Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ite ostan kans ton Mkhitarianin ja laitan sen laidalle ja nostan Reusin kärkeen. Kaksi totaali OP pelaajaa tässä pelissä, jää Ibarbot ja Dumbot kakkoseksi!

Saxonille tsemiä, ei voi käsittää tuota touhua mut toivotaan et käy hyvin!

Thanks! Nyt oli tullu s-postia jossa kerrottiin että tiliäni tutkitataan tos rikkomuksen johdosta ja heillä on syytä epäillä että olen myynyt kolikoita... WTF? Eli pronssi ja hopea pakkojen aukominen ja roinan myynti on kolikko kauppaa? Ei todellakaan jää asia tähän vaikka tili aukeaa vaan hyvitystä on tultava... eihän tällästä kohtelua pidä maksavana asiakkaana sietää.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

PS4 hommattu ja 16 kohta ennakkotilaukseen. Viimeisiä pelejä PS3 ja FUT15 puolella, jos jaksaa. Sen verran terveisiä muuten tuolta 1. divarista, että helpoimmat pelit ikinä tullu siellä vastaan. Ollu ihan vaikeuksia motivoitua, kun ainoa jännitys siinä pääseekö vastustaja yli puolen kentän. Eli jos sitä joku vielä miettii vaikeutuuko pelit divisioonan mukaan, niin ei todellakaan. Mullakin kaverilistalla useita sellaisia tyyppejä, jotka selvittäny 6-0 onlinepeleissä ja sit ne laittaa mulle hetken päästä viestiä ja ihmettelee samaa miten ykkösessä tulee voittoja samoilla lukemilla.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pelaajakato on tuohon selitys. Itelläki helppoja pelejä ollut tänään. Tiimikin on taas pelipäällä. Mukavaa välillä näinkin.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tehkääs joku kiva hybridi Ibran ympärille. Mieluiten joku 433 formista, mut ei oo niin tärkee. Ois myös kiva, jos ois joku erilainen, ettei olis ihan jokaisella samanlaista..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko joku ollu joskus yhteydessä tonne suomen ea:han ku ei kiinostais vääntää tätä asiaa tuon chatin kautta. Se ku on vähän sama ku esittäis turhia toiveita.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Juu, soitin sinne kerran ja ne tiesi asioista vähemmän kun minä.

Ps. En oo vieläkään saanu mun pointseja takaisin.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Juu, soitin sinne kerran ja ne tiesi asioista vähemmän kun minä.

Ps. En oo vieläkään saanu mun pointseja takaisin.

Joo niin minä vähän ajattelinkin... oon huomenna yhteydessä kuluttaja-asiamieheen. Tää on kuitenki periaate kysymys. Kun aletaan syyttämään kolikko myynnistä ja hakkeroinista niin en todellakaan aikonut asiaa jättää tähän.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo niin minä vähän ajattelinkin... oon huomenna yhteydessä kuluttaja-asiamieheen. Tää on kuitenki periaate kysymys. Kun aletaan syyttämään kolikko myynnistä ja hakkeroinista niin en todellakaan aikonut asiaa jättää tähän.

Voi jestas tää on mahtava keissi! Pistähän paskiaiset koville! Sit kuhan alkaavat hyvittelemään niin muista kysyä Ibarbo-lisä! :D

Kivusta ja särystä korvauksia kun on joutunut kärsimään pelatessa Ibarbo squadeja vastaan!

Oikeesti informoi vähän sit kuhan tää asia etenee.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Voi jestas tää on mahtava keissi! Pistähän paskiaiset koville! Sit kuhan alkaavat hyvittelemään niin muista kysyä Ibarbo-lisä! :D

Kivusta ja särystä korvauksia kun on joutunut kärsimään pelatessa Ibarbo squadeja vastaan!

Oikeesti informoi vähän sit kuhan tää asia etenee.

Mahtavasta en tiedä mut vituttaa ihan jonku verran tällänen toiminta. Eihän sitä oikeasti lähdetä tollasilla asioilla syyttämään ilman minkäänlaista näyttöä. Kuitenki pelistä on maksanu ja siihen on käyttäny rahaa niin sit joku automaatti laukasee banni vasaran... ei näin. Ihan varmasti tulen pitämään puomeni ja kattomaan asian loppuun asti.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mahtavasta en tiedä mut vituttaa ihan jonku verran tällänen toiminta. Eihän sitä oikeasti lähdetä tollasilla asioilla syyttämään ilman minkäänlaista näyttöä. Kuitenki pelistä on maksanu ja siihen on käyttäny rahaa niin sit joku automaatti laukasee banni vasaran... ei näin. Ihan varmasti tulen pitämään puomeni ja kattomaan asian loppuun asti.
Mahtavalla tarkoitin sun asennetta, joka on kunnioitettava. Moni ois jättäny asian tuohon ja itkeny ittensä uneen iltaisin. Oikeeta meininkiä!

Pedro vaikuttaa pirteeltä!!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mahtavalla tarkoitin sun asennetta, joka on kunnioitettava. Moni ois jättäny asian tuohon ja itkeny ittensä uneen iltaisin. Oikeeta meininkiä!

Pedro vaikuttaa pirteeltä!!

Ok:) Kyllä tää on periaate asia joka käydään läpi. Sillä ajattelin ottaa siihen kuluttaja-asiamieheen yhteyttä jos sillon ei tarviis pelkästään keskustella botti meilin kanssa... sillä chätti on täysin hyödytön tässä kohtaa ku tili on bannattu. Toisekseen €a:lla tekemätön paikka jos meinaavat todistaa syytöksensä sillä mikään ei pidä paikkaansa. Sen verran tässä bussissa asiasta lukenu niin toi koko homma on automatisoitu ja siinä on ominpäin melko iso vaiva saada joku ihminen asiaa käsittelemään. Joten jospa tota kautta homma toimis vähän paremmin.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo eli viimeks ku ruinsasin peliseuraa ni tulikin sit muuta äxöniä, mut nyt herrat PS3 puolella, jos pelit pikkuisen päissään olevaa amatööriä vastaan kiinnostaa ni pyyntöjä psn kautta otetaan vastaan. Laita viesti ennen varsinaista pelipyyntöä kuitenkin. Kattelen Everton-City matsia tässä sivussa ni en reagoi ihan minuutti aikataululla!

Vastassa on:

Ronaldo
Messi
Reus - Schwein - Rakitic - Bale
Alaba - Boateng - Benatia - Danilo
Neuer

Muita miehiä ei clubissa enää olekaan!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo eli viimeks ku ruinsasin peliseuraa ni tulikin sit muuta äxöniä, mut nyt herrat PS3 puolella, jos pelit pikkuisen päissään olevaa amatööriä vastaan kiinnostaa ni pyyntöjä psn kautta otetaan vastaan. Laita viesti ennen varsinaista pelipyyntöä kuitenkin. Kattelen Everton-City matsia tässä sivussa ni en reagoi ihan minuutti aikataululla!

Vastassa on:

Ronaldo
Messi
Reus - Schwein - Rakitic - Bale
Alaba - Boateng - Benatia - Danilo
Neuer

Muita miehiä ei clubissa enää olekaan!
Jos tänään pelattais?
 
Ylös Bottom