Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Peli kyllä vetelee viimesiään... pinkkejä kortteja ja tääläki haudan hiljasta..

Aateellin kuppia höntsäilessä laittaa 4-3-3 (4):sen. Ei perkele että tots KDB on kova... cm tontilla toki tekee hyviä juttuja mutta cammina peto.. :) Kohta testiin Giovinco ( toisaalta hävettää... pace 94) mut on se vaan pirun smooth :)

Seuraavaks kehittävä kysymys.. vaihdanko tots Hendersonin sif Väinöön?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

jooooooooo ea päätti raiskata, vitosdirressä 7p ja viimeset 5matsia turpiin. Syöttöprossa jotain 5 ehkä. Ei vaan syötöt osu lähellekkään jos on yli 5metrin syöttö. Kaveri taas antaa vaikka selin 50m läpisyöttöjä ja siihen vielä päälle fifapomput yms yms niin kyllä nautin peleistä (Y)
kutosdirren eka matsi, wut, aivan järkyttävän smoothia menoa. Joka syöttö lapikkaaseen ja äijjät painaa töitä. Tasapeli kuitenkin kun tuhnuilin... :D kaveri sai ainoalla vedolla maalin, aku-eero hieno ulkosyrjä boksin takaa mitäs päästin laukoo :d
paskahan tää futti on. Tulis jo uus että pääsis ees hajoilee uusiin ominaisuuksiin jotka on v*turallaan
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Peli kyllä vetelee viimesiään... pinkkejä kortteja ja tääläki haudan hiljasta..

Aateellin kuppia höntsäilessä laittaa 4-3-3 (4):sen. Ei perkele että tots KDB on kova... cm tontilla toki tekee hyviä juttuja mutta cammina peto.. :) Kohta testiin Giovinco ( toisaalta hävettää... pace 94) mut on se vaan pirun smooth :)

Seuraavaks kehittävä kysymys.. vaihdanko tots Hendersonin sif Väinöön?
Ite vaihtaisin, sif Väinö on todella hyvä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pakkarunilta jäi käteen pinkki dumpo ja quaresma. Ois se quaresma pitäny heittää heti markettii sillon kun oli extintti.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mikä Pinkki Reusin tilanne on? Mä en edes ole nyt varma et mikä sen oikea range on. Sen verran vain tsekkasin et normikortti on 7-17k. Ok, ollaan ehtoopuolella mut mistähän taikahatusta EA mahtaa vetää noi ranget sit seuraavaan versioon?

Toi Reus on joka vuosi OP ja löytyy kaikilta, mun mielestä on vääryys jos ton hinta on alle 100k kun aloitetaan uus peli. Toki voi saada pienen overall laskun mut silti. Jos ton kaltaisia kortteja saa ostettua parin seasonin jälkeen ni ei hyvä. Kyllä ne alimmat divarit kuuluu pelata niillä rupupelaajilla IMO.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mikä Pinkki Reusin tilanne on? Mä en edes ole nyt varma et mikä sen oikea range on. Sen verran vain tsekkasin et normikortti on 7-17k. Ok, ollaan ehtoopuolella mut mistähän taikahatusta EA mahtaa vetää noi ranget sit seuraavaan versioon?

Toi Reus on joka vuosi OP ja löytyy kaikilta, mun mielestä on vääryys jos ton hinta on alle 100k kun aloitetaan uus peli. Toki voi saada pienen overall laskun mut silti. Jos ton kaltaisia kortteja saa ostettua parin seasonin jälkeen ni ei hyvä. Kyllä ne alimmat divarit kuuluu pelata niillä rupupelaajilla IMO.


Jännä tosiaan nähdä mihin noi ranget alkuun asettuu. Toivottavasti saavat jonkunlaisen toimivan automaatin siihen. Mun mielestä FIFA15 alussa hinnat oli oikein hyvät, esim. Di Maria oli sen 160K, niin sai oikeesti tehdä duunia että sai sen. Sit ihan peruspaskojenkin hinnat ois kiva jotenkin saada ylös, on ihan liian helppo tehdä hyvä kultajoukkue yhden kauden tienesteillä.

--------------------------------------------------------------------------

Nappasin äsken vahingossa Eriksenin pinkin, kai mä sen sit pidän.

Boksilla pinkeistä Gundo ja Quaresma saatavilla, muut minipelin takana. Seuraava joka tulee saataville on varmaan toi Eriksen, sen näin kerran jo eilen
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pleikalla pinkkejä marketissa Cavani, Quaresma, Eriksen ja Paalu.

Himottais toi Dinho, pakko se napata jossain välissä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Napsahti pakasta vielä pinkkelöinen erkkinseeni. Myin kyl quaresman veke. Melkonen beast toi doumpia
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Miten te nykyään treidaatte kun ite en löydä mitää keinoo mist tulis kunnolla rahaa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ostelin eilen testiin Pinkki doumbian ja ei saanu itellä aikaan mitään viimeistely oli kyllä heikkoa en tiedä miksi. ..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Miten te nykyään treidaatte kun ite en löydä mitää keinoo mist tulis kunnolla rahaa.

Eipä siihen oikeen mitään hyvää taida enää olla, muutaku: Osta halvalla, myy vähemmän halvalla. Kyllä tollaikin saa kymppitonneja tehtyä/päivä. Vaatii vaan duunia
'
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Toinen viesti treidaamisesta. Maksimilla relistaaminen ei kannata vaan myykää alimmalla/lähes alimmalla kortti eteenpäin. Ja sit vaa snaippaamaan uusia pyydyksiä
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Toinen viesti treidaamisesta. Maksimilla relistaaminen ei kannata vaan myykää alimmalla/lähes alimmalla kortti eteenpäin. Ja sit vaa snaippaamaan uusia pyydyksiä

Heh, itse olen tehnyt 300k tuolla taktiikalla jossain viikossa alkupääomana 30k.

Nouseeko normikorttien hinnat tästä takaisin maksimiin eli kannattaako sijoittaa nyt näihin minimillä meneviin, jotka vielä viime viikolla meni maksimilla? Esim Robben?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Heh, itse olen tehnyt 300k tuolla taktiikalla jossain viikossa alkupääomana 30k.

Nouseeko normikorttien hinnat tästä takaisin maksimiin eli kannattaako sijoittaa nyt näihin minimillä meneviin, jotka vielä viime viikolla meni maksimilla?
Keillä pelaajilla olet saanut tuon 300k. Kun eikös sillä ketä ostat nii oo merkitystäkin.
 
Ylös Bottom