Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko mahdollisuus saada joku suomennus-opas FUT pelille, spämmikää markettia? En sano pahalla, mutta tämä ketju on ollut Konsolifin suosituin ketju ties monta kuukautta putkeen. Mutta FUT houkuttaa / koukuttaa myös uusia pelaajia, jotka eivät lainkaan ymmärrä missä mennään milloinkin. Täällä porukka puhunut tyylin että hävinnyt miljoonia rahaa?

Olisi kiva tietää onko joku laittanut tähän omaa rahaa satoja euroja ja oliko tarkoitus tehdä niillä jotain oikeaa rahaa? Nyt esim. minulla kävi niin että hommasin Katalogista, lainapelaajan, mutta se ei koskaan ilmestynyt FUT-käyttöliittymään. Jos ostatte pakkoja sadoilla euroilla niin missä teidän varmuuskopio on? Entä miten pääsette hallinoimaan FUT-tiliänne?

Mikä varmiuskopio? Eihä kellään oo näitä pelaajia kotona. EAn servereillä ne on.

Oot varmasti jo lukenu tän ketjun kaikki viestit? Täällä on aika hyvin kaikki käyty läpi.

Itellä menny noin 1000€ tähän ekaan fifaan pitkästä aikaa. Työttömälle aika paljon, mutta kivaa on ollut. Treidasin itelle boxille jokin 12M sit ostin pari sijoitusta ja ja tuli price ranget. HUPS olikin enää 7M. Eikä kyllä oo ikinä tullu mieleenkään alkaa myymään monen kuukauden (6-8 tuntia päivässä) treidaus voittoja. Omaa dream teamiä varten ne on tehty, nyt mennään tällä, oottelen vaan IF yayaa minimi hintaan 191k BIN
6811af2676f2e9930e559818bf9d44e5.jpg

Siis trollaatko sä vai ootko tosissas``

VARMUUSKOPIO? OIKEESTI?

Miljoonia tarkoittaa että miljoonia FUT-kolikoita. Kuten sulle kerroin, ota yhteys EA:n HELP :piin niin laittavat sen lainapelaajan sun tilille, voit jopa saada ilmaiskorttipaketin korvaukseksi. Kaikkia ongelmia eivät kuitenkaan pysty/halua korjata. FUT-tiliä ei ihan helpolla varsinaisesti HALLINNOIDA, tosin tietokoneella pääsee hiukan Origin-accountia räpläämään, mut jos jotain FUT:ista katoaa, niin se katoaa. EI se nyt todellakaan pyöri hyvä mies kenenkään Omalla koneella...

Oletko ihan idiootti? Kysyn sitä että jos laittanut satoja euroja rahaa lisäsisältöön, niin on miljoonia kolikoita, on omaisuutta jota voi myydä vielä kalliimmalla. Esim. jos sinulla on paras Brasilian joukkue niin voinko minä ostaa sen sinulta 100 eurolla? Nyt jos pleikka hajoaa, tili tuhoutuu, katalogi / FUT korruptoituu niin missä tuo tiedosto on, onko EA:lla kaikkien varmuuskopiot, lukeeko jossain mitä tällaisissa tilanteissa tehdään? Ajattele että joku laittanut 2000 euroa rahaa tähän ja sitten kaikki häviää... tätä tiedustelin ja toinen juttu on tämä teidän kielenkäyttö, johon toivon sitä opasta, myös tähän pelimuotoon.

Itellä menny noin 1000€ tähän ekaan fifaan pitkästä aikaa. Työttömälle aika paljon, mutta kivaa on ollut.

TÄ!!! :eek:

Treidasin itelle boxille jokin 12M sit ostin pari sijoitusta ja ja tuli price ranget.

Palaan viikon kuluttua en ymmärrä sanaakaan. Minun on opiskeltava tätä pelimuotoa.

Juuri sopivasti ennen Bundes TOTS:n pakkoihin tuloa ehdin näyttämään teille tämän videon. Oikeastaan videon viimeiset 45 sek. kuvastaa hyvin Alex Meier ja mihin se pystyy tai ei pysty.

[video=youtube;9uEsd7k2ykY]http://www.youtube.com/watch?v=9uEsd7k2ykY[/video]

TY! En mene ostamaan edes läpällä :)

Eli mitä??? Uudet tyypit eivät saa kysyä tyhmiä kysymyksiä vai!? Te jotka ymmärrätte FUTin Aaasta Zetaaan, niin voisitte aloittaa puhumalla suomea ja tekemällä jonkun lyhyen FUT-oppaan, SUOMEKSI tälle foorumille. Aina kun kysyy jotain niin joku postaa jonkun ihme kuvan jossa TOTS se ja joku juttu muuttunut ... pyydän että tekisitte jonkun aloitusoppaan, tämä ketju on täyttynyt uuvuttavalla tahdilla erikoisista merkeistä ja kuvista. Kun uusi tyyppi tätä ketjua selaa 10-sivua niin huu haa ... en löydä sanoja.

Tää oli eka FUT mulle, viimenen fifa oli fifa96, en ymmärrä mikä tässä pelissä niin vaikeaa on? Alusta alkaen oli aika selkeetä kaikki. Omat pojat, 13 ja 15, oppi nopsaan, tosin vanhempaa ei tunnu kiinnostavan, nuorempi treidailee päivittäin.

Mitään kovin kummosta ikinä tarvinny kysyä täältä, kun saman löytää Herra Googlelta huomattavasti nopeammin.

Google.fi. Onneksi tämä ei ole mikään opetussivusto eli ei tarvitse kirjoittaa kuin henkilöille jotka eivät asiasta mitään tiedä. En minäkään tiedä mitä NIF tarkoittaa, mutten ole koskaan valittanut siitä, että joku sitä termiä käyttää.

Eli mitä??? Uudet tyypit eivät saa kysyä tyhmiä kysymyksiä vai!? Te jotka ymmärrätte FUTin Aaasta Zetaaan, niin voisitte aloittaa puhumalla suomea ja tekemällä jonkun lyhyen FUT-oppaan, SUOMEKSI tälle foorumille. Aina kun kysyy jotain niin joku postaa jonkun ihme kuvan jossa TOTS se ja joku juttu muuttunut ... pyydän että tekisitte jonkun aloitusoppaan, tämä ketju on täyttynyt uuvuttavalla tahdilla erikoisista merkeistä ja kuvista. Kun uusi tyyppi tätä ketjua selaa 10-sivua niin huu haa ... en löydä sanoja.

Pahoittelen, välillä vaan palaa käpy. Et vissin varsinaisesti taida englantia? http://fifaforums.easports.com/en/ on se hyvä aloituspaikka. Spämmääminen tarkoittaa tässä kohtaa kauppapaikan haun rynkyttämistä niin nopeaan, että serveri luulee sun olevan tietokonesovellus(botti), ja pistää sut pihalle pelistä. Tyhmiä kysymyksiä saa esittää kunhan ei ala neuvomaan Väärin muita siinä samalla. Eikös Helsingissä nyt puhuta kaikennäköstä äbäläväbälä-kieltä?

Tänään siis tulee Saksan Pääsarjan(se korkein sarjataso), jonka nimi on noin suunnilleen Bundesliga, TOTS, eli Team OF the Season, eli parhaiden pelaajien erikoiskortit pakkoihin(eli niihin paketeihin joita storesta avataan), ja sen kautta toki myös markettiin, josta niitä voi muilta pelureilta kolikoilla ostaa. Kahdeksalta tuli uusi TOTW, eli Team of The Week, jossa on kaikkien liigojen TÄMÄN VIIKON parhaat pelaajat, saatavilla pakoissa yhden viikon, paranneltuina versioina. Jos peluri on saanut jo aikaisemmin tällaisen erikoiskortin, tämä uusi kortti on parempi kuin se edellinen.

NI

ja ny saunomaa

Oletko ihan idiootti? Kysyn sitä että jos laittanut satoja euroja rahaa lisäsisältöön, niin on miljoonia kolikoita, on omaisuutta jota voi myydä vielä kalliimmalla. Esim. jos sinulla on paras Brasilian joukkue niin voinko minä ostaa sen sinulta 100 eurolla? Nyt jos pleikka hajoaa, tili tuhoutuu, katalogi / FUT korruptoituu niin missä tuo tiedosto on, onko EA:lla kaikkien varmuuskopiot, lukeeko jossain mitä tällaisissa tilanteissa tehdään? Ajattele että joku laittanut 2000 euroa rahaa tähän ja sitten kaikki häviää... tätä tiedustelin ja toinen juttu on tämä teidän kielenkäyttö, johon toivon sitä opasta, myös tähän pelimuotoon.

Palaan viikon kuluttua en ymmärrä sanaakaan. Minun on opiskeltava tätä pelimuotoa.

toveri hyvä. tiedän monia jotka on laittanut tähän pelimuotoon tuhansia euroja, se on Viihdettä. Saman rahan voi myös käyttää kalliissa lontoolaisessa yökerhossa nääs. Et sä oikeesti tajua? Tämä peli on ONLINE! kaikki tallentuu EA:N servereille. EI SUN KONEELLE! jos sun kone hajoaa, ei haittaa. Jos vaihdat Ps3-Ps4, ei haittaa. Jos EA mokaa, ni haittaa. Jos niillä menee sun tili rikki, et saa sitä takasin. Oikeusjuttu voi toki auttaa, mut aika vaikeeta varmaan on. Voit myös myydä tilisi vaikka mhartille. Se antaa sulle euron, sä annat sille salasanan ja turvakysymyksen vastauksen. Voit myös kännissä kertoa ne jollekin chicsille baarissa, ja sit aamulla sun tili on tyhjä(no tuskin chicsejä nappaa)

Kyllä täällä ainoan idiootin merkin olet antanut sinä. Kysymällä sellaisia kysymyskiä mitä odottaa 8 vuotiaalta. Omat lapsetkaan enää kysy näin paljon tyhmiä juttuja kuin sinä, nää samat on tässä ketjussa käyty läpi useaan otteeseen. Ja uudet tyhmät kysymykset (joita ikinä oo ees aatellu että jollain tulis mieleen kysyä noin tyhmiä jostain varmuuskopioista) ja sadan sivun pituiset turhat postit ja jotain turhia linkkejä jotka postattu tänne tuhat kertaa. Vähemmästäkin ihmisillä palaa päreet. Mulla nyt ihan totaalisesti.

Oletan että oot joku 11 vuotias. Ja lopetan tähän.

Ei tiedä mitä täällä tapahtuu....

Mutta mulla on Tots Hasardo 1,35M meni mutta menköön :)

toveri hyvä. tiedän monia jotka on laittanut tähän pelimuotoon tuhansia euroja, se on Viihdettä. Saman rahan voi myös käyttää kalliissa lontoolaisessa yökerhossa nääs. Et sä oikeesti tajua? Tämä peli on ONLINE! kaikki tallentuu EA:N servereille. EI SUN KONEELLE! jos sun kone hajoaa, ei haittaa. Jos vaihdat Ps3-Ps4, ei haittaa. Jos EA mokaa, ni haittaa. Jos niillä menee sun tili rikki, et saa sitä takasin. Oikeusjuttu voi toki auttaa, mut aika vaikeeta varmaan on. Voit myös myydä tilisi vaikka mhartille. Se antaa sulle euron, sä annat sille salasanan ja turvakysymyksen vastauksen. Voit myös kännissä kertoa ne jollekin chicsille baarissa, ja sit aamulla sun tili on tyhjä(no tuskin chicsejä nappaa)

Ite kun on jo kohta 41v. Nii ei ulkona enää käydä. Tää on mun ainoa viihde kun on saikulla ollu kohta 2 vuotta. Just kävin niskan magneettikuvissa ja perjantaina tulokset. Tosin pelaaminen sattuu ihan tajuttoman paljon, kun viimeset 1.5v koko oikea käsi on ollut paskana, kun niskasta joku sinne säteilee... Ei kauan kestäny löytää että vika oli niskassa ranteen ja olkapään sijaan, vaan puoltoista vuotta.. Ja tääkin on yks syy miks mä en jaksa kattella idiootteja kun päreet palaa muutenkin kokoaja IRL kun 24/7 sattuu käteen ja niskaan. Eikä lääkitys auta kun puoliksi, sekä lisää ärtymystä puolella sivuvaikutuksen? Mutta joo. Takas fifaan....

Silver hybridi yhtä pelaajaa vaille valmis.
e214a953b8c5a8b8ba2b9e00b185edfa.jpg

Sit jos säkällä löytää SIF Franco Vazquez ;)

Mitä tää hybridi terminä meinaa? Oon sitä miettiny mut en oo kehannu kysyä :D ja DPK kyllä tähän mukaan pääsee, mäkin oon tätä vasta joulukuusta tahkonnut ja kyllä ne termit oppi muutamissa viikoissa. Jotain tietty jää, kuten tää hybridi. En oo fudista juuri seurannut ennen tätä, lätkämiehiä. Mutta silti päässyt pelii mukaan. Ja porukka täällä ollut hyviä opastajia, pelaillut boxilla ja pleikalla ketjulaistwn kanssa.

FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitä tää hybridi terminä meinaa? Oon sitä miettiny mut en oo kehannu kysyä :D ja DPK kyllä tähän mukaan pääsee, mäkin oon tätä vasta joulukuusta tahkonnut ja kyllä ne termit oppi muutamissa viikoissa. Jotain tietty jää, kuten tää hybridi. En oo fudista juuri seurannut ennen tätä, lätkämiehiä. Mutta silti päässyt pelii mukaan. Ja porukka täällä ollut hyviä opastajia, pelaillut boxilla ja pleikalla ketjulaistwn kanssa.

Tässä mun pronssi hybridi, kaikilla täydet kemiat, kolme eri liigaa.
286a0707faf639d4cfd7db90b3f73310.jpg

alotin itte tammikuun lopulla futin, oisko ollu just TOTYn(fifan team of the year?) jälkeen, olihan sitä aluksi vähän kuutamolla että mitä nää kaikki niffit, iffit, siffit ja totw oli. Pläräsin sillon tän ketjun alusta loppuun(oli noin 100sivua juttua sillon) ja pelailin ja treidailin niin siinähän tuota oppi metkut. Nythän tuota jo sen verran tietää että uskaltaa muita neuvoa.

asiasta toiseen, emäntä tossa totes äsken että "sä voisit vaikka pelata pari tuntia niin mä oon tässä sulle seurana" :D hyvällä mallilla :)

Väsäsin nopeesti yhden hybridin lisää. 5 liigaa. Kaikilla täydet kemiat.

72ab8e3d9f62a9af4b6d706594fe4fc1.jpg

BID - Termi jota käytetään kun tehdään korttiin alempi tarjous kuin mitä kortin osta heti (Buy Now) hinta on, tai jos kortilla ei ole ollenkaan osta heti hintaa.

BIN (Buy now) - Termi puhuttaessa kortin osta heti hinnasta

SP (Starting price) - Aloitushinta

COIN - Pelimuodossa käytettävä rahayksikkö.

NIF (No inform) - Pelaajan peruskortti

IF - Inform kortti pelaajasta, joka on päässyt viikoittain julkaistavaan Viikon Tähtijoukkueeseen (TOTW)

SIF (Second Inform) - Toinen inform-kortti pelaajasta jolla on jo IF-kortti entuudestaan

TIF (Third Inform) - Ja se kolmas inform kortti. Tähän vaaditaan jo aika hyviä pelisuorituksia IRL.

TOTW (Team of the Week) - Viikon tähtijoukkue

TOTY (Team of the Year) - Tammikuussa julkaistava vuoden joukkue joka perustuu FIFA:n valitsemaan tähtijoukkueeseen

TOTS (Team of the Season) - Kausien loppuvaiheessa valittava tähtijoukkue jokaisesta liigasta.

MOTM (Man of the match) - Tietyistä cupin finaalipeleistä valittava ottelun tähtipelaaja

HYBRID - Ultimate team squad, jossa on pelaajia eri sarjoista.

En jaksa kirjotella enempää. RB on Record Breaker kortti. Hero = noita violetteja erikoiskortteja. Pitää varmaan joku päivä kirjoitella sanastoa. :D

Ite kun on jo kohta 41v. Nii ei ulkona enää käydä. Tää on mun ainoa viihde kun on saikulla ollu kohta 2 vuotta. Just kävin niskan magneettikuvissa ja perjantaina tulokset. Tosin pelaaminen sattuu ihan tajuttoman paljon, kun viimeset 1.5v koko oikea käsi on ollut paskana, kun niskasta joku sinne säteilee... Ei kauan kestäny löytää että vika oli niskassa ranteen ja olkapään sijaan, vaan puoltoista vuotta.. Ja tääkin on yks syy miks mä en jaksa kattella idiootteja kun päreet palaa muutenkin kokoaja IRL kun 24/7 sattuu käteen ja niskaan. Eikä lääkitys auta kun puoliksi, sekä lisää ärtymystä puolella sivuvaikutuksen? Mutta joo. Takas fifaan....

Silver hybridi yhtä pelaajaa vaille valmis.
e214a953b8c5a8b8ba2b9e00b185edfa.jpg

Sit jos säkällä löytää SIF Franco Vazquez ;)

Katsos sitä on päädytty vähä samoista syistä futtiin... Tosin minä vielä päädyn ulos viikonlopuilla :) Onhan tää varsin loistavaa viihdettä ku ei yhdellä jalalla ihan älyttömästi tekemistä ole..

Jumalauta jätkillä on asiat hyvin. Meikäläinen kun hakkaa EA:n Fifaa pari tuntia putkeen niin emännällä on semmoinen ilme että sitä jalkovälin "fifaa" ei muuten pelatakkaan sitten illalla!

Sen verran vielä että tämä ketju on ehdottomasti sitä varten että täällä saa ja pitää tulla kysymään jos jokin asia on epäselvä. Se että joku kysyy mitä Hybridi tai NIF tarkoittaa on ihan ok. Mut siinä vaiheessa kun aletaan kysymään henkimaailman juttuja eli varmuuskopioita yms FUT accountista, niin ne kysymykset ehdottomasti kannattaa esittää EA:n supportille.

On selvää että tässä ketjussa käytetään paljon sanastoa joka ei varmasti aukea asiasta tietämättömälle. Silti kukaan meistä ei ole velvollinen tekemään minkään sortin sanastoa. Valitettavasti on huomattavasti helpompaa todeta että ""ens yönä sitä muuten joutuu vähän spämmään Boatengia", kuin sanoa että "ensi yönä, kun Boatengin Team of the Season kortti on hyvin todennäköisesti hankala löytää marketista, joudun transfer market osiossa rämpyttämään minimum buy in kohtaa aina 5000 kolikosta nollaan asti, painaen jokaisen askeleen välissä kolmiota, toivoen että joku olisi listannut Boatengin ja saisin sen ostettua millisekunnin nopeammin kuin muut sadat tuhannet jotka sitä yrittävät samaan aikaan ostaa, koska se on niin haluttu". ***** mikä lause. Morjes. :D

Ylös Bottom