Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

IF Alves, ostin joutessani ku numerot näyttää hyvältä. Kaikki on menny tähän mennessä sisään mitkä ei oo osunu suoraan päin :D ja nekin mitkä se sattuu torjumaan niin pompottaa aivan järkyttävästi.. pääosin kulmiksi mutta siitähän ei oo mitään lohtua jos kulmasta kaveri puskee niin se on joka kerta maalissa. Äsken otin 4 omiin kulmista kaikki pallot tuli ihan veskan vierestä mutta jostain syystä se ei niitä halunnut ottaa kiinni.
Muilla testanneilla samoja tuntemuksia? vai onko tämä taas jotain maagisen huonoa tuuria..

Alves....Kaikkien aikojen paskin maalivahti ikinä. FIFA:ssa siis. Vastustajalla se on jumala, mutta kun ite sitä käyttää niin mun mummo pelastais paremmin vetoja :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

noniin, hyvä hankinta siis :) pitänee antaa kaverille kuitenkin vielä muutama tseenssi.. jos se siitä lähtis kulkee.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt olisi hyvä neuvot arvokkaita(taas)!!
Viime aikoina on pelaaminen sujunut yllättävän hyvin?
On yksi pulmallinen asia mihin tarvitsisin pikaisesti hyviä tipsejä tai jotain muuta hokkuspokkus-vinkkiä?
Jostain syystä en osaa puolustaa ollenkaan vastustajan kulmapotkuja!!
Sanotaanko, että joka 4:s kolisee maalipuiden sisään ja tilanteen päättäjänä PÄÄ-LÄ voi olla esim. Götzee Cabalaa tai muita hujoppeja??
Mulla on maalissa De Gea ja toppareina Ramos ja IF Luiz...tai yleensä tuo pari on avauksessa...
Onko esim.joku tietty kuvio tai toppari...millä estää tulevaa maalia?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt olisi hyvä neuvot arvokkaita(taas)!!
Viime aikoina on pelaaminen sujunut yllättävän hyvin?
On yksi pulmallinen asia mihin tarvitsisin pikaisesti hyviä tipsejä tai jotain muuta hokkuspokkus-vinkkiä?
Jostain syystä en osaa puolustaa ollenkaan vastustajan kulmapotkuja!!
Sanotaanko, että joka 4:s kolisee maalipuiden sisään ja tilanteen päättäjänä PÄÄ-LÄ voi olla esim. Götzee Cabalaa tai muita hujoppeja??
Mulla on maalissa De Gea ja toppareina Ramos ja IF Luiz...tai yleensä tuo pari on avauksessa...
Onko esim.joku tietty kuvio tai toppari...millä estää tulevaa maalia?

Onkohan sulla mikä asetus päällä Auto player switchingissä? Itellä on "Air balls". Eli se vaihtaa sille pelaajalle tähden ketä kohden se pallo suurin piirtein on lentämässä. Joskus tosin vihu osaa viritellä sen verran hyvät kuviot että joutuu vaihtamaan lennosta tähdellisen pelaajan ja se yleensä aiheuttaa hankalia tilanteita. Joskus taas menee vähän tietokoneen marking pyllylleen kun Götze on vartioimassa Ibrahimovitchia niin sen tietää miten siinä käy jos se pallo lentää kohti Ibran päätä. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Minkä helvetin takia tätä peliä pitää pelata?? Kun ei tämän kans mene kun hermot... Äskeinenki peli niin huhhuh.. Se on ihan ok että mun boateng ei juokse lewandowskia läpiajosta kiinni, mutta miten vitussa vastustajan boateng juoksee mun tif (tai mikä onkaan) 93owr robbenin selvästä läpäristä kiinni.. Onko tässä pelissä muuttunu jotaki olennaista? Kun tuntuu ettei osaa pelata enää ollenkaan, hetki sitte oltiin 3 divarissa ja pian ollaan seiskassa..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Minkä helvetin takia tätä peliä pitää pelata?? Kun ei tämän kans mene kun hermot... Äskeinenki peli niin huhhuh.. Se on ihan ok että mun boateng ei juokse lewandowskia läpiajosta kiinni, mutta miten vitussa vastustajan boateng juoksee mun tif (tai mikä onkaan) 93owr robbenin selvästä läpäristä kiinni.. Onko tässä pelissä muuttunu jotaki olennaista? Kun tuntuu ettei osaa pelata enää ollenkaan, hetki sitte oltiin 3 divarissa ja pian ollaan seiskassa..
Se on tuo form lag tai mikä liekään. Se kun pasahtaa päälle niin tarvii olla TODELLA hyvä pelaaja että pystyy rimpuilemaan sitä vastaan. Terveisin kolmosesta seiskaan, takas kolmoseen ja kohta vissiin vitoseen, ja eiköhän sitä sieltäkin vielä tulla alas... Rasittavinta tuossa on lähinnä se että vihu saa kaikki mahdolliset avut, niin maalintekopaikoille pääsy on kyllä todella hankalaa...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Se on tuo form lag tai mikä liekään. Se kun pasahtaa päälle niin tarvii olla TODELLA hyvä pelaaja että pystyy rimpuilemaan sitä vastaan. Terveisin kolmosesta seiskaan, takas kolmoseen ja kohta vissiin vitoseen, ja eiköhän sitä sieltäkin vielä tulla alas... Rasittavinta tuossa on lähinnä se että vihu saa kaikki mahdolliset avut, niin maalintekopaikoille pääsy on kyllä todella hankalaa...


Joo kyllä syö miestä tällänen. Muutama päivä sitten myin messit ja kumppanit ja tein Bundesliiga porukan, mutta eipä sen autuuammaksi muuttunu. On noita tappioputkia ollu ennenkin muttei tälläistä romahdusta oo kyllä ollu.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Meikä on kyllä ihan paskana tähän peliin tällä hetkellä. Aivan käsittämättömän hankalaa maalintekopaikoille pääsy. Kyllä mun ukot pistää verkon heilumaan mut mä en helkkari pääse edes kunnon laukauspaikoille. Vitoseen tipahdettu. Ei pysty enää tänään. Pakko pelata änäriä tai Top Spiniä.

Möin kyrpiintyneenä lähes kaikki ukot paitsi BuLi tiimin ykkösmiehet ja BPL tiimin. Clubissa 75 ukkoa joista 1/3 ilmaiskortteja. Hajottaa...

Onneks alkaa työt huomenna niin ei tarvitse kärvistellä tämän schaissen kanssa. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuomareiden kuningas Fuad Al-Rishani aka Riberyn kaksoisveli antoi Bravolle punaisen. Oisko Alves hyvä MV?

Nyt lens Benzema jostain pikkurikkeestä. Jumalauta...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuomareiden kuningas Fuad Al-Rishani aka Riberyn kaksoisveli antoi Bravolle punaisen. Oisko Alves hyvä MV?

Nyt lens Benzema jostain pikkurikkeestä. Jumalauta...

mulla on taas ihan toisin päin, mistään ei lappu heilu paitsi sitten keltaista kun vedetään liulla takaa päin jaloille, josta pitäisi jo se punainen rapsua. Ja virheitä ei vihelletä mistään, ympyrällä/beellä saa riistää ja rikkoa miten paljon haluaa ja pilli ei soi koskaan. Äskenkin vedin niin suoraan jalat alta boksissa kuin vaan voi, peli jatkuu. Liukumalla saattaa jopa saada virheen aikaan kun riipasee suoraan jaloille. Perseestähän tuo on mutta jotain positiivista niin se o sentäs sama molemmille.

Äsken nousu kolmoseen, yksi peli jäljellä nelosessa ja voitolla titteli. Nappulat kelpais siitä. Onhan näitä titteleitä ennenkin metsästelty, ehkä paras kun 4 peliin ois tarvinu 3p niin onnistuin vääntää 2tasuria ja 2häviöö, nou moor tittels for miii.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Voi riippua tuomarista. Tämä Ribery kakkonen on tiukin mahdollinen tuomari ja viihtyy hyvin just mun peleissä... Sai Single Playerissä vastuskin jotain viisi keltaista tältä hepulta. Saan yleensä 1-3 keltaista per peli, mutta kun Fuad astuu kuvioihin niin saa miettiä valmiiksi korvaajia seuraavaan peliin...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Täällä näköjään muillaki menee hyvin. Viikonlopun pelit on kyllä ollu niin vaihtelevia mutta mikä häiritsevintä niin kun paikaan pääsen niin se on 99% varmuudella tolpassa. Kuitenki hampaat irvessä saanu väänettyä itteni vitoseen...
Hermot kuitenkin meni ja vitut costa, messi, smotm higuain ja muut huiput.. ostin sif Auban ja nyt alkaa sama peli kun vastustajilla.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Täällä näköjään muillaki menee hyvin. Viikonlopun pelit on kyllä ollu niin vaihtelevia mutta mikä häiritsevintä niin kun paikaan pääsen niin se on 99% varmuudella tolpassa. Kuitenki hampaat irvessä saanu väänettyä itteni vitoseen...
Hermot kuitenkin meni ja vitut costa, messi, smotm higuain ja muut huiput.. ostin sif Auban ja nyt alkaa sama peli kun vastustajilla.


Saman tempun tein tein minäkin kun rupes ottaa hermoon. Äskeinenki peli laukaukset 17-6 mulle ja pelinhallinta 60-40 mulle mutta tulos= 4-4. Nyt on sitte sif auba vaihtomiehenä kaiken varalta. Täytyy tuota tif robbenia sen verran kehua että on sillä mahtava vetää vapareita ja muutenkin kyllä huippu ukko.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jumatsukka pojjat. Meen kloppi sai tänään tahtonsa läpitte, ja osti... EI, ei Ronaldoa. Se on jo. Ei, ei Messiä, se oli tylsä. Ei, ei myöskään Ibraa, liian hidas. Vaan: Ibarbon!

Heerreguud. Mitenhän sitä nyt sietäis tollasta paskaläjää klubissa. Eilen tuli vastaan jengi jossa RF Ibarbo oli strikerinä, ARGH!

Ea muuten teki taas oikein kunnon källit:

Nyt on EA:n foorumeilla ali- ja ylihintaan kaupanteko kielletty. VOI HELEVETIN PERSE!

Tosin marketti vissiin on elpymässä, kun viimiset kolme sovittua kauppaa mennyt puihin siks, että kortti onkin mennyt marketissa minimibandilla.

Just piti tunti sit ostaa IF Emenike 60K(hiki)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tarkoitus olisi käyttää vähäiset roposet(85k) pakkoihin. Nyt tarjolla 35k, 15k ja 7,5k pakat. Mihinkä pakkoihin tuo summa olisi suositeltavaa käyttää?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tarkoitus olisi käyttää vähäiset roposet(85k) pakkoihin. Nyt tarjolla 35k, 15k ja 7,5k pakat. Mihinkä pakkoihin tuo summa olisi suositeltavaa käyttää?

Ei ainakaan 35k pakkoihin. Ne on mun mielestä paskimpia mitä on. Parhaat pelaajat on mulle luultavasti tullu perus 7.5k pakoista, mutta niitä olen kylläkin availlu eniten varmasti.
15k pakat vois olla hyvä kompromissi.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei ainakaan 35k pakkoihin. Ne on mun mielestä paskimpia mitä on. Parhaat pelaajat on mulle luultavasti tullu perus 7.5k pakoista, mutta niitä olen kylläkin availlu eniten varmasti.
15k pakat vois olla hyvä kompromissi.

Ostin 2x35k ja 1x15k pakat. Sitä itseäähän sieltä tuli. 35k pakkojen parhaat oli Alonso ja Caceres ja 15k pakan Kondogbia. Tiukassa oli kokonaisuudeltaan 80+ pelaajat. Ei auta kuin nostaa leuka pystyyn ja suunnata uusia pakkapettymyksiä. :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hyvin pärjää ja nykyään saa niin halvalla hyviä ukkoja joka liigasta... ja jos tätä ketjua lukee niin ne huippu kalliit ukot on ihqn kaikkea muuta ku avain menestykseen :)

Kyllä pelistä vielä pientä nautintoa saa.. uutta turnausta pelasin ja heti vastaan bundes tiimi boosti korteilla. Keulilla Reus-Sif auba ja Robben. Varmaan oli kaveri tarvinnu enemmän vauhtia.. 3-2 voitto ei ole aikoihin tuntunu näin hyvälle :)

Herättelen vanhaa juttua, eli pärjääkö ilman kaupankäyntiä ja miljoonien ukkoja. Kiitos vastauksista, kyllä tuntuu pärjäävän. Helmikuusta pelaillut, nousin just kolmosdivariin yhteensä alle sadalla FUT-pelillä. Ei vielä yhtään tippumista, pelkkää nousukiitoa... Pakoista ei ole tullut yhtään ukkoa jota käyttäisin, kaikki on ostettu max. muutamalla tuhannella per lärvi. Ihan budjettijoukkue, jampat siinä vähän päälle 80:n overall, ei edes mitään spesiaalirooleja vaan kaikki ihan basicia.

Nyt alkaa jo enemmän tulla vastaan porukkaa jotka osaa pelata ja vähemmän niitä juoksijoita. Mukava katsoa kun tyypit pitää palloa ja syöttelee ja kehittelee hyvää maalipaikkaa, mun tyylistä peliä. Luulin myös ettei pärjäisi, ellei osaa kaikkia mahdollisia kikkoja. En osaa yhtään spesiaaliharhautusta, pelkästään rytmin- ja suunnanmuutoksia peruskontrolleilla, opittu PES ykkösessä talvella 2001/2002... Ihmetyttää kaverit jotka lähtee puolustuksesta asti pyörittämään jalkakikkaa ilman mitään hyötyä. Vaan jokainen taaplaa tyylillään. Jos perus peittopuolustus ottaa sen kikkailijan kiinni, hymyilyttää, mutta jos kaveri tulee sillä ainokaisella kovalla jätkällään kaikkien läpi ja kiskaisee pari kertaa ne vaadittavat maalit, vähän kyllä, eh, harmittaa.

Lueskelin huvikseni listoja FUT-pelaajien inhokkitempuista, tunnistin itsessäni vain yhden: poikittaissyöttö rankkarialueella ja veto tyhjiin. En pidä kovin pahana syntinä, vaan mitä raati sanoo? Loppupelissä juoksen puolustajien ympäri (kun paskakin vaihtopelaaja jaksaa väsyneet puolustajat ohittaa) ja variaation vuoksi heitetään väliin yli juoksupalloja, mutta ei ainoana keinona. Uusintoja ei katella paitsi jos käsittämättömän hieno, alkuseremonioita ei koskaan, pause vain kun vaihto tai loukkaantumisen tarkistus, luovuteta ei koskaan, bussi parkkeerataan vain kun maalin johdossa ylivoimaista vastustajaa vastaan ja 5 min jäljellä. Unohdinko etiketistä jotain...? Niin ne juoksijat...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Herättelen vanhaa juttua, eli pärjääkö ilman kaupankäyntiä ja miljoonien ukkoja. Kiitos vastauksista, kyllä tuntuu pärjäävän. Helmikuusta pelaillut, nousin just kolmosdivariin yhteensä alle sadalla FUT-pelillä. Ei vielä yhtään tippumista, pelkkää nousukiitoa... Pakoista ei ole tullut yhtään ukkoa jota käyttäisin, kaikki on ostettu max. muutamalla tuhannella per lärvi. Ihan budjettijoukkue, jampat siinä vähän päälle 80:n overall, ei edes mitään spesiaalirooleja vaan kaikki ihan basicia.

Nyt alkaa jo enemmän tulla vastaan porukkaa jotka osaa pelata ja vähemmän niitä juoksijoita. Mukava katsoa kun tyypit pitää palloa ja syöttelee ja kehittelee hyvää maalipaikkaa, mun tyylistä peliä. Luulin myös ettei pärjäisi, ellei osaa kaikkia mahdollisia kikkoja. En osaa yhtään spesiaaliharhautusta, pelkästään rytmin- ja suunnanmuutoksia peruskontrolleilla, opittu PES ykkösessä talvella 2001/2002... Ihmetyttää kaverit jotka lähtee puolustuksesta asti pyörittämään jalkakikkaa ilman mitään hyötyä. Vaan jokainen taaplaa tyylillään. Jos perus peittopuolustus ottaa sen kikkailijan kiinni, hymyilyttää, mutta jos kaveri tulee sillä ainokaisella kovalla jätkällään kaikkien läpi ja kiskaisee pari kertaa ne vaadittavat maalit, vähän kyllä, eh, harmittaa.

Lueskelin huvikseni listoja FUT-pelaajien inhokkitempuista, tunnistin itsessäni vain yhden: poikittaissyöttö rankkarialueella ja veto tyhjiin. En pidä kovin pahana syntinä, vaan mitä raati sanoo? Loppupelissä juoksen puolustajien ympäri (kun paskakin vaihtopelaaja jaksaa väsyneet puolustajat ohittaa) ja variaation vuoksi heitetään väliin yli juoksupalloja, mutta ei ainoana keinona. Uusintoja ei katella paitsi jos käsittämättömän hieno, alkuseremonioita ei koskaan, pause vain kun vaihto tai loukkaantumisen tarkistus, luovuteta ei koskaan, bussi parkkeerataan vain kun maalin johdossa ylivoimaista vastustajaa vastaan ja 5 min jäljellä. Unohdinko etiketistä jotain...? Niin ne juoksijat...

Kyllähän halvalla jengillä pärjää. Ehdottomasti. Omasta mielestä jopa paremmin kuin tähtipelaajista koostuvasta jengistä. Kun tekee esim tämmösen: http://www.futhead.com/15/squads/29315264/ niin voitot ovat varmoja :D
Tosin pelaaminen voi olla aika yksitoikkoista. En nyt väitä että sulla olis tollanen joukkoe, mutta kiinnoistaisi kyllä minkälainen? :)
 
Ylös Bottom