Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Keillä pelaajilla olet saanut tuon 300k. Kun eikös sillä ketä ostat nii oo merkitystäkin.
Tarkoitatko siis että per kortista joku 200 kolikkoa voittoa?Toinen viesti treidaamisesta. Maksimilla relistaaminen ei kannata vaan myykää alimmalla/lähes alimmalla kortti eteenpäin. Ja sit vaa snaippaamaan uusia pyydyksiä
Oon treidannut pääosin 100-600k korteilla. Keskimäärin profittia tulee 10-20k per kortti kun huomio 5% ea veronTarkoitatko siis että per kortista joku 200 kolikkoa voittoa?
Vaihdoin 100/100 valokuituun yhteyden mokkulasta, Fifa oli kuin eri peli pelata. Laukaukset meni sinne minne pitikin ja pelaajat toimi järkevästi. Kyllä näköjään yhteydellä on merkitystä tähänkin pelaamiseen.
Heh, itse olen tehnyt 300k tuolla taktiikalla jossain viikossa alkupääomana 30k.
Nouseeko normikorttien hinnat tästä takaisin maksimiin eli kannattaako sijoittaa nyt näihin minimillä meneviin, jotka vielä viime viikolla meni maksimilla? Esim Robben?
Kyllä kannattaa. Ens viikolla vissiin tulee vielä toi MLS All-Stars, mikä pitää vielä jonkin aikaa pelaajia markkinoilla. Sit alkaa kaamos joka kestää loppuun asti, ja kaikkien pelaajien hinnat kohoaa. Ihan perusröpö korttienkin. Eli ei muuta ku hamstraamaan kaikkia pelaajia. Nousu on taattu.
On kyllä vaikea päättää mitä tohon premierin keskikentälle laittaa.
YaYa - Cazorla on ja pysyy. Mut sit Henderson/sif Rooney/pinnki Eriksen/tots Fabregas... Erikeksen himottais mutta puolustus vähän epäilyttää..
vielä pysty häviää pronssitiimille, saldolla 0-2-6 seiskadivariin. Enkä lopeta ennenku on yks voitto taskussa.
Hienoa että se voitto viimein tulinoniin, tasapeli ensteks ja sitten 5-2 voitto jotain uunoa vastaan joka laitto heti alusta alkaen all out atak, näytti chichires painavan kärjessä.. 5h päästä ylös ja virkeenä töihin
Ei itelkää kovin paljon kaveri saanu maalii kohti. Ja samaa mieltä sum kanssa, Rooney BPL:n paras CM omastaki mielestä. Jo perus kortti aivan huippu, mutta sitte ku mennää Sif korttiin niin aivan maaginen.Nuo kaks jos on ja pysyy, niin kyllä mä Rooneyn tonne laittaisin. YaYa hoitaa all rounder hommat, Santi toimii syöttökoneena niin siinä ois hyvä olla tulivoimaa sekä voimaa ylipäätään, ja sitähän tuolta tupee mieheltä löytyy! H/H on erittäin hyvät workratet noiden kahden seassa myös. Olen edelleen sitä mieltä että Rooney on BPL:n paras CM.
Vielä lisää jos hifistelis, niin IMO paras asetelma olisi 4-3-3 (2) siten, että Santi ampuu finesset vasemmalta tontilta ja Rooney ulkosyrjä pommit oikealta puolen. YaYa sit keskellä hoitaa ne perusduunarin hommat.
Miten muuten Touren käyttäjät, osaako teidän Yaya laukoa? Mulla oli sekä edellisessä että tässä se vika että tuo kaveri ei saa maalia kohti laukauksia. Muutenhan se on todella oiva perusjyrä mut laukomaan aivan onneton IMO. IRL sillä on ihan asiallinen kuti. Roiskiihan se paikoitellen sielläkin mut niihän ne kaikki.
On kyllä vaikea päättää mitä tohon premierin keskikentälle laittaa.
YaYa - Cazorla on ja pysyy. Mut sit Henderson/sif Rooney/pinnki Eriksen/tots Fabregas... Erikeksen himottais mutta puolustus vähän epäilyttää..