Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oho, nyt muuten löytyy melkeen kaikkia normikortteja marketista. Nopeella vilkasulla Robbenin, Riberyn ja Agueron normikortit on vielä extinct. Taitaa tää tuleva TOTT saada vähän vilinää pelaajien myymiseen...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oho, nyt muuten löytyy melkeen kaikkia normikortteja marketista. Nopeella vilkasulla Robbenin, Riberyn ja Agueron normikortit on vielä extinct. Taitaa tää tuleva TOTT saada vähän vilinää pelaajien myymiseen...

Kyllä normaaleja kultakortteja valuu markettiin koko ajan. Ne vaan ostetaan niin nopeasti. Erikoiskorttien kohdalla se on vähän eri asia. Itse ostin eilen helposti Robbenin. Tossa yks menetelmä, joka mainittu foorumilla.

Noi normikortit löytyy kyllä melko nopeesti maksimilla kun haet ensin Suarez min buy now 150, sit heti uudestaan 200, 250, 300...
 
FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyllä normaaleja kultakortteja valuu markettiin koko ajan. Ne vaan ostetaan niin nopeasti. Erikoiskorttien kohdalla se on vähän eri asia. Itse ostin eilen helposti Robbenin. Tossa yks menetelmä, joka mainittu foorumilla.

Kyllä mä nyt sen tiedän :D
Nyt niitä nyt kumminkin löytyy sen verran että metsästämiselle ei ole tarvetta.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Siis Milloin TOTT on tulossa? Kun voitin tuon copa turnauksen nii mirtin millo se pakka kannattaa avaa
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

TOTT jälkeen ens keskiviikkona tulee Futties-kortit (ehkä?) et ei tää vielä kuollut peli ole imo. En oo mitään muuta pelannutkaan pitkään aikaan kuin futtia.

Tänään testiin if Alaba 7 kemialla cdm:nä
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Iltaa varten 170k budjettia.. ostan joko Balen jota marketissa tuntuu olevan. Toissalta Vela on ollu Messin ja Neymarin rinnalla todella hyvä. Joten paalu vähän epäilyttää... laina ukkona ku oli niin jos oikein muistan niin se oli enemmän juoksija ku pallon pitäjä... vähän kankean oloinen verrttuna vaikka Velaan.




Pussikin on vielä tallessa. Pitää sekin avata ennen tuhlaamista jos vaikka tulis aarteita..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Iltaa varten 170k budjettia.. ostan joko Balen jota marketissa tuntuu olevan. Toissalta Vela on ollu Messin ja Neymarin rinnalla todella hyvä. Joten paalu vähän epäilyttää... laina ukkona ku oli niin jos oikein muistan niin se oli enemmän juoksija ku pallon pitäjä... vähän kankean oloinen verrttuna vaikka Velaan.




Pussikin on vielä tallessa. Pitää sekin avata ennen tuhlaamista jos vaikka tulis aarteita..

Juu ei sillä hirveesti dribblailla koko kentän läpi. Enemmänkin vaan JUOSTAAN, KOVAA suoraan eteenpäin ja vedetään sen naurettavan ylivoimasella vasurilla. Toimii parhaiten ST:na.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itellä nyt iltaa varten 153k kun huomasinn 2 accountil kasan pelaajia joista sain 80k. Siirsin sitte ne 1 acolle pronssipelaajien kautta (toivottavasti siitäkin ei tule bänniä) sitten jäi 5 jota en enää jaksanut siirtää ja ostin 5k pakan. Olin 100% varma että sieltä tulee kasa paskaa, mutta yllytäin kun näin 90 rating bayernin veskarin. Se meni myyntii ja nyt 153k tilillä kun oli jo vähän ennestäänki.

Olen siis palannut takaisin tähän squadiin http://www.futhead.com/15/squads/36206284/
Mitäs tuohon kannattaa nyt ostaa sillä 150k ? Olisiko sif muller parannus lahmim paikalle ? Uskoisin niin.

Seuraava kysymys on että kannattaako myydä nyt tuo squadi ja ostaa illalla takas ? Tuleeko tarpeeks voittoa ?
 
FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itellä nyt iltaa varten 153k kun huomasinn 2 accountil kasan pelaajia joista sain 80k. Siirsin sitte ne 1 acolle pronssipelaajien kautta (toivottavasti siitäkin ei tule bänniä) sitten jäi 5 jota en enää jaksanut siirtää ja ostin 5k pakan. Olin 100% varma että sieltä tulee kasa paskaa, mutta yllytäin kun näin 90 rating bayernin veskarin. Se meni myyntii ja nyt 153k tilillä kun oli jo vähän ennestäänki.

Olen siis palannut takaisin tähän squadiin http://www.futhead.com/15/squads/36206284/
Mitäs tuohon kannattaa nyt ostaa sillä 150k ? Olisiko sif muller parannus lahmim paikalle ? Uskoisin niin.

Seuraava kysymys on että kannattaako myydä nyt tuo squadi ja ostaa illalla takas ? Tuleeko tarpeeks voittoa ?

Ite en myisi. Tuskin noitten hinta niin paljoa laskee. Varsinkin kun pitää ottaa vielä 5% EA vero huomioon.
Myös ne ihanat statsit menettäisit samalla :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Juu ei sillä hirveesti dribblailla koko kentän läpi. Enemmänkin vaan JUOSTAAN, KOVAA suoraan eteenpäin ja vedetään sen naurettavan ylivoimasella vasurilla. Toimii parhaiten ST:na.

Thanks! Jätänpä siis Balen ostamatta.. :)


Sinne meni rahat ku poimin takaisin tots Alvesin.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mä en taas kässää kun tehdään noita totseja huonompia kortteja. Mm otamendi. Di marian ja sanchon kässää kun ne on eri paikoille.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mä en taas kässää kun tehdään noita totseja huonompia kortteja. Mm otamendi. Di marian ja sanchon kässää kun ne on eri paikoille.

No sehän johtuu ihan siitä että ne TOTY/TOTS kortit on aina ne ultimaattiset ja parhaat versiot. Eihän siinä nyt olis mitään järkeä jos esim vaikka Toni Kroos (TOTY kortti oli 93) pelais vaikka toisen puoliskon kaudesta, sais vaikka kaksi normi IF:ia. Joten ne olisivat sitten 94 ja 95. Kun kummiskin toi TOTY/TOTS on parempi saavutus, kuin yksi hyvin pelattu peli.
Sitä en kyllä ymmärrä miksi EA julkaisee kolmannen kerran 96 Messin, vois vaan nostaa sen TOTY:n 99...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mä siis meinasin sen pienemmä tarpeellisuutta, esim tässä otamendi tapauksessa. Koska tuskin hintaerot on totsin ja ton välillä hirveitä. Ois voinut kehitellä siihen jonkun muun pelaajan.
 
Ylös Bottom