Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei se pace suoraan ole verrannollinen siihen pelaajan nopeuteen, siinä on muutama muukin osatekijä "hidden statseissa". Mutta olen silti samaa mieltä että ne on osittain hatusta vedetty. :D

Näinhän se on, mutta kun katsoo näitä hidden statseja nyt vaikka listan kärjeltä eli
Sissokolta
, niin tuossahan on mitattu huippunopeudet. Oman logiikkani mukaan siis listan kärjellä pitäisi olla sprint speed vaikkapa ~95 ----- nyt se on 82!! Pikkuisen kaukana todellisuudesta. Kiihdytys ja muut voivat olla sitten huonompia, ja pace arvo täten huonompi kuin pikkuisilla taskuraketeilla, fine. Mutta kaukana on silti tuo sprint speed arvo totuudesta. Samoin listan kakkosen
Downingin
, sprint speed 76... Seriously, €A?:D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mä en muuten edelleenkään ole sitä mieltä että tuo on edes vaikeeta. Mä olen tähän asti saanut myytyä kaikki peruskortit ihan leppoisasti. Hankalin tapaus tähän asti on ollut MOTM Vietto joka vaati 5 uudestaanlistausta, mut sit tajusin että eihän sillä ole edes Hunter korttia päällä...

Sturridget on menny, Kompanyt on menny, Neymarit kaikki. No problemo. Suurin osa ollut tosin freesejä joten se voi vähän avittaa.

Mut ei mua ne peruskortit tässä nyt ahdista, lähinnä se että nyt alkaa olla vähän liikaa kortteja joita joutus minipelillä ettimään, ei oikein aika eikä innostus enää riitä siihen touhuun...

Mulla on kans ollu tuuria myyntien kanssa ja kaikki on menny.. jopa sturridge meni ensimmäisellä kierroksella. Tosin edelleen tuo on niin tuurista kiinni.. Kaveri nosti pakasta Sif Rooneyn kun rajat iski päälle. On lyönyt buusti korttia vaihdellu paikkaa ja vieläkin yrittää sitä myydä..

Peruskorteilla ei ittelläänkään ole väliä. Mutta esim. sellaiselle kellä ei ole kokoelmat täynnä huippukortteja niin se on aika isokin ongelma.. Minipeli meneekin mahdottomaks web apin myötä sillä ab voittaminen melko mahdotonta sormipelillä. Minipeliin huomannu parhaaks ajankohdaks heti ku totw julkaistu.. saanu muutamissa minuuteissa ne tarvittavat kortit.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Yrittäkääpä myydä tota Götze up korttia. Sit on kuule parasta laittaa lottoa jos on niin hyvä tuuri että sen saa myytyä. Ite sain myytyä noin kuukauden tunnittaisella relistillä Hunterilla ja muilla herkuilla sen minimillä. Nyt uusi pakasta saatu Götze on mun transfer listalla ollu jo kohta kaksi viikkoa, ei myy niin ei myy.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

[video=youtube;0xLC344k0IQ]http://www.youtube.com/watch?v=0xLC344k0IQ[/video]
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt palasin pienen UT tauon jälkeen takas UTn pariin ja ei sitä intoa vieläkään ole kunnolla. EA kusi homman ja pilasi hyvän pelimuodon. Tai no jos ei ihan pilannut niin ainakin huononsi todella paljon.

Klubi on nyt itsellä vain täynnä pelaajia ja en jaksa myydä, kun ei myy kuitenkaan. Kasailen vaan joitain jengejä pelaajista mitä Klubissa on ja availen pakkoja aina kun saa peleistä tarpeeksi rahaa. Klubissa on itsellän vieläkini mm. 600k:lla ostettu 86 Aguero ja 250k:lla ostettu Di Maria sun muita. Ei noita vaan viiti myydä jollain 40k:lla missä Di Marian alin BIN taitaa nyt olla.

Eilen myin kuiteski ton IF Melanon 80k:lla. Ei näköjään vieläkään löydy marketista. Ostin sitten IF Quaresman, ja millä diilillä. Minipeliä vedin semmosen 30minsaa ja meni varmaan kymmenisen kappaletta ohi tolla 75k max BINillä. Sitten markettiin tulee 58k:lla yks ja sain sen:eek:. Varmaan eka hyvä diili Price Cappien jälkeen.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Millä ihmeellä täällä porukka nykyään treidaa, tuntuu että mikään ei liiku muuta kuin minimillä :( Oli hyvässä vauhdissa Messi-Ronaldo jengin keruu mutta 10M haihtu ku tuhka tuuleen... Aika perseestä nuo capit
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oli tää vaan fiasko... Jos olisivat seuraavaan peliin tehneet niin olisi ollut hyvä juttu, mutta kesken kaiken lisääminen johti juuri siihen mikä tuhoaa koko pelimuodon. Kuten pelättiin.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Niin joo ja tuntuu ettei enää pärjää ees kolmosessa ku aiemmin pelasin ykkösessä ja voitinki sen pari kertaa :s Jengi näyttää tällä hetkellä tältä: http://www.futhead.com/15/squads/29327459/
iniestaa ja alvesia peluuttanu välissä tuossa modricin ja carvajalin tilalla mutta empä tiiä kumpi toimii paremmin, jamesia oon kans tohon miettiny.. Kärkitrio on kyllä normaalisti mieletön mutta jostaki syystä ne on nyt alkanu kaikki paukutteleen vaan tolppia, bale kyllä poikkeuksena laittaa ne paluu pallot sisään :D Imo huikean paljon kovempi ku mitä robben oli mulla Reus kans kyllä toimii paremmin ku neymar... Sori tää kirjotusasu pitäis alkaa panostaan :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

NHL vaihtu fifaan ja futin pelaamiseen. En ole hirveesti pelannu ennen fifaan niin muutama kysymys

1. Mitä asetuksia kannattaa muuttaa. Syöttöavut yms.
2. Maalipotkut. Miten nämä kannattaa antaa? Jos laitan pitkän niin vastustaja yleensä saa sen. Lyhyenä pallo menee useasti pelaajalle, jolle en sitä tarkoita.
3. Vastustaja monesti juoksee aloituksesta maalille asti. Miten pysäyttää? Tuntuu vaikka mitä tekis ei onnistu.
4. Voiko tässä pelissä pärjätä ilman kikkoja? vai pitääkö opetella edes muutama kikka?

Kaikki vinkit ja neuvot ovat tarpeen. Peli tuntuu mukavalta, vaikka en osaa pelata :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

NHL vaihtu fifaan ja futin pelaamiseen. En ole hirveesti pelannu ennen fifaan niin muutama kysymys

1. Mitä asetuksia kannattaa muuttaa. Syöttöavut yms.
2. Maalipotkut. Miten nämä kannattaa antaa? Jos laitan pitkän niin vastustaja yleensä saa sen. Lyhyenä pallo menee useasti pelaajalle, jolle en sitä tarkoita.
3. Vastustaja monesti juoksee aloituksesta maalille asti. Miten pysäyttää? Tuntuu vaikka mitä tekis ei onnistu.
4. Voiko tässä pelissä pärjätä ilman kikkoja? vai pitääkö opetella edes muutama kikka?

Kaikki vinkit ja neuvot ovat tarpeen. Peli tuntuu mukavalta, vaikka en osaa pelata :D

1. aika oman maun mukaan, semillä on ittellä muut paitsi läpisyötöt on manuaalilla
2. annan itte semilyhyenä keskikentälle, toimii ainakin 4-2-3-1 systeemissä, aina on jompikumpi keskikentän pohjista vapaana.
3. oon sillai ottanu sen pois että keskiringistä vaan kattoo alotuksessa jonku jäbän ja juoksuttaa sen heti siihen ringin laitaan ja kun kaveri alkaa puskea läpi niin roikkuu vaan mukana. Viimestään automaattipakkeihin se kosahtaa.
4. voi pärjätä. Parit spinnit on tietty hyvä opetella niin pääsee boksin laidalla helpommin pakista irti vetopaikkaan. Rainbow flickillä on kans mukava ohittaa ryntääjät :) ja perus vetoharhautus toimii aina ja on todella helppo. Sillä onnistuu myös 4 ja 5tähden driplaajilla ronaldo choppi joka on kyllä jäätävän hyvä kikka.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

NHL vaihtu fifaan ja futin pelaamiseen. En ole hirveesti pelannu ennen fifaan niin muutama kysymys

1. Mitä asetuksia kannattaa muuttaa. Syöttöavut yms.
2. Maalipotkut. Miten nämä kannattaa antaa? Jos laitan pitkän niin vastustaja yleensä saa sen. Lyhyenä pallo menee useasti pelaajalle, jolle en sitä tarkoita.
3. Vastustaja monesti juoksee aloituksesta maalille asti. Miten pysäyttää? Tuntuu vaikka mitä tekis ei onnistu.
4. Voiko tässä pelissä pärjätä ilman kikkoja? vai pitääkö opetella edes muutama kikka?

Kaikki vinkit ja neuvot ovat tarpeen. Peli tuntuu mukavalta, vaikka en osaa pelata :D

1. Jos on pelannut ikänsä Pro Evolution Socceria, niin Alternate kontrollit on elinehto. :D

2. Mun kokemus on, että parhaitakin vastustajia vastaan saan joskus katkaistua lyhyet maalipotkut. En viitsi itse ottaa sitä riskiä, että vastustaja tekee saman. Yksikin tollanen nolo "ota tää" takaiskumaali on liikaa. Puolipitkä ekojen vastustajan hyökkääjien yli paljon parempi, ja formaatiosta riippuen vähän sivuun eikä keskelle.

3. Jo ennen aloitusta yksi mies keskilinjalle ottamaan mahdollista juoksijaa vastaan. Älä pelaa itseäsi ulos, roiku rinnalla. Älä vaihda pelaajakontrollia kevyesti tai liian usein. Pelaajaa vaihtaessa helposti aukeaa tilaa, esim. kun kone antaakin eri pelaajan kuin luuli ja juoksu katkeaa kuin seinään...

4. Oon nyt kolmosdivarissa osaamatta yhtään todellista kikkaa. Olen sitä mieltä, että kannattaa ensin opetella rytmin- ja suunnanmuutokset (sprint vs. ei sprint, pysähtyminen, käännös vastustajan liikkeiden mukaan), keskitykset (myös puolikorkea ja maata pitkin) ja juoksusyötöt (myös roikku) ensin. Ja tietysti syötöt ja vedot yhdellä kosketuksella. Vielä mun ei ole tarvinnut muuta opetellakaan. :) Varmaan se finesse shot vai-mikä-se-oli kannattais edes muistaa vaan eipä tuu käytettyä... enkä roikkua maalivahdin yli saa onnistumaan ikinä niin oon antanut olla.

Alussa puolustuksen opetteluun kannattaa satsata. Pitää osata peittää, mennä iholle ja varoa, ettei pelaa itseään ulos tilanteesta. Ei hätiköityjä liukutaklauksia. Usein kone on myös laiska tuomaan keskikenttäpelaajia puolustuksen avuksi, joten otan yhden itse kontrolliin ja sprinttaan takaa kiinni tai katkomaan syöttölinjoja, ja annan koneen asemoida puolustajia. Tämä siis siinä vaiheessa kun vastustaja on noin keskikentän kohdilla.

HTH.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

4. Oon nyt kolmosdivarissa osaamatta yhtään todellista kikkaa. Olen sitä mieltä, että kannattaa ensin opetella rytmin- ja suunnanmuutokset (sprint vs. ei sprint, pysähtyminen, käännös vastustajan liikkeiden mukaan), keskitykset (myös puolikorkea ja maata pitkin) ja juoksusyötöt (myös roikku) ensin. Ja tietysti syötöt ja vedot yhdellä kosketuksella. Vielä mun ei ole tarvinnut muuta opetellakaan. :) Varmaan se finesse shot vai-mikä-se-oli kannattais edes muistaa vaan eipä tuu käytettyä... enkä roikkua maalivahdin yli saa onnistumaan ikinä niin oon antanut olla.

Alussa puolustuksen opetteluun kannattaa satsata. Pitää osata peittää, mennä iholle ja varoa, ettei pelaa itseään ulos tilanteesta. Ei hätiköityjä liukutaklauksia. Usein kone on myös laiska tuomaan keskikenttäpelaajia puolustuksen avuksi, joten otan yhden itse kontrolliin ja sprinttaan takaa kiinni tai katkomaan syöttölinjoja, ja annan koneen asemoida puolustajia. Tämä siis siinä vaiheessa kun vastustaja on noin keskikentän kohdilla.

hjoo kannattaa tosiaan ennen riplailuja opetella oikeesti pelaa :) itekki naputellu jostain fifa10 asti careeria ja nyt alotin tän futin niin onhan nuo kikat tullu tohon mukaan ku itekseen.
Välillä menee jopa paremmin kun malttaa kahtoo hyvän syöttöpaikan eikä vaan koita jollain elasticolla vääntää jätkästä ohi että pääsee ampuu
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Voisko joku vähä helppii?? Elikkä löysin tuolta sovelluskaupasta ton fifa 15 web app:in (companion). Ja ongelma siis on että en muista mun origin id:tä tai en oo tehny origin id:tä. Onko mahdollista tehdä uutta origin id:tä vai onko nytt enää ees mahdollista saada web appii toimimaan???
Sori vähä epäsekava viesti mutt please helpp??!??!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

njoo oli mukava pelata online cupin finaalissa
3 penaltia vietiin meikältä, kaveri sai ainoan maalin siitä ku mun hummelssi pukkasi maailman helpoimman pääpallon suoraan hyökkääjän jalkaan joka kiertää veskan joka on liimautunut yhteen kohti.. ei siis liikahtanutkaan vitosen viivalta kun götze kipitti ohi ja sijoitti tyhjiin.
uutta yritystä sit... :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Perus skeidaa tää €A touhu.. voitin online turnauksen pari päivää sitten eikä oo vieläkää tullu ilmaista pakkaa eikä palkinto rahoja :rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sun kannattais koeajaa RVP ja Falcao, kun ei toi pace näytä olevan tärkeetä. Kovia kuponkeja, ja vauhtinsa takia todella halpoja. Sit vielä Wäinö Cammiks niiden alle, niin vallotat DIV. ykkösen viimeistään tänään illalla

Laitoin vähäiset kolikot jonoon, ostin ym. pelimiehet, mutta nousin vasta nyt kakkoseen. Rahat takas. ;)

Noista Falcao on ollut hieman pettymys, jotenkin se ei hae itseään vapaaksi, mutta Van Persie ja Rooney hoitaa hommat mallikkaasti. Kokeilin ensin Rooneya kärjessä, mutta eihän siitä mitään tullut, nimenomaan CAM:ina kova jätkä.

PS. Cahill takoo uskomattomalla prosentilla kulmista maaleja.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Price ranget päivitetty! EA jätti twiitin väliin, futwiz:is uudet hinnat.

Futboy: uudella id:llä et sit tietenkään saa käpälöityä vanhan joukkuetta
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Huomasin itekki et rangeja päivitelty. Äkkiä fifa auki ja kappas saatana, olivat sit unohtaneet päivittää IF Alaban rangen. :D

Tasan nolla kappaletta marketissa.

FML...
 
Ylös Bottom