Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)
Joo minä oon huomannu samaa... kaikenlaisia emboloita metsästetään hirveisiin hintoihin ja oikeesti kyseessä on paskoja kortteja... Ite avaan vaan noi pakat ku on hiukan koukussa noihin pusseihin ja tolla tavalla ei tarvii nähdä vaivaa ollenkaan Saa avata ja joskus tulee hyvä mieliki. Tarvetta tasan yhdelle kortille ja se on Rolle enkä jaksa nähdä siihen enää vaivaa. Pidän noi tiimit tollasena. Peliä kuienki pelataan vielä uudenki tultua niin voi välillä käydä höntsäilemässä.
Ka nyt on joku helevakon silver buumi tähän loppuun vielä keksitty. EA:n forumillakin joka toinen postaus koskee jotenkin silverukkoja.
Muutenkin tuntuu että ne ketkä siellä on eniten äänessä mittaavat tällä hetkellä virtuaalikikkelin pituutta sillä, että kenellä on eniten extinct silvereitä tiimissä.
Itellä ei homma suju yhtään, kyllästyminen jo sillä asteella että pelaan ennemmin änäriä. Ei tiimeissä ole mitään hyökkäyseloa niin odotellaan sitten jos se sieltä jostain vaikka sit taas tupsahtaisi esiin. Kolmoseen tipahdin takaisin kylmästi seittämällä häviöllä putkeen...
Myin ylijäämiä pois, ja snaippasin MOTM Rakiticin testiin mut ei taida viedä Parejon paikkaa ykköstiimistä. Viimeisen 1M coinin pack bingen vetäisen seuraavan TOTW:n aikaan jos on hyviä nimiä siinä. Jos ei ni sit saatan vielä hetken odotella.
Joo minä oon huomannu samaa... kaikenlaisia emboloita metsästetään hirveisiin hintoihin ja oikeesti kyseessä on paskoja kortteja... Ite avaan vaan noi pakat ku on hiukan koukussa noihin pusseihin ja tolla tavalla ei tarvii nähdä vaivaa ollenkaan Saa avata ja joskus tulee hyvä mieliki. Tarvetta tasan yhdelle kortille ja se on Rolle enkä jaksa nähdä siihen enää vaivaa. Pidän noi tiimit tollasena. Peliä kuienki pelataan vielä uudenki tultua niin voi välillä käydä höntsäilemässä.