy. Vinkkejä?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

V*ttu nyt menee kyllä hermo, äiät vetelee sinisiä kortteja ja messiä ja reussia samasta pakasta ja ite törsäsin 2 miljoonaa eile eikä yhtäkää yli 100k pelaajaa ja äsken ostin noi kaikki erikoispakat ni kaikki meni discardilla roskii, ihan perseestä.

Nyt pliis kertokaa mihin saan 1,4milj pankiks etten koske enää noihi pakkoihi, itellä tuli mielee Sif Laca, Sif Godin tai Sif Clichy. Vinkkejä?


Ei ne nallekarkit mene aina tasan.. itte heittäny muutaman kolikon ja pointsin pakkoihin ja ei ole paljoa kehumista. Mutta se mahdollisuus;) Nyt ei menny 2k pointseja ihan hukkaan kun tuli Godin ja tuo toinen if, muutenkin oli Walkeria , Remyä, Sturridgea ai niin ja Kiesling!!!!! Noista saa ensi viikolla jo ihan hyvin. Mutta suosittelen sijottamaan ne kolikot.. oisin varmaan 0 pisteessä nyt. Nyt minulla on kuiteski ihan hyvät sijotukset.

Kaikki tuosta kolmikosta varmasti hyviä sijotuksia.. If Clichy jo tais olla yli 300k ja Sif on paljon parempi 150k aika naurettava hinta. SIF Laca tällä hetkellä jo aika hinnakas mutta sekin nousee, aika milloin myydä onkin sitten oma juttunsa.
Sif Godin jos erehtyis saamaan päivityksen niin hinta nousee. Nousee se kyllä nykyisestä 70k hinnasta muutenkin. Toinen peli ja Godin oli päälikkö.. pakko oli käydä hakemassa marketista 75k hinnalla yksi sijoitukseen, jos vaikka tuosta paketoidusta ei malta luopua.

Hummels ollu tänään ihan hyvä tuplaaja.. ostanut 9k myyny 16k. Kolme on jo menny.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sif Godin aivan hiton hyvä. Jos eilen testasin Thiagoa ja se ei sävättänýt yhtään höntyili ja sijottu miten sattuu. Godin on ihan eri luokka varma ja ei se kyllä vauhdista jää jälkeen. Neljä nolla peliä putkeen ei voi olla sattuma:rolleyes: Todella varma verattuna Pepeen, ei säntäile ja pallo lähtee hyökkäjän jalasta pirun nätisti. Viimeisessä pelissä vastaan Sif Laca, Doumbia ja muut kiitäjät.. ei saanu yhtään vetoa kaveri muutamaa epäitoivosta kauko vetoa lukuunottamatta. Ei se päässy edes kertaakaan boksiin asti kun puolustus hoiti pallon pois.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eilen ite poimin tuon messin tiimiini 3.5milliä makso varmasti tuosta vielä tippuu mutta oli pakko. Sen verran kovat oli pakka himot. Reilusti yli millin laitoin eilen pakkoihin eikä tullu kyllä yhtään mitään.
 
Ylös Bottom