Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei se ny kettää kiinnosta.

Muistaks millai toi WEB APPI aukes viimeks?

Sillonkun treidasit ku HULLU?
En ihan tarkkaan muista mut oliko jotain jopa parikin viikkoa aikaisemmin? Meinasitko et nyt toimis treidailu web apinan kanssa heti alkuun?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuli 1000 matsia täyteen. Nyt alla 22 ottelusta 1 voitto, 1 tasuri ja 20 häviötä :p Menee tää peli kyllä jo telakalle ellei pistetä sitä viimeistä turneeta pystyyn ??
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

En ihan tarkkaan muista mut oliko jotain jopa parikin viikkoa aikaisemmin? Meinasitko et nyt toimis treidailu web apinan kanssa heti alkuun?

Kyl syytä olis toimia, on noilla ainakin ollut aikaa luoda siitä sellainen ettei botit pääse väliin
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyl syytä olis toimia, on noilla ainakin ollut aikaa luoda siitä sellainen ettei botit pääse väliin

Minä en jaksa uskoa että web apina enää palaisi. Siitä ei ole mainittu sanallakaan vaan enemmänki tullu juttua että marketti tulee kokemaan jonku ison muutoksen.



Näköjään €a:n pakkaosato vähän säätäny cw:tä... pronssi pakoista tulee todella vähän fitness kortteja joita vielä viikko sitten tuli ihan älyttömästi...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Trolli osasto taas vauhdissa... ei pahemmin pronssi eikä hopea informeja näkyny. Mut lähellä on käyny... viimeviikolla keskiviikko iltana nous pikku Lukaku tänään sit Embolo... olis ne informitkin kelvannu.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itellä kans aika heikko usko siihen et Web appin market osio ois käytettävissä. Toivon hartaasti et ois mut ei riitä usko. Voi olla coinsien hankkiminen vähän pitemmän jakson homma ens versiossa. Hitto pitäs se uus pleikkakin jostain hankkia... Säääh kauheen raskasta...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pimeät voimat taas valloillaan...

Chelski bus company saa uuden matkustajan kun maantierosvo Pedro siirtyy 99% varmuudella.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pimeät voimat taas valloillaan...

Chelski bus company saa uuden matkustajan kun maantierosvo Pedro siirtyy 99% varmuudella.
En tiedä onko käytännön hyöty mitään, mut olen onnellinen että se ei mennyt Manuun. Otamendi on sit Cityn mies. City on kyllä mestariainesta, pakko todeta näin. :(

Kannattanee ostaa terasella kovolla tuo pleikkari eikö?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

En tiedä onko käytännön hyöty mitään, mut olen onnellinen että se ei mennyt Manuun. Otamendi on sit Cityn mies. City on kyllä mestariainesta, pakko todeta näin. :(

En minäkään sateentekijää siinä nää mutta kyllähän se tuo vähän parempaa viimeistelyä ku Willian ja Ramires yhdessä.
City kyllä vahvistui entisestään ja Otamendin pitäis olla selkeä parannus Mangalaan joka tais matkata Valenciaan. Ei hyvä... :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

En tiedä onko käytännön hyöty mitään, mut olen onnellinen että se ei mennyt Manuun. Otamendi on sit Cityn mies. City on kyllä mestariainesta, pakko todeta näin. :(

Kannattanee ostaa terasella kovolla tuo pleikkari eikö?

Mitä isompi sen parempi... :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

En tiedä onko käytännön hyöty mitään, mut olen onnellinen että se ei mennyt Manuun. Otamendi on sit Cityn mies. City on kyllä mestariainesta, pakko todeta näin. :(

Kannattanee ostaa terasella kovolla tuo pleikkari eikö?

Riippuu siitä miten montaa peliä haluat säilöä saman aikaisesti kovolla. Jos pelaat suurimmaksi osaksi vaan esim Fifaa, niin en maksaisi siitä erityisen paljoa extraa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei mun mielestä ilman tota lisäpalikkaa mikä on tuolla arvostelussakin.

Osta 500gb pleikka ja 1,5tb kovo. Vaiha ite se.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei mun mielestä ilman tota lisäpalikkaa mikä on tuolla arvostelussakin.

Osta 500gb pleikka ja 1,5tb kovo. Vaiha ite se.
Tais olla 500gb ja terasen hintaero joku 40€ niin en kyllä ala säätämään noin pienen summan takia. Oon semisti poropeukalo noissa jutuissa. Just ja just osaan tietokoneen kasata. :D

Mikä lisäpalikka ja mistä sen saa? :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Haistakaa €a:lla paska! Toinen Embolo... eilen noi ois ollu 600k nyt 9k :mad:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko illqlla tulossa erikoispakkoja? Nimittäi ny lähti kaikki pelaajat myyntiin ja pakkoja, tuli semmoset häviöt Mls tyypeistä kun ostin niistä jengin. Kun ostin sen oli rahaa 2,6 millii, nyt enää 1,6. Toki ehkä 300-400k menny pakkoihi mut silti.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jos joku on muuten jotain hopeista tai pronsista nif korttia vailla niin kertokaa... voin jättää säästöön.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko illqlla tulossa erikoispakkoja? Nimittäi ny lähti kaikki pelaajat myyntiin ja pakkoja, tuli semmoset häviöt Mls tyypeistä kun ostin niistä jengin. Kun ostin sen oli rahaa 2,6 millii, nyt enää 1,6. Toki ehkä 300-400k menny pakkoihi mut silti.

Oisit myyny viikonloppuna niin kaikki ois menny makseilla...
 
Ylös Bottom