Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ja mikä siinä digi-versiossa niin hienoa on? Jos sattuu halvalla saamaan niin sitten ostan pelini diginä. Huonompi versiohan se on kun ei ole jälleenmyyntiarvoa, olipa sitten miten nykyaikaa tahansa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kaikilla ei ole varaa/tarvetta/halua. Tähän mennessä samat pelit tulleet molemmille konsoleille, joten miksi mennä Sonyn rahastuksiin ennen kuin on pakko? Ja kun mä olen tähän Price Range hommaan niin vittuuntunut, että jätän ensi osankin hyllyyn jos sitä edes old genille tulee. PS2:lle taisi fifoja tulla aika pitkäänkin.

Ja PS3 pelutit saa kysellä peliseuraa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei hyvänen aika sentään mhart1, hutteri... PS3??? :confused:

Tämä on täysin eri maailma uusilla konsoleilla. Jos porukka laittaa täällä kortteihin tuhansia euroja niin eikö kannattaisi aloitta PS4-konsolista ja FIFA 15: DIGI-versiosta. Huh huijaa sentään, vuonna 2015.

- - -

Ja Jojeli6 samaan kastiin, nyt joku järki tuohon touhuun.
Noniin, eli nyt alkaa sitten minunkin sietokyky loppumaan tämän Trollin kanssa. Mä sanon nyt ihan rehellisesti tämän että niin kauan kun FIFA sarjaa tehdään tällä vanhalle konsolille aion pysyä siinä. Ellei sitten old gen ja next gen marketteja eroteta tjms. Ainoa oikeasti merkittävä ero next gen versiossa on futin osalta noi instructionit.

Pelaan tällä hetkellä tasan kahta peliä. Top Spin 4 ja FIFA 15. PS4:lle ei edes ole Top Spinniä eikä taida ihan heti olla tulossakaan. Sinä et ole mikään sanomaan kenellekkään että mikä on meille oikea konsoli. Jumalauta mulla on 16bit Nintendo ihan käden ulottuvilla jos velipoika sattuu tuleen kylään ni voi ottaa miehestä mittaa Tetris Attackin Vs modessa.

Toisekseen sinä et ole millään tavalla hyvässä asemassa alkaa neuvomaan ketään tässä ketjussa Ultimate Teamiin liittyvissä asioissa. Olet täysin keltanokka, todennäköisesti aivan käsi tässä pelissä ja muutenkin kuutamolla.

Ja se rahahomma. Usko tai älä, mutta tiedän saapasvaltiosta tyypin joka on tunkenut tähän peliin yli 10000€. Kyllä. 10k. Meikäläisten summat on pieniä siihen verrattuna. Itellä mennyt pakkoihin pelin alkupuolella 100€, ja nyt tullut muutama 7€ harhalaukaus. Päivän liksa? Missä ongelma?

Tässä ketjussa ei tule kuin sanomista noin provosoivilla kommenteilla. Täällä mennään hyvin pitkälti täydessä sovussa kunnes joku ylittää rajan. Niitä on tainnut tapahtua vain muutaman kerran aikaisemmin, ja niistäkin päästy sopuun. Eli nyt vähän häntää koipien väliin, mietitään ennenkuin painetaan sitä Lähetä nappia ja sitä rataa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei hyvänen aika sentään mhart1, hutteri... PS3??? :confused:

Tämä on täysin eri maailma uusilla konsoleilla. Jos porukka laittaa täällä kortteihin tuhansia euroja niin eikö kannattaisi aloitta PS4-konsolista ja FIFA 15: DIGI-versiosta. Huh huijaa sentään, vuonna 2015.

- - -

Ja Jojeli6 samaan kastiin, nyt joku järki tuohon touhuun.

Niin toi noin... JOS nyt joku FIFA:n takia on siirtymässä uudelle sukupolvelle, niin valinta on kyllä täysin selvä. Ja se ei TODELLAKAAN ole japaninpojan härpätin. PS4 on ihan okei, ei siinä mitään, mut Boksilla on :
1. Legendat
2. Järkevä(mpi) marketti
3. EA Access, jolla varmaankin alotellaan se 10 päivää ennen muita FUT:in peluu FIFA 16 julkkarissa
4. MINÄ! :D

Kaikkein paras olis kun sais levyversion, jonka levyä ei tarvii ku asennukseen. Digi on vaivaton, mut tosiaan, siitä ei saa hilloja irti(TOISAALTA, eihän kukaan täyspäinen nyt myy vanhaa FIFA:ansa, generations ja sillee)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ui perhana onko sulla tuulis sukujuuria huittisissa vai peräti asut siellä? Mutta asiasta toiseen sori nyt vaan mikki hiiri kysymyksistä niin mistä noita assisted/semi/manual asetuksia laitetaan ultimate teamiin?Siis löydän vaan sen kick offissa olevan mutta tuskin on tuo

No asun asun... Joka helevatun touhussa tääl mukana joka futikseen liittyy. noi asetukset pätee myös ultimate teamiin kun laitat ne sieltä pelin päävalikoista. Ja sit pelin aikana saat säädettyä niitä kans.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ja lisätään vielä sen verran edelliseen avautumiseen että mä oikeasti PELAAN tätä peliä varmaan tunnin päivässä vaikka se jatkuvasti päällä onkin. Ei varsinaisesti ole tällä hetkellä mitään kytöjä hankkia uutta konsolia sen takia. Mulla oikeesti on ihan elämäkin vaikka täällä jatkuvasti kirjoittelenkin. Se johtuu siitä että mulla on aika paljon tyhjää aikaa duunissa. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Täällähä on paremmat väännöt meneillään ku chelsea provojen aikaan...

Niin kauan ku itte on tyytyväinen niin konsolia tuskin tarvii vaihtaa.. ja Tuulis lopeta se pimeälle puolelle johdattelu ;)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Noniin, eli nyt alkaa sitten minunkin sietokyky loppumaan tämän Trollin kanssa.

Mikä Trolli? Olen kirjoitellut täällä foorumilla vuodesta 2005.

Toisekseen sinä et ole millään tavalla hyvässä asemassa alkaa neuvomaan ketään tässä ketjussa Ultimate Teamiin liittyvissä asioissa. Olet täysin keltanokka, todennäköisesti aivan käsi tässä pelissä ja muutenkin kuutamolla.

Nähtävästi porukka on suuttunut siitä kun joku kysyi minkä tiimin seuraavaksi rakentaisi. Ehdotin Brasilian maajoukkuetta ja laitoin erilaisia linkkejä, jotka laittavat miettimään erilaisia vaihtoehtoja. Ohjeet otsikko on jälkeenpäin väärä.

Tässä ketjussa ei tule kuin sanomista noin provosoivilla kommenteilla.

Mielipiteeni on että FIFA 15 on eri peli xbox 360 / PS3. Aivan eri peli. Next Gen on muutakin kuin grafiikka. Esim. nuo DIGI-pelit ovat niin helppo, mukava ja kiva asia. Olen äärimmäisen helpottunut että minun ei tarvitse enään vierailla Game Stopissa käytettyjen pelien kanssa. Säästän myös luontoa ja hermoja. Minun PS4 ei ole edes näkyvissä, ei konsoliin tarvitse edes koskea, pelit haetaan netistä ja lisäsisältö, ohjain avaa / sulkee konsolin ... tulee mieleen 100 asiaa miksi PS4 on paras tälle pelille. PS3 / Xbox 360 ovat vain tekosyitä sille että on pihi. Miksi kukaan haluaa vanhalla konsolilla pelata uusia pelejä vuonna 2015, huom tämä ei ole provo, vaan helvetin hyvä kysymys??? :confused:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tai sit voi olla niin äijä ku minä ja pelata xbonella ja ps4:llä samaan aikaan. Tartte tulla huutelee siellä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mikä Trolli? Olen kirjoitellut täällä foorumilla vuodesta 2005.



Nähtävästi porukka on suuttunut siitä kun joku kysyi minkä tiimin seuraavaksi rakentaisi. Ehdotin Brasilian maajoukkuetta ja laitoin erilaisia linkkejä, jotka laittavat miettimään erilaisia vaihtoehtoja. Ohjeet otsikko on jälkeenpäin väärä.



Mielipiteeni on että FIFA 15 on eri peli xbox 360 / PS3. Aivan eri peli. Next Gen on muutakin kuin grafiikka. Esim. nuo DIGI-pelit ovat niin helppo, mukava ja kiva asia. Olen äärimmäisen helpottunut että minun ei tarvitse enään vierailla Game Stopissa käytettyjen pelien kanssa. Säästän myös luontoa ja hermoja. Minun PS4 ei ole edes näkyvissä, ei konsoliin tarvitse edes koskea, pelit haetaan netistä ja lisäsisältö, ohjain avaa / sulkee konsolin ... tulee mieleen 100 asiaa miksi PS4 on paras tälle pelille. PS3 / Xbox 360 ovat vain tekosyitä sille että on pihi. Miksi kukaan haluaa vanhalla konsolilla pelata uusia pelejä vuonna 2015, huom tämä ei ole provo, vaan helvetin hyvä kysymys??? :confused:
Mun versio on storesta ladattu. Onko se sit se digi? Vastasin jo aikaisemmassa viestissäni aika selkeästi miks pelaan tätä vanhalla konsolilla. Oon kännyllä ja ei vaan viitti alkaa nyt näpyttämään tässä. Katotaan jos saat jotain muuta törkyä aikaiseksi sillä välin ku pääsen koneelle jos kävis taas tunteisiin. Ihme sälli oot kyllä! :D

ITSE AIHEESEEN, TOTS KDB. Siis nyt kyllä kuumottaa, pakko saada toi. Menee viimeiset kalkut mut menköön.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tai sit voi olla niin äijä ku minä ja pelata xbonella ja ps4:llä samaan aikaan. Tartte tulla huutelee siellä.

Totta, tosimiäs tekee noin.



Mikä Trolli? Olen kirjoitellut täällä foorumilla vuodesta 2005.



Nähtävästi porukka on suuttunut siitä kun joku kysyi minkä tiimin seuraavaksi rakentaisi. Ehdotin Brasilian maajoukkuetta ja laitoin erilaisia linkkejä, jotka laittavat miettimään erilaisia vaihtoehtoja. Ohjeet otsikko on jälkeenpäin väärä.



Mielipiteeni on että FIFA 15 on eri peli xbox 360 / PS3. Aivan eri peli. Next Gen on muutakin kuin grafiikka. Esim. nuo DIGI-pelit ovat niin helppo, mukava ja kiva asia. Olen äärimmäisen helpottunut että minun ei tarvitse enään vierailla Game Stopissa käytettyjen pelien kanssa. Säästän myös luontoa ja hermoja. Minun PS4 ei ole edes näkyvissä, ei konsoliin tarvitse edes koskea, pelit haetaan netistä ja lisäsisältö, ohjain avaa / sulkee konsolin ... tulee mieleen 100 asiaa miksi PS4 on paras tälle pelille. PS3 / Xbox 360 ovat vain tekosyitä sille että on pihi. Miksi kukaan haluaa vanhalla konsolilla pelata uusia pelejä vuonna 2015, huom tämä ei ole provo, vaan helvetin hyvä kysymys??? :confused:

Mulla on FIFA15 sekä Last Gen että Next Gen, eikä siinä kyllä hirveetä eroa ole. Pystyn menemään välillä pelaan pikkujannun huoneeseen x360:llä ihan hyvin(kunhan ei mee seasonsiin, kun se piru nollaa kesken olevan kauden kun vaihtaa sukupolvea). En tiä ootko huomannut, mutta digidigi toimii kyllä x360/ps3:llakin... Ainakin täällä Maalla on aikas harvassa vielä XBONE/ PS4, pojan kaveripiirissä niitä on tasan 1...



Kertoisitko muutaman niistä 100 asiasta? Verrattuna Xboneen kiitos.


Tossa brasilian maajoukkue jolla pelasin josain kohtaa(marcelo oli NIF kun ei tota TOTS:ia ollut)
Brasseilla on hiukan heikosti hyviä STrikereitä(Musta Hulk ainoo)
pitch-2220773.jpg
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mun versio on storesta ladattu. Onko se sit se digi? Vastasin jo aikaisemmassa viestissäni aika selkeästi miks pelaan tätä vanhalla konsolilla. Oon kännyllä ja ei vaan viitti alkaa nyt näpyttämään tässä. Katotaan jos saat jotain muuta törkyä aikaiseksi sillä välin ku pääsen koneelle jos kävis taas tunteisiin. Ihme sälli oot kyllä! :D

ITSE AIHEESEEN, TOTS KDB. Siis nyt kyllä kuumottaa, pakko saada toi. Menee viimeiset kalkut mut menköön.

Sori mut on pakko... ostat pihinä miehenä niffin..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sori mut on pakko... ostat pihinä miehenä niffin..
Oon koeajanut kaikki KDB:n kortit poislukien SMOTM (Second man of the match lol) koska sitä ei olisi saanut myytyä. MOTM kortti oli todella liukas ja iso upgrade niffiin. Lueskelin vähän tuosta ja suupielet kostui ajatuksesta Hazard, KDB, Robben kolmikosta F9 formationilla (False 9 eli 4-3-3 (5) lol).

Siis kato ny tätä:

http://wefut.com/en/squad/523708

gallery_298_17_1280.gif
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oon koeajanut kaikki KDB:n kortit poislukien SMOTM (Second man of the match lol) koska sitä ei olisi saanut myytyä. MOTM kortti oli todella liukas ja iso upgrade niffiin. Lueskelin vähän tuosta ja suupielet kostui ajatuksesta Hazard, KDB, Robben kolmikosta F9 formationilla (False 9 eli 4-3-3 (5) lol).

Siis kato ny tätä:

http://wefut.com/en/squad/523708

gallery_298_17_1280.gif

Oishan tuo aika tiukka tiimi :)

Tots Hasardo ollu vielä vähän pettymys... tai sit siinä on vaan ihan liika potkua niin ei pysy näpeissä :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oishan tuo aika tiukka tiimi :)

Tots Hasardo ollu vielä vähän pettymys... tai sit siinä on vaan ihan liika potkua niin ei pysy näpeissä :)
Joo siis oon tullu siihen tulokseen, et esim Hazard, Neymar, Ribery etc niin nää on kikkamäen miesten kortteja enemmän. Puukäsillä sopivampia laitureita on just esim. Reus ja Schurrle.

Robbenilla mä edelleen saan tulosta sillon kun siihen ylipäätään on mahdollisuus.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Toisekseen sinä et ole millään tavalla hyvässä asemassa alkaa neuvomaan ketään tässä ketjussa Ultimate Teamiin liittyvissä asioissa. Olet täysin keltanokka, todennäköisesti aivan käsi tässä pelissä ja muutenkin kuutamolla.

TÄMÄ! <3 Enpä muista, koska viimeksi olisin ääneen nauranut foorumia selaillessa, kiitos mhart! Oothan sä DPK aivan täysi trolli, kirjoitellut sitten 10 vuotta tai päivää! Kyllähän trolli toisen tuntee... Jos itse olen 29% trol, niin DPK on 92%!

Ja oikeasti, tsiisus, kaverilla pelattu PS3:lla ja itse väännän nelosella, ja eroa ei kyllä ole juuri muussa kuin yleisössä (ja grafiikoissa muutenkin). Samaa (kuraa :D) se on molemmilla konsoleilla ja geneillä. Itseäni mietityttää myös kovasti nuo 100 syytä, itse keksin ehkä ~5 syytä, miksi vaihtaa next genille.
1. Parempi grafiikka
2. Tuleepahan se jossain vaiheessa kumminkin hommattua ja hinta ei [ekonomille (lue: äidin ja isän siivellä elävälle)] kovin kova enää ole.
3. Ehkä enemmän peliseuraa? Ainakin tulevaisuudessa?
4. Share-nappula JOS semmoinen kiinnostaa, itseäni esim. EI
5. Instructionit FUTISSA (en jaksa niitä edes käyttää...)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tollasella tohon alle-65-pace-CUPpiin

pitch-2221124.jpg


Tipun kuitenkin taas ekalla kiekalla, ni ei jaksa investoida informeihin
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Siltä se näyttää et mister kauppatiäteitten maisteri on tän foorumin keskiarvon yläpuolella: http://www.futhead.com/nexus/u/are-pare11/

Kyl se siitä sit tasottuu ku soppa syövyttää opiskelijabileissä aivot ja ikä kangistaa nivelet...

DPK:hon ei oikein saanu verrattua kun ei oo tota PSN-ID:tä/Gamertagia näkyvillä...
Eikös 500 peliä ollut se raja kun alkaa tulemaan kovempaa vastustajaa? Elo ratingit vai mitä ne ny oli.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo siis oon tullu siihen tulokseen, et esim Hazard, Neymar, Ribery etc niin nää on kikkamäen miesten kortteja enemmän. Puukäsillä sopivampia laitureita on just esim. Reus ja Schurrle.

Robbenilla mä edelleen saan tulosta sillon kun siihen ylipäätään on mahdollisuus.

Tämän takia kai se Costa on #1 L2 pohjaan ja silmät kiinni..
 
Ylös Bottom