Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Saitte ylipuhuttua... :) Pitää tiistaina ku kotiutuu poimia sif Rooney. Nimittäin tolla keskustalla kaikki vähän onnettomia ampumaan kaukaa jos Rooney tois siihen vähän muutosta... JaJa nimittäin roiskii täälläkin minne sattuu :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Saitte ylipuhuttua... :) Pitää tiistaina ku kotiutuu poimia sif Rooney. Nimittäin tolla keskustalla kaikki vähän onnettomia ampumaan kaukaa jos Rooney tois siihen vähän muutosta... JaJa nimittäin roiskii täälläkin minne sattuu :)

Mulla oli IF ja SIF Santi kokeilussa niin ainut mitä jäi mieleen oli vaparit ja FINESSE laukaukset. Eli voimalla on turha yrittää Santilla mut finessellä lähtee kaukaakin ihan tiukkoja jos oikein muistan. Rooneyllä sen sijaan on tullut kaikkein komeimpia kaukolaukauksia tehtyä. Yhden ihan pirun siistin scriimerin tein joskus vastapallosta. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mulla oli IF ja SIF Santi kokeilussa niin ainut mitä jäi mieleen oli vaparit ja FINESSE laukaukset. Eli voimalla on turha yrittää Santilla mut finessellä lähtee kaukaakin ihan tiukkoja jos oikein muistan. Rooneyllä sen sijaan on tullut kaikkein komeimpia kaukolaukauksia tehtyä. Yhden ihan pirun siistin scriimerin tein joskus vastapallosta. :)

Joo ei Santilla vedellä kaukaa... tossa sen tehtävä on jakaa palloa ja siinä kyllä onnistuu pirun hyvin. Nyt on oppinu vähän tekemään kauempaa ku Kroosilla ja KDB:llä se on niin helppoa :) joten Rooney tois vähän samaa premieriin. Ja kyllähä se puolustaa sillä fysikalla ja staminalla ihan yhtä hyvin ku kaikki muutkin...


Sig Giovinco kyllä ihan älytön kortti Pace 94, agility 98 ja balance 98... on nimittäin pikkasen helppo käyttää <3
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Aamun saalis: Kaksi SIF-Benzemaa minimillä 141k buy now. Nyt sopii toivoa, että nousee maksimiin, nyt myy noin 160k kappale. Toinen kortti menee tosin itselle normaalin Benzeman tilalle. Nyt on kolikot lopussa ja odotellaan hintojen nousua.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Päivän saalis: Kerkesin laittaa konsolin päälle ja listata soppareita ja sälää molemmilla accoilla. Kakkosaccolla sain ostettua neljä pussia, joista kuraa + NIF Elton josta saa 6k. Cool. Niin ne vaan vähiin käy nuo sopparit tolla ykkös accolla. Yli 5000 niitä oli, nyt enää 1500. :)

Onneks maanantaina alkaa loma!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Turnauksessa kaatui puolivälierässä Barcelona huikeiden vaiheiden jälkeen 3-2 rankkareilla. Varsinainen peliaika meni 1-1, mutta eiköhän Barca saa räkämaalin jatkoajan alkuun. Barcan kulmasta De Gea syöttää hyökkäyksessä kärkkyville Hernandezille, Griezmannille ja Benzemalle. Viimeiseksi mainittu tällää 119. minuutilla tasoituksen (on muuten huikea kortti). Pilkuissa mentiin sitten seiskapareihin asti, mutta voitin 5-4. Seuraavaksi Bayernin kaatoon, huono on tuuri noissa vastustajissa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mulla on ollu maalisa 83 Alves. Ostin tänään Tots 88 version 141k. Ainaki 2 pelin perusteella vaikutti huononmalta ku 83 :D Taitaa mennä myyntiin

Onko kukaan kokeillu Tots De Geaa tai Tots Buffonia? Haluttas kokeilla jotain toista maalivahtia
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko kukaan saanut mitään irti TOTY-Payetista? Mulla on se nyt ollut kahdessa eri turnauksessa bottia vastaan ja tuntuu että se kortti on yhtä paska ellei paskempi kuin Payetin peruskortti. Lisäksi tuntuu, että kone ennemminkin miinustaa noi "arvokortit" pelaajien arvoista, kuin lisää sinne mitään. Löin yhtä vaille kaikille eri plus-kortteja ja ainoa fiilis mikä koko pelissä tuli botti-PSG:tä vastaan, oli että joukkue oli ehkä hieman vahvempi ja tasapainoisempi kentällä kuin normaalisti. Melkoista paskaa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko kukaan saanut mitään irti TOTY-Payetista? Mulla on se nyt ollut kahdessa eri turnauksessa bottia vastaan ja tuntuu että se kortti on yhtä paska ellei paskempi kuin Payetin peruskortti. Lisäksi tuntuu, että kone ennemminkin miinustaa noi "arvokortit" pelaajien arvoista, kuin lisää sinne mitään. Löin yhtä vaille kaikille eri plus-kortteja ja ainoa fiilis mikä koko pelissä tuli botti-PSG:tä vastaan, oli että joukkue oli ehkä hieman vahvempi ja tasapainoisempi kentällä kuin normaalisti. Melkoista paskaa.
Kyllä se tietokone osa ne handicapit asettaa myös silloin kun sitä vastaan pelataan. :)

Testaisin korttia vielä onlinessa ennen kuin löisin hanskoja tiskiin sen kortin kanssa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko kukaan saanut mitään irti TOTY-Payetista? Mulla on se nyt ollut kahdessa eri turnauksessa bottia vastaan ja tuntuu että se kortti on yhtä paska ellei paskempi kuin Payetin peruskortti. Lisäksi tuntuu, että kone ennemminkin miinustaa noi "arvokortit" pelaajien arvoista, kuin lisää sinne mitään. Löin yhtä vaille kaikille eri plus-kortteja ja ainoa fiilis mikä koko pelissä tuli botti-PSG:tä vastaan, oli että joukkue oli ehkä hieman vahvempi ja tasapainoisempi kentällä kuin normaalisti. Melkoista paskaa.


TOTS KDB:n jälkeen paras CAM. Mhart sen jo sano että toi on vaa jotain offlinekuraa. Onlinessa ainakin loistava ja edullinen hintalaatu
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko kukaan saanut mitään irti TOTY-Payetista?

vaparit menee aina sisään ku pääsee alle 30m ampuu, ihan jo senkin takia kannattaa pitää mukana :D ihan näppärä kaveri pelaillakkin ja hyvä laukaus lennosta, vähän ollu vaan hakusessa kun fransmannien formaatio ei o toiminu sitten yhtään, nyt uus ni saa nähdä miten pärjää..

ittellä nyt Azpin metsästys, yli 100k en maksa ja pitää olla vielä statsit nollista, saa nähdä onko mahdoton tehtävä..
onneksi ei tartte pelata ku on Karhu ja British Open.

edit: no vähän piti taipua 102k ja lähes pränikkä talteen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyllä se tietokone osa ne handicapit asettaa myös silloin kun sitä vastaan pelataan. :)

Testaisin korttia vielä onlinessa ennen kuin löisin hanskoja tiskiin sen kortin kanssa.
Juu tää oli toki eka ajatus, että tuossa on pakko olla joku helvetin bottikusetus taustalla, kun ei tuollaiset arvot omaava kortti VOI olla noin huono. Kortin möin jo, kun ostin Brasseja rosterin täyteen tuota toista turnausta varten.

Pele sen sijaan on ***** jumala tässä pelissä. 2 peliä 3 maalia ja toinen peli vielä kesken. Miksi oi miksi mulla ei oo coinseja tuohon, 3 peliä tän jälkeen viihtyy vielä meikän rosterissa.

Ja mitä Onlineen tulee, mulla on siihen vaan joku ihmeen pelkotila/inhotila. Olen aivan järkyttävän paska puolustamaan noita helvetin throughballeja ja kukkupalloja vastaan, eikä se pacepelleilyä vastaan tappeleminen napostele vähää alusta.

Vapareissa se ja sama, kun mä oon aivan totaalikäsi niissä. Kerran saanut unelmavedolla ylämummoon koko pelin historian aikana ja kerran sitten vähän vähemmän hienolla vedolla vaparista maalin...

Edit: Niin ja bottiturnauksia saa kusetettua takaisin. Sen kun buuttaa pelin tai boksin, niin et tipu turnauksesta vaikka häviö olisi tulossa ja vain 1 peli soppareista/mahdolliset upgradet menetät.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kattelin MLS:n tilastoja, taidan saada brassitiimiin vielä TOTS Kakan tossa keskiviikkona?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Öö mitäs ihmettä? Eikö tuosta FUTTIES Part 1-turnauksesta pitänyt tulla 1 Rare players pack? mä sain 7k ja Premium gold players packin, jossa siis on vaan hikiset 3 rarea.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Öö mitäs ihmettä? Eikö tuosta FUTTIES Part 1-turnauksesta pitänyt tulla 1 Rare players pack? mä sain 7k ja Premium gold players packin, jossa siis on vaan hikiset 3 rarea.

Ei siinä ollut rare pakettia vaan juuri tuo saamasi. ;)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei siinä ollut rare pakettia vaan juuri tuo saamasi. ;)
VMP EA. Ei mulla muuta. Kovin outoa, kun muista turnauksista on aina saanut sen rarepakan ja tuo hikinen paska on ollut palkintona, jos pelaat toisen kerran turnauksen läpi.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No mut eikös siellä ole lohdutusturnaus jo, oliko ALJ liigasta 6 aloituksessa ja taso professional? Palkintona 50k pakka! Huraa!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

[video=youtube;Csu_OZkqerM]http://www.youtube.com/watch?v=Csu_OZkqerM[/video]
 
Ylös Bottom