Nyt suorastaan vituttaa.. Pelasin tässä pari peliä, ei siinä mitään. Ajattelin lopettaa pelisessioni pelaamalla BPL-tiimillä jossa on muunmuassa Christian Eriksen CF:n paikalla, Erik Lamela, ja muita Spursin pelaajia. No, vastaan tuli Serie A- tiimi, kärjessä kukapa muukaan kuin Doumbia. Pelasin peliä, pyöritin ensimmäistä puoliaikaa niin että vastustajalla sen päättyessä 0 laukausta, ja minulla 8 vetoa, puolet maalia kohti. Toisen puoliajan alussa, 50. minuutilla kaveri kuljettaa Gervinholla, keskittää, ja pallon puskee maaliin kukapa muukaan kuin pääpallojen erikoismies Carlos Tevez. Lisäyksenä edelliseen vielä että Tevez sai pallon kun kaksi minun toppariani, Kaboul ja Vertonghen, molemmat kuitenkin melko pitkiä hävisivät ilmataistelun ja Tevez pelaajien takaa pomppasi järjettömän loikan, jonka jälkeen viimeisteli zippipuskun yli Hugo Llorisin. Tämän jälkeen olisin voinut tasoittaa, mutta siitä teki vaikean se, että silloin kun vastustajan taaksesyöttelemiseltä sain pallon haltuun, lähes järjestäen pilkkualueelle kikkaillessani minut kaadettiin boksin sisällä, tuloksena ehkä jopa vapari vastustajalle. Eikä muuten ollut ainoastaan tämän ottelun vika, vaan toistuu joka pelissä. No tulos oli se että hävisin pelin 1-0, ja kirjauduin offlineen vitutus päällä. Muuten hyvin sujuneiden pelien jälkeen ottaa päähän tällainen. Olisiko patchin jälkeen tullut jotain tuollaisia muutoksia. Ei mulla muuta ja hyvät illanjatkot.