Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei ole paitsioansaa päällä ja kaikki pelaajanvaihdot manualeilla. Tuo on bugi, mikä minulle on käynyt ennenkin. Näyttää tuossa videolla kyllä siltä, että itse mokaisin tuon tilanteen, mutta kyllä se jäi paikalleen nököttämään ratkaisevalla hetkellä ihan itsekseen. :) FIFA08:sta asti tätä peliä on tullut väännettyä ja aina oon pitäny puolustuspeliä omana vahvana alueena, mutta tänä vuonna on kyllä tämä upea AI onnistunut pilaamaan omaa peliä niin paljon. Ainahan noita koneen jäätymisiä on pelissä ollut, mutta tuntuu, että tänä vuonna niin moni vastustajan maali tulee sen ansiosta, kun omat puolustajat törmäilevät ilman mitään syytä toisiinsa, tai lähtevät yllättäen juoksemaan ihan väärään suuntaan. Toivonkin todella hartaasti, että FIFA 16:ssa tuo uusi "defensive AI" on oikeasti toimiva.

Tosiaan toi klippi herätti vähän kysymyksiä, kun muutaman kerran sen selasin läpi...:) Totta, tänä vuonna on saanu edelleen ihmetellä tekoälyn toimintaa...Hyökkäyspäässä peruutellaan omiin päin, kun irtopallo on boxin sisällä pomppimassa kohti... ihan kuin näköaisti puuttuisi kokonaan. Sama puolustuspäässä, jos vaikka vastustaja murtautuu nopeassa hyökkäyksessä jotenkin oman hallinnassa olevan ukon ohi ja tekoälyllä olisi mahdollisuus kaventaa, mutta se jatkaa ihan samaa verkkaista hölkkää tai lähtee katsomaan onko kulmalippu pystyssä. Ei siihen vaan ole pystyny luottamaan, vaan on pitäny itse vaihtaa niille pelaajille ja lähteä ennakoimaan näitä aivopieruja, mutta vähän turhan kiire siinä tulee, koska AI on tosiaan onnistunu monesti laittamaan niiden kurssin niin päin persettä, että se onnistuu yllättämään sekoilullaan kokeneemmankin pelaajan.

Onneks tän jo nyt tietää, mutta silti välillä yhdellä huonolla suorituksella vastustaja voi päästä ilmaiseksi pistämään etukulmasta sisään. Se juoksee päin sun pelaajaa ja saa pallon onnekkaasti mukaansa, siinä samalla jäätyy muut pakit eikä niillä ehdi kunnolla auttamaan ja veskari toivottaa tervetulleeksi etukulmaan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

25000 pakasta man of the match Di Maria ja 1056000 coinsia siitä. Kerrankin jotain hyvää, olen muuten myynyt melkein kaikki pelaajat viimeisimmistä pakoista. Aiemmin möin pikamyynnillä, mutta nythän nuo menee vähintään 700 coinsilla kaupaksi:D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Just... Pelasin juuri janaria vastaan jolla tiimi täys erikoiskortteja. Formaationa 4-2-3-1(2) ja DM:n paikkaa miehittivät TOTS Suarez ja MOTM Higuain... Ilmeisesti kaveri tuntuu tuolla tavalla voittavan, kun futscopen mukaan voittoprosentti oli karvan alle 70. Lisäksi puolustustapana oli vetää spurtti pohjassa päin ja liukua jaloille. Helppohan se noilla 99 sliding tacklen topparilla tietysti on vetää. Ei ollut oikein jakoja mun IF Klosen ympärille rakennetulla nipulla... :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

olipa online yllättävän vaikee ku viimeksi pelannu joku 2vk sitten sitä. Tässä välissä vaan naputellu jenkki- ja copacupeista pakat talteen offissa. Kaverit vaan painaa robbenilla kiskoja pitkin enkä mä tiä mitä tehä ::D

jeee päivän eka "normaali" vihu, oli jopa yritystä pelailla mutta ea kusee tuonkin pelin, aivan järkyttävää lagia. kaverin 2-1 voittomaali melkoisen diashown päätteeksi, sopivasti lagi loppui kun pallo pomppi sille boksiin costalle :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Näytä liitetiedosto 14530

Tää ei nyt millään tunnu ottavan tuulta alleen. Onko kellään ehdotuksia ja instructioneja mihin muotoon vääntää. Toinen vaihtoehto on myydä nää kaikki ja about 700k on kassassa rahaa. Niistä joku tiimi vääntää. Alkaa oma pää lyömään jo tyhjää.
@ ps4
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tauko teki hyvää ja selvisin ilman vierotusoireita... :D Mikäs on tilanne marketissa.. joko totteja löytyy ilman spämmiä ?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Näytä liitetiedosto 14530

Tää ei nyt millään tunnu ottavan tuulta alleen. Onko kellään ehdotuksia ja instructioneja mihin muotoon vääntää. Toinen vaihtoehto on myydä nää kaikki ja about 700k on kassassa rahaa. Niistä joku tiimi vääntää. Alkaa oma pää lyömään jo tyhjää.
@ ps4

http://www.futhead.com/15/squads/36458851/
tommonen 4-4-1-1 toiminu itellä tosi hyvin, jos vaan laliga nappaa. Bale jää vähän pimentoon mutta uudella konsolilla saat lyötyä sille varmaan jotain instructionia ja liikkuhaan se kun pelaa seinäpelin.
Saumaahan tuossa on vielä päivitellä vaikka benz jamesiin ja muista äijjistä TOTYjä/informeja, saatavuudesta en kyllä tiä.

edit: no jos kuitenkin totseja eikä totyjä :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tauko teki hyvää ja selvisin ilman vierotusoireita... :D Mikäs on tilanne marketissa.. joko totteja löytyy ilman spämmiä ?
Ite kans olin pari päivää poissa ja voi olla et menee vielä tääkin päivä huiliessa. Futbinillä tsekkasin ni ainakin Mascherano on vielä extinct.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ite kans olin pari päivää poissa ja voi olla et menee vielä tääkin päivä huoliessa. Futbinillä tsekkasin ni ainakin Mascherano on vielä extinct.

Vähä aikaa sit pääsin himaan.. ja vilkasin koneelta markettia. Ihan samassa tilanteessa näyttää olevan joten ei tainnu jäädä mistään paitsi. Hintojakaan ei ollu muutettu... tai en ainakaan huomannu. Mascheranoa ei tosiaan löytyny enkä kyllä jaksanu jäädä spämmimään... antaa olla.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Vähä aikaa sit pääsin himaan.. ja vilkasin koneelta markettia. Ihan samassa tilanteessa näyttää olevan joten ei tainnu jäädä mistään paitsi. Hintojakaan ei ollu muutettu... tai en ainakaan huomannu. Mascheranoa ei tosiaan löytyny enkä kyllä jaksanu jäädä spämmimään... antaa olla.

ei oo paljo rajoja taidettu totsien jälkee päivitellä enää, uskomatonta touhua..
ostin TOTS Parejon talteen pari vk sitten ku niitä aina välillä marketissa näkyy, jos vaikka pari tonttua sais siitä irti. Ei oo rajat siinäkään liikkunu mihinkään. Varmaan se on kohta heitettävä maksimeilla ja otettava se pari tonttua takkiin sit..
Albaa ja Walkkeria ku yöllä biddailee(päivällä en pysty lagin takia) niin siinä aina 1-2kiloa/äijjä tekee tiliä. Aika köykästä mutta pakko hangata jos vielä messin sais ennen uutta painosta. 300k tällä hetkellä kun Parejon myy.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitä mieltä porukka on, kannattaisko cdm tots castro korvata jollakin kolmikosta tots naldo, tots boateng tai sif hummels?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitä mieltä porukka on, kannattaisko cdm tots castro korvata jollakin kolmikosta tots naldo, tots boateng tai sif hummels?
Ei minun mielestäni, mutta jos vaihdat niin itse vaihtaisin luultavasti noista kolmesta TOTS Naldoon. Siinä on kuitenkin ihan kelpo laukaus CB:lle.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

On kyllä makosia siirtoja varmistunu taas... ManU:stahan saadaan ihan joukkue ens fiffeen.

Mitäs pinkkejä meinaatte hommata?

Ite hommaan ainakin R'dinhon kun kerran halvalla varmaan saa, muista oikeen sit tiedä.

Toki olis lysti rakentaa joukkue pinkkien Sturrikan ja Doumbian ympärille ja teipata RT pohjaan
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

On kyllä makosia siirtoja varmistunu taas... ManU:stahan saadaan ihan joukkue ens fiffeen.

Mitäs pinkkejä meinaatte hommata?

Ite hommaan ainakin R'dinhon kun kerran halvalla varmaan saa, muista oikeen sit tiedä.

Toki olis lysti rakentaa joukkue pinkkien Sturrikan ja Doumbian ympärille ja teipata RT pohjaan
Pakko sanoa et Manulla on ens kaudella värikkäämpi joukkue miesmuistiin! Pari täsmähankintaa ovat tehneet ja noi voi toimia kantavana voimana, tai sit ei. Toivon jälkimmäistä, luonnollisesti. :)

Kakkosacco sai pientä boostia kun Yaya nousi pakasta miehittämään keskikenttää. Oli jo aikakin päästä eroon tuost Hendersonista. Todella kömpelö kortti. Carrick sen sijaan saa vielä jäädä, muutaman scriimerin pommittanu 40 rajoilta!
 
Ylös Bottom