Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sori. Ja äsken TOTS NTep minimillä ;)
5bc3a272a5deb29ccb03aa492edb0565.jpg
Schwein! :)
Boxin puolella on kyl kaikki paremmin, pakko myöntää...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Schwein! :)
Boxin puolella on kyl kaikki paremmin, pakko myöntää...

änteppi vissiin kuitenkin minipelin kautta haettava(ihan varma en oo)?

Boksipuolen hinnat vaan on laskenut niin paljon et pahaa tekee, mun kalleimmat pelaajat NIF Rolle ja TOTY Robben, kumpikin sen 900k pala... Robbenia koitan myydä pois kun tekis mieli kokeilla kaikennäkösiä kuponkeja, ja hankkia taas Messi(650K). TIF Rakitic ja SIF Payet tulee varmaan hankittua hetken päästä(varmaan droppia täytyy kuitenkin odottaa), hinnat 70K ja 29K eivätkä myy..., olin ihan unohtanut koko TOTW:in kun toi TOTS-huuma puskee naamalle.

Nyt EA on kyllä saavuttanut sen että kasuaalijonnekin voi saada Messin ja Rollen, ittelläkin jo Match Coinseja 900K. Hassua että ennen TOTYä mehusteltiin et voi jos Messi nyt tipahtais hetkeks miljoonaan.......
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Yleensä ne menee just noin, kun muuten niitä on "aktiivisilla" 20 pakkaa jemmassa.... yks turnee tais lähiaikoina hetken niin et siitä sai aina saman. Sit vaan harjaamaan pronssi ja hopeaturneet
Noh päätin kumminkin lähettää Ea:n tukeen eilen illalla spostia, samasta asiasta ja sain tänään vastauksen: Kyseessä on Ea:n päässä tunnettu bugi joka johtuu mun modeemin porttien asetuksista, ja suosittelivat avaamaan modeemien portteja, myös antavat minulle 3 ilmaispakkaa (premium gold pakkoja), ja pahoittelivat tapahtunutta. Ihan mukavaahan toi oli , taidan säästää pakat kumminkin keskiviikkoon uutta TOTS:ia odottelemaan.
Aloin kumminkin pohtia asiaa, että miten minun modeemin porttien asetuksista voi johtua, että saan kyllä coinssit, mutta en pakkaa. Miten se pakka nyt jotenkin erilailla mun accountille tulisi, kuin ne coinssit :D. Niin tai näin, mukavaa saada 2 ilmaispakkaa, noinkin pienestä virheestä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

änteppi vissiin kuitenkin minipelin kautta haettava(ihan varma en oo)?

Boksipuolen hinnat vaan on laskenut niin paljon et pahaa tekee, mun kalleimmat pelaajat NIF Rolle ja TOTY Robben, kumpikin sen 900k pala... Robbenia koitan myydä pois kun tekis mieli kokeilla kaikennäkösiä kuponkeja, ja hankkia taas Messi(650K). TIF Rakitic ja SIF Payet tulee varmaan hankittua hetken päästä(varmaan droppia täytyy kuitenkin odottaa), hinnat 70K ja 29K eivätkä myy..., olin ihan unohtanut koko TOTW:in kun toi TOTS-huuma puskee naamalle.

Nyt EA on kyllä saavuttanut sen että kasuaalijonnekin voi saada Messin ja Rollen, ittelläkin jo Match Coinseja 900K. Hassua että ennen TOTYä mehusteltiin et voi jos Messi nyt tipahtais hetkeks miljoonaan.......

joo onhan tuo hullua ku jotku legendat maksaa jo alle satasen. Sillo ku alotteli niin niistä pysty vaan haaveilee, nyt voi ostella useampia.. eilen ostin uuven robbenin 100k, tammikuussa oli varmaan jotai 5miljoonaa..

nyt on vaa semmonen propleemi ilmaantunu etten voi oikein biddailla ukkeleita, ihan järkyttävä viive tai jotain, sattuu olee vaikka 20sek jälellä niin ei välttämättä kerkeä ostaa kun se vaan leipoo ja leipoo ku koittaa bidata.
buy now sentään jotenkin toimii, välillä sekin kyllä jää raksuttaa ja tulee että listing expired vai mitesse olikaan... huoh
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Miksi Ea ei voi vain ottaa korttien minimihintoja pois, kysyy hän :D Ei kait se kolikkokauppiaita auttaisi mitenkään, kun maksimit säilyisi? Menee vähän taas into peliin, kun mikään ei myy, eikä ole merkkejä millä muokata joukkuetta...

E: Ostakaa mun 96 Rolle kuleksimasta ;) ps4 ;)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei ***** mä vihaan tätä peliä. Pelasin Community cupin finaalia ja voitin sen. Sitten vastustaja päättää lähteä juuri kun pilli oli soinut, nyt sitten en saanukkaan voittoa vaan häviön ja DNF. Helvetin reilua, ois ollu mukava saada se 50k pakka, mutta ei on ei. Korjatkaa pelinne EA.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onkos kukaan täällä testannut tuota Hero Mandandandaa maalis ku sopis hyvin mun jengiin, jos joku on testannu nii miten on pelannu? :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onkos kukaan täällä testannut tuota Hero Mandandandaa maalis ku sopis hyvin mun jengiin, jos joku on testannu nii miten on pelannu? :)

kymmenisen peliä on ittellä ollu se luukulla ja on kyllä hyvä, ei päästä helppoja ja välillä ottaa vaikeitakin palloja kiinni. Tuskin petyt jos hankit.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei ***** mä vihaan tätä peliä. Pelasin Community cupin finaalia ja voitin sen. Sitten vastustaja päättää lähteä juuri kun pilli oli soinut, nyt sitten en saanukkaan voittoa vaan häviön ja DNF. Helvetin reilua, ois ollu mukava saada se 50k pakka, mutta ei on ei. Korjatkaa pelinne EA.

AHAA! PERKELE!

Toi toimii siis myös CUP-matseissa... EA:n foorumilla oli tosta keskustelua, joku juutuuppari oli huomannut, et jos pelaat seasonsia ja olet häviämässä, kannattaa pelistä häipyä VÄLITTÖMÄSTI kun päätösvihellys tulee. Tällöin tulee lähtijälle error connecting to blahblah, ja matsi jää kirjautumatta. Olivat todenneet että toimisi voittajalle normaalisti, mut ei näköjään...

HEEI NYT MÄKIN VOIN VOITTAA CUP:in! Lähden vaan joka kerta kun pilli soi kun meinaan hävitä... reilu kerho kokoontuu...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onkos kukaan täällä testannut tuota Hero Mandandandaa maalis ku sopis hyvin mun jengiin, jos joku on testannu nii miten on pelannu? :)

Itellä sillä ny 12 peliä takana ja näköjään yks syöttö. Pelannu yleensä loistavasti, upeita seivejä, mutta äsken päästi yhden helpon, mutta niitä taitaa tulla kaikille. Oli tätä ennen testissä mm. Lehmann, van der Sar, IF Lloris. Neuer on silti oma ykkös suosikki, mutta se ei tuu toimeen mun pakkien kaa (Desailly,Blanc) ;)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

AHAA! PERKELE!

Toi toimii siis myös CUP-matseissa... EA:n foorumilla oli tosta keskustelua, joku juutuuppari oli huomannut, et jos pelaat seasonsia ja olet häviämässä, kannattaa pelistä häipyä VÄLITTÖMÄSTI kun päätösvihellys tulee. Tällöin tulee lähtijälle error connecting to blahblah, ja matsi jää kirjautumatta. Olivat todenneet että toimisi voittajalle normaalisti, mut ei näköjään...

HEEI NYT MÄKIN VOIN VOITTAA CUP:in! Lähden vaan joka kerta kun pilli soi kun meinaan hävitä... reilu kerho kokoontuu...

Ei helvetti sentään. EA:n tuntien tätä ei ihan hirveellä kiireellä aleta korjaamaan (koska ei tää FIFA Pointsejen myyntiin vaikuta). Nyt on sitten koko ajan pelko perseessä ku matseja pelaa...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

veskoista tuli mieleen, nyt on tullut ihan mystisiä maaleja taas omiin viimeseen 10 matsiin.
Kaks kertaa kulman jälkeen korkea pallo tulossa veskarille, mutta se ei hyppääkkään siihen palloon ja vihulainen pukkaa helposti maalin veskan päältä.
Eilen pukkasin päällä omalle veskalle, niin se ei ottanukkaa käsiin vaan yritti ottaa jalalla semmosta kikkelikorkusta palloa, siitä kimpoaa maaliin.
Eilen sattu Mandandalle se ainut moka (tai moka ja moka mikä lie bugi) eli otin veskan vastaan ku hyökkääjä tuuppas pitkän pallon, veska kerkes siihen ihan hyvin mutta jotenkin vasta heittäyty pallon päällä eli pallo liru alta ohi ja vihu pisti tyhjiin. Ja ihan boksissa oltiin eli ois voinu nappasta käsiin.. tässäpä nämä "törkeimmät" viime viikolta... :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itse kun pelailen vaan muutaman pelin sillon kun kun on aikaa niin tuota rahaakaan ei oikein ole kertynyt. Sain juuri kerättyä reilut 20K ja täällä kun ootte hehkuttanu noita TOTS nostoja niin ajattelin ostaa pari pakkaa jos saisi jonkun erikoiskortin. 15K erikoispakasta paras pelaaja Newcastlen Sissoko. 7,5K Pakasta kaikki raret sopimuksia.
Olisi vaan kannattanut sijoittaa alkuperäisen suunnitelman mukaan pakkarahat Marceloon, Thiago Silvaan tai Modriciin :mad:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jee ny mullaki on silver TOTS! Bertrand napsahti haaviin kun selailin noita! Ei taida olla niitä halutuimpia mut oli ainaski ainut marketissa. Vois kuvitella että hinta vähän nousee.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt löyty TOTS Wimmer ;) 35k max boxilla, wtf EA? ;)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eiliset pari 15k pakkaa oli perus huttua, mutta tänään ekasta pakasta Marcelo. Eli nyt saldo n. 10 pakkaa ja neljä TOTSia.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itse kun pelailen vaan muutaman pelin sillon kun kun on aikaa niin tuota rahaakaan ei oikein ole kertynyt. Sain juuri kerättyä reilut 20K ja täällä kun ootte hehkuttanu noita TOTS nostoja niin ajattelin ostaa pari pakkaa jos saisi jonkun erikoiskortin. 15K erikoispakasta paras pelaaja Newcastlen Sissoko. 7,5K Pakasta kaikki raret sopimuksia.
Olisi vaan kannattanut sijoittaa alkuperäisen suunnitelman mukaan pakkarahat Marceloon, Thiago Silvaan tai Modriciin :mad:

Joo näin on, nämä toiset kaverit täällä on rahamiehiä, pelaa eri sarjassa... nimim. kohtalotoveri.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ilmeisesti en ole ainoa jolla käyny TOTSien suhteen hyvä tuuri. Tällä viikolla n.350k arvosta pakkoja ostanu ja saanut TOTS Fabianski, Meier, Henderson, Smolnikov, Clyne, Roberto, 2* Van Dijk, 2* Marchisio 2* sif raffael ja sif payet. :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ja kyllä taas ottaa niin pattiin, et sattuu!!!!!!!!!!!!!
Olen nyt tahkonnut tuota Community Gold turneeta, koko viikonlopun ja tänään!
Kahdesti päässyt Finaaliin, mutta en päätyyn asti! Ja se kyllä hiukan nakertaa mieltä koska!!!!!
Olen rakentanut omaa joukkuetta huolella, en rahalla! Olen saanut täältä hyviä vinkkejä, seurannut pelaajia futheadissa ja käyttänyt omaa futistietämystä jne. Pelaan Online Seasonissa 2.divisioona, joten oletan, etten ihan sysipaska ole tässä pelissä...ehkä tai en tiedä??

Arvon ketjulaiset selvittäkää minulle, miten on mahdollista, että joukkueet jotka on täynnä perusPirkkokortteja ja SandaaliSeppojuhtia kävelee yli minun niin kauniin"dream teamin"????

En ihan helpolla marise, mut nyt kyllä ahdistaa ja isolla kädellä!!
Ja sit vielä, jäin ihan telineisiin tuossa TOTS-hommassa! Olis pitänyt kaupata noita Iffejä ja Siffejä, mut ny on paha puhista, ku on kurat pöksyssä ja pelaajat kasvaa jäkälää marketissa!!!!!
-yks ei niin iloinen virtuaalipalloilija-
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei kai millään mahollisuudella joku foorumilaisista tarttis TOTS Meieriä tai Hendersonia?Tuntuu että noita on mahotonta myydä vaikka pistää 99 contractii huntterin/catalystin ja +10 kortin
Vaikka ette tarvis niitä ni saa silti minua auttaa:D.Ja pleikalla pelailen.
 
Ylös Bottom