Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Vialli 51v tänään, sitä ei muuten taida legendana löytyä boxin puolelta? Oli kyllä huikea kuulapää, ensimmäisiä muistoja Chelsistä on juuri Viallin pommit. Hienoja aikoja, sillon hyvät makaroonit vielä viihtyi Lontoossa. Nykyisin taitaa kaikki hannata siellä saapasvaltiossa...


Kiitoksia! Loistava pätkä ja palua jonnekki menneisyyteen. Vialli,Zola, Di Matteo Niistä alkoi oma Chelskin kannataminen.





Nyt sit vähä taukoa futista ja minä pääsen ulos :D... illan pläni http://m.youtube.com/watch?v=zHpxwwAAKm4
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onkos tuota ManU:n Depayta vielä pakoissa, kun ei tunnu löytyvän marketista...?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kiitoksia! Loistava pätkä ja palua jonnekki menneisyyteen. Vialli,Zola, Di Matteo Niistä alkoi oma Chelskin kannataminen.





Nyt sit vähä taukoa futista ja minä pääsen ulos :D... illan pläni http://m.youtube.com/watch?v=zHpxwwAAKm4


Tuli vissiin väärä linkki?

Meinasit varmaan tätä?:

[video=youtube;l2TvNlEc9pw]https://www.youtube.com/watch?v=l2TvNlEc9pw[/video]



Sain hollantiin siirtyneestä Kuytistä kokonaiset 150 kolikkoa ku koitin et kuin korkeelle uus kuponki bidataan, auts...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyllä pleikkapuolella vaan jengillä on noita accoja resetoitu ja pointseja palautettu kasoittain tileille. Pistää ihan tosissaan harkintaan jos ostas coinseja tai vaikka kyselis niiden ostosta EA:n foorumilla! :D

Meinaan tällä hetkellä vaikuttas siltä ainakin noiden kirjoitusten mukaan että '15 FP vois siirtää '16:sta!!

Mikä on paras tapa jäädä kiinni coinsien ostosta? :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mulla olis lentany ohjain seinään ton veskan kämmin jälkeen :cool:

Mulla tapahtui vasta ekan kerran tuommonen syöpäbug veskarin toimesta tuossa yks päivä. Koskaan aikaisemmin ei ole tapahtunut. Olenkohan mä onnekas kaiken tän syövän kanssa mitä täs pelissä on, vai voisko ne jopa olla enemmän next gen roskaa? :confused:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pelasin aamulla arg/chile turneen semejä. Oli hässäkkää omalla maalilla ja oletin, että pystyn pakilla kulkemaan oman rankkarialueen puoleen väliin ja syöttää. Oma veska päätti sit tavotella palloa joka oli mulla hallussa ja kamppas kaverin hyökkääjän, joka tuli mun perässä. Ja pallo pilkulle. 0-1 :mad:

Se **** voitti sitten onnekkaalla räkäpuskulla pelin 2-3.
 
FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mulla tapahtui vasta ekan kerran tuommonen syöpäbug veskarin toimesta tuossa yks päivä. Koskaan aikaisemmin ei ole tapahtunut. Olenkohan mä onnekas kaiken tän syövän kanssa mitä täs pelissä on, vai voisko ne jopa olla enemmän next gen roskaa? :confused:

Ainaskin jostain olen lukenut että noi maalivahdit on nykyaikaisilla (ei enää next gen) laitteilla paljon huonompia kuin vanhoilla. Ilmeisesti toi Ignite pelimoottori ei osaa hoitaa noita molareita niin hyvin kun se vanha pelimoottori.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ainaskin jostain olen lukenut että noi maalivahdit on nykyaikaisilla (ei enään next gen) laitteilla paljon huonompia kuin vanhoilla. Ilmeisesti toi Ignite pelimoottori ei osaa hoitaa noita molareita niin hyvin kun se vanha pelimoottori.
Nyt kun sattuis Are paikalle [emoji57]
Ja sit iso juttu KAIKILLE! Se on ENÄÄ, EI ENÄÄN! Päässä kiehuu joka kerta, kun kirjoitatte enääN ja tekee mieli paskoa kaikki ympärillä olevat esineet!!! Prkl... :/

Ja sit kysymys vielä teille tots Costaa käyttäville/käyttäneille! Saako Diego poika mistään sisään? Ajattelin hommata sen kärkeen tots Sanchezin tilalle, joka hukkaa vähän liikaa maalipaikkoja, vaikka finishing 99. [emoji57]
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ovatko muut arvon palstalaiset kokeilleet 4-2-2-2 taktiikkaa? Kokeilin yhden matsin verran ja voitin yllättäen jopa 6-1. Kärkiparina Doumbia-Klose, CAM:it ovat Eremenko ja Götze ja sitten CDM:nä pelaavat Luiz Gustavo ja Lahm. Puolustuslinja Criscito-Naldo-Benatia-Grosgreutz. Tosiaan toimi ihan kivasti ja tuolla sai pyöriteltyä melko samanlaisesti kuin 4-1-4-1 taktiikalla ja hallittua pelin virtausta. Jotenkin tuo oli myös parempi alaspäin tuon yhden pelin otannalla, koska laitoin molemmille CDM:ille käskyksi "Stay Back While Attacking". Eremenkolle ja Götzelle puolestaan annoin vapaat kädet huseerata ja Klosen asetin targetiksi ja Doumbian juoksemaan linjan taakse. Aiemmin kokeilin tätä formaatiota joskus alkuvuodesta ja silloin molemmat CAM:it jäivät laitoihin pimentoon, mutta nyt "Free Roam" -asetuksella molemmat olivat hyvin pelin sisässä ja koko kärkinelikko tehoili kivasti. Taidan tätä taktiikkaa kokeilla nyt vielä niin kauan kuin kulkee, ainakin alku oli lupaava.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ostelin iffi mehtin testiin. Aika mehukas kaveri.
Liikaa ei voi myöskään TOTS KDB:tä hehkuttaa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Salmingi ei se taktiikka vaan Doumbia. Itse sain tänään 0-3 pataan Doumbialta, oli siellä kai kymmenen muutakin.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ovatko muut arvon palstalaiset kokeilleet 4-2-2-2 taktiikkaa?

Käytössä on ollu alusta asti kaikissa versioissa. Toinen CDM ollu yleensä puolustavampi ja toinen vähän hyökkäävämpi all-around -pelaaja. Tässä versiossa toiminut huonoiten, jos ei ole ollut käskytyksiä päällä juurikin siitä syystä mistä mainitsit eli CAM paikkojen pelaajat jäi liikaa laidoille.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ensimmäisessä maalissa menetän pallon vaarallisessa paikassa, mutta olen kuitenki vielä kohtuullisen hyvin mukana tilanteessa ja peitän läpisyöttöä hyvin, kunnes kone päättää yhtäkkiä pysähtyä toisella.

Onko sulla taktiikkana paitsioansa? Näyttää siltä, että kone jää tekemään sitä. Ja tuossa vaihtuu myös tuo hallussa oleva ukko eli onko sulla auto switch päällä?

Se vaatii välillä nopeaa pelin lukua mihin pelaajaan lähtee itse kiinni ja varsinkin paitsioansaa käytettäessä (en kyllä itse suosittelisi) pitää olla tosi tarkkana. Muutenkaan se ei ihan helppoa aina ole milloin kannattaa itse pudottaa tai nostaa. Auto switch sotkee asiaa entisestään, koska se saattaa just kriittisellä hetkellä heittää ohjauksen ihan toiselle ukolle ja sitten on jo juoksemassa sillä ihan väärään suuntaan, kun siihen vaihtoon ei aina ihan heti huomaa reagoida.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Käytössä on ollu alusta asti kaikissa versioissa. Toinen CDM ollu yleensä puolustavampi ja toinen vähän hyökkäävämpi all-around -pelaaja. Tässä versiossa toiminut huonoiten, jos ei ole ollut käskytyksiä päällä juurikin siitä syystä mistä mainitsit eli CAM paikkojen pelaajat jäi liikaa laidoille.
Kyllä, itsekin pitää kokeilla vielä tuota, että laittaa toiseksi CDM:ksi hieman hyökkäävämmän pelaajan ilman "Stay Back While Attacking" -käskyä. Nelosdirre aloitettiin kolmella voitolla ja yhdellä tasapelillä tuolla taktiikalla, joten olen tyytyväinen.

Killosseumille sen verran, että tottahan toki Doumbian nopeudesta on ollut muutaman kerran hyötyä, mutta pääosin Klose on nuo pallot painanut sisään ja Doumbia toiminut syöttöseinänä tai sitten sen ratkaisevan syötön antajana. Ihanasti toisiaan täydentävä kärkipari ja takana on vielä kolme muuta "lempipelaajaa" eli Eremenko, Gustavo ja Lahm, joten on ilo pelata, kun kuviot napsuvat kohdilleen. Mutta nyt SJK:n ottelun pariin, toivottavasti seinäjokelaiset pystyvät nousemaan maalin takaa jatkoon.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko sulla taktiikkana paitsioansa? Näyttää siltä, että kone jää tekemään sitä. Ja tuossa vaihtuu myös tuo hallussa oleva ukko eli onko sulla auto switch päällä?

Se vaatii välillä nopeaa pelin lukua mihin pelaajaan lähtee itse kiinni ja varsinkin paitsioansaa käytettäessä (en kyllä itse suosittelisi) pitää olla tosi tarkkana. Muutenkaan se ei ihan helppoa aina ole milloin kannattaa itse pudottaa tai nostaa. Auto switch sotkee asiaa entisestään, koska se saattaa just kriittisellä hetkellä heittää ohjauksen ihan toiselle ukolle ja sitten on jo juoksemassa sillä ihan väärään suuntaan, kun siihen vaihtoon ei aina ihan heti huomaa reagoida.

Ei ole paitsioansaa päällä ja kaikki pelaajanvaihdot manualeilla. Tuo on bugi, mikä minulle on käynyt ennenkin. Näyttää tuossa videolla kyllä siltä, että itse mokaisin tuon tilanteen, mutta kyllä se jäi paikalleen nököttämään ratkaisevalla hetkellä ihan itsekseen. :) FIFA08:sta asti tätä peliä on tullut väännettyä ja aina oon pitäny puolustuspeliä omana vahvana alueena, mutta tänä vuonna on kyllä tämä upea AI onnistunut pilaamaan omaa peliä niin paljon. Ainahan noita koneen jäätymisiä on pelissä ollut, mutta tuntuu, että tänä vuonna niin moni vastustajan maali tulee sen ansiosta, kun omat puolustajat törmäilevät ilman mitään syytä toisiinsa, tai lähtevät yllättäen juoksemaan ihan väärään suuntaan. Toivonkin todella hartaasti, että FIFA 16:ssa tuo uusi "defensive AI" on oikeasti toimiva.

EDIT: Kokeilinpa ihan testimielessä 3-5-2:sta ja park the bussia... Voi herran ***** jumala miten pelaajat sekoilevat tuolla formaatiolla... Laitatopparit kaventavat jatkuvasti keskitopparin taakse ja jättävät toisen laidan aivan tyhjäksi, DM:t huitelevat kaikkialla muualla paitsi siinä puolustuslinjan edessä missä niiden pitäisi kaiken järjen mukaan kököttää "park the bussilla" pelatessa ja "stay back while attacking" ohjeistuksilla. Tämän vuoden peli kyllä suosii niin raa'asti päätöntä hyökkäyspeliä ja maalintekokilpailuja. Harmikseni olen täysin paska tekemään maaleja, joten ei kyllä sovi minulle yhtään tämä munaravaus.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom