Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tarttis kyllä saada noihin single playerin rankkareihin toi S.Sterling Yalesta maaliin:

https://www.youtube.com/watch?v=8F9jXYOH2c0


:D

Toi on kyllä ihan huippu :D



Jumissa olevat Willemsit on sit ainaki 24h siellä.. huomenna sit voi kuulema palata avamaan juttua kun eivät ole sieltä jumista poistuneet. Oli tänään tarkotus ostaa sif Dani Alves mutta en näköjään ostakaan...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Scott Sterling on kyllä legenda! :D :D


Aooooooowwww!!!! XD
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitäs ovat foorumilaiset mieltä olisiko järkevä veto pistää tiimi myyntiin ja tehdä vaikka joku halpa La Liga/Brassijengi siihen ympärille?

Laitoin ite oman 1.jengin myyntiin (extinct-Marchisio jäi, tuskin laskee yhtään). Eiköhän huomenna pinkit kortit tiputa hinnat vähintään TOTT:n julkaisun aikaisiin, eli mm. TOTS Griezmann laskee 750k paikkeille...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

En tiedä muista mutta itse en anna yhtään arvoa noille pinkeille, enkä usko että muutenkaan jengi sekoaa noista sen erikoisemmin.

Toki muutaman ostan jos hinnat/saatavuus kohdallaan mut suurinosa noista voittavista korteista on loppupeleissä melko tylsiä. Pinkki Rooney? Kiinnostaa sanoinkuvaamattoman paljon enää tässä vaiheessa... :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

En tiedä muista mutta itse en anna yhtään arvoa noille pinkeille, enkä usko että muutenkaan jengi sekoaa noista sen erikoisemmin.

Toki muutaman ostan jos hinnat/saatavuus kohdallaan mut suurinosa noista voittavista korteista on loppupeleissä melko tylsiä. Pinkki Rooney? Kiinnostaa sanoinkuvaamattoman paljon enää tässä vaiheessa... :D

Ei kiinosta kyllä yhtään. Reus tosin ihan jees mutta ku peruskortti on jo todella hyvä niin tuskin minun peliin noi buustit tossa kortissa vaikuttaa. Muilla ei sit olekkaan käyttöä jos ei pakasta satu nousemaan. Enemmän tosin intoilen sif Giovincosta jonka pitäis olla tulevassa totwissa.
Mknäkään en usko että noi pinkit kovin kummoista aiheuta.. todella laimea oli tott viikko ja siinä kuitenki oli paljon kovempia nimiä.


Eikä mulla ole rahaakaan ku 125k ku 700k on jumissa...eikä luottoa korjaukseen löydy yhtään.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei mua nappaa kuin Reus 2.joukkueeseen. Ostan samat kortit takaisin vaan alemmalla hinnalla. 99,9% varmuudella profittia
kun tänään tulee 100k ja huomenna pinkit. Bale, Toure, Sturridge, Reus, Rooney ja Doumbia kyllä kiinnostaa tarpeeks massoja.


E: tott viikolla eka iltana parin tunnin ajan hinnat oli alhaalla. Se riittää mulle
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei mua nappaa kuin Reus 2.joukkueeseen. Ostan samat kortit takaisin vaan alemmalla hinnalla. 99,9% varmuudella profittia
kun tänään tulee 100k ja huomenna pinkit. Bale, Toure, Sturridge, Reus, Rooney ja Doumbia kyllä kiinnostaa tarpeeks massoja.


E: tott viikolla eka iltana parin tunnin ajan hinnat oli alhaalla. Se riittää mulle
Jees. Itellä niin vähän aikaa päivystää konsolill että en todellakaan ole korttejani myymässä kun puolet niistä extinct ja toisen puoliskon hinnanheilahtelut pelkkää kohinaa... :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jees. Itellä niin vähän aikaa päivystää konsolill että en todellakaan ole korttejani myymässä kun puolet niistä extinct ja toisen puoliskon hinnanheilahtelut pelkkää kohinaa... :)
Jepa. Mitäs extinctejä sulta löytyy?

Onko kukaan kfinistä saanut ostettua st 89 sanchezia tai sif vidalia?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sama täällä. 4 valmista tiimiä ja iso kasa kadonneita kortteja tai sellasia mitkä häviää nopeasti ku pöly laskeutuu.. Eikä kyllä kolikoille ole pahemmin tarvetta ku. Ainut että saa Giovincosta paremman version se riittää... Pientä treidi kuvioo pyörittää et saa muutaman pakan avata ja buustata jotain kortteja..

Näitä oon vailla jos sattuu kauppa käymään jos ei niin pärjään niffeillä

If Vela
If/sif Dani Alves
Motm/if YaYa
Motm/if Boateng
Pinkki Reuss

Ei noita kovin montaa ole enää jälellä :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eli siis extinttejä ei kannata myydä halvemman hinnan toivossa vai ymmärsinkö nyt ihan väärin?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eli siis extinttejä ei kannata myydä halvemman hinnan toivossa vai ymmärsinkö nyt ihan väärin?

No ei oikeastaan kannata, koska tässä vaiheessa ei enää ole mitään taetta että saat sen takaisin, tai ainakaan halvemmalla. Eihän tähän ikinä 100% taetta ole, hinnat ehkä hieman tästä vielä voi tippua ja muutamat extinct kortit tulla markettiin mutta aika äkkiä ne kipuaa sit takaisin ja menee taas varjoihin piiloon. Ja muutenkin moovit pitää tehdä aina hyvissä ajoin, nyt se on IMO myöhäistä jo, koska pimppipinkkien julkaisupäivä on jo huomenna.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt kyllä kiehtois laittaa sit muller lihoiks ja ostaa 100k pakam. harmi vaa et siin jäisi 96k tappiolle :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No ei oikeastaan kannata, koska tässä vaiheessa ei enää ole mitään taetta että saat sen takaisin, tai ainakaan halvemmalla. Eihän tähän ikinä 100% taetta ole, hinnat ehkä hieman tästä vielä voi tippua ja muutamat extinct kortit tulla markettiin mutta aika äkkiä ne kipuaa sit takaisin ja menee taas varjoihin piiloon. Ja muutenkin moovit pitää tehdä aina hyvissä ajoin, nyt se on IMO myöhäistä jo, koska pimppipinkkien julkaisupäivä on jo huomenna.

:( No, huomenna sitten hereillä ja 330k halvempiin pelaajiin.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

:( No, huomenna sitten hereillä ja 330k halvempiin pelaajiin.
Ehkä tässä ois nyt hyvä moovi vetästä raati pystyyn, eli ilmoita mitä sulla on tai lähinnä ne mitä mietit myyväsi. Ei se kiveen ole kirjoitettu etteikö ne voisi vielä tässä laskea. Muutenkin mä olen ollut ihan hakoteilla treidivinkkien suhteen puolet tämän kauden painoksesta... :o

Esim. toi meitsin RB Rolle voi hyvinkin laskea jopa 500k vielä, ja 5M myyntihinnalla siinä on silloin ilmaa. Mut itse en ota riskiä että joutuisin olemaan ilman sitä kun ylimääräinen kolikkosaldo on niin alhainen tällä hetkellä.

Mut jos yhtään on peruskuvioon luottaminen niin suurimmalla osalla korteista se pohjalukema on nähty jo. Ei tässä kuitenkaan kyse ole mistään Black Friday/TOTY/TOTS meiningistä... Itselle kuten monelle muullekkin markkinat on ihan kuolleet tässä vaiheessa jo.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei tässä kuitenkaan kyse ole mistään Black Friday/TOTY/TOTS meiningistä


Juu ei ole mikään market crash tulossa, mut jos 900k pelaajat käy hetkellisesti 700k:ssa (toivottavasti, hatusta heitetyt luvut) niin kyl siitä kivat plussat saa omaan parin miljoonan kassaan ;)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

100k pakat ulkona, ostin yhden coinseilla. Suosittelen välttämään.

Kattokaa ny tätä jumalauta:

96CGVmh.jpg


81 ovr Carlos Baccalle tuli sit hintaa vajaat 90k... :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Myin sitte koko tiimin ja avasin pakko sitte. Sain 3 sadan k pakkaa ja tapani mukaan sieltä tulee paskaa. Kerään sitte aivan masentuneena rahat pikamyymällä turhia pelaajia 15 k päkkiä varten. Sieltä tulee sitten MESSI 96 RATING RW. Mitä sille kannattaa tehä ? Myyn sen varmaan heti ja kun ei muuta joukkuetta ole ja ostan jonkun rolle bale neymar joukkueen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom