Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Noniin, eli nyt alkaa sitten minunkin sietokyky loppumaan tämän Trollin kanssa. Mä sanon nyt ihan rehellisesti tämän että niin kauan kun FIFA sarjaa tehdään tällä vanhalle konsolille aion pysyä siinä. Ellei sitten old gen ja next gen marketteja eroteta tjms. Ainoa oikeasti merkittävä ero next gen versiossa on futin osalta noi instructionit.Ei hyvänen aika sentään mhart1, hutteri... PS3???
Tämä on täysin eri maailma uusilla konsoleilla. Jos porukka laittaa täällä kortteihin tuhansia euroja niin eikö kannattaisi aloitta PS4-konsolista ja FIFA 15: DIGI-versiosta. Huh huijaa sentään, vuonna 2015.
- - -
Ja Jojeli6 samaan kastiin, nyt joku järki tuohon touhuun.
Ei hyvänen aika sentään mhart1, hutteri... PS3???
Tämä on täysin eri maailma uusilla konsoleilla. Jos porukka laittaa täällä kortteihin tuhansia euroja niin eikö kannattaisi aloitta PS4-konsolista ja FIFA 15: DIGI-versiosta. Huh huijaa sentään, vuonna 2015.
- - -
Ja Jojeli6 samaan kastiin, nyt joku järki tuohon touhuun.
Ui perhana onko sulla tuulis sukujuuria huittisissa vai peräti asut siellä? Mutta asiasta toiseen sori nyt vaan mikki hiiri kysymyksistä niin mistä noita assisted/semi/manual asetuksia laitetaan ultimate teamiin?Siis löydän vaan sen kick offissa olevan mutta tuskin on tuo
Noniin, eli nyt alkaa sitten minunkin sietokyky loppumaan tämän Trollin kanssa.
Toisekseen sinä et ole millään tavalla hyvässä asemassa alkaa neuvomaan ketään tässä ketjussa Ultimate Teamiin liittyvissä asioissa. Olet täysin keltanokka, todennäköisesti aivan käsi tässä pelissä ja muutenkin kuutamolla.
Tässä ketjussa ei tule kuin sanomista noin provosoivilla kommenteilla.
Mun versio on storesta ladattu. Onko se sit se digi? Vastasin jo aikaisemmassa viestissäni aika selkeästi miks pelaan tätä vanhalla konsolilla. Oon kännyllä ja ei vaan viitti alkaa nyt näpyttämään tässä. Katotaan jos saat jotain muuta törkyä aikaiseksi sillä välin ku pääsen koneelle jos kävis taas tunteisiin. Ihme sälli oot kyllä!Mikä Trolli? Olen kirjoitellut täällä foorumilla vuodesta 2005.
Nähtävästi porukka on suuttunut siitä kun joku kysyi minkä tiimin seuraavaksi rakentaisi. Ehdotin Brasilian maajoukkuetta ja laitoin erilaisia linkkejä, jotka laittavat miettimään erilaisia vaihtoehtoja. Ohjeet otsikko on jälkeenpäin väärä.
Mielipiteeni on että FIFA 15 on eri peli xbox 360 / PS3. Aivan eri peli. Next Gen on muutakin kuin grafiikka. Esim. nuo DIGI-pelit ovat niin helppo, mukava ja kiva asia. Olen äärimmäisen helpottunut että minun ei tarvitse enään vierailla Game Stopissa käytettyjen pelien kanssa. Säästän myös luontoa ja hermoja. Minun PS4 ei ole edes näkyvissä, ei konsoliin tarvitse edes koskea, pelit haetaan netistä ja lisäsisältö, ohjain avaa / sulkee konsolin ... tulee mieleen 100 asiaa miksi PS4 on paras tälle pelille. PS3 / Xbox 360 ovat vain tekosyitä sille että on pihi. Miksi kukaan haluaa vanhalla konsolilla pelata uusia pelejä vuonna 2015, huom tämä ei ole provo, vaan helvetin hyvä kysymys???
Tai sit voi olla niin äijä ku minä ja pelata xbonella ja ps4:llä samaan aikaan. Tartte tulla huutelee siellä.
Mikä Trolli? Olen kirjoitellut täällä foorumilla vuodesta 2005.
Nähtävästi porukka on suuttunut siitä kun joku kysyi minkä tiimin seuraavaksi rakentaisi. Ehdotin Brasilian maajoukkuetta ja laitoin erilaisia linkkejä, jotka laittavat miettimään erilaisia vaihtoehtoja. Ohjeet otsikko on jälkeenpäin väärä.
Mielipiteeni on että FIFA 15 on eri peli xbox 360 / PS3. Aivan eri peli. Next Gen on muutakin kuin grafiikka. Esim. nuo DIGI-pelit ovat niin helppo, mukava ja kiva asia. Olen äärimmäisen helpottunut että minun ei tarvitse enään vierailla Game Stopissa käytettyjen pelien kanssa. Säästän myös luontoa ja hermoja. Minun PS4 ei ole edes näkyvissä, ei konsoliin tarvitse edes koskea, pelit haetaan netistä ja lisäsisältö, ohjain avaa / sulkee konsolin ... tulee mieleen 100 asiaa miksi PS4 on paras tälle pelille. PS3 / Xbox 360 ovat vain tekosyitä sille että on pihi. Miksi kukaan haluaa vanhalla konsolilla pelata uusia pelejä vuonna 2015, huom tämä ei ole provo, vaan helvetin hyvä kysymys???
Mun versio on storesta ladattu. Onko se sit se digi? Vastasin jo aikaisemmassa viestissäni aika selkeästi miks pelaan tätä vanhalla konsolilla. Oon kännyllä ja ei vaan viitti alkaa nyt näpyttämään tässä. Katotaan jos saat jotain muuta törkyä aikaiseksi sillä välin ku pääsen koneelle jos kävis taas tunteisiin. Ihme sälli oot kyllä!
ITSE AIHEESEEN, TOTS KDB. Siis nyt kyllä kuumottaa, pakko saada toi. Menee viimeiset kalkut mut menköön.
Oon koeajanut kaikki KDB:n kortit poislukien SMOTM (Second man of the match lol) koska sitä ei olisi saanut myytyä. MOTM kortti oli todella liukas ja iso upgrade niffiin. Lueskelin vähän tuosta ja suupielet kostui ajatuksesta Hazard, KDB, Robben kolmikosta F9 formationilla (False 9 eli 4-3-3 (5) lol).Sori mut on pakko... ostat pihinä miehenä niffin..
Muuten sama kysymys mulla mutta kuka pelaa x360lla?
Oon koeajanut kaikki KDB:n kortit poislukien SMOTM (Second man of the match lol) koska sitä ei olisi saanut myytyä. MOTM kortti oli todella liukas ja iso upgrade niffiin. Lueskelin vähän tuosta ja suupielet kostui ajatuksesta Hazard, KDB, Robben kolmikosta F9 formationilla (False 9 eli 4-3-3 (5) lol).
Siis kato ny tätä:
http://wefut.com/en/squad/523708
Joo siis oon tullu siihen tulokseen, et esim Hazard, Neymar, Ribery etc niin nää on kikkamäen miesten kortteja enemmän. Puukäsillä sopivampia laitureita on just esim. Reus ja Schurrle.Oishan tuo aika tiukka tiimi
Tots Hasardo ollu vielä vähän pettymys... tai sit siinä on vaan ihan liika potkua niin ei pysy näpeissä
Toisekseen sinä et ole millään tavalla hyvässä asemassa alkaa neuvomaan ketään tässä ketjussa Ultimate Teamiin liittyvissä asioissa. Olet täysin keltanokka, todennäköisesti aivan käsi tässä pelissä ja muutenkin kuutamolla.
Eikös 500 peliä ollut se raja kun alkaa tulemaan kovempaa vastustajaa? Elo ratingit vai mitä ne ny oli.Siltä se näyttää et mister kauppatiäteitten maisteri on tän foorumin keskiarvon yläpuolella: http://www.futhead.com/nexus/u/are-pare11/
Kyl se siitä sit tasottuu ku soppa syövyttää opiskelijabileissä aivot ja ikä kangistaa nivelet...
DPK:hon ei oikein saanu verrattua kun ei oo tota PSN-ID:tä/Gamertagia näkyvillä...
Joo siis oon tullu siihen tulokseen, et esim Hazard, Neymar, Ribery etc niin nää on kikkamäen miesten kortteja enemmän. Puukäsillä sopivampia laitureita on just esim. Reus ja Schurrle.
Robbenilla mä edelleen saan tulosta sillon kun siihen ylipäätään on mahdollisuus.