Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

pystyykö web apin kautta ostamaan pointseja ja pakkoja ? :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mä siis meinasin sen pienemmä tarpeellisuutta, esim tässä otamendi tapauksessa. Koska tuskin hintaerot on totsin ja ton välillä hirveitä. Ois voinut kehitellä siihen jonkun muun pelaajan.

Ihan typerää toi huonompien julkasu... tosiaan joku muu kortti tai sit totsi versio pakkoihin.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tää onki hätätapaus, hei TOTT :D

Tässä vaiheessa FIFA:a vielä jotku maksaa noista pointseista tota naurettavaa ylihintaa...ei ihme että EA ei ole valmis alentamaan niitten hintaa. Mutta mikäs minä olen tuomitsemaan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tässä vaiheessa FIFA:a vielä jotku maksaa noista pointseista tota naurettavaa ylihintaa...ei ihme että EA ei ole valmis alentamaan niitten hintaa. Mutta mikäs minä olen tuomitsemaan.
Tiiätkö aloin just viestini lähettämisen jälkee et onko mitää järkee maksaa 20 € että saat neljä 25 k pakkaa, ja tulin siihe tulokseee et en varmana maksa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tiiätkö aloin just viestini lähettämisen jälkee et onko mitää järkee maksaa 20 € että saat neljä 25 k pakkaa, ja tulin siihe tulokseee et en varmana maksa.

Ton hinnan voi ehkä maksaa silloin kun uusi versio on juuri tullut. Pelaajilla enemmän arvoa ja tulee tavallaan investoitua tulevaa vuotta varten. Toki myös tuuri vaikuttaaa paljon, mutta yleensä niistä pakoista tulee = ei mitään muutenkin :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

25k pakat on kyllä kaikkien kusetusten äiti... tosin niin on kyllä kaikki muutkin mitän €a tarjoo. Epäilen että nämäkin vedetän todella pienellä cw jotta myyntiä saatais enemmän. Onhan totyn jälkeiset pari kuukautta saatava takasin. Mitäs kävi muuten la liga ja bundesin liloille ku sellasia ei koskaan tullu...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ton hinnan voi ehkä maksaa silloin kun uusi versio on juuri tullut. Pelaajilla enemmän arvoa ja tulee tavallaan investoitua tulevaa vuotta varten. Toki myös tuuri vaikuttaaa paljon, mutta yleensä niistä pakoista tulee = ei mitään muutenkin :D
Niin ajattelin et säästän senki rahan ja ostan sit pointsei 16 alus
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onneks ostin Tots Alvesin tää hype ei pitkään kestä. 50k pakka auki ja parhaat Pirlo ja Soldado muut sit sitä perus 75-77 paskaa..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mascherano aika halpa, toivottavasti pacehorot ei arvosta ja tumppaa marketin täyteen tuota... Ei millään viittis minipeliä hakata enää tässä vaiheessa...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt alkaa hinnat nousemaan takasin maksimeihin.

Futtiesien julkaisuiltana tulee varmaan samanlainen monttu hinnoissa eli klo 19-21 erikoiskortit on halvimmillaan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

If Mascherano vai if Busquets? Siinäpä pulma
Lähinnä se suurin pulma ainakin vielä tällä hetkellä on toi Mascheranon saatavuus... Jonkun verran sakkia sen kortin perässä.

Oon duunis onneks nyt. Aamulla sniping käyntiin. Joko Realin Daniloa on saatavilla?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Syö kyllä taas hermoja aika hyvin, kun vastassa on hyvä pelaaja ja tuntuu, että puolustussuuntaan tekee hyviä liikkeitä eikä itse tee suuremmin virheitä, mutta sitten kaveri saa koneen avustuksella kaksi maalia... Ensimmäisessä maalissa menetän pallon vaarallisessa paikassa, mutta olen kuitenki vielä kohtuullisen hyvin mukana tilanteessa ja peitän läpisyöttöä hyvin, kunnes kone päättää yhtäkkiä pysähtyä toisella topparilla ja päästää kaverin yksin läpi. Toinen maali onkin sitten... Noh, katsokaa itse. :confused: Sain kuitenkin tapeltua pelin vielä tasoihin pelin lopussa, joten siinä mielessä pitää olla tyytyväinen, mutta niin paska maku jäi taas suuhun, kun kone lahjoittaa kaksi maalia tiukassa pelissä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Syö kyllä taas hermoja aika hyvin, kun vastassa on hyvä pelaaja ja tuntuu, että puolustussuuntaan tekee hyviä liikkeitä eikä itse tee suuremmin virheitä, mutta sitten kaveri saa koneen avustuksella kaksi maalia... Ensimmäisessä maalissa menetän pallon vaarallisessa paikassa, mutta olen kuitenki vielä kohtuullisen hyvin mukana tilanteessa ja peitän läpisyöttöä hyvin, kunnes kone päättää yhtäkkiä pysähtyä toisella topparilla ja päästää kaverin yksin läpi. Toinen maali onkin sitten... Noh, katsokaa itse. :confused: Sain kuitenkin tapeltua pelin vielä tasoihin pelin lopussa, joten siinä mielessä pitää olla tyytyväinen, mutta niin paska maku jäi taas suuhun, kun kone lahjoittaa kaksi maalia tiukassa pelissä.

Toinen kyllä fifaa parhaimillaan :D

Mascheranoa koitin saada mut on niin vähän liikkeellä että viidessä minuutissa vilahti tasan 3kpl.
Ois ihan testin arvoinen kortti Perezin tilalle tai sit Argentiina tiimiin.. Mutta ihan liika porukkaa kortin perässä eikä tuo spämmi nappaa yhtään. Katotaan jos viikonloppuna niitä olis sit jo ihan saatavilla marketissa.





Markkinat tosiaan toipu ainakin tänään todella nopeasti ja esim if Dani Alves ei laskenu ollenkaan vaikka siffi tulikin pakkoihin... Niinku vähä ajattelin niin ei näiden uusien julkasu enää kovin kummosta hypeä nosta. Toki Niffejä tippuu markettiin ja hinnatki laskee mutta informien osalta tilanne ollu aika rauhallinen. Tosin niitäki vähän paremmin saatavilla.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mikähän mulla nyt naksahti kaalissa? Alkoi jostain syystä himottamaan tehdä hirmu vauhdikas sekä värikäs MLS tiimi! :eek:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mikähän mulla nyt naksahti kaalissa? Alkoi jostain syystä himottamaan tehdä hirmu vauhdikas sekä värikäs MLS tiimi! :eek:

pitch-2502535.jpg


Keskikentän pace huimaa päätä
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Vialli 51v tänään, sitä ei muuten taida legendana löytyä boxin puolelta? Oli kyllä huikea kuulapää, ensimmäisiä muistoja Chelsistä on juuri Viallin pommit. Hienoja aikoja, sillon hyvät makaroonit vielä viihtyi Lontoossa. Nykyisin taitaa kaikki hannata siellä saapasvaltiossa...

 
Ylös Bottom