Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mhart kun ihmetteli sitä pointsijuttua, kahden tilin välillä varainsiirtelyä on the edge elämistä, ea tyhjäs mun pääacon. Siel pönötti 2200 futpojoo mitkä oli alussa fut editionin mukana, loput ilmeisesti tulee 7pv sisään.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mhart kun ihmetteli sitä pointsijuttua, kahden tilin välillä varainsiirtelyä on the edge elämistä, ea tyhjäs mun pääacon. Siel pönötti 2200 futpojoo mitkä oli alussa fut editionin mukana, loput ilmeisesti tulee 7pv sisään.
Hmm... Mä olen myös siirrellyt varoja ehkä noin 100k edestä tuolle kakkosaccolle että sain homman rullaamaan siellä. Millä tavalla siirtelit valuuttaa kun jäit kiinni?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hmm... Mä olen myös siirrellyt varoja ehkä noin 100k edestä tuolle kakkosaccolle että sain homman rullaamaan siellä. Millä tavalla siirtelit valuuttaa kun jäit kiinni?
Soppareita listasin. Ite siirtelin kolmisen milliä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kuka kehtas puhua pahaa Vitolosta?

[video=youtube;qF1NbHpXLGA]http://www.youtube.com/watch?v=qF1NbHpXLGA[/video]
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kuka kehtas puhua pahaa Vitolosta?

[video=youtube;qF1NbHpXLGA]http://www.youtube.com/watch?v=qF1NbHpXLGA[/video]
Minä!

Sun pointit ei oo valideja, saisit Mertesackerin CAM paikallakin toimimaan! :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Minä!

Sun pointit ei oo valideja, saisit Mertesackerin CAM paikallakin toimimaan! :D

Nimenomaan! Tälläset kankeet sormet huomaa heti että noilla ei tee mitään ku tonne laitaan löytyy Neymaria :)



Chelski maksoi maantierosvon ulostus miljoonat joten homma on enää kiinni neuvotteluista. Enkeli taas on matkaamassa pariisiin ja Manu on kovasti Lewan perässä... mielenkiintosia siirtoja ensi vuoden futtiin..

Willemsit sain takaisin joten kolikoita satelee taas tasasesti tilille :D Eilen sain vahingossa poimittua if Alvesin minimillä ku satuin vilkasee alinta biniä... muuten tuo iff pyöri alimmillaan 150k paikkeilla. Tuosta jo pysty sanomaan että ei ne hinnat enää romahtele ku siffi ja totsiakin tarjolla ja iffi ei edes minimiä tavota.... Tänään sit se sif Giovinco pakkoihin ja vähän päivitystä vetoarvoihin <3
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Toi Pinkki Ronaldinho on kyl alkanu oikee kuumottaa, vaiks oisin kyl mieluummin ottanu pinkin Gerrardin. Ollut toi R'dinhon peruskuponki pirun hyvä hyökkäävänä CM:nä tolla mun kakkostilillä.

Välillä tulee kyl jäätävää tuottoa noilla positiokorteilla, Aamulla näytti LF->LW-kortin alin bin olevan 800 kolikkoo, ja sitä biddailtu tässä pari viikkoo 150-200 kolikolla... ei huano tuotto%
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itellä saattas tänään jopa löytyä hieman aikaa pelata. Tein erillisen anomuksen jos vaikka yhtenä iltana ei mitään erikoisempaa suunniteltaisi. Viinipullo auki hyvissä ajoin ja voiskin testata ykköstiimejä jos tauko niiden parista teki hyvää.

Uskon että tuo pikkutarkka pelaaminen tuolla rupusakilla toi jotain uutta mun normipeliin. Tai sit vaan kuvittelen niin. Voi olla että vihut on vaan selkeesti huonompia mitä tulee tolla pack only tiimillä vastaan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jestas. Eihän se ole kuin 600 sopparia!! :D


Griezmannin vaihtaisin. Isco? Tai miksei Rakitic CAM paikalle ja vaikka Busquets tohon LCM paikalle.
Ostin toho LCM Paikalle TOTT Mascheranon on aivan huippu tuossa. Sitte ostin TOTS Parejon toiseks cm tais Rakitic menettää paikkansa.Iscon ostan kunnsaan rahat siihen. Tuo Griezmann on vaan niin hyvä tossa ettei sitä raaski vaihtaa. Pakko hehkuttaa rollee aivan sanoinkuvaamqttoman mahtava peluri. 10 pelii pelattu kaveri on tehny vaatimattomat 28 maalii 4/3 divaris.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ostin toho LCM Paikalle TOTT Mascheranon on aivan huippu tuossa. Sitte ostin TOTS Parejon toiseks cm tais Rakitic menettää paikkansa.Iscon ostan kunnsaan rahat siihen. Tuo Griezmann on vaan niin hyvä tossa ettei sitä raaski vaihtaa. Pakko hehkuttaa rollee aivan sanoinkuvaamqttoman mahtava peluri. 10 pelii pelattu kaveri on tehny vaatimattomat 28 maalii 4/3 divaris.

Onnee vaa, mulla Rolle keskittyy yleensä pallottomana lähinnä kattelemaan ittelleen hoitoa illaks yleisön joukosta
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itellä saattas tänään jopa löytyä hieman aikaa pelata. Tein erillisen anomuksen jos vaikka yhtenä iltana ei mitään erikoisempaa suunniteltaisi. Viinipullo auki hyvissä ajoin ja voiskin testata ykköstiimejä jos tauko niiden parista teki hyvää.

Uskon että tuo pikkutarkka pelaaminen tuolla rupusakilla toi jotain uutta mun normipeliin. Tai sit vaan kuvittelen niin. Voi olla että vihut on vaan selkeesti huonompia mitä tulee tolla pack only tiimillä vastaan.

Ihminen tarvii omaa aikaa :)

Ihan pikkasen hyvälle tuntuu kävellä omin jaloin... huh huh. Piti ihan itsensä palkita punkku pullolla... :) Peli on tuntunu todella paskalta tauon jälkeen... mutta silti se on tuolla koneessa.. Tänään sit keskityn nappaamaan Sif Giovincon ku kaikki muut intoilee pinkkien perään...


Viikko sitten ihmettelin miten sitä sopeutuu fifan jälkeen ihmisten ilmoille ja lähteekö juttua muustaki ku fifasta.... no illan treffit virahti neljään päivään... ja päädyttiin pelamaan fifaakin... :D


Sif Giovinco näyttää pirun hyvältä. Shotti +6 <3
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

ranget oli noussu ainaskin parilla 20k max informilla muutaman tonnin. Samaten tots parejo oli noussu 15kilolla. Tästä voisi jopa päätellä että kaikki laput on noussu enemmän tai vähemmän?
edit: ei ny ehkä kaikki mut just nää informit yms :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

ranget oli noussu ainaskin parilla 20k max informilla muutaman tonnin. Samaten tots parejo oli noussu 15kilolla. Tästä voisi jopa päätellä että kaikki laput on noussu enemmän tai vähemmän?
edit: ei ny ehkä kaikki mut just nää informit yms :)

Eilen taisivat päivittää erikoiset ja melkein kaikki nous... minäki ostin if Alvesin eilen 121k tänään minimi 130k
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

pari kiloa yli minimin buy nowlla löyty näköjään ukkeleita, 200k laitoin palamaan, listalle vähän täytettä. Noista pitäs semmonen 50% voittoa irrota :)
edit: totuus on varmaan sitten jotain 5%
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

TOTS Pogba 1,3milj -> 1,1milj
TOTS Griezmann 900k -> 730k


:cool:
 
Ylös Bottom