Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tais olla 500gb ja terasen hintaero joku 40€ niin en kyllä ala säätämään noin pienen summan takia. Oon semisti poropeukalo noissa jutuissa. Just ja just osaan tietokoneen kasata. :D

Mikä lisäpalikka ja mistä sen saa? :)
Mitään lisäpalikkaa tarvita, saat uuden pleikan mukana ohjaimen, joka on muuten paljon parempi kourassa kuin kolmosen rimpula lärpäke. [emoji4] Ainakin mun mämmikourissa tuo uudempi ja jykevämpi istuu paljon paremmin [emoji3]
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitään lisäpalikkaa tarvita, saat uuden pleikan mukana ohjaimen, joka on muuten paljon parempi kourassa kuin kolmosen rimpula lärpäke. [emoji4] Ainakin mun mämmikourissa tuo uudempi ja jykevämpi istuu paljon paremmin [emoji3]

Juuri näin! Tosin kannattaa samantien hommata toinen kapula sen verran on paskat akut noissa.


Kerranki satuin oikeaan aikaan konseptiin ja sain ostettua sounderisin Yedlin kortin joten pistin ylikalliin tots Beltranin markettiin ja ostin tots Demseyn :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitään lisäpalikkaa tarvita, saat uuden pleikan mukana ohjaimen, joka on muuten paljon parempi kourassa kuin kolmosen rimpula lärpäke. [emoji4] Ainakin mun mämmikourissa tuo uudempi ja jykevämpi istuu paljon paremmin [emoji3]
Siis tuo uus kapula näyttää aivan järkyttävälle, kolmosen kapula ois tuttu ja turvallinen.

Kusetuspakkoja ois 20kpl storessa. Tekis mieli avata mut toisaalta tekis mieli päivittää vasen laita Hero Hazardiksi ja vasen pakki TOTS Azpiksi. Mahtaskohan noita irrota marketista... :/
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Siis tuo uus kapula näyttää aivan järkyttävälle, kolmosen kapula ois tuttu ja turvallinen.

Kusetuspakkoja ois 20kpl storessa. Tekis mieli avata mut toisaalta tekis mieli päivittää vasen laita Hero Hazardiksi ja vasen pakki TOTS Azpiksi. Mahtaskohan noita irrota marketista... :/

Eiköhän noi saa kohtuu helposti jos vaan viittii rämpyttää.


Tots Dempseyn päivitys oli oikeen hyvä tuntuu paljon pirteämmältä ku oranssit. Kolikoillekin saa paremmin vastetta ku Yedlin hoitaa hommanssa ihan yhtä hyvin ku Tots Beltran. Mls on noussu Italian ohella tämän vuoden parhaaks tiimiks... todella mukava pelata molemmilla... liekkö sit tolla 82 ratingillä osuutta asiaan :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitään lisäpalikkaa tarvita, saat uuden pleikan mukana ohjaimen, joka on muuten paljon parempi kourassa kuin kolmosen rimpula lärpäke. [emoji4] Ainakin mun mämmikourissa tuo uudempi ja jykevämpi istuu paljon paremmin [emoji3]
Paitsi se kolmosen ohjain kestää kuukautta pidempään ilman huoltoa :D parempi se kyl käteen on.

Taitaa kyllä olla fut15 aikalailla paketissa. Ei vaan enää kiinnosta. Pientä taukoa ennen uutta ja kokonaan xboneen siirtymistä. Pleikalle ehkä jostai alesta sit joskus.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Paitsi se kolmosen ohjain kestää kuukautta pidempään ilman huoltoa :D parempi se kyl käteen on.

Taitaa kyllä olla fut15 aikalailla paketissa. Ei vaan enää kiinnosta. Pientä taukoa ennen uutta ja kokonaan xboneen siirtymistä. Pleikalle ehkä jostai alesta sit joskus.
Tuskaisia on kyllä pelit joo. Ei montaa pysty pelaamaan kun alkaa oikein vi***tamaan. Varmaan ihan paikallaan ois pitempi huili ennen uutta niin ois sit oikeeta kiimaa kun se julkaistaan. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Paitsi se kolmosen ohjain kestää kuukautta pidempään ilman huoltoa :D parempi se kyl käteen on.

Taitaa kyllä olla fut15 aikalailla paketissa. Ei vaan enää kiinnosta. Pientä taukoa ennen uutta ja kokonaan xboneen siirtymistä. Pleikalle ehkä jostai alesta sit joskus.
Mulle tainnut osua noista sitten jotain maanantaikappaleita. Kestäviksi meinaan mun paria kolmosen ohjainta ei voi sanoa [emoji3] Muutamasta muustakin suusta kuullut, että kolmosen ohjaimet kestäneet melkein mitä vaan, mutta ei mulla vaan näin ole ollut [emoji3]
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ajattelin käynistää fifan että avaan pakat... niin lävähtää ruutuun ilmoitus your account is locked? Mitähän nyt....
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tosiaan ei ole tullu kolikon kolikkoa ostettua. Enkä omista edes toista tiliä joten ei ole sellastakaan siirtoa tullu tehtyä.
Chättäilin sit aamun Ea:n kanssa ja tili on tutkinnan alla? Mitä tutkivat se ei kyllä selvinny... mut pitää palata maanantaina asiaan kuhan viikonlopun riennoista selviää. Aivan loistava lafka... siitä ei pääse mihinkään. Seuraava homma peru fifa 16 tilaus.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tosiaan ei ole tullu kolikon kolikkoa ostettua. Enkä omista edes toista tiliä joten ei ole sellastakaan siirtoa tullu tehtyä.
Chättäilin sit aamun Ea:n kanssa ja tili on tutkinnan alla? Mitä tutkivat se ei kyllä selvinny... mut pitää palata maanantaina asiaan kuhan viikonlopun riennoista selviää. Aivan loistava lafka... siitä ei pääse mihinkään. Seuraava homma peru fifa 16 tilaus.

Oliks tein pikkuklopeilla omat tilit?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jännä kyllä et mitä sit on voinut tapahtua, oiskohan kiinan poika sattunu vahingossa hakkeroimaan sun tilin tai jotain muuta vastaavaa sitte

Joo siis minun koko origin tili on suljettu... studio kuulema tutkii ja palaa asiaan. Maanantaina soitan sit tonne suomen Ea:lle ja selvitetään asiaa
jos ei ole siihen mennessä auki. On tähän kuitenki 250€ tullu tungettua joten asia ei jää tähän :)
Vituttaa vaan kohtuu rankasti selvitellä tällästä shittiä.


Niin en tosta hakkeroinnista tiedä... kaikki mahdolliset suojaukset on originissä päällä. Eikä tietoja ole tullu minnekkään laitettua ku korvien väliin.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo siis minun koko origin tili on suljettu... studio kuulema tutkii ja palaa asiaan. Maanantaina soitan sit tonne suomen Ea:lle ja selvitetään asiaa
jos ei ole siihen mennessä auki. On tähän kuitenki 250€ tullu tungettua joten asia ei jää tähän :)
Vituttaa vaan kohtuu rankasti selvitellä tällästä shittiä.


Niin en tosta hakkeroinnista tiedä... kaikki mahdolliset suojaukset on originissä päällä. Eikä tietoja ole tullu minnekkään laitettua ku korvien väliin.


Jos hyvin käy niin ovat pyyhkässeet vahingossa koko tilin hevon kuuseen, ja saat uuden tilin + Fifa pointsit takasin. Kiva pesämuna tohon 16 alkuun
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jos hyvin käy niin ovat pyyhkässeet vahingossa koko tilin hevon kuuseen, ja saat uuden tilin + Fifa pointsit takasin. Kiva pesämuna tohon 16 alkuun

Eivät ihan kononaan ole sulkeneet ku pääsin helppiin omilla tunnuksilla. Fifa ei vaan yhdistä originiin ku tulee ilmoitus että acco suljettu ja pyydetään ottamaan yhteyttä €a:han. Toihan olisi paras mahdollinen skenario että sais kaikki pojot takaisin... tosin pitäis se perkeleen peli taas tilata :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Porukka puhui noista PS3/4 ohjaimista niin mulla jokunen kolmosen ohjain ihan pelkästää pelatessa "levisi", kului tatit ja rupes jäämään napit pohjaan. Kaipa mä vaan pelaan niin tunteella että ohjain ei siitä tykänny. Oiskoha siitä ny joku 10kk ku hommasin PS4 ja yhdellä ohjaimella ollaan päästy tänne asti, että kyllä tuo PS4 ohjai ainaki kestää ja mun käteen PALJON parempi ku kolmosen kapula:rolleyes:

Ja sitten asiaan ettei ole ihan OT, nostin IF mkhitaryanin pakasta niin täytyy sanoa että uskomattoman hyvä mun pelityylille ei mitään moittimista. Jos haluaa uutta laituria testata bundes tiimissä niin kannattaa kokeilla. Ja tosiaan LM paikalla peluutin sitä 4-4-1-1 formaatiossa, se on sitte toine juttu toimiiko se esim LW paikalla.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Porukka puhui noista PS3/4 ohjaimista niin mulla jokunen kolmosen ohjain ihan pelkästää pelatessa "levisi", kului tatit ja rupes jäämään napit pohjaan. Kaipa mä vaan pelaan niin tunteella että ohjain ei siitä tykänny. Oiskoha siitä ny joku 10kk ku hommasin PS4 ja yhdellä ohjaimella ollaan päästy tänne asti, että kyllä tuo PS4 ohjai ainaki kestää ja mun käteen PALJON parempi ku kolmosen kapula:rolleyes:

Ja sitten asiaan ettei ole ihan OT, nostin IF mkhitaryanin pakasta niin täytyy sanoa että uskomattoman hyvä mun pelityylille ei mitään moittimista. Jos haluaa uutta laituria testata bundes tiimissä niin kannattaa kokeilla. Ja tosiaan LM paikalla peluutin sitä 4-4-1-1 formaatiossa, se on sitte toine juttu toimiiko se esim LW paikalla.
Ite ostan kans ton Mkhitarianin ja laitan sen laidalle ja nostan Reusin kärkeen. Kaksi totaali OP pelaajaa tässä pelissä, jää Ibarbot ja Dumbot kakkoseksi!

Saxonille tsemiä, ei voi käsittää tuota touhua mut toivotaan et käy hyvin!
 
Ylös Bottom