Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Reus 650k
Ite vaihtaisin, sif Väinö on todella hyvä.Peli kyllä vetelee viimesiään... pinkkejä kortteja ja tääläki haudan hiljasta..
Aateellin kuppia höntsäilessä laittaa 4-3-3 (4):sen. Ei perkele että tots KDB on kova... cm tontilla toki tekee hyviä juttuja mutta cammina peto.. Kohta testiin Giovinco ( toisaalta hävettää... pace 94) mut on se vaan pirun smooth
Seuraavaks kehittävä kysymys.. vaihdanko tots Hendersonin sif Väinöön?
Mikä Pinkki Reusin tilanne on? Mä en edes ole nyt varma et mikä sen oikea range on. Sen verran vain tsekkasin et normikortti on 7-17k. Ok, ollaan ehtoopuolella mut mistähän taikahatusta EA mahtaa vetää noi ranget sit seuraavaan versioon?
Toi Reus on joka vuosi OP ja löytyy kaikilta, mun mielestä on vääryys jos ton hinta on alle 100k kun aloitetaan uus peli. Toki voi saada pienen overall laskun mut silti. Jos ton kaltaisia kortteja saa ostettua parin seasonin jälkeen ni ei hyvä. Kyllä ne alimmat divarit kuuluu pelata niillä rupupelaajilla IMO.
Miten te nykyään treidaatte kun ite en löydä mitää keinoo mist tulis kunnolla rahaa.
Treidasin totsien aikana reilu 2milj parissa päivässä. Ostaa halvalla ja myy kalliimmalla that's itEikös saxo yli millin vääntänyt parissa viikossa
Eikös saxo yli millin vääntänyt parissa viikossa
Toinen viesti treidaamisesta. Maksimilla relistaaminen ei kannata vaan myykää alimmalla/lähes alimmalla kortti eteenpäin. Ja sit vaa snaippaamaan uusia pyydyksiä
Keillä pelaajilla olet saanut tuon 300k. Kun eikös sillä ketä ostat nii oo merkitystäkin.Heh, itse olen tehnyt 300k tuolla taktiikalla jossain viikossa alkupääomana 30k.
Nouseeko normikorttien hinnat tästä takaisin maksimiin eli kannattaako sijoittaa nyt näihin minimillä meneviin, jotka vielä viime viikolla meni maksimilla?