Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jumalauta jätkillä on asiat hyvin. Meikäläinen kun hakkaa EA:n Fifaa pari tuntia putkeen niin emännällä on semmoinen ilme että sitä jalkovälin "fifaa" ei muuten pelatakkaan sitten illalla!
Mä oon yöt hereillä kun teen paljon yövuoroja, hyvää aikaa pelailla. Vapaalla siis myös samaa rytmiä. Ruokin öisin mukulaa, mä saan sitten nukkua päivällä.

Pistetään nyt vielä sen verran että multa voi vaikka privana kysellä jos jokin askarruttaa. On tullut kyselyitä treidaamisesta aina coinsien ostoon, tiettyihin asioihin osaan vastata tiettyihin en. Siltäkin joka kysyi coinsien ostoista, vastasin ihan asiallisesti vaikka itse en ole kyseisen asian kannalla. Mutta ymmärrän myös sen jos joku niitä haluaa ostaa. En silti suosittele sille tielle lähtemistä, sillä jonkun verranhan ne tuntuu jo bannaavan sakkia.

Kiitän kaikesta avusta, olen täysin koukussa FIFA-peleihin = FUT. Alan lukemaan tätä ketjua 1.viestistä eteenpäin. Kiitos sanastosta, teen omaa muistiinpano tiedostoani. Tuosta varmuuskopio jutusta lyhyesti, ymmärrän että tietä jossain EA:n servereillä, mutta että tuhansia euroja, niin onhan se hyvä että ei jotenkin korruptoidu oma tiedosto / tili ja menetä kaikkea, ja olen lukenut myös tästä että jotkut yrittävät tehdä rahaa FUT + eBay... eli tämä kiinnosti jos miljoonia kultakolikoita.

Nämä tyypit, minulla menee hermot täysin näistä idiooteista jne. jne. niin tämä ketju on jo yli 300-sivua pitkä ja jos nyt minun joku tuttava haluaisi päästä tähän sisään niin ymmärtäkää se että teillä on paljon enemmän tietoa FIFA:sta ja FUTista mitä ehkä tajuattekaan. Ihan uudelle pitäisi selittää ylipäätään mistä kyse, en siis tarkoita että teidän pitäisi, vaan kun aloittaa FUTin... anyway..

- tämä ketju posti #1
- EA foorumit
- YouTube
- Futhead
- PS4 + FIFA 15 + FUT
- jne.

Tämän ketjun eka viesti, nopea ollut tahti:
24.09.2014, 13:23

Ite ollu aina änärimies henkeen ja vereen. Täksi vuodeksi tuli hommattua Fifa kun tuo NHL 15 oli pieni floppi.
Ensimmäinen Fifa itselle siis, joten alun olin pihalla kun lumiukko (perusjutut osasin mitä änäristä oli tuttua)

Aina tuli ihmeteltyä et mite vastustajilla oli nii kovat tiimit kun itelle jo rare kulta pelaaja oli aika kova:D.
No sitten löysin tämän keskustelun jota seurasin ehkä vähän liikaakin välillä, mutta kyllä äkkiä oppi.

Siitä mhartin opas jutskasta oli aivan järjettömästi apua aluks (propsit sinne suuntaan). Nyt kun rupeaa miettimään kuinka paljon tästä keskustelusta on ollut apua aloittelijalle silloin syksyllä... pelkästään kun käyttää aikaa ja lukee.
Nyt on jo täysin perillä lähes joka jutusta FUT:iin liittyen, siitä on pakko kiittää kaikkia jotka keskustelee tässä ketjussa aktiivisesti.
KIITOS että olette opettaneet erityisesti "mhart" "Saxon" "Tuulis" teistä on ollut apua:D:D:rolleyes:

Ite ollu aina änärimies henkeen ja vereen. Täksi vuodeksi tuli hommattua Fifa kun tuo NHL 15 oli pieni floppi.
Ensimmäinen Fifa itselle siis, joten alun olin pihalla kun lumiukko (perusjutut osasin mitä änäristä oli tuttua)

Aina tuli ihmeteltyä et mite vastustajilla oli nii kovat tiimit kun itelle jo rare kulta pelaaja oli aika kova:D.
No sitten löysin tämän keskustelun jota seurasin ehkä vähän liikaakin välillä, mutta kyllä äkkiä oppi.

Siitä mhartin opas jutskasta oli aivan järjettömästi apua aluks (propsit sinne suuntaan). Nyt kun rupeaa miettimään kuinka paljon tästä keskustelusta on ollut apua aloittelijalle silloin syksyllä... pelkästään kun käyttää aikaa ja lukee.
Nyt on jo täysin perillä lähes joka jutusta FUT:iin liittyen, siitä on pakko kiittää kaikkia jotka keskustelee tässä ketjussa aktiivisesti.
KIITOS että olette opettaneet erityisesti "mhart" "Saxon" "Tuulis" teistä on ollut apua:D:D:rolleyes:
Täysin sama juttu minulla! Täysin pystyn samaistumaan sinun kirjoitukseesi.

Täytyy ottaa itsekin kantaa tähän... Hienoa nähdä, etten ole ainoa, jota DPK:n IDIOTISMI on alkanut kyrsiä. Jummijammi, että joku voi kysellä paljon ja tyhmiä. Siis oikeasti, kysyt, mitä tarkoittaa TREIDATA!? Käytä sanakirjaa! Trade = tehdä kauppoja. Uuh, vaikeaa. Sinulla ei ole hajuakaan, mitä tarkoittaa Price Range. Kerronpa sinulle, kun et voinut sitä sanakirja.org:sta katsoa. Price = hinta, range = vaihteluväli. Aiai, kestipä 20sekuntia tarkistaa tuo, aika paljon kauemmin kestää kirjoittaa tänne ja odottaa vielä jonkun vastaavankin. Perkele... Sitten vielä esität täällä ja toisessa ketjussa (Fifa 16 hype) jotain tästä pelistä jotain tietävääkin.. Linkkailet pitkiä ENGLANNIN kielisiä juttuja, ja et ymmärrä, mitä tarkoittaa treidata? Haukut muita IDIOOTEIKSI, WTF? Ei, FUT EI ole ainakaan tuollaisia uusia pelaajia varten! Mhart on reilu, kun sillä ei mene hermot vaan auttaa, mutta sellaisia nuo porilaiset ovat :) Kaikkeen tottuu, sanoi mies hirressä kolmantena päivänä (DPK: vertauskuva, ei pidä sanasta sanaan paikkaansa)

Niih... Ihan kivannäköinen TOTS BuLista (Team of the Season, vuoden joukkue BundesLigasta eli Saksan korkeimman sarjatason liigajoukkueista). Ennalta-arvatta toki, mutta niinhän sen kuuluukin olla. Sweaty-Auba (hikinen Auba, viittaa yltiöpäiseen juoksenteluun) ja 99 pace (liikkuvuus) näyttää aikamoiselta, samoin sininen KDB (nuori belgialainen Kevin De Bruyne. Sininen, koska Team of the Season -kortti)!

E: Niin, ja miksi täällä PITÄISI puhua niin kuin ulkopuolisen pitäisi ymmärtää? Tämä on meidän yhteisömme, jos joku ei ymmärrä puhettamme niin jääköön rannalle ruikuttamaan. Sitä paitsi, nuo lyhenteet nyt tulevat niin helpoista sanoista ja ovat järkeviä että niiden opettelu ei ole juttu eikä mikään. Loistavasti edellä sanottu: tämä EI ole mikään EA:n helppifoorumi vaan Konsolifinin nörttikerhon kokoontuminen. Ja nörtithän käyttävät slangia, eikö? ;)

PS: 37,5/40 pistettä tänään kauppatieteiden pääsykokeesta, CAMOON! (Sori oli pakko)

Ihan samassa mennään ensimmäinen fifa täälläki... edellinen tais olla Sega Mega Drive aikaan. En vaan voinu ostaa sitä kakkaa jota NHL 15 kansissa myytiin. Tää ketju todellakin opetti ja monta asiaa opeteltu kantapään kautta. Niinkuin nyt että tots laput on ihan omaa luokkaansa... Nimittäin en olis uskonu että tuo harppaus noissa korteissa oli nuin huikea. Tämä opetus maksoi varmaan jonku miljoonan. Jos olisin tienny niin ehkä olisin tyhjentäny clubin vähän aiemmin... :)

YouTuben kautta porukka tällä pelillä tienaa. Itsekin availisin mieluusti pakkani kuvausohjelma päällä, mutta pitäisi ostaa next-gen konsoli (300-400€), tonnin tietokone ja 100-200€ Elgato. Tosin enpä ole koskaan mitään kuvaamisen arvoista saanutkaan... Terveisin kolminumeroiset FIFA Pointseihin ja coinsseihin tuhlannut.

Aren viestiin vielä lisäyksenä, ettei se Hybridikään mikään vaativa termi ole päätellä.

Tämä on meidän yhteisömme, jos joku ei ymmärrä puhettamme niin jääköön rannalle ruikuttamaan.

Ketkä me? Kenen yhteisö? Milloin olet aloittanut FUTin pelaamisen, itse hankin uusimman FIFA 15 pelin 11/2014. FUTiin tutustuin Konsolifin-FUT-ketjun kautta. Ihmettelin viikkoja miten se on koko ajan ykkösenä ja miten ihmiset voivat olla niin innoissaan jostain jutusta, aloin siis ottamaan selvää tästä mysteeristä. Olen yrittänyt sanoa että aloittelijana on vaikea päästä alkuun FUTissa, käyttöliittymä on epäselvä ja tämän pelimuodon ympärille on syntynyt alakulttuuri.

Oma taustani lyhyesti:
FIFA 96, 97, 98 > PC
PES-sarja > PS1, PS2
FIFA 15 > PS4
FIFA 14, This is Football, Striker, ISS, Winning Eleven jne. satunnaisia pelejä / vuosia.

...niin eli pointti on vain se että alan ottamaan asioista selvää, mutta olen yllättynyt että osa tämän ketjun hallitsijoista on niin vihaisia ja kertovat että ne jotka eivät tajua voivat suksia hevon kuuseen... :confused:

Aren viestiin vielä lisäyksenä, ettei se Hybridikään mikään vaativa termi ole päätellä.

Eihän täällä uudet FUT-tyypit kohta uskalla enään kysyä yhtään mitään. Hybridistä saa käsityksen että se on sekoitus monia asioita.

Kiitän kaikesta avusta, olen täysin koukussa FIFA-peleihin = FUT. Alan lukemaan tätä ketjua 1.viestistä eteenpäin. Kiitos sanastosta, teen omaa muistiinpano tiedostoani. Tuosta varmuuskopio jutusta lyhyesti, ymmärrän että tietä jossain EA:n servereillä, mutta että tuhansia euroja, niin onhan se hyvä että ei jotenkin korruptoidu oma tiedosto / tili ja menetä kaikkea, ja olen lukenut myös tästä että jotkut yrittävät tehdä rahaa FUT + eBay... eli tämä kiinnosti jos miljoonia kultakolikoita.

Nämä tyypit, minulla menee hermot täysin näistä idiooteista jne. jne. niin tämä ketju on jo yli 300-sivua pitkä ja jos nyt minun joku tuttava haluaisi päästä tähän sisään niin ymmärtäkää se että teillä on paljon enemmän tietoa FIFA:sta ja FUTista mitä ehkä tajuattekaan. Ihan uudelle pitäisi selittää ylipäätään mistä kyse, en siis tarkoita että teidän pitäisi, vaan kun aloittaa FUTin... anyway..

- tämä ketju posti #1
- EA foorumit
- YouTube
- Futhead
- PS4 + FIFA 15 + FUT
- jne.

Niin ebay:ssa on myös kiinanpojan kolikonmyynti bisneksiä, toki hermostunut taviskäyttäjä voi siellä myös myydä tilinsä, mut enimmäkseen sielläkin on noita ammattilaisten hommia. Ei tällä laillisesti tienaa ku isoimmat juutuupparit. ja ehkä muutama huippupelaaja.

Ite alotin Tiedostavan Futtaamisen tästä 15:sta, kun huomasin tän ketjun (tänks merikarfian poika). Sitä ennen vaan pikkujannun kanssa pelailtiin, ku 14 ostettiin toukokuussa, vahingossa löysin sieltä tän ihme Ultimate Teamin, ja sit joku päivä uskaltauduin kokeilemaan sitä pelättyä Online'...( marketissa ihmettelin et mitä sinisiä kortteja siel mainostetaan. En muista edes kaupassa nähneeni yhtään mustaa korttia ennen FIFA 15... olin pihalla ku lumiukko Iranissa)

Pahoittelut että käpy hieman kärvähti, aina ei vaan jaksa vääntää rautalangasta ihan kaikkea niin kovin moneen kertaan. Varsinkin kun duunin puolesta ja koutsaamistouhujen kautta törmää kaikennäkösiin vatipäihin.... Pyrin yleensä olemaan suoraan vittuilematta...

- tämä ketju posti #1
- EA foorumit
- YouTube
- Futhead
- PS4 + FIFA 15 + FUT
- jne.

Huhhuh.. Ootko ikinä lukenu kirjoja? Ei se 300 sivua paljon ole, jos asia kiinnostaa. Ja paljon voi hyppiä yli... Sanattomaksi vetää...

Ketkä me? Kenen yhteisö? Milloin olet aloittanut FUTin pelaamisen, itse hankin uusimman FIFA 15 pelin 11/2014. FUTiin tutustuin Konsolifin-FUT-ketjun kautta. Ihmettelin viikkoja miten se on koko ajan ykkösenä ja miten ihmiset voivat olla niin innoissaan jostain jutusta, aloin siis ottamaan selvää tästä mysteeristä. Olen yrittänyt sanoa että aloittelijana on vaikea päästä alkuun FUTissa, käyttöliittymä on epäselvä ja tämän pelimuodon ympärille on syntynyt alakulttuuri.

Oma taustani lyhyesti:
FIFA 96, 97, 98 > PC
PES-sarja > PS1, PS2
FIFA 15 > PS4
FIFA 14, This is Football, Striker, ISS, Winning Eleven jne. satunnaisia pelejä / vuosia.

...niin eli pointti on vain se että alan ottamaan asioista selvää, mutta olen yllättynyt että osa tämän ketjun hallitsijoista on niin vihaisia ja kertovat että ne jotka eivät tajua voivat suksia hevon kuuseen... :confused:

Eihän täällä uudet FUT-tyypit kohta uskalla enään kysyä yhtään mitään. Hybridistä saa käsityksen että se on sekoitus monia asioita.

Ite luulin ensin et hybridi on sekotus pronssi-hopea-kultasia(BSG), mut se siis on eri liigojen sekotus. Yleensä sellainen jossa kaikilla pelaajilla on silti täydet kemiat. Siinä on ihan oma taiteenlajinsa, johon voi kans kuluttuu hirveen määrän aikaa. Miten saada vaikka Shaqiri, David Silva ja Carlos Tevez samaan porukkaan täysillä kemioilla?

Ketkä me? Kenen yhteisö?

NO ME! Aktiiviset FUTtaajat joita koko muu konsulifinni katsoo kieroon. Me, joille naapurifoorumin pojat itkee kun meet mainitsemaan että ei oo kivaa käyttää Ibarboa samaan aikaan ku läväytät ruutuun RB Messin ja Rollen.... Äkkiseltään sanoisin että tämä yks vaivanen ketju ON aika pitkälti Suomen suurin FUT-yhteisö(eihän niitä muita oikeesti ees oo). EA:n foorumit sovitettuna meidän persläpiseen maahamme.. Aina välillä sitä ihmettelee ku joku Mode tulee tänne häsäämään et mitä #%&/, tämähän on meidän oma planeetta. Jos halutaan puhua Hope Solon bebasta tai muusta hiukan offtopicista ni puhutaan. Ehkä mhartti nimeää(sun duuni avata seuraavakin ketju, ni!) FUT16-ketjun vaikka, FUT-yhteisön kokoontumisajot 2016-ketjuksi ni ei tuu kukaan poistelemaan mitään mein tärkeitä juttuja.

Kyllä sä DPK vielä tähän yhteisöön sulaudut, sun tyyli nyt vaan on Hieman erilainen ku mihin on totuttu. Nou hätä ja sillee.

Millai Muute?

Pitäähän sitä pystyä jauhamaan vähän asian vierestä... täähän on ku AA-kerho. Jossa voi purkaa tuntojaan paskoista pusseista, lukea kuinka RB Ronaldo jää Terryn jalkoihin muuaallakin ku omassa päässä.. ja sitä rataa. Tai sit vaan kertoa kuinka täpinöissä on uudesta tiimistä joka on aivan helvetin hyvä ;)

Jos futhead ja €a foorumin tiedot pitää paikkanssa niin. Buli totsit on pahasti ylihinnoteltu ps puolella.. esim. Lewa 1,5M - 3M

Jos futhead ja €a foorumin tiedot pitää paikkanssa niin. Buli totsit on pahasti ylihinnoteltu ps puolella.. esim. Lewa 1,5M - 3M

Boksipuolella tuntuu kans olevan hiukan yläkantissa taas vaihteeks, tosin en tiedä miten muut noita arvottaa, mut itteä ei oikein nappaa ku Muller(200-400), Naldo(95-140) Castro(100-160K, mit vit? ehkä Vidals Vagabonds painaa?) ja Verhaegh(20-40K). Just siivosin SIF Myllärin, SIF Naldon ja IF Castron tiimistä eilen

Ite luulin ensin et hybridi on sekotus pronssi-hopea-kultasia(BSG), mut se siis on eri liigojen sekotus. Yleensä sellainen jossa kaikilla pelaajilla on silti täydet kemiat. Siinä on ihan oma taiteenlajinsa, johon voi kans kuluttuu hirveen määrän aikaa. Miten saada vaikka Shaqiri, David Silva ja Carlos Tevez samaan porukkaan täysillä kemioilla?

Ketkä me? Kenen yhteisö?

NO ME! Aktiiviset FUTtaajat joita koko muu konsulifinni katsoo kieroon. Me, joille naapurifoorumin pojat itkee kun meet mainitsemaan että ei oo kivaa käyttää Ibarboa samaan aikaan ku läväytät ruutuun RB Messin ja Rollen.... Äkkiseltään sanoisin että tämä yks vaivanen ketju ON aika pitkälti Suomen suurin FUT-yhteisö(eihän niitä muita oikeesti ees oo). EA:n foorumit sovitettuna meidän persläpiseen maahamme.. Aina välillä sitä ihmettelee ku joku Mode tulee tänne häsäämään et mitä #%&/, tämähän on meidän oma planeetta. Jos halutaan puhua Hope Solon bebasta tai muusta hiukan offtopicista ni puhutaan. Ehkä mhartti nimeää(sun duuni avata seuraavakin ketju, ni!) FUT16-ketjun vaikka, FUT-yhteisön kokoontumisajot 2016-ketjuksi ni ei tuu kukaan poistelemaan mitään mein tärkeitä juttuja.

Kyllä sä DPK vielä tähän yhteisöön sulaudut, sun tyyli nyt vaan on Hieman erilainen ku mihin on totuttu. Nou hätä ja sillee.

Millai Muute?

Oma taustani lyhyesti:
FIFA 96, 97, 98 > PC
PES-sarja > PS1, PS2
FIFA 15 > PS4

Tuulis aika täydentävästi vastasikin jo tuohon ensimmäiseen, komppaan häntä! €A on onnistunut luomaan tuotteen, jonka ympärille on kasvanut erittäin vahvoja verkostoja. Triadinen yritys-kuluttaja-kuluttaja -suhde, rinnastettavissa Harley Davidsoniin tai Appleen! En tiedä miksi kysyt, mutta FUTIN aloitin Fifa 14:n lopulla, joskus keväällä, ja täysipainoisesti sitten nyt vasta 15 alusta. Fifoja olen hommaillut vuodesta 2004 lähtien aina silloin tällöin.

Itse en pidä käyttöliittymää epäselvänä... Ja toki kysyä saa, olenhan itsekin monesti kysellyt, mutta itselläni menee hermot siihen, että esiinnyt välillä jonakin kaikkitietävänä prona, haukut muita idiooteiksi ja samaan aikaan kyselet itse itsestäänselvyyksiä ja olet tampio vailla vertaa. Ehkä sopeudut, tai sitten et...

Itse olen myös pitänyt jollakin sairaalla tavalla tämän ketjun toimivuudesta ja offtopiceista, ne yleensä vain tuovat hyviä vivahteita keskusteluun! Ainoa poikkeus on nyt ollut DPK. Toivoisin siis, etteivät modet hirveästi kopeloisi suotta viestejä :) Mitä sanotte, pitäisikö kyseisen herran oikeuksista tällä palstalla äänestää? ME tehdään mitä HALUTAAN NÄÄS!

Onko täällä ketjussa käyny mode?! :eek:

Voisin melkein maksaa että saisin mode oikeudet tähän ketjuun. Ensimmäisenä kävisin viestit läpi ja korvaisin sanan pussi sanalla pakka. :D

Tuulikselle, sun salapoliisi hommat alkaa selkäpiitä karmimaan, missä vaiheessa mä muka oon sanonu et oon Pröttikseltä? :)

BuLi hinnat rasittavasti yläkanttiin, jospa ne ois ainakin saatavilla...

Miten helvetissä voi olla että ku saat vastaan suomalaisen niin se on joku idiootti. 1000 peliä ja ensimmäistä kertaa tuli vastaan kaveri joka vedon jälkeen pysäytti pelin.. siis miks??? Ei se mene sinne maaliin yhtään paremmin...

Pussi on tullu tähän ketjuun jäädäkseen...

tots bpl ja tots bundes paketeissa 00:00-02:00

e: no eipä edes ole :mad: pelkkä bundes

Ylös Bottom