Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ragu quitti paljon mukavampaa kaikille.

Eilen oli taas oikein herkku peli, menin 3-0 johtoon 11. minuutilla, sit sekos koko joukkue. Ei vaan yksikään pelaaja toiminut kunnolla, pallo pomppi pois Ronaldon jaloista jne... 70. minuutilla peli oli 3-4..
Sain sit kuitenkin väännettyä 5-4 voiton 90.minuutilla. Vielä kun kaveri teki taktisen tossa 3-0 tilanteessa: Schweinsteiger, Gotze ja kolmas CM pois, tilalle Doumbia, Sturridge ja Reus, forma 4-3-2-1

jaa luulin että tätä tapahtuu vaan mulle, etten osaa tai jotain :D toissapäivänä menin itekkin tuohon 3-0 johtoon siinä 20min aikana. Ei tarvinnu ku läpytellen mennä keskeltä ja lyödä kuula häkkiin. 3-0 maalin jälkeen ei enää yhtäkkiä mene syötöt omille tai ne on liian löysiä, sama miten antaa poweria. Kaverin Doumbia alkaakin päästä helpommin juoksuihin kun oma pakka on jotenkin oudosti levällään.. 3-3 päätty matsi..
ja sen mä sanon että if claudio v*tun bravo ei sais kiinni rantapalloakaan, aivan perseestä, joka pelissä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

olipa outo peli, 2-1 häviöllä, kahdesti pääsen laidalta läpi melkeen peräkkäisissä tilanteissa. Molemmilla kerroilla koitan sijoittaa vaan johonkin niin ukko potkasee pallosta ohi ja kaatuu selälleen... kaiken kruunaa pelin lopulla otettu suora punainen ja rankipotku. Kaveri tulee boksin reunaan, liun syötön eteen ja ukko juoksee vaan päälle niin pallo pisteelle. Game over.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Myin kaikki pelaajat pois. Nyt on 230k. Suositelkaapa mulle uus tiimi
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jees free pakan kerkesin avaamaa(parhaat doumbia ja schurle) ja sit kaatuki servut ps4:lla. Well done ea.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kappas, ilmaispakasta Kompany! Hyvä ku vedän nyt kokonaan pack only clubilla. Parhaita ramires, zabaleta, kroos, if Maxim ja if paloschi. Ja de gea.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ilmaisesta Godin. Oon latautunut kolmeen 100k pakkaan jos niitä tulee vielä. Sit loppuu mun pakkojen aukominen, kun ei ole millä avata mieli jatkaa Hazardin ja Rollen metsästystä. Ylimääräiset IF pelaajatkin myyty.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitenkäs tuo Hazardin laita on? Oletteko täällä kauan sitä metsästäneet? Itse rämppäsin pari minuuttia ja sain heti ensimmäisen. Kannattaakohan tuota pitää vai onko kohta 20 sivua marketissa ja hinta pohjissa?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitenkäs tuo Hazardin laita on? Oletteko täällä kauan sitä metsästäneet? Itse rämppäsin pari minuuttia ja sain heti ensimmäisen. Kannattaakohan tuota pitää vai onko kohta 20 sivua marketissa ja hinta pohjissa?
Mitä? Ei voi olla totta!!!

Täällä meitsi metättänyt tuota kolmatta päivää ja jätkä... Ei fak, sanat ei riitä! :D :D

Onnea. Kyllä kannattaa pitää. Tuo on siitä jännä kortti, että vaikka tulee TOTS Hazard, niin ihmiset tällä hetkellä on sitä mieltä että tuo on coolimpi kortti, ton värin takia. Saa nähdä miten tilanne muuttuu kun muitakin violetteja alkaa tupsahdella.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitä? Ei voi olla totta!!!

Täällä meitsi metättänyt tuota kolmatta päivää ja jätkä... Ei fak, sanat ei riitä! :D :D

Onnea. Kyllä kannattaa pitää. Tuo on siitä jännä kortti, että vaikka tulee TOTS Hazard, niin ihmiset tällä hetkellä on sitä mieltä että tuo on coolimpi kortti, ton värin takia. Saa nähdä miten tilanne muuttuu kun muitakin violetteja alkaa tupsahdella.

Heh, no mulla on varmaan vaan sitten kehittynyt tuo rämpytystaktiikka huippuunsa, kun sillä tavalla treidasin ennen rangejen tuloa. :D Mutta oli varmasti tuuriakin vähän matkassa, kerta se noin harvassa on ollut. Ihan kiihottava kortti tosiaan visuaalisesti, ketterä kaveri ja erittäin hyvä dribbling. Vähän tuhnu veto vaan välillä, mutta muuten erittäin hyvä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Heh, no mulla on varmaan vaan sitten kehittynyt tuo rämpytystaktiikka huippuunsa, kun sillä tavalla treidasin ennen rangejen tuloa. :D Mutta oli varmasti tuuriakin vähän matkassa, kerta se noin harvassa on ollut. Ihan kiihottava kortti tosiaan visuaalisesti, ketterä kaveri ja erittäin hyvä dribbling. Vähän tuhnu veto vaan välillä, mutta muuten erittäin hyvä.
Voi olla, tai sit sattu vaan kuu oikeeseen asentoon. Ja niin nämä pelaajat oikeesti hankitaan, toisilla tarvii vaan olla kuun lisäksi myös ne tähdet oikein päin.

Joo, nyt tosiaan pistin lihoiksi extinct kamaa, ja clubissa ei enää informeja ole kuin ihan pakolliset. Pakkoja tulee liikaa, ja mä olen ihan sekaisin tällä hetkellä. Olen tähän päivään asti vetänyt suht maltillisesti mut nyt tosiaan tää pelaajien liian vaikea saatavuus saa mut ihan tilttiin ja sit niitä yritetään pakkojen kautta vaikka lopputuloksen tietää jo valmiiksi. Kyllä se mun kohdalla kertoo siitä että nyt alkaa olla kiinnostus loppumaisillaan ja ainoa joka vois nostaa mielenkiintoa ois just toi Hazard tai sit RB Rolle. Ja rehellisesti toivoisin enemmän Hazardia. Kärkeen saa aina jonkun taitavan, mut Eden on vaan niin <3

Tänään kerkes kelaamaan elämäänsä hyvin läpi kun tuli ajettua Helsinkiin ja takaisin kun haettiin uus rakki joka lensi Kalifornian lämmöstä tänne keväiseen suomeen. Monta tuntia autossa ajatusten kanssa niin tulin siihen lopputulokseen että aivan sama jos mä en tota Rollea saa. Mut Eden on saatava. Rollea jos en saa niin säästyy 15M joita voi sit tunkea TOTS kortteihin kunhan ne joskus tulee.

Ainoa pelko vaan on, että entäs jos nekin on yhtä lailla saamattomissa?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Milläs jengeillä kaverit on pelnnu tossa Community Online turnauksessa, 3,5 tähteä max se joukkueen rajahan on. Ite kokosin nopeesti eilen klubista tälläsen http://www.futhead.com/15/squads/31714223/ Pelasin 2 peliä ja ihan hyvältä tuntu, molemmista tuli voitto. Mutta milläs ootte ite pelannu jos on tullut pelattua?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Milläs jengeillä kaverit on pelnnu tossa Community Online turnauksessa, 3,5 tähteä max se joukkueen rajahan on. Ite kokosin nopeesti eilen klubista tälläsen http://www.futhead.com/15/squads/31714223/ Pelasin 2 peliä ja ihan hyvältä tuntu, molemmista tuli voitto. Mutta milläs ootte ite pelannu jos on tullut pelattua?
http://www.futhead.com/15/squads/31715159/ Tällä jengillä pari matsia nyt vedelty, molemmista voitto. On muuten ollut mukava noilla pelata, liikkuvat paljon paremmin kuin nuo miljoonamiehet :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ite olen vetäny tota Community turnausta tämmösellä: http://www.futhead.com/15/squads/31725038/

Onko muuten porukalla kokemusta tosta MOTM Delphistä? Kannattaako ostaa ton normaalin tilalle?

Ps. Toi MOTM Quaresma on aivan älytön, tajuttomat long shotit sekä viimeistelee myös melkeen kaikki paikat. Myös äskeisessä matsissa noin 20 metristä weak footin volley suoraan vasempaan yläkulmaan :cool:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Milläs jengeillä kaverit on pelnnu tossa Community Online turnauksessa, 3,5 tähteä max se joukkueen rajahan on. Ite kokosin nopeesti eilen klubista tälläsen http://www.futhead.com/15/squads/31714223/ Pelasin 2 peliä ja ihan hyvältä tuntu, molemmista tuli voitto. Mutta milläs ootte ite pelannu jos on tullut pelattua?

http://www.futhead.com/15/squads/31729697/ tällä jengillä ite menny.. kolme kertaa tuli fiinaalissa turpaan mutta neljännen kerran voitto kotiin!:)
 
Ylös Bottom