Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kohta vois täyttää marketin sweattyillä ;) mä oikeesti tykkään aubasta vaikka se sellanen gugguballo onkin. Se on helppo ohjastaa vaikka meneeki lujaa. Tosin mun peleissä 80 min juossu terry ottaa sen kiinni.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ainoa poikkeus on nyt ollut DPK. Toivoisin siis, etteivät modet hirveästi kopeloisi suotta viestejä :) Mitä sanotte, pitäisikö kyseisen herran oikeuksista tällä palstalla äänestää? ME tehdään mitä HALUTAAN NÄÄS!

Tämä ketju on aivan uniikki tapaus tämän foorumin historiassa. Teidän pitäisi perustaa FUT-seura, jossa jokin yhteinen slogan, logo ja presidentti.

En osaa sanoa kenen kanssa tässä ketjussa voi keskustella FUT heikkouksista. Mielestäni AI-pakki teki virheen niin täällä kerrottiin heti että en osaa pelata, kuulemma ihan perusjuttuja. Okei olkoon... minua harmittaa SUPER paljon tämä pelin tempo asia:

1.) pelasin päivällä 3 ottelua Chelsealla, pelaajat tuntuivat olevan kuin nurmeen liimattuja, tempo oli häkellyttävän hidas
2.) illalla pelasin 3 ottelua, 2 Brasilialla ja 1 Chelsealla, pelin tempo oli aivan järkyttävän nopea, melkeen tuntui siltä että jopa välianimaatiot oli jotenkin nopeutettuja

- Pointti??? Mistä hemmetistä tässä tapahtumaketjussa oli oikein kyse? Eihän tällaisessa pelissä ole järjen hiventä. Alussa kun pelasin FUTia niin tempo aivan ok, kuten normaali pelissä, vastustaja prässi ärsytti, mutta jokainen saa pelata juuri niin kuin haluaa, mutta että sitten tänään peli onkin todella hidas / todella nopea ... en ymmärrä mikä tämä asia on... Jos tämä on normi-asia FUTissa niin todella keinotekoista. Futishan on parhaimmillaan kun saa rauhassa rakentaa peliä ja fiilistellä.

Kokeilkaa joskus normi peli kaveria vastaan 'SLOW' sekä 'NORMAL' -asetuksilla. Realistista, hauskaa ja erittäin palkitsevaa. Pelaajat erottuvat toisistaan, mutta mitä hemmettiä tällainen aivan järkyttävä tempo oikein on, syötötkin lähtivät kuin tykin suusta... pelaajat tuntuvat toistensa kopioilta. HUOM!!! Tarkoitukseni ei ole haukkua FUTia vaan ihmettelen eikö teitä haittaa tuollainen järjetön juokseminen, pelin tempo, epärealistisuus???
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

300k pakkoihin ainoa KORTTI tots Hermann. Tosin arvo on 98 joten se saattais turnaukseen kelvata..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oma taustani lyhyesti:
FIFA 96, 97, 98 > PC
PES-sarja > PS1, PS2
FIFA 15 > PS4
FIFA 14, This is Football, Striker, ISS, Winning Eleven jne. satunnaisia pelejä / vuosia.

Jaa, tästä alko mun bittijalkapalloilut 30 vuotta sitten: https://youtu.be/Bf2aA6R9nwM

Ja vähän myöhemmin sitten kehitys kehittyi https://youtu.be/rhHDjQCScXI

FIFA '45 on varmaan tajuton kokemus. ;)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kick off oli tajunnan räjäyttävä kokemus jota hangattiin tunteella...


Huh pääsin Hermannista eroon 180k hinnalla... eiköhä tuota tulvi minimillä hetken päästä. Toisiks kovin kortti tuossa 300k nipussa ja ainoa jolla on jotain arvoa oli Ramires... siis 300k ja tasan KAKSI pelaaja 200:an joukosta...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

tiedän monia jotka on laittanut tähän pelimuotoon tuhansia euroja, se on Viihdettä.

:eek:

Onhan tähän aikaa itsekin tullut uhrattua ihan pirusti, mutta euroja en ole käyttänyt kuin pelin hinnan. Tosta perspektiivistä ei ole ihme, että EA antaa tasoitusta superjoukkueita vastaan, eihän uusia (tai nuukia) pelaajia sais muuten jaksamaan.
 
FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oho löyty vihdoin tääkin kokoelmaan :) on nyt musta ja violetti.
ca459c4eb76ec07ab11e86c4c567bf74.jpg


Sitten vielä jostain fresh tai "fresh" :) kun tos lukee 2 peliä jonkun toisen pelaamana, yök. Ei voi pelata.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Boksilla kävi jo eka hintojen lasku Bundes-tötsyille! OMG, nyt ne alkaa jo hiukan kiinnostamaan., toivotaan et tippuu vielä lisää ennen aamua.

Onko täällä ketjussa käyny mode?! :eek:

Voisin melkein maksaa että saisin mode oikeudet tähän ketjuun. Ensimmäisenä kävisin viestit läpi ja korvaisin sanan pussi sanalla pakka. :D

Tuulikselle, sun salapoliisi hommat alkaa selkäpiitä karmimaan, missä vaiheessa mä muka oon sanonu et oon Pröttikseltä? :)

BuLi hinnat rasittavasti yläkanttiin, jospa ne ois ainakin saatavilla...

Joku moredaattori kävi nipsasee mein ketjusta siivun ja teki siitä FIFA16 Hype-triidin...

Herlokkia on hetken kiusannu kun tos nikin alla sulla lukee Pori, jos vaikka oot nääs joku tuttu. En kumminkaan oo jaksanu alkaa kyselemään mitää(itekään enää Porissa asu). Kattelin jotai Santun videoo ja sinne oli kommentoinu Med-Vänlig Hälsan, sit niksahti et perhana, tää jannu on kyllä mhartti. Veispuukin hakuun nimi ja siellä tykkäyksissä FUT15 ja paikkana Merikarvia. Totesin et taisin arvata oikei :D

--------------------------------------------

Tuli myytyä Effenberse ja hankein tilalle testiin Valderkarvan(Dat Hair Doe), Tukkaa lukuunottamatta ei oo mitenkään erikoinen jannu...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tämä ketju on aivan uniikki tapaus tämän foorumin historiassa. Teidän pitäisi perustaa FUT-seura, jossa jokin yhteinen slogan, logo ja presidentti.

En osaa sanoa kenen kanssa tässä ketjussa voi keskustella FUT heikkouksista. Mielestäni AI-pakki teki virheen niin täällä kerrottiin heti että en osaa pelata, kuulemma ihan perusjuttuja. Okei olkoon... minua harmittaa SUPER paljon tämä pelin tempo asia:

1.) pelasin päivällä 3 ottelua Chelsealla, pelaajat tuntuivat olevan kuin nurmeen liimattuja, tempo oli häkellyttävän hidas
2.) illalla pelasin 3 ottelua, 2 Brasilialla ja 1 Chelsealla, pelin tempo oli aivan järkyttävän nopea, melkeen tuntui siltä että jopa välianimaatiot oli jotenkin nopeutettuja

- Pointti??? Mistä hemmetistä tässä tapahtumaketjussa oli oikein kyse? Eihän tällaisessa pelissä ole järjen hiventä. Alussa kun pelasin FUTia niin tempo aivan ok, kuten normaali pelissä, vastustaja prässi ärsytti, mutta jokainen saa pelata juuri niin kuin haluaa, mutta että sitten tänään peli onkin todella hidas / todella nopea ... en ymmärrä mikä tämä asia on... Jos tämä on normi-asia FUTissa niin todella keinotekoista. Futishan on parhaimmillaan kun saa rauhassa rakentaa peliä ja fiilistellä.

Kokeilkaa joskus normi peli kaveria vastaan 'SLOW' sekä 'NORMAL' -asetuksilla. Realistista, hauskaa ja erittäin palkitsevaa. Pelaajat erottuvat toisistaan, mutta mitä hemmettiä tällainen aivan järkyttävä tempo oikein on, syötötkin lähtivät kuin tykin suusta... pelaajat tuntuvat toistensa kopioilta. HUOM!!! Tarkoitukseni ei ole haukkua FUTia vaan ihmettelen eikö teitä haittaa tuollainen järjetön juokseminen, pelin tempo, epärealistisuus???

Olisko LAGia ilmassa?( http://en.wikipedia.org/wiki/Lag )

Epärealistisuus ei haittaa kun ei parempaakaan oo tarjolla, toki vituttaa ihan suunnattomasti kun taas karmeen rynkytyksen jälkeen totean voittaneeni laukaukset 20-2, ja hävinneenin 0-1

----


EI JUMA; taas ranget laskenu! Ehkä testaavat automaattia?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

joo eipä ton tots de gea jälkeen tullu yhtään mitään.. 900k tuli tuhlattua pakkoihin
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Olisko LAGia ilmassa?( http://en.wikipedia.org/wiki/Lag )

Epärealistisuus ei haittaa kun ei parempaakaan oo tarjolla, toki vituttaa ihan suunnattomasti kun taas karmeen rynkytyksen jälkeen totean voittaneeni laukaukset 20-2, ja hävinneenin 0-1

----


EI JUMA; taas ranget laskenu! Ehkä testaavat automaattia?

siellä on vaan uusi apina jolla napit hukassa... Nostihan ne ps puolella Tots Agun yli neljään milliin vartiks.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Boksilla kävi jo eka hintojen lasku Bundes-tötsyille! OMG, nyt ne alkaa jo hiukan kiinnostamaan., toivotaan et tippuu vielä lisää ennen aamua.



Joku moredaattori kävi nipsasee mein ketjusta siivun ja teki siitä FIFA16 Hype-triidin...

Herlokkia on hetken kiusannu kun tos nikin alla sulla lukee Pori, jos vaikka oot nääs joku tuttu. En kumminkaan oo jaksanu alkaa kyselemään mitää(itekään enää Porissa asu). Kattelin jotai Santun videoo ja sinne oli kommentoinu Med-Vänlig Hälsan, sit niksahti et perhana, tää jannu on kyllä mhartti. Veispuukin hakuun nimi ja siellä tykkäyksissä FUT15 ja paikkana Merikarvia. Totesin et taisin arvata oikei :D

--------------------------------------------

Tuli myytyä Effenberse ja hankein tilalle testiin Valderkarvan(Dat Hair Doe), Tukkaa lukuunottamatta ei oo mitenkään erikoinen jannu...
Jep, jännästi toimii tää ihmisten jäljitys jos osaa yhdistellä palasia. No, ihan tietoisesti olen omalla nimelläni kirjoitellut kun en sitä osaa google accountista muuttaa että näkyisi joku nikki. Eix meil ookki komeita rakkeja? Jos ite käytä facebookkia ni mut voi lisätä kaveriksi, mene ja tiedä jos käydään joskus vielä treffeillä kun tätä rataa mennään. Ykkösen pelejä pitäs ainakin käydä kattomassa useemmin. Ja muuten oon alunperin Pohjois-Karjalasta, duunit tänne Länteen mut toi.

Harvinaista, mutta Bundes TOTS eka päivä ja kaikki löytyy marketista. Tämähän tarkoittaa vaan sitä että hinnat tippuu vielä satoja tuhansia jos EA antaa siihen vain mahdollisuuden. Pakko yrittää myydä toi TOTY Robben.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Epärealistisuus ei haittaa kun ei parempaakaan oo tarjolla, toki vituttaa ihan suunnattomasti kun taas karmeen rynkytyksen jälkeen totean voittaneeni laukaukset 20-2, ja hävinneenin 0-1

Onko sinulla vedot Semi vai Manual? Jos noin monta paikkaa niin selkeästi sinulla on kiire jonnekkin, hyvällä rakentelulla ei maalivahdilla ole lopulta mitään mahdollisuutta torjuntaan. Olisi kiva jos te jotka pelanneet FUTia kauan laittaisitte YouTubeen pätkiä peleistänne.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko sinulla vedot Semi vai Manual? Jos noin monta paikkaa niin selkeästi sinulla on kiire jonnekkin, hyvällä rakentelulla ei maalivahdilla ole lopulta mitään mahdollisuutta torjuntaan. Olisi kiva jos te jotka pelanneet FUTia kauan laittaisitte YouTubeen pätkiä peleistänne.

Taasko se alkaa...?

Itse huomasin vasta hiljattain aika jännänkin jutun. En ollut tässä painoksessa saanut varmaan yhtäkään kunnon keskitystä aikaiseksi. Joka ikinen kerta, kun yritin keskittää laidasta keskelle, keskitys kaarsi reilusti kaikista yli toiselle laidalle, vaikka näpäytin aivan pienen hetken. Sitten säädin kesot manuaalille, ja kas kummaa... Kesot alkoivat napsua omille! Vaikka pitäisi olla vaikeampaa.. Ihme juttu. Vetoja taas pidän semillä, koska Santtu sanoi, että sillä kaukovedot napsuvat parhaiten sisään. Ja tottahan tuo on, nättejä kaukomaaleja on tullut sen jälkeen tehtyä! Syötöt pidän kuitenkin assistedeilla. Yritin aluksi syksyllä pelata semeillä ja jopa manualeilla, mutta into katosi, kun itse tekee helppoja virheitä ja kaveri ei ollenkaan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Syötöt pidän kuitenkin assistedeilla. Yritin aluksi syksyllä pelata semeillä ja jopa manualeilla, mutta into katosi, kun itse tekee helppoja virheitä ja kaveri ei ollenkaan.

Joo minulla Manual-asetukset koska silloin kaikki omista taidoista kiinni. Tuo että vastustaja syötöt menee aina omille ei ole mikään syy luopua omata kunnianhimosta. Mikään ei näytä hirveämmältä kuin 1-kosketuksen syöttöketju 6-7 kertaa, ja syötöt lähtevät aina millin tarkasti pelaajia päin, ihan kuin joku flipperi. Futiksessa syötetään toisen pelaajan juoksulinjalle parhaimmillaan, ei suoraa päin. Assisted-kaverit jäävät paljosta paitsi.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko sinulla vedot Semi vai Manual? Jos noin monta paikkaa niin selkeästi sinulla on kiire jonnekkin, hyvällä rakentelulla ei maalivahdilla ole lopulta mitään mahdollisuutta torjuntaan. Olisi kiva jos te jotka pelanneet FUTia kauan laittaisitte YouTubeen pätkiä peleistänne.

Välillä Semi, välillä Assisted, tolppaa ja ohi paukkuu paljon oli kumpi vaan. Oli sit laukomassa Fowler, Ronaldo, Pohjanpalo tai Akinfenwa.

Mä nyt niin tiedä kiireestä, yleensä pallonhallinta mulle 55-70%, syöttöprosentit 75-90%. Niin lystiä kun olisikin alkaa boksissa kikkaloimaan, siihen harvemmin on aikaa... Varsinkin kun on pelannut tota EA:n foorumien liigaa, niin kyllä se on oikeesti lauottava silloin on kun paikka laukoa, kun vastassa on : 1. Kovat joukkueet(monessa joukkueessa Pele, Gullit, Vieira..), 2. Osaavat pelaajat
Yleensä häviän pelit niin et syöttelen palloa edestakas vastustajan hyökkäysalueella kun etsin paikkaa päästä täräyttämään pallo maaliin, sit vihu katkasee syötön, tai blokkaa vedon, ja täräyttää vastahyökkäyksestä maalin...

Täytyykin kokeilla manuaalikeskityksiä, yleensä ainoo millä oon keskitykset saanu osumaan on ollu se et rämppää X:ää et tulee se maanuoliainen
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo minulla Manual-asetukset koska silloin kaikki omista taidoista kiinni. Tuo että vastustaja syötöt menee aina omille ei ole mikään syy luopua omata kunnianhimosta. Mikään ei näytä hirveämmältä kuin 1-kosketuksen syöttöketju 6-7 kertaa, ja syötöt lähtevät aina millin tarkasti pelaajia päin, ihan kuin joku flipperi. Futiksessa syötetään toisen pelaajan juoksulinjalle parhaimmillaan, ei suoraa päin. Assisted-kaverit jäävät paljosta paitsi.

Noh, tuudittaudun sillä, että edes tiedän, mitä peliä pelaan ;) Ja katsos, täytän sitä omaa kunnianhimoani sitten Career moden puolella, jota myös pelaan aktiivisesti ja käytän manualeja. Jos haluat syötön vastaanottavan pelaajan eteen, syötät sen kolmiolla/Y:llä.

Antaa statsien puhua puolestaan siinä, onko pelit taidosta kiinni vai ei :) Epäilen, että minulla enemmän voittoja suhteessa peleihin kuin DPK:lla, jonka pakitkin ryntäilevät minne sattuu ja tempo vaihtelee pelistä toiseen...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hyvät voitot tulee, ostelin ton 50 korttia saksalaisia about 40k meni. 10 oli myyny yöllä ja rahaa tullu jo se 40k :) aubaa ja schurlee 5k. Sokratis ja ramos 3k, mikhitarian ja kdb 4k. Götze 6k.
 
Ylös Bottom