Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

hjoo sama shaiba jatkunu jo yli kuukauden, elikkäs en voi biddailla päivisin pelaajia ku on niin armoton lagi. Buy now ainut mikä onnistuu kunnolla, jos sekään. Monesti sippaa sekin mutta kun käy pois futista niin takaisin palatessa lappu lävähtää ruutuun.
Yöllä kyllä pelittää mutta mulla on tapana tirsailla öisin.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kaikenlaisia formaatioita olen kokeillut, mutta nyt olen taas silti palannut tuohon 4-3-3 (4):ään. Hyökkäyssuuntaan saan sillä luotua eniten maalipaikkoja ja muutin hieman puolustuslinjaa, jotta alakertakin olisi tiiviimpi. IF Klose menee luultavasti myyntiin, edes se hitaus ei haittaa, mutta mies on koko ajan ns. väärässä paikassa, kun koitan esimerkiksi keskittää eikä siellä boksin sisässä. Käskyt eivät ole auttaneet toistaiseksi. IF Pirlokin kävi kokeilemassa tunnesyistä, mutta ei se kuitenkaan ollut loppupeleissä hintansa väärti. Tällä hetkellä kokeilussa laidoilla ovat IF Schurrle ja sitten Venäjän Liigasta Tosicin inform-kortti, jotta saisi hieman paremmat kemiat Romalle. Kärjessä on Lewa ja keskikenttä on muotoa Lahm-Götze-Eremenko. Puolustukseen vaihdoin toiseksi toppariksi Cahillin ja oikeaksi pakiksi Ivanovicin, joka saa Tosiciin linkin. Toisena topparina jatkaa Benatia ja Grosgreutz siirtyi oikeasta pakista vasemmaksi. Tuolla kairasin nelosdirren heikon alun (0-1-5) jälkeen tarvittavat kolme voittoa neljästä matsista ja nyt sitten on taas kokeilujen jälkeen vakiinnuttaa kokoonpano ja koittaa nousua takaisin kolmoseen. Ei tuo IF Schurrlekaan oikeastaan ole Reusia parempi, ehkä jopa päinvastoin, joten luultavasti Schurrle lähtee myyntiin pian ja Reus palaa takaisin laitaan. Tosicin suhteen en ole vielä tehnyt päätöksiä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Löytyiskö joltain linkki siihen 4141 ohjeisiin?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

EA:n foorumi räjähti, kaikki viestit viimeiseltä 3 kk katosi ... paljon työtä meni hukkaan. R.I.P. EA FIFA Forums :confused:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

EA:n foorumi räjähti, kaikki viestit viimeiseltä 3 kk katosi ... paljon työtä meni hukkaan. R.I.P. EA FIFA Forums :confused:

Siis wuut? Mä en voi käsittää, toi EA:n touhu on pahempaa kuin Neuvostoliitossa! Miten ne voi ylipäätään poistaa MITÄÄN viestejä, jotka eivät ole loukkaavia... Aivan käsittämätön sensuuri käynnissä, onneksi en lueskele EA:n foorumeita.

Sori Garzan, ehkä olin turhan tyly. Mut tää on vika kerta kun tän linkin tänne postaan..
http://fifaforums.easports.com/en/discussion/546/thatoes-4-1-4-1-formation-guide
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

We are aware of the issue regarding the forums apparent reset and will provide an update once we have more information.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Siis wuut? Mä en voi käsittää, toi EA:n touhu on pahempaa kuin Neuvostoliitossa! Miten ne voi ylipäätään poistaa MITÄÄN viestejä, jotka eivät ole loukkaavia... Aivan käsittämätön sensuuri käynnissä, onneksi en lueskele EA:n foorumeita.

Sori Garzan, ehkä olin turhan tyly. Mut tää on vika kerta kun tän linkin tänne postaan..
http://fifaforums.easports.com/en/discussion/546/thatoes-4-1-4-1-formation-guide

Onhan toi firma ihan vitsi.... kaikki pyörii sekunda vehkeillä. Yhtäkään asiaa ei saada tehtyä kunnolla... pointsi kauppa taitaa tosin pyöriä ilman ongelmia.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nikun Saxon sanoit tänään illalla tulee kyllä marketti olemaan ihan tyhjä. Nyt nopeasti mitä normipelaajia katoin niin seuraavat normikortit ovat joko extinct tai niitä on noin 5 kpl marketissa maxeilla:
Bale
Neymar
Ramosia löytyy vielä pari sivua
Ibra
Di Maria (on muuten makoisan näkönen LW MOTM)
Alaba
Yaya
Neuer
Aguero

Näitä erikoiskortteja en ehtinykkään kattoa, mutta varmaan aika monet on hävinnyt kokonaan tai menee maxeilla näistä vähän halvemmista korteista.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nikun Saxon sanoit tänään illalla tulee kyllä marketti olemaan ihan tyhjä. Nyt nopeasti mitä normipelaajia katoin niin seuraavat normikortit ovat joko extinct tai niitä on noin 5 kpl marketissa maxeilla:
Bale
Neymar
Ramosia löytyy vielä pari sivua
Ibra
Di Maria (on muuten makoisan näkönen LW MOTM)
Alaba
Yaya
Neuer
Aguero

Näitä erikoiskortteja en ehtinykkään kattoa, mutta varmaan aika monet on hävinnyt kokonaan tai menee maxeilla näistä vähän halvemmista korteista.

Pojat tossa plärää markettia ku itte istun takapihalla.... tyhjää kuulemma on. Erittäin onnistuneet nuo rajat! Muutenki pelissä on pelaajakato... viimeiset viikot jatkuvastu marketissa noin 1M kohteita nyt joku 500k.

Enkeli ois kyllä muuten hyvä... mutta eikös se ole vääräjalkanen ja sen weak footti on yks pelin paskimmista.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Boxilla oli jo eilen yöllä tötsy Castro siffi kakkiva ja kaikki loppu. Ei siinä. Ei mulla fygyäkään ole :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuli ostettua TOTS Hazard kun niitä kumman paljon löytyy marketista ja myin sen jo pois. Suuri pettymys itselleni. Statsit ei todellakaan tunnu siltä miltä ne pitäisi ja oikeastaan normikorttiin suurin ero on parempi veto. Muuten toi ei ole kyllä hintansa arvoinen. No tuli ostettua TOTS De Bruyne ja TOTS Otamendi. Loput meni pakkoihin, josta parhaana ihana RANSKALAINEN Nasri....
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Boxilla oli jo eilen yöllä tötsy Castro siffi kakkiva ja kaikki loppu. Ei siinä. Ei mulla fygyäkään ole :D

Laskin eilen clubin... niin suurin osa omista korteista kadonnu tai maksimissa. Tosin tämähänoli selvä et peli on suurelta osin taputeltu ku totsit on ohi. Nuo muutama onneton kynimis idea ei paljoa tule heilauttamaan markkinoita.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuli ostettua TOTS Hazard kun niitä kumman paljon löytyy marketista ja myin sen jo pois. Suuri pettymys itselleni. Statsit ei todellakaan tunnu siltä miltä ne pitäisi ja oikeastaan normikorttiin suurin ero on parempi veto. Muuten toi ei ole kyllä hintansa arvoinen. No tuli ostettua TOTS De Bruyne ja TOTS Otamendi. Loput meni pakkoihin, josta parhaana ihana RANSKALAINEN Nasri....


Tots hasardo on hyvä mutta ku niffi on jo loistava niin ei siinä eroa hirveesti huomaa. Mulla totsi taitaa vedellä ihan samoilla tehoilla ku niffikin. Tuon takia ei esim.. mikään Robbenin informi ei kiinosta ku sen verran loistava niffikin on.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Enkeli ois kyllä muuten hyvä... mutta eikös se ole vääräjalkanen ja sen weak footti on yks pelin paskimmista.

Mäkin otan mieluummin laidalle pelaajan, jonka parempi jalka on kentälle päin, mutta itse en koe ongelmaksi sitäkään, jos parempi jalka on kentältä ulospäin. Onhan siinä nyt hirveästi joka tapauksessa vaihtoehtoja: syöttää/keskittää on parempi vasurilla vasemmalta ja oikealla oikealta, vetää voi myös hyvin, kunhan kulma ei ole liian pieni, etukulmaan voi tällätä lujaa, ulkosyrjällä (jos voisi itse vaikuttaa miten se pelaaja päättää laukoa) voi laukoa ja toki sillä huonommallakin, voi kokeilla vetoharhautusta ja sitten tilaa aukeaa pienemmässäkin kulmassa... Ei se Robbenilla sisään leikkaaminen ja veto tosiaan ainoa tapa ole, tehokkain varmastikin. Kyllä mulle Enkeli kelpais, vaikka Bolasie hoitaakin hommansa[emoji57]
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mäkin otan mieluummin laidalle pelaajan, jonka parempi jalka on kentälle päin, mutta itse en koe ongelmaksi sitäkään, jos parempi jalka on kentältä ulospäin. Onhan siinä nyt hirveästi joka tapauksessa vaihtoehtoja: syöttää/keskittää on parempi vasurilla vasemmalta ja oikealla oikealta, vetää voi myös hyvin, kunhan kulma ei ole liian pieni, etukulmaan voi tällätä lujaa, ulkosyrjällä (jos voisi itse vaikuttaa miten se pelaaja päättää laukoa) voi laukoa ja toki sillä huonommallakin, voi kokeilla vetoharhautusta ja sitten tilaa aukeaa pienemmässäkin kulmassa... Ei se Robbenilla sisään leikkaaminen ja veto tosiaan ainoa tapa ole, tehokkain varmastikin. Kyllä mulle Enkeli kelpais, vaikka Bolasie hoitaakin hommansa[emoji57]

1,5M hinnalla pitää saada kaks jalkaa :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Olipa kerran enlargementti, huonoista skilleistä tunnettu futtaaja. Lähti haastamaan 7divaria muuan xbox one konsolilla. Rahaa ei ollut mutta tiimi oli tehty vaivalla. Hirveällä tuurilla voittaa voittikin divisioonan mestaruuden ja 5k. Joka 25k kassassa on iso summa. Iloittuaan hetken nähdessään rahojen suorastaan virtaavan pelin loputtua match yhteenvedossa, palaa tämä pimeä ritari tililleen vain huomatakseen ETTEI NE SAATANAN KOLIKOT SIELLÄ OLE!!!! Perkeleen ea.

Meinasin tiltata. Mä haluan sen sinisen Castron.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

1,5M hinnalla pitää saada kaks jalkaa :)
Siis tämä.

En mitenkään pysty maksamaan 1,5M pelaajasta jolla leikkaaminen ei ole fixu ratkaisu.

Möin sen nostetun Chiellinin tänään 255k hinnalla ja möin vähän muitakin nif pelaajia pois. Nyt vaihtopakassa lepää 9 x TOTS Willems, ostettu 30-32k kaikki. Katotaan miten äijän käy.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Siis tämä.

En mitenkään pysty maksamaan 1,5M pelaajasta jolla leikkaaminen ei ole fixu ratkaisu.

Möin sen nostetun Chiellinin tänään 255k hinnalla ja möin vähän muitakin nif pelaajia pois. Nyt vaihtopakassa lepää 9 x TOTS Willems, ostettu 30-32k kaikki. Katotaan miten äijän käy.

Paljo pistit willemsille hintaa... mulla 59k 15kpl :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitäs erikoiskortti ryppäitä sieltä olis vielä tulossa?

Ainakin MLS all star kortit ja ne futties kortit??

Mitä luulette tuleeko korttien hinnat vielä tippumaan, kun tällä hetkellä menee max pricella? Ja onko mahdollista, että ea nostaa korttien price rangeja lähi aikoina?
 
Ylös Bottom