Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Vaihdoin 100/100 valokuituun yhteyden mokkulasta, Fifa oli kuin eri peli pelata. Laukaukset meni sinne minne pitikin ja pelaajat toimi järkevästi. Kyllä näköjään yhteydellä on merkitystä tähänkin pelaamiseen.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Keillä pelaajilla olet saanut tuon 300k. Kun eikös sillä ketä ostat nii oo merkitystäkin.

Tohon on helppo-ohje... sellasia pelaajia joita löytyy joka tiimistä. Ja joissa on liikkumavaraa minimin ja maksimin välillä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ja halvemmat isonumeroiset pelaajat, niillä ite oon saanu kans. Costa yms.

Pacepace, iparppo dumpia.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Toinen viesti treidaamisesta. Maksimilla relistaaminen ei kannata vaan myykää alimmalla/lähes alimmalla kortti eteenpäin. Ja sit vaa snaippaamaan uusia pyydyksiä
Tarkoitatko siis että per kortista joku 200 kolikkoa voittoa? :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Vaihdoin 100/100 valokuituun yhteyden mokkulasta, Fifa oli kuin eri peli pelata. Laukaukset meni sinne minne pitikin ja pelaajat toimi järkevästi. Kyllä näköjään yhteydellä on merkitystä tähänkin pelaamiseen.

näinhän se menee, varsinkin toi uppikaista on tärkee. Jossain mokkulassa se on ihan paskaa. Itellä on 24/1, pidän kyllä miniminä tota 1mekan uppia. Ei kärsi paljon operaattorin puolesta olla lagia, kun pelaaminen verkossa alkaa olla aika nihkeää.
Toi 100/100 ois aika kiimainen:)

ja ny o ealla servut iha juntturassa? en pääse ees pelaa ku potkii pihalle. Yhen matsin pääsin vääntää mutta siinä oli semmoset viiveet että järki meinas mennä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Toivottavasti NIF Ramos nousee takaisin maksimiin, olen pari ostanut 34,5k nyt ja yhden 25k. Tuosta viimeisimmästä nyt ei tappiota voi tehdä, mutta noista kahdesta en ole varma yhtään jos hinta ei ole maksimissa kohta.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

kait se on jo uskottava ettei tää anna mun voittaa tänään. 4 maalia kairasin ite taas ihan jumalattomalla vaivalla. Ja ihan oudosti menee selvätkin paikat maalin ohi, ei oo kyllä ikinä ennen...
Sitten kaveri heittää vaan kukkupalloa ja ne pomppii mun äijjistä suoraa sen lapikkaaseen.. 4 tuommosta paskamaalia eikä poika osannu pelata pätkääkään, kyllä taas verenpaine nousi. Ennenaikaseen hautaan tässä joutuu
alkaa olla kutosdivarikin kohta hilkulla että säilyykö, on kyllä s**tana.....
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Heh, itse olen tehnyt 300k tuolla taktiikalla jossain viikossa alkupääomana 30k.


Nouseeko normikorttien hinnat tästä takaisin maksimiin eli kannattaako sijoittaa nyt näihin minimillä meneviin, jotka vielä viime viikolla meni maksimilla? Esim Robben?


Kyllä kannattaa. Ens viikolla vissiin tulee vielä toi MLS All-Stars, mikä pitää vielä jonkin aikaa pelaajia markkinoilla. Sit alkaa kaamos joka kestää loppuun asti, ja kaikkien pelaajien hinnat kohoaa. Ihan perusröpö korttienkin. Eli ei muuta ku hamstraamaan kaikkia pelaajia. Nousu on taattu.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyllä kannattaa. Ens viikolla vissiin tulee vielä toi MLS All-Stars, mikä pitää vielä jonkin aikaa pelaajia markkinoilla. Sit alkaa kaamos joka kestää loppuun asti, ja kaikkien pelaajien hinnat kohoaa. Ihan perusröpö korttienkin. Eli ei muuta ku hamstraamaan kaikkia pelaajia. Nousu on taattu.

Alkoi kortit mennä jo lähes maksimilla, katellaan jos aamulla olisi taas alhaalla.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

On kyllä vaikea päättää mitä tohon premierin keskikentälle laittaa.

YaYa - Cazorla on ja pysyy. Mut sit Henderson/sif Rooney/pinnki Eriksen/tots Fabregas... Erikeksen himottais mutta puolustus vähän epäilyttää..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

vielä pysty häviää pronssitiimille, saldolla 0-2-6 seiskadivariin. Enkä lopeta ennenku on yks voitto taskussa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko kukaan tuohon pinkkiin Reussiin törmännyt vielä?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

On kyllä vaikea päättää mitä tohon premierin keskikentälle laittaa.

YaYa - Cazorla on ja pysyy. Mut sit Henderson/sif Rooney/pinnki Eriksen/tots Fabregas... Erikeksen himottais mutta puolustus vähän epäilyttää..

Nuo kaks jos on ja pysyy, niin kyllä mä Rooneyn tonne laittaisin. YaYa hoitaa all rounder hommat, Santi toimii syöttökoneena niin siinä ois hyvä olla tulivoimaa sekä voimaa ylipäätään, ja sitähän tuolta tupee mieheltä löytyy! H/H on erittäin hyvät workratet noiden kahden seassa myös. Olen edelleen sitä mieltä että Rooney on BPL:n paras CM. :)

Vielä lisää jos hifistelis, niin IMO paras asetelma olisi 4-3-3 (2) siten, että Santi ampuu finesset vasemmalta tontilta ja Rooney ulkosyrjä pommit oikealta puolen. YaYa sit keskellä hoitaa ne perusduunarin hommat.

Miten muuten Touren käyttäjät, osaako teidän Yaya laukoa? Mulla oli sekä edellisessä että tässä se vika että tuo kaveri ei saa maalia kohti laukauksia. Muutenhan se on todella oiva perusjyrä mut laukomaan aivan onneton IMO. IRL sillä on ihan asiallinen kuti. Roiskiihan se paikoitellen sielläkin mut niihän ne kaikki.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

vielä pysty häviää pronssitiimille, saldolla 0-2-6 seiskadivariin. Enkä lopeta ennenku on yks voitto taskussa.

noniin, tasapeli ensteks ja sitten 5-2 voitto jotain uunoa vastaan joka laitto heti alusta alkaen all out atak, näytti chichires painavan kärjessä.. 5h päästä ylös ja virkeenä töihin :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

noniin, tasapeli ensteks ja sitten 5-2 voitto jotain uunoa vastaan joka laitto heti alusta alkaen all out atak, näytti chichires painavan kärjessä.. 5h päästä ylös ja virkeenä töihin :)
Hienoa että se voitto viimein tuli :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nuo kaks jos on ja pysyy, niin kyllä mä Rooneyn tonne laittaisin. YaYa hoitaa all rounder hommat, Santi toimii syöttökoneena niin siinä ois hyvä olla tulivoimaa sekä voimaa ylipäätään, ja sitähän tuolta tupee mieheltä löytyy! H/H on erittäin hyvät workratet noiden kahden seassa myös. Olen edelleen sitä mieltä että Rooney on BPL:n paras CM. :)

Vielä lisää jos hifistelis, niin IMO paras asetelma olisi 4-3-3 (2) siten, että Santi ampuu finesset vasemmalta tontilta ja Rooney ulkosyrjä pommit oikealta puolen. YaYa sit keskellä hoitaa ne perusduunarin hommat.

Miten muuten Touren käyttäjät, osaako teidän Yaya laukoa? Mulla oli sekä edellisessä että tässä se vika että tuo kaveri ei saa maalia kohti laukauksia. Muutenhan se on todella oiva perusjyrä mut laukomaan aivan onneton IMO. IRL sillä on ihan asiallinen kuti. Roiskiihan se paikoitellen sielläkin mut niihän ne kaikki.
Ei itelkää kovin paljon kaveri saanu maalii kohti. Ja samaa mieltä sum kanssa, Rooney BPL:n paras CM omastaki mielestä. Jo perus kortti aivan huippu, mutta sitte ku mennää Sif korttiin niin aivan maaginen.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

On kyllä vaikea päättää mitä tohon premierin keskikentälle laittaa.

YaYa - Cazorla on ja pysyy. Mut sit Henderson/sif Rooney/pinnki Eriksen/tots Fabregas... Erikeksen himottais mutta puolustus vähän epäilyttää..

Yayan rinnalla oltava high/high tai med/high imo

____Cazorla____
Yaya______Rooney
 
Ylös Bottom