Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Espanjan turnee sit tuli...

Biddaatko niinku tradpeilen täytee? vai vaan klubiin?

Mulla vaan 40 paikkkaa pilesäsä ni ne menee ihan normitreidauksessa. Ostan alle binin ja myyn hiukan yli alimman

Ostan tradepilen täyteen ja jätän yhen aina klubiin jokasesta. Kauas toi espanja turnee kestää, viikon? Toivottavasti sit sen jälkeen tulis argentiina.

Sellasta vaan kyselen että oisko mitään ideaa näin sijotusmielessä kerätä noita IF Pastoreja jemmaan, ei löydy marketista mutta niitä tulee aika useasti markettiin ja tyyliin joka toinen jää meikällä haaviin, nyt 10 kerättynä. Eli kannattaako jatkaa ostelua ja oottamaan että keskiviikkona sais rangenousun ja myis pois? :)
En kerenny pleikalle tänään ja muutenkin voidaan se Thiago homma unohtaa. Ostan jos sattuu kohdalle ens viikolla. Tuo Pastore aivan varmasti myy, mutta tuosta ei kannata mitään pitkäaikaista sijoitusta haalia sillä uskon et se saa TOTS kortin. Ja nousu tulee olemaan minimaalinen.

Hamstraajien kannattaa muuten varautua siihenkin että nousuja ei välttämättä edes tule, joka on kuitenkin aika epätodennäköistä. Voi silti olla et EA pistää lopun extinct touhulle ja vetää price range upit jumiin. Mut en itse usko siihen. Toivon että ne ennemmin alkais floodaamaan markettia noilla extinct korteilla.

Santtu, oon tässä odotellutkin et koska alat kuittailenaam meidän FPL kimpasta! :) Kyllä tässä nyt täytyy nostaa kädet pystyyn ja tunnustaa tappio paremmalle. En oo ihan varma et mihin toi mun homma kaatui, se oli pari kierrosta ja erosta tuli niin iso että oli pakko yrittää vaihtaa miehistöä ja siihen se sit kusahti.

Hyvää keskustelua tänään ollut ketjussa, tämä alkoikin olla jo pikkuisen puolikuollut niin tervetullutta vääntöä ollut tänään! Ei siihen tarvita kuin Fabrelta muutama provokommentti niin saadaan oikein Tampereen Itaninkin näppis sauhuumaan! ;)

Mourinho letkautukseen en edelleenkään alennu vastaamaan, puhukoon sarjataulukko puolestaan. Love u all, peace! :D

- - - - -

Kappas, saa vihdoin noi Spanielit laittaa lihoiksi! Mulla onkin siellä periaatteessa kaikki mitä voi tarvita, Albasta Costaan ja Torresista Casillakseen, sweet!

Ostan tradepilen täyteen ja jätän yhen aina klubiin jokasesta. Kauas toi espanja turnee kestää, viikon? Toivottavasti sit sen jälkeen tulis argentiina.
Viikon verran kestää.

Välillä ei vaan riitä ymmärrys EA:ta kohtaan. Laskivat sif Auban max. hintaa 400k --> 370k. Ja tuolla 400k hinnallakin sai minipeliä rämpyttää ja ne älykääpiöt menevät vielä laskemaan hintaa! :D

Spenceriltä pukkaa uutta sarjaa, ja tässä on varsin mielenkiintoinen konsepti! :)

RAAAAH! Voi jumalauta et meni tänään hermot. hirveitä vastuksia, hirveä EA. Jokaisessa matsissa vastustajalla buustatut pelaajat. Ja siitä huolimatta et oliko vastustajalla IF Suarez vai Origi, mun pelaajat ei vaan tehneet yhtään mitään! ..ttusaatanna. Yhdes matsis sain taisteltua 0-3 tilanteesta tasoihin, niin eikös jannu tee neljännen puskumaalin TIF Messillä ihan yliajan loppuun... Kova puskemaan toi Mässy

Kumman valitsisit:

99/98/96/95 CR7 laidalle

VAI

94 CR7 strikeriksi?

LF Rolle strikeriksi ei ole vaihtoehto. :)

Oon chemistry friikki.

Mieteskelen tässä viimeisen tiimin vaihtoehtoja ja jotenkin tekis mieli koitella tuota Rolloa yksinäisenä kärkenä...

Kumman valitsisit:

99/98/96/95 CR7 laidalle

VAI

94 CR7 strikeriksi?

Oon chemistry friikki.

Mieteskelen tässä viimeisen tiimin vaihtoehtoja ja jotenkin tekis mieli koitella tuota Rolloa yksinäisenä kärkenä...
Ite ainakin ottaisin ton 94 ST version, menee vähän hukkaan laidalla niikun suurinosa laitureista tässä pelissä. :)

Kumman valitsisit:

99/98/96/95 CR7 laidalle

VAI

94 CR7 strikeriksi?

Oon chemistry friikki.

Chem sicknessin voi parantaa. Mäkin paranin jossain määrin. TOTY Luiz on nykyään vallan CDM ja NIF Rolle CF

Jaa että Espanja-turnaus? No tuleepa taas Iniestalle, Fabregasille, Busquetsille, Pedrolle, Alballe ja kumppaneille käyttöä ;) Mihinkäs aikaan tuo turnaus virallisesti alkaa?

Hyvä turnaus. Nyt vaan illalla Offlinessa läpi ja kaikki Costat ja Navasit pois ja jäljelle vain ykköstiimi La Ligaan jäljelle. Hyvä keino saada rahaa niin on pakko taas sortua tähän pettymysten peliin.

Ostelin eilen illalla listan täyteen DDG:tä, De Marcosia, Pedroa, Azpilicuetaa jne. Laitoin päättömällä hinnalla 24h listaukseen kun en ennen iltaa pääse konsulille. Muutama kuponki jo siirtynyt eteenpäin...

Tässähän päästään vielä 2M kolikkoon ennen TOTS:ia vaikka just ostin ton TOTY Iniestan ja tipahdin 1,4M:ään

Jaa että Espanja-turnaus? No tuleepa taas Iniestalle, Fabregasille, Busquetsille, Pedrolle, Alballe ja kumppaneille käyttöä ;) Mihinkäs aikaan tuo turnaus virallisesti alkaa?
Kaheksalta vai oliko yheksältä illalla?

sif isco toppi vai floppi? vai pärjääkö paremmin nykyisillä iniestalla ja matalla?
edit: vai mikä tif toi ny onkaan, cm lappunen.

sif isco toppi vai floppi? vai pärjääkö paremmin nykyisillä iniestalla ja matalla?
edit: vai mikä tif toi ny onkaan, cm lappunen.
Huippukorttihan se on. Ite diggailen ainakin, mut vaatii kyllä CAM/CF paikan, meni itellä vähän hukkaan CM paikalla mut 4-3-3 (4) ja CAM paikka niin avot on kun luotu siihen!

Pleikkarijengille pieni info postaus. Eli keskiviikkona hyvin todennäköisesti lävähtää Most Consistent TOTS tiimi pakkoihin, ja sehän aiheuttaa luonnollisesti pakkojen avausmanian. Tällä hetkellä kulutuskortit ovat todella korkealla normaaliin verrattuna joten nyt ois aika sit raivata vähintään edes position kortit pois clubista. Itse tein sen äsken ja hinta/myyntinopeus suhteeltaan parhaat hinnat millä äsken möin oli nämä:

CAM >> CM - 4600
ST >> CF - 3900
CF >> CAM - 1900
RM >> RW - 1700
LM >> LW - 1600
LW >> LF - 1600
CM >> CDM - 1500
CDM >> CM - 1400
CM >> CAM - 1400
CF >> ST - 1100

Päivitän kohta tähän muitakin. Futbinin hinnat esim oli todella alakanttiin kun siellä on aina joku töhö joka listaa roimaan alihintaan ni se sit näkyy siellä. Nää tosiaan möi minuuteissa mut hinnat juuri silleen että eivät sekoitu sinne massaan, vaan on lähellä alinta biniä. Nyt korttia lihoiksi jotta on mitä törsätä! ;)

RW >> RF - 850
CAM >> CF - 800
LW >> LM - 800
LF >> LW - 550
RW >> RM - 500
RF >> RW - 350

Tuossa loput. Laitapakkien vaihdot myy 250 kipale, 200 menee instana. LB >> LWB myy 400 coinsilla, sama homma RB >> RWB kortilla. Olkaa hyvät, toivottavasti nopeuttaa/auttaa jotakin.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Moro vaan kaikille foorumilaisille ^^ Oon siis uusi täällä (tätä ketjua olen kyllä lukenut ihan alusta asti, mutta nyt vasta päätin rekisteröityä :) ). Hyviä juttuja ollut täällä joka päivä ja varsinkin mhartille, Tuulikselle ja Saxonille kiitoksia, teidän vinkeillä olen säästänyt pitkän pennin tämän vuoden fifassa :)

Tänään pitkästä aikaa pelailin career modea ja heti ekassa matsissa muistui mieleen, minkä takia vihaan pelata botteja vastaan! https://youtu.be/sVPh0J6Qw4c

Huippukorttihan se on. Ite diggailen ainakin, mut vaatii kyllä CAM/CF paikan, meni itellä vähän hukkaan CM paikalla mut 4-3-3 (4) ja CAM paikka niin avot on kun luotu siihen!

Pleikkarijengille pieni info postaus. Eli keskiviikkona hyvin todennäköisesti lävähtää Most Consistent TOTS tiimi pakkoihin, ja sehän aiheuttaa luonnollisesti pakkojen avausmanian. Tällä hetkellä kulutuskortit ovat todella korkealla normaaliin verrattuna joten nyt ois aika sit raivata vähintään edes position kortit pois clubista. Itse tein sen äsken ja hinta/myyntinopeus suhteeltaan parhaat hinnat millä äsken möin oli nämä:

Päivitän kohta tähän muitakin. Futbinin hinnat esim oli todella alakanttiin kun siellä on aina joku töhö joka listaa roimaan alihintaan ni se sit näkyy siellä. Nää tosiaan möi minuuteissa mut hinnat juuri silleen että eivät sekoitu sinne massaan, vaan on lähellä alinta biniä. Nyt korttia lihoiksi jotta on mitä törsätä! ;)

Tuossa loput. Laitapakkien vaihdot myy 250 kipale. Olkaa hyvät, toivottavasti nopeuttaa/auttaa jotakin.

Kiitos, pitääkin alkaa lätkimään noita listoille jos kerran tollaset mehut niistä saa lypsettyä. Tuleeko toi MC pakkoihin ylihuomenna vai sitten ensviikon keskiviikkona? :)

Kiitos, pitääkin alkaa lätkimään noita listoille jos kerran tollaset mehut niistä saa lypsettyä. Tuleeko toi MC pakkoihin ylihuomenna vai sitten ensviikon keskiviikkona? :)

Se on vähän kysymysmerkki mut suurinosa uskoo et nyt tänä keskiviikkona. Mut viimestään 6.päivä.

KORJAUS laitapakkeihin, LB >> LWB myy itseasiassa 400 coinsilla, sama homma RB >> RWB kortilla. :cool:

+15 Shooting kortti menee 600 coinsilla, 700 ja 750 hinnoilla näytti joitain olevan marketissa.

+10 Silver Pace kortteja meni läjä 950 hintaan. Niitä oli 1200 bineillä joitain kortteja, et tosta voi yrittää saada muutaman satkun enemmänkin, itse tykkään et noi häviää listalta ni siks laitoin vähän alakanttiin.

Kaikkien statsien kultasesta attributesta biddaillaan melkein 2000 coinsia et ne voi mennä ihan hyvään bin hintaan kanssa...

Kultaset +30 fitness kortit on mennyt jo pitemmän aikaa 950 hinnalla koko lista tyhjäksi, niistä voi nyt saada siis muutaman satkun enemmän jos haluu yrittää lypsää. Sama homma +5 all healing kortilla.

Ylös Bottom