Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eipä saksan kuningas jättänyt arvuutteluja hampparia vastaan. 5-0 voitto. Costa oli aika kovassa vireessä.

Ei toi Manun peli mitään kovin vakuuttavaa vielä ollut. Vaikka bpl:llässä chelskin mies olen, rahat pitäisin likoon citylle. Sunnuntaina näkee. Kattoo miten toisen costan pallinseutu kestää, miten mahtaa päästä peleille.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Uskaltaako kukaan Ps3/4 peluri ottaa 10k vetoo matsista Soton-Everton. Mä veikkaan Sotonii ja sä oisit Evertonin puolella.
eli yksinkertasesti: Soton voittaa, sä maksat mulle 10k ja jos Everton voittaa mä maksan sulle 10k.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kömmin tästä onlineen nii heitäppä sitten viestiä

Ei voi muistaa online iideetä, heitä sä mulle.

E: OMG emäntä välttämättä haluaa pelata SNES emulaattorilla Donkey Kong kolmosta. Tää kortti on katsottava. Katotaan vähän myöhemmin!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei voi muistaa online iideetä, heitä sä mulle.

E: OMG emäntä välttämättä haluaa pelata SNES emulaattorilla Donkey Kong kolmosta. Tää kortti on katsottava. Katotaan vähän myöhemmin!

Oletko pelikuntoinen:)? Olisko pienet"höntsät"mitään...?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

6f8589d376f8289d2557910711b9ce60.jpg
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eilinen Chelski peli ei paljoa jättäny arvailtavaa miten yössä nyt vaelletaan... Toki kausi vasta alussa mutta pitää tapahtua joka paikalla aika moista tason nostoa jos mielii jotain tällä kaudella saavuttaa.


Futissa höntsäilin takas kolmoseen ja oli muuten taas sellasta draamaa tarjolla. Yhdeksäs peli... 90 minuttia nousu jo takataskussa kun johdin 1-0 kaverin mokke piti vastustajaa mukana sillä vedot oli 10-1... lisä ajalla joku ihmeen hasardi ja kaveri vastaiskuun. Ei mitään hätää ku mulla kolme pakkia pallon alla... boksiin ku päästiin niin ai:n ohjaama Alves vetää saman tien vastustajan tonttiin.. pilkku ja pallo maaliin. Peli kymmenen pakko voitto otettava... Alussa jo ties ku ensimmäisen vartin paukutin namupaikoista ohi... sain 1-0. Kaveri ei ollu oikeastaan päässy peliin mitenkään mukaan.. no ei menny pitkään ku keskitys laidasta ja peli 1-1. Tätä jatkui 4-4 tilanteeseen asti... minä tein maalin niin kaveri ku ei muuten päässy läpi niin juoksu laitaan ja keskitys... en todellakaan muista että ois tänä vuonna tehty 4 maalia juoksukeskityksistä...
Peli oli siis lisä ajalla 4-4 kunnes Zardes varmisti 5-4 voiton. Hirmuista draamaa :)

Pussien osalta sama meno jatkuu eli aina himassa ollessa tunnin välein 3x pronssia ja 1x hopea. Äsken oli aika hyvät nostot ku pronssista nousi ensin hopeinen Rekikk 5,5k seuraava pronssi pussi niin taas hopeinen Beasley 5,3k ja hopea pussista taas Beasley 5,3k siihen lisäks team fitneseitä ja muuta niin melkein 20k arvosta rojua... eikä noista pelaajista kumpikaan ole edes rare. Kulta pussista saa jo nostaa aika hyvää korttia et pääsee 20k voittoon.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ka nyt on joku helevakon silver buumi tähän loppuun vielä keksitty. EA:n forumillakin joka toinen postaus koskee jotenkin silverukkoja.

Muutenkin tuntuu että ne ketkä siellä on eniten äänessä mittaavat tällä hetkellä virtuaalikikkelin pituutta sillä, että kenellä on eniten extinct silvereitä tiimissä. :)

Itellä ei homma suju yhtään, kyllästyminen jo sillä asteella että pelaan ennemmin änäriä. Ei tiimeissä ole mitään hyökkäyseloa niin odotellaan sitten jos se sieltä jostain vaikka sit taas tupsahtaisi esiin. Kolmoseen tipahdin takaisin kylmästi seittämällä häviöllä putkeen...

Myin ylijäämiä pois, ja snaippasin MOTM Rakiticin testiin mut ei taida viedä Parejon paikkaa ykköstiimistä. Viimeisen 1M coinin pack bingen vetäisen seuraavan TOTW:n aikaan jos on hyviä nimiä siinä. Jos ei ni sit saatan vielä hetken odotella.
 
Ylös Bottom