Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hola! Jaksaisko joku vääntää mulle tiimin tohon uuteen turneeseen? Joka liigasta oikeestaan löytyy kaikki pelattavat heput, ei edelleenkään kyllä cr7 eikä messiä. Formalla ei väliä oikeestaan muuten ku ei yksittäistä strikeriä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Huhuh on tää peli kyllä niin läppä.

Heti ku sain viidennen voiton, eli 15 pistettä, niin kaikkea pirun kummallista alkaa tapahtua kentällä. Noi kaivoin sen voiton, mut nyt nää matsit on jo jossain ihan omassa kategoriassaan vuoden vitsin ja leukojen tipahtamisen välillä! :D :D

Se että pelaajat törmäilee toisiinsa on jo niin nähty, mut toi että veskari vetää turvat potkaistessa palloa ihan rauhallisessa tilanteessa, törmäilee omiin äijiin jne. niin on jo jotain uskomatonta. :)

No, nousu kakkoseen varmistettu, ja kaks peliä jäljellä voittaa kolmosen title kotia. Tyydytään nyt siihen nousuun jos ei enää voittoja napsu.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo kyllä tää on aika naurettava tekele... tehny hopea ja pronssi ukoista läppä tiimiä ja höntsäily kuppia. Vastaan tuli tots ukkoja niin tottakai ne juos minun pronssit kumoon... mutta minun korean ihme kesti sellasta tulitusta ja loput hoiti tolpat. Tais molarilla olla rating 9,6 ja toki minun st huimalla 36 pacella pääsi lopussa unelma juoksuun ja tuikkas pallon maaliin. Uskon että toisessa päässä on vit.... käyrä ollu tapissa.

Normi tiimillä taas vedellään nelosessa 3 ekaa peliä ihan helpot voitot sen jälkeen on enemmän kunnostautunu tekemään lmia maaleja ja lahjottamaan pilkkuja. Säilymiseen tarviin neljässä pelissä yhden pisteen mut taitaa jäädä haaveeks.

Pronssi ja hopea pussit kyllä ollu kokonaisuutena varsin anteliaita... isot nimet on sieltäki puuttunu mut kuitenki tällä viikolla niistä on 100k tullu plussaa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No laittamalla sen kärkeen on oikeastaan ainoa tapa tossa formationissa. Kun noi CAM:it tossa on aika samanlaisia kun LM/RM, eli ei erityisen tehokkaita.

Mulla tuo formaatio ollu nyt jonku aikaa testissä ja ihan sama olis vetää 4-4-2 noi cammit tekee ihan samaa ku lm/rm. Mutta niitä ei voi edes laittaa leikkaamaan keskelle.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No pidän sen sitte camina. Suarez ja bale sen verran hyviä tossa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Vaikuttaakohan mallas vai mikä on, mut tänään ei pälli kestä edes 45 min vaan tulee tehtyä rage quit. Kolme 2 DIV matsia kaks cuppi matsia, aivan totaalijyrän alla jatkuvasti. Ehkä mä tsekkaan pelit huomenna uudestaan ja pelaan vaikka änäriä ja tennistä lopun iltaa... :)

Ketju elää taas tekohengityksen voimalla. Vieläkö joku pitää tässä versiossa mukana vai meneekö luppoaika jonkun muun touhun parissa?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Vaikuttaakohan mallas vai mikä on, mut tänään ei pälli kestä edes 45 min vaan tulee tehtyä rage quit. Kolme 2 DIV matsia kaks cuppi matsia, aivan totaalijyrän alla jatkuvasti. Ehkä mä tsekkaan pelit huomenna uudestaan ja pelaan vaikka änäriä ja tennistä lopun iltaa... :)

Ketju elää taas tekohengityksen voimalla. Vieläkö joku pitää tässä versiossa mukana vai meneekö luppoaika jonkun muun touhun parissa?

Aika nihkeesti tulee pelattua... tosin tossa oli joku vaihe että tuli ihan kunnolla pataan joka pelissä. Tiedä sit johtuiko servereistä ku jopa valikot aina tökki. Tänään kokeilin huollon jälkeen ja ihan ku eri peliä oisin pelannu saman tien parit voitot. Muuten keskityn ku on himassa muihin hommiin ja tunnin välein avaan pronssi ja hopea pusseja.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Täytyy hankkia kotona goodwillia olemalla pelaamatta. Vaikuttanee myös siihen että 16 tuntuu sitten tuoreemmalle ja mukavammalle pelata. Pari peliä tuli pelattua, kun Witcher heitti ulos ja FIFA käynnistyi automaattisesti heti perään. Vähän oli wtf-fiilis siinä ihmetellessä mitä tapahtui...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Vaikuttaakohan mallas vai mikä on, mut tänään ei pälli kestä edes 45 min vaan tulee tehtyä rage quit. Kolme 2 DIV matsia kaks cuppi matsia, aivan totaalijyrän alla jatkuvasti. Ehkä mä tsekkaan pelit huomenna uudestaan ja pelaan vaikka änäriä ja tennistä lopun iltaa... :)

Ketju elää taas tekohengityksen voimalla. Vieläkö joku pitää tässä versiossa mukana vai meneekö luppoaika jonkun muun touhun parissa?
Mää hakkaan vielä 1divari / päivä. Ykköstä kohti mennään :D jos biittais kakkosen seuraavaks.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mää hakkaan vielä 1divari / päivä. Ykköstä kohti mennään :D jos biittais kakkosen seuraavaks.

Noni löytyhän se soturi täältäkin. Ite hakkaan puol divaria/kokonainen divari per päivä, parhaani mukaan. Kyllä mä vielä jaksan yrittää mut tänään ei mikään lähde. Perse ja takareidet jumissa jalkareenistä, kuulaki ollu turvoksissa jo iltapäivästä asti jne. :) Kakkosessa käväsin rage quittaamassa neljä peliä, pitäs aika pirun hyvin vetää huomenna että säilyn... :(

Onneks kohta alkaa Manu apinoiden matsi. GO VILLAAAA!!!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ite missaan osan kun pääsen töistä vasta 22.00. Sääli. En manua kannata, mut depayn takia ois kiva katella miten se menee. Siellä se keskellä taas on ruunin takana.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itellä menee tällä hetkellä kyllä skill gamesit ja co-op Futin eelle. Ne on ne ainoot mitä jaksaa pelata.

Go United!! #GGMU

E. Jees! Sain alottaa sivun 500, kyllä 500!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mie aattelin palailla futin pariin nyt kun sain kaverilta kahvipaketilla fifa15 ps3:lle. Xbox360:lta loppu live-aika enkä viitti pelkästään yhden pelin takia sitä hankkia ^^;;
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mie aattelin palailla futin pariin nyt kun sain kaverilta kahvipaketilla fifa15 ps3:lle. Xbox360:lta loppu live-aika enkä viitti pelkästään yhden pelin takia sitä hankkia ^^;;
lisäähä meikäläinen kaverilistoille ni otetaan heads uppia joku päivä!

Itteeni kiinnostaa kyllä nykyinen Manu, en TODELLAKAAN kannata mutta kyllä se päävihulainen aina kiinnostaa silti. Varsinkin nuo uudet hankinnat jne.

Ja tosiaan, niin ne vaan 500 sivua meni rikki löpistessä tän vuoden FUT sekamelskasta! Vähintään saman verran menee rikki sit seuraavassakin!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ketju elää taas tekohengityksen voimalla. Vieläkö joku pitää tässä versiossa mukana vai meneekö luppoaika jonkun muun touhun parissa?

Mulla ainakin alkoi taas opinnot ja ei millään kerkeä pelailla enää ainakaan tällä hetkellä paljoa.
 
Ylös Bottom