Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

If Bravo pakasta ja heti lähti maxilla. Taisin tehrä tyhmästi kun möin. Ei löydy koko ukkoa marketista...
No et paljoo hävinny, seuraava hintojen nousu tois siihen 5-10k lisää et sama se varmaan? Muutenkin ihan vitsi tuo kortin hinta.

Onko minun järkevää myydä jengiäni ennen totseja kun squadilla arvoa vain 2 miljoonaa

Onko minun järkevää myydä jengiäni ennen totseja kun squadilla arvoa vain 2 miljoonaa
Periaatteessa, ja kaiken järjen mukaan, kyllä.

Ens viikolla pitäisi alkaa aueta pakkoja pikkusta vaille pirusti = hinnat tippuu.

Mut tämän vuoden marketti on kyllä yks mysteeri ni varmaks ei mitään voi sanoa. Uskon silti et jonkunmoinen cräshi nähdään silti. Harvinaisemmista pelaajista kannattaa pitää kiinni, koska niiden hinnat pitäisi nousta. Itse oon myynyt nekin pois kun ei vaan enää jaksa kyttäillä...

Vähän riippuu henk. Koht mieltymyksestä? Jos haluat tilalle totseja ni myy heti
Nii ja toki siitä squadista ja konsolista. Pleikalla nimittäin aika suuri osa NIF korteista ottanut nousua ja osa isoista nimistä on extinct. Esim. Robbenia, Messiä, Rollea jne ei edes löydy marketista kuin ihan yksittäisiä kappaleita maximi hinnalla.

Hyvää sunnuntai aamua ja terveisiä Pierre-Emerickiltä.

[video=youtube;-rWTSVJSkxc]http://www.youtube.com/watch?v=-rWTSVJSkxc[/video]

Hyvää sunnuntai aamua ja terveisiä Pierre-Emerickiltä.

Aubameyang on jokaisen pace-huoran suosikkikortti, oli sitten NIF, IF tai SIF. Jo siitä syystä itse käyttäisin nuo rahat johonkin ihan muuhun ja bundesliigasquadissa laidalla pelaavat ihan muut pelaajat, kärjestä nyt puhumattakaan.

Nii ja toki siitä squadista ja konsolista. Pleikalla nimittäin aika suuri osa NIF korteista ottanut nousua ja osa isoista nimistä on extinct. Esim. Robbenia, Messiä, Rollea jne ei edes löydy marketista kuin ihan yksittäisiä kappaleita maximi hinnalla.

Kävin kurkkaamassa kolikoiden hintoja, boksilla melkein 10x kalliimmat ku pleikalla nyt. Vissiin boksin glitch tukittu mut pleikan ei. On kyl sairasta et peruskupongit katoaa

Aubameyang on jokaisen pace-huoran suosikkikortti, oli sitten NIF, IF tai SIF. Jo siitä syystä itse käyttäisin nuo rahat johonkin ihan muuhun ja bundesliigasquadissa laidalla pelaavat ihan muut pelaajat, kärjestä nyt puhumattakaan.

hyvä äijjä, mukava antaa laitaan läpisyöttöjä kun tietää että janppa sieltä ehtii niihin. Ajo boksiin, syöttö takaviistoon ja pallo pömpeliin. Sen huorempi ole kuin nämä robbenit ja samitkaan.

Sen huorempi ole kuin nämä robbenit ja samitkaan.

Aivan samaa mieltä. Huvittuneena seurannu keskustelua näistä näistä kuuluisista "pacehuorista". Kaverit, joilla on Ronaldoa, Robbenia, Balea ja kaikenmaailman mustia Jeesuksia ( en tarkota rasistisesti :D ), valittaa ku vastustajat juoksee Ibarboilla ja Doumbioilla läpi. Sillo se ongelma on kyllä jossain muualla ku vastustajan "rikkinäisessä" kortissa. Ite ainaki oppinu nyt 15 aikana puolustamaan kohtuu hyvin noita juoksijoita vastaan.

Kun puolustukseen ei keskity ja ryntäilee, tuntuu vastustaja käyttävän vain pacea ja huoraavan sitä. Positiivista ajattelua. Ja näin :cool:

Kappas, joko sä oot kerännyt rohkeutesi kun noin reteesti pace horoista huutelet? Vai joko se tietokonekkin osaa ne munaravi kikat kovemmilla tasoilla?

Hirmu kaksjakoinen tuo sun kommenttis, toisaalta pitää paikkansa, mutta toisaalta itse ainakin huomannut että Aubameyangin valtaistuimen on kyllä tässä versiossa perinyt aivan muut pelaajat kuin itse Spider-Man. Otetaan nyt vaikka toinen BVB:n kärjistä, kaikkien suosikki A.Ramos. Itse valitsen kyllä IF/SIF PEA:n ennemmin kuin tuon kaikkien munaraviköyhien suosikin.

Sitäpaitsi, tätä kirjoittaessa PEA on Bundesligan neljännellä sijalla 14:sta tehdyllä maalilla, edellä vain Meier, Robben ja Lewandowski. Joten siinä toinen syy valita tämä pikakiituri, itse ainakin tykkään pelata miehillä jotka oikeasti pelaa myös jalkapalloa eikä vaan istu vaihtopenkillä/katsomossa, verraten Ibarbo/Doumbia/Biabiany etc... Ja tosiaan Aubahan on ihan puhtaasti kärkimies tänä vuonna ollut, hyvä että se näkyy myös statseissa.

http://www.futhead.com/15/players/42053/pierre-emerick-aubameyang/compare/14-1497/

Tuosta voi helposti verrata niitä pacehoroja keskenään, itse edelleen valkkaan kyllä ton PEA:n niistä, vaikka tykkäänkin oikeasti hyvistä strikereista enemmän, esim Lewandowskista. Tarvinnee katsoa tuo Santunkin video että mitä mieltä herra sitä loppupeleissä oli! :)

Itse myös oppinut puolustamaan pikakiitureita vastaan tässä versiossa, kun se oli vähän pakko opetella, meinaan niin kauhea oli se ensimmäinen raakile missä sai juostua aloituksesta suoraan boxin sisään ilman et kukaan AI pelaaja tuli väliin! :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Eli tää viikosta toiseen Bundesliigan viikkomakasiinissa esiintyvä joukkue on AS Roma-kolmikkoon verrattavissa ja pitäisi äkkiä myydä pois?

http://www.futhead.com/15/squads/30833150/

En mä mielelläni noita kolikoita muualle sijoittaisi, vaikka nopeita jalkoja hyökkäyskolmikolla riittääkin. Se on mun Neymar-Suarez-Messi.

Reservijoukkue onkin sitten rehdimmin kasattu http://www.futhead.com/15/squads/30833183/ :) Tosin kohtahan nuo kaikki pelaajat molemmista joukkueista pitää lyödä markettiin takaisin, niin saa ehkä jonkun päivitetty TOTSiksi.

Periaatteessa, ja kaiken järjen mukaan, kyllä.

Ens viikolla pitäisi alkaa aueta pakkoja pikkusta vaille pirusti = hinnat tippuu.

Mut tämän vuoden marketti on kyllä yks mysteeri ni varmaks ei mitään voi sanoa. Uskon silti et jonkunmoinen cräshi nähdään silti. Harvinaisemmista pelaajista kannattaa pitää kiinni, koska niiden hinnat pitäisi nousta. Itse oon myynyt nekin pois kun ei vaan enää jaksa kyttäillä...
Nouseeko sif costan hinta kun häntä ei tällähetkellä yhtäään marketista?

No kun TOTS:it tulee niin se enemmänkin laskee kuin häntä. Siihen ei oo enään hirveesti aikaa. Pleikalla noi kolikot on melkeen ilmaisia tällä hetkellä, niin voi olla että ennen TOTS:eja vähän nousee....?

Seuraava hintapäivitys käsittääkseni tulee ensi keskiviikkona, uuden TOTW:n julkaisemisen yhteydessä. Se voi olla, et toi Costan max range nousee korkeammaksi, mutta kun tosiaan ihmiset herää siihen että ei jestas siellä on TOTS kortteja pakoissa myös niin alkaa paniikkimyynti, ja se rangen nousu on yhtä tyhjän kanssa kun ihmiset alkaa toinen toistaan halvemmalla myymään kortteja. Näin se siis pitäisi mennä. Mut en sano varmaksi mitään, sen verran sekava marketti on. Jos itse tuon omistaisin niin möisin nyt maximi hinnalla ja katselisin tilannetta, kyllä niitä alkaa viimestään sit ilmestyä kunhan BPL TOTS, eli seuraava MC TOTSin jälkeen tulee pakkoihin, koska SIF Costan omistajat haluaa päivittää korttinsa TOTS versioon.

Mun vinkki, myy pois se.

Kappas, joko sä oot kerännyt rohkeutesi kun noin reteesti pace horoista huutelet? Vai joko se tietokonekkin osaa ne kikat kovemmilla tasoilla?

Jonkun verran nähnyt tuota pikakiitureilla "pelaamista", vaikka itse en onlinen puolella jaksakaan aikaani tuhlata. Sellainen juoksentelu nyt kun vaan ei näytä yhtään oikealta jalkapallolta. Tietokonetta vastaan ei toki ihan samanlaista tule vastaan, mutta kyllä sekin osaa välillä ärsyttävän hyvin hyödyntää noita nopeita pelaajia. Enemmänkin tuo toteamus Aubasta oli sellainen hetken mielijohteesta johtunut naurahdus, joka lähinnä tuli mieleen siitä, kun Santuzzio mainosti videossaan, että on kaverilla tehnyt 2 maalia per ottelu tahtia tehoja. Aloin miettimään, että "jaa, millähän tavalla siellä ollaan sitä jalkapalloa sitten pelattu" :D

Asiasta viidenteen. Pelailinpa tänään jälleen vähän Bundesliigapoppoollani ja totesin, että "jaa, tarvitsempa tuonne vasemmalle laidalle Schürrlen stuntiksi jonkun vasemman paidan pelaajan, jotta kemiat pysyisivät kohdillaan, kun Kuba ja Farfan ovat molemmat RM". Siitä sitten ensin vähän selailemaan markettia, että ketäs meillä olis tarjolla...Hmm, Julian Draxler 900 kolikkoa ja koskematon. No siitä se marketin halvimpana mukaan ja saman tien avaukseen, jotta Schürrle pääsee vähän huilaamaan...Ja kas vain, ensimmäiseen peliin 0+2! Kokonaisuus 80, pacet, shootingit ja passingit siellä 78-79 haarukassa, ei mikään "seksikäs" nimi, mutta jo se vain toimii laidalla! Viiden tähden heikompi jalka ja antoipa loistavalla kierteellä kulmapotkun, josta Sokratis nikkasi ylämummon. Siihen sitten vielä loppuun millintarkka läpisyöttö De Bruynelle vastahyökkäyksestä loppuhetkillä parin vastustajan välistä. Ryöstelen näköjään noita Schalken pelureita ihan tikkarirahoilla(edellinen siis se Kevin-Prince Boateng, joka muuten jysäytti komean pommin noin 20 metristä tolpan kautta byyriin myös tänään...) ja saan ne loistamaan ;) :D

Porukka haukkuu tuota Huntelaaria hyödyttömäksi ja kankeaksi, mutta ainakin itsellä 4-3-3:ssa se on hyvin toimiva targetti, jolle Schürrle, Farfan, Müller, Draxler, De Bruyne ja kumppanit laittavat viimeisteltäviä palloja boksiin ja joka toisessa pelissä Huntteri niitä myös viimeistelee. Täytyy vielä loppuun kehaista tuota Ilkay Gündogania, jota jo aikaisemmin kehuin, että on keskikentällä oikeassa paikassa. No nyt on löytynyt tutkapariksi oikean laidan Jefferson Farfan, jonka kanssa tehoilua on tullut jo useammankin syötön verran. Toki tuo keskikenttä Thiago - De Bruyne - Gündogan on kokonaisuudessaan silkkaa seksiä tihkuva yhdistelmä ja siihen kun lisää tosiaan vaihtoehtona sen fyysisen Boatengin, niin kyllä napsuu tehoja!

Jonkun verran nähnyt tuota pikakiitureilla "pelaamista", vaikka itse en onlinen puolella jaksakaan aikaani tuhlata. Sellainen juoksentelu nyt kun vaan ei näytä yhtään oikealta jalkapallolta. Tietokonetta vastaan ei toki ihan samanlaista tule vastaan, mutta kyllä sekin osaa välillä ärsyttävän hyvin hyödyntää noita nopeita pelaajia.
Tekosyitä. Kyllä tuo peli suurimmalta osin onlinessa muistuttaa enemmän oikeaa palloa kuin tuo tietokoneen yks saatanan vatkaus. Aivan läppä pelata tuota kompuutterin "muka oikeaa" jalkapalloa. Se vaan ihmeellisesti suojaa sitä palloa, ja saa täten sen pelin hidastumaan ja näin ollen olevinaan muistuttamaan oikeaa jalkapalloa.

Enemmänkin tuo toteamus Aubasta oli sellainen hetken mielijohteesta johtunut naurahdus, joka lähinnä tuli mieleen siitä, kun Santuzzio mainosti videossaan, että on kaverilla tehnyt 2 maalia per ottelu tahtia tehoja. Aloin miettimään, että "jaa, millähän tavalla siellä ollaan sitä jalkapalloa sitten pelattu" :D
No Santtu kyllä pelaa erittäin hyvää syöttöpeliä ja rakentavaa jalkapalloa. Yks parhaita pelimiehiä mitä itse nähnyt, ellei jopa paras. Kannattas käydä joskus striimejä kattomassa, niin näet miten sitä porukkaa laitetaan nippuun onlinessä ja taidolla. ;)

Asiasta viidenteen. Pelailinpa tänään jälleen vähän Bundesliigapoppoollani ja totesin, että "jaa, tarvitsempa tuonne vasemmalle laidalle Schürrlen stuntiksi jonkun vasemman paidan pelaajan, jotta kemiat pysyisivät kohdillaan, kun Kuba ja Farfan ovat molemmat RM". Siitä sitten ensin vähän selailemaan markettia, että ketäs meillä olis tarjolla...Hmm, Julian Draxler 900 kolikkoa ja koskematon. No siitä se marketin halvimpana mukaan ja saman tien avaukseen, jotta Schürrle pääsee vähän huilaamaan...Ja kas vain, ensimmäiseen peliin 0+2! Kokonaisuus 80, pacet, shootingit ja passingit siellä 78-79 haarukassa, ei mikään "seksikäs" nimi, mutta jo se vain toimii laidalla!
Draxler on hyvä kortti, menee ehkä hiukan hukkaan laidalla ja näkisin sen mielelläni CAM roolissa ennemmin, niinku viime fifassa.

- - - - -

Ihanasti Everton kyrmyyttää Manua! :D

Ja FUT:ia nyt on ihan turha alkaa vertailemaan "oikeaan" jalkapalloon. Alusta alkaenhan FUT on tarkoituksella tehty FIFA:n arcade muodoksi, jossa pelit on nopeatempoisia ja maaleja syntyy.
Jos sitä oikeampaa futista haluaa pelata, niin sitten kannattaa pelata tota H2H seasonsia vaikkapa.

PS. Draxler oli "seksikäs " kortti viime FIFA:ssa (pelin paras CAM). Laidalla se nyt vaan on turha.

Ja FUT:ia nyt on ihan turha alkaa vertailemaan "oikeaan" jalkapalloon. Alusta alkaenhan FUT on tarkoituksella tehty FIFA:n arcade muodoksi, jossa pelit on nopeatempoisia ja maaleja syntyy.
Jos sitä oikeampaa futista haluaa pelata, niin sitten kannattaa pelata tota H2H seasonsia vaikkapa.

PS. Draxler oli "seksikäs " kortti viime FIFA:ssa (pelin paras CAM). Laidalla se nyt vaan on turha.
Onko h2h ja fut välillä tosiaan oikeesti eroa?

Jos jotain saattuu kiinnostamaan tämänhetkinen PS4:n market, niin pistän tähän hieman korkea-arvoisia pelaajia, joita ei löydy.

Ei mitään korttia: Neuer, Messi, Ronaldo, Robben, Ibra (normaalia löytyi 1,5 sivua), Hazard, Suarez, Thiago Silva.

Löytyy vain normaalia korttia, ei erikoiskortteja: Ribery, Iniesta, Sergio Ramos, Di Maria, Kroos, Neymar, David Silva (Cam 89 kortti), Lahm, Aguero, Hummels, Diego Costa, Müller, Tevez, Boateng, Sanchez, Bale, David Luiz, Toure, Courtois, James Rodriguez, Benzema (4 SIF löytyi), Vidal, Gotze, De Gea.

Ei yhtäkään TOTYä marketissa... Siinä 87 asti kaikki mitä ei löydy marketista. Korkea-arvoisin pelaaja tällä hetkellä mitä löytyy on David Silvan 90 arvoinen TIF.:eek:

Ylös Bottom